Het is gewoon ons schaduw-image dat ons achtervolgt dit dat zus zo hier daar alless.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Ik zou graag alleen al een link naar de laatste willen. Maar het komt er maar niet van. En toch wordt er al maaaaaaanden over geklaagd.
Ok, dus wat is hosselen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:39 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zeuren over hosselen terwijl er BIJNA NOOIT, maar dan ook nooit een hosselverhaal hier wordt gedropt![]()
![]()
. Maar als jullie dat graag willen dan prima.
Het penetreren van een chici in de mond danwel vagina.quote:
Blijkbaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is gewoon ons schaduw-image dat ons achtervolgt dit dat zus zo hier daar alless.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moest een boertje laten maar er kwam onverwachts een beetje kots mee.
Hosselen is synoniem voor regelen hier.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
hosselen
Geld bij elkaar scharrelen,i.h.b.ten behoeve van drugs
En hoe kunnen meisjes dan hosselen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je de vleesboom bij haar hebt mogen poten.
Is je maagklepje defect?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moest een boertje laten maar er kwam onverwachts een beetje kots mee.
Ah, volgens mij noem ik het hosselen wanneer ze hier stoer doen omdat ze met een meisje waren.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het penetreren van een chici in de mond danwel vagina.
Vrouwelijke hosselaars zijn sletten.quote:
Misschien valt over meisjes praten tegenwoordig ook al onder de benoeming 'hosselen'. Ge weatj mer noetsj mit dea minse heej in dea SC voan KLB.quote:
En kanker is in mijn ogen een koosnaampjequote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hosselen is synoniem voor regelen hier.
Ik hoop van niet. Anders, tandjes op elkaar en de brokjes nog een keer inslikken.quote:
Dan heb je een spaarpotjequote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
hosselen
Geld bij elkaar scharrelen,i.h.b.ten behoeve van drugs
Het is ook stoer om met een meisje te zijn hè.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, volgens mij noem ik het hosselen wanneer ze hier stoer doen omdat ze met een meisje waren.
Je weet het maar nooit met die mensen hier in de SC van KLB.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien valt over meisjes praten tegenwoordig ook al onder de benoeming 'hosselen'. Ge weatj mer noetsj mit dea minse heej in dea SC voan KLB.
Synoniem voor de alto's in dit topic, inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
En kanker is in mijn ogen een koosnaampje
quote:
Krom hé, dat wanneer jongens 'hosselen' het opeens cool is...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vrouwelijke hosselaars zijn sletten.
Mensen praten en praten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zeggen dat ik praat over hosselen dit dat zus zo alles.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Fuck man, als ik jouw humor zou hebben zou ik mezelf van kant maken. Klinkt misschien alsof het niet zo is, maar ik ben bloedserieus.quote:
Wie post het sloten/sleutel plaatje?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Krom hé, dat wanneer jongens 'hosselen' het opeens cool is...
Hoi mr. Biologie.quote:
Zo zit de maatschappij nou eenmaal in elkaar. Doe je weinig aan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik weet wat er nu komt. Zo'n verhaal/plaatje over masterkeys en slechte sloten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ich ving det nimmer normaal.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien valt over meisjes praten tegenwoordig ook al onder de benoeming 'hosselen'. Ge weatj mer noetsj mit dea minse heej in dea SC voan KLB.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Anders, tandjes op elkaar en de brokjes nog een keer inslikken.
Daarom ook die Pi.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:
Oude tijden herleven.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh noes ik post gewoon in twee KLB SC's achter elkaar.
Fenomenaal.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh noes ik post gewoon in twee KLB SC's achter elkaar.
Joa ich weit auch nieet waat det heej es mer dea minse ziejn gewoen dea ganse tied achter dea rug om oan ut kallen.quote:
Ik moest er zelf nieteens om lachen.. triest hequote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Fuck man, als ik jouw humor zou hebben zou ik mezelf van kant maken. Klinkt misschien alsof het niet zo is, maar ik ben bloedserieus.
Je slokdarm gaat er wel van slijten, dus ik weet niet of dat zo voordelig is.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja hallo! Het is crisis weetjenog?!
Nee.quote:
Ze versjtaon os toch neet, kenne veur rustig verder gaon.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Joa ich weit auch nieet waat det heej es mer dea minse ziejn gewoen dea ganse tied achter dea rug om oan ut kallen.
Maakt mij niet uit. Ik ben niet zo'n type die graag met iedereen het bed wilt delen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo zit de maatschappij nou eenmaal in elkaar. Doe je weinig aan.
Zo had ik je dan ook nooit ingeschat.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik ben niet zo'n type die graag met iedereen het bed wilt delen.
En je tanden. Ik zag het op tv van iemand die boulimia had. Die had geen gebit meer over.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je slokdarm gaat er wel van slijten, dus ik weet niet of dat zo voordelig is.
Zou een terechte zijn.quote:
Als dat wel zo was dan zou je ook wel vrijgezel zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik ben niet zo'n type die graag met iedereen het bed wilt delen.
okquote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, slechts een indicatie van wat ik in jouw situatie zou doen.
Ik niet.quote:
Joa det es. Waat vings dich voan dea minse heej? Wie vingse dea groetste mongool?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze versjtaon os toch neet, kenne veur rustig verder gaon.
Ik vind Limburgs best tof. Maarja, dat krijg je met een Limburgse vader.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Joa ich weit auch nieet waat det heej es mer dea minse ziejn gewoen dea ganse tied achter dea rug om oan ut kallen.
Ja, zonde van het eten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je tanden. Ik zag het op tv van iemand die boulimia had. Die had geen gebit meer over.
Probeer het dan nog maar te ontkennenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je tanden. Ik zag het op tv van iemand die boulimia had. Die had geen gebit meer over.
En vrouwen vinden het natuurlijk wel geil dat de persoon met wie ze het bed delen al in 20 andere kutjes is geweest.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso is dat een afknapper bij vrouwen.
Limburg en carnaval.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs best tof. Maarja, dat krijg je met een Limburgse vader.
Kins diene pap ut auch kallen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs best tof. Maarja, dat krijg je met een Limburgse vader.
Nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
En vrouwen vinden het natuurlijk wel geil dat de persoon met wie ze het bed delen al in 20 andere kutjes is geweest.
Den kom ich oeteindelijk toch beej Crack, Devvie en S_a oet bun ich bang.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Joa det es. Waat vings dich voan dea minse heej? Wie vingse dea groetste mongool?
Ja. Je moet hem eens over de telefoon met opa en oma horen, je verstaat de tv niet meer zo hard hij praat.quote:
Wat nou trollen, ik denk serieus dat je een hoer bent. Je geilt op Otis, C_N, S.Seagal, Sky. enz.quote:
Niemand is er meer wakker van geworden, maar ik moet nog steeds naar de tandartsquote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw gebit trouwens?
Nee. Serieus, nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat nou trollen, ik denk serieus dat je een hoer bent. Je geilt op Otis, C_N, S.Seagal, Sky. enz.
Volgende keer beter.quote:
Zie mij gaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat nou trollen, ik denk serieus dat je een hoer bent. Je geilt op Otis, C_N, S.Seagal, Sky. enz.
Fuck.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Oh, voor het eerst dat ik dat hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Den kom ich oeteindelijk toch beej Crack, Devvie en S_a oet bun ich bang.
't Liekt alsof ich det ierder van WD vong, maar die geuft ten minste teagegaas, det waardeer ich.
Haha, ich kin mich dea wat voan vurstelle. Mer WD es een gooj maegdje mer dea es gewoen nog nieet zoë oatj en daan kriegse det. Ut zullen dea hormone waal wezen denk ich.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Den kom ich oeteindelijk toch beej Crack, Devvie en S_a oet bun ich bang.
't Liekt alsof ich det ierder van WD vong, maar die geuft ten minste teagegaas, det waardeer ich.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand is er meer wakker van geworden, maar ik moet nog steeds naar de tandarts
Ik hapte.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zie mij gaan.
Trollen, alles.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Geven jullie doen haar durven zouden?Antword ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Jao daorum, met dea leaftied mot ein mechje van zich aaf kenne biete wah.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, ich kin mich dea wat voan vurstelle. Mer WD es een gooj maegdje mer dea es gewoen nog nieet zoë oatj en daan kriegse det. Ut zullen dea hormone waal wezen denk ich.
[ afbeelding ]
Geven jullie doen haar durven zouden?Antword?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chaos, crisis in de zaal. Bragi maakte een typefout.![]()
[ afbeelding ]
Geven jullie doen haar durven zouden?Ich ving det gans unne geil meagdje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Nee !quote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je überhaupt een afspraak?
Ik zou maar zuinig op dat witte rijtje zijn!
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt dan waarschijnlijk omdat jij doet backstabben.
quote:
Euh, het was Duits?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Antword?![]()
Chaos, crisis in de zaal. Bragi maakte een typefout.
Ja, of is het Duitsch?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Antword?![]()
Doet hij wel vaker.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Antword?![]()
Ongevraagd imiteren is vragen om problemen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!
Ik deed ze na, en nog heel goed ook want jullie precies wie ik na deed.
Hoe weet je dat? En wat deed je vmbo of havo?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Laks verwacht een N-norm tussen de 0-5 en 1,3 wtfff. Vorig jaar was die 1,6 en was het examen 20 keer zo makkelijk.
Haha, ich kan zieen det dich un anger dialec as mich kallt. Mer ich kon heringere daat dich oet de buurt van mich kumtj, dus det es opzich raar.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jao daorum, met dea leaftied mot ein mechje van zich aaf kenne biete wah.
-5 voorspelbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Respect voor het droppen van je eigen pic hier.
Mensen die net als pingu pratenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Mozy het volgende:
Potlood en Sky. Het lijkt net alsof jullie 2 turken zijn die vrouwen voor hoer uit maken in het turks omdat dat wijf je dan niet hoort.
Stop ermee.
Doe kumps oet?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, ich kan zieen det dich un anger dialec as mich kallt. Mer ich kon heringere daat dich oet de buurt van mich kumtj, dus det es opzich raar.
Nee dat is alleen bij islamieten zo!!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ongevraagd imiteren is vragen om problemen.
Je bent een woord vergeten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!
Ik deed ze na, en nog heel goed ook want jullie precies wie ik na deed.
Ik heb ook veel problemen gekregenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ongevraagd imiteren is vragen om problemen.
Stel je voor.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Potloodvis het volgende:
Boh Mozy, dadelijk hap ik nog, want daar heb je nog nooit mee lopen trollen.
Ik doe VWO. En bedankt.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En wat deed je vmbo of havo?
Elke dag.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Hoi stelletje nerd homo's.
Hoevaak per week komen jullie vanachter jullie PC vandaan?
Hou je bek gewoon.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Misschien zijn we wel undercover.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is alleen bij islamieten zo!!maar ze had je wat hoger ingeschat, dus dit had ze niet voor zien.
Je lijkt Lamon. wel. Pijp je hem soms?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Wie is deze pokemon?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
hoiquote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Ik wist het wel.quote:
Je moeder komt gewoon hier thuis langs.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Oh kut, ik dacht dat ik de slimste was dus vwo liet ik wegquote:
Goeie!quote:
jij ook normaal doenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je moeder komt gewoon hier thuis langs.
34 kilomeater van mich aaf.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ich kom oet dea omgeving voan Wieërt.
Je doelt op Davey078?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
Waarom heeft Lamon nu ook al een jongenskloon?![]()
Dat dacht ik ook, lamon zei toch ook een keer in dat flilmpje zoiets "Hey nerds homos" ?!quote:
Verdiend.quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
Dat ik geen vrienden heb kan ik niks aan doen hoor. Waarom doe je nou zo?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Dat zei het LAKS. Las het in het Biologietopiqueeee.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh kut, ik dacht dat ik de slimste was dus vwo liet ik weg.
Maar how you know?
wat is dit. hoe praat jij over ynuhh.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Optiefen, Davy.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Madridista het volgende:
Misschien moeten jullie eens proberen wat vaker onder de mensen te komen..
Jezelf sociaal ontwikkelen kan geen kwaad
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zegt de gene die in elke zin kanker nodig heeft als krachtterm.
Nee, want het is nog steeds.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Verdiend.
Zo moeilijk is het écht niet, hoor.
Luister Lamon.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Madridista het volgende:
Goed punt.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Madridista het volgende:
Hey, laat die krachttermen weg, wil jequote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Luister Lamon.
Dit is verreweg de trieste kloon_! die je ooit hebt aangemaakt. KANKER, wat ben jij triest
.
Nee YO FACE ontwikkelen kan ook geen kwaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Madridista het volgende:
Ja je bent echt super ontwikkeld als je op je 30e nog als een student leeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Madridista het volgende:
Pas op, voor je het weet heb je weer een topic met dreigementen aan je broek.quote:
Ik zag het net nog:quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:
SC volgen, want VI kun je online lezen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef WillFerrell het volgende:
Wat moet ik nu, VI kijken of de SC volgen.
Okee, nu nederlands topic vindenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zei het LAKS. Las het in het Biologietopiqueeee.
Hou je bek, "KLB Führer".quote:
Ja, maar Ratteveld wordt nu op zijn nummer gezet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
SC volgen, want VI kun je online lezen.
Ik zal die witte lach van je eens rood laten kleuren, kijken of je dan nog zo stoer bentquote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hou je bek, "KLB Führer"..
Kleuter met je Duitse kankergrappen.
OOOOOOOOOOOWWW DIE SHIT IS AAAAAAAAAAAAAAN!!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zal die witte lach van je eens rood laten kleuren, kijken of je dan nog zo stoer bent
Met dat laatste ben ik intensief bezig.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Madridista het volgende:
PM je hem wel eerst.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOWWW DIE SHIT IS AAAAAAAAAAAAAAN!!!!
Die ken ik toch niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar Ratteveld wordt nu op zijn nummer gezet.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik intensief bezig.
Ik vond mezelf vroeger lelijk en zat dan ook urenlang voor de spiegel bekende bekken te trekken. Ik probeerde me dan Johnny Depp te voelen. Dat hielp.
En nu ik op veertien datingsites sta aangemeld en iedere week weer een labiel meisje heb gevonden om mee af te spreken, zit ik héérlijk in m'n vel.
Zo lekker zelfs dat ik nu m'n chicken wings ga opeten en uitga.
En bijna altijd vrolijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb zo'n respect voor ynuhh. Altijd relaxed, altijd zen.
Wat wil je doen? Bekogelen met tomaten? Alsof jij met je muisarm ook maar óóít raak gooit.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zal die witte lach van je eens rood laten kleuren, kijken of je dan nog zo stoer bent
Watskeburt met jou?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
OMGquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vond mezelf vroeger lelijk en zat dan ook urenlang voor de spiegel bekende bekken te trekken. Ik probeerde me dan Johnny Depp te voelen. Dat hielp.
En nu ik op veertien datingsites sta aangemeld en iedere week weer een labiel meisje heb gevonden om mee af te spreken, zit ik héérlijk in m'n vel.
Eerder correct.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb zo'n respect voor ynuhh. Altijd relaxed, altijd zen.
Laatste tijd ben je altijd ontevreden in de SC.quote:
Ik denk dat t echt tijd wordt om klonen die rellen niet meer anoniem te houden. Ik post maar met 1 account nerd.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Luister Lamon.
Dit is verreweg de trieste kloon_! die je ooit hebt aangemaakt. KANKER, wat ben jij triest
.
?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Fuck man, ik ben bangquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb paintquote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Bekogelen met tomaten? Alsof jij met je muisarm ook maar óóít raak gooit.
wat was met sanne.92 dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk dat t echt tijd wordt om klonen die rellen niet meer anoniem te houden. Ik post maar met 1 account nerd.
Remlof, doe even een klooncheck, of vraag Yvonne even om het te doen, ik word het best zat als iemand die echt maar 1 account gebruikt om steeds maar mijn naam te lezen, omdat ze 1 of andere afwijking hebben.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk dat t echt tijd wordt om klonen die rellen niet meer anoniem te houden. Ik post maar met 1 account nerd.
Remlof, doe even een klooncheck, of vraag Yvonne even om het te doen, ik word het best zat als iemand die echt maar 1 account gebruikt om steeds maar mijn naam te lezen, omdat ze 1 of andere afwijking hebben.
What the fuck gast?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Even quoten. Je bent er wel weer verrekte snel bij.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Haha ik zou je graag willen vertellen hoe het zit maar dat mag niet van Crack_ en Smart_ass enzo omdat ik dan hosselverhalen vertel.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Madridista het volgende:
Mensen.. ik weet niet waarom jullie denken dat ik lamon ben..?? Maar nee. Ik ben geen Lamon
Zou het soms een poging zijn van jullie om van onderwerp te veranderen?![]()
Zeg nou eens waarom jullie het leuker vinden om binnen te zitten dan naar buiten te gaan om op meisjes af te stappen??
Hey lamon, vind je het ook zo gezellig hier?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laatste tijd ben je altijd ontevreden in de SC.
Bwhehe, ik moest gniffelen om dat laatstequote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck man, ik ben bang. KOM JE DAN MET JE SCHUTZSTAFFEL UND DIE NAZIS HAHAHAHA
![]()
![]()
.
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
What the fuck gast?
Google jij jezelf ofzo?
En deze.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
What the fuck gast?
Google jij jezelf ofzo?
Hij mag niet meer.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hey lamon, vind je het ook zo gezellig hier?
Waarom post je bijna nooit meer?
2 browsers.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Lamon die denkt dat hij ons kan foppen met 2 laptops.![]()
![]()
![]()
![]()
Net een wrat.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
Haha, die Lamon eppo blijft maar terug komen.![]()
Restecp!
2browsers klaren het karwei ookquote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Lamon die denkt dat hij ons kan foppen met 2 laptops.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
What the fuck gast?
Google jij jezelf ofzo?
Ja, en ook op elke mogelijk manier waarop je zijn usernaam kan uitspreken.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.Wat maakt het nou uit wat een paar onzekere pubers op internet over hem zeggen.
Ik zie alleen maar 13.gif Pi'squote:
Dat is gewoon bullshit.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Mozy het volgende:
En er zitten meerdere mensen op zijn account.
Jij hebt wratten die maar terug blijven komen?quote:
Meen je dit?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje verdrietig van deze topicreeks, het is hier nog wel gezellig
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Potloodvis het volgende:
"Wir haben den Krieg verloren."
- Devvie
Je bent hoe dan ook interessant.quote:
Ik wordtquote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje verdrietig van deze topicreeks, het is hier nog wel gezellig
Nee, want hij heeft een leven en dus geen tijd om te F5'en.quote:
De afgelopen weken is de boel al goed verneukt..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Meen je dit?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je het vandaag gezellig vindt.
Ik heb wel een TR erin gegooid nu, omdat ik het wel zat ben inmiddels.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even quoten. Je bent er wel weer verrekte snel bij.
take a klbsc break dudequote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
De afgelopen weken is de boel al goed verneukt..
Doei.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ah fuck Lamon is er. Ben er van door. Toedels.
Okay.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb wel een TR erin gegooid nu, omdat ik het wel zat ben inmiddels.
Ik vind het altijd wel leuk als er ruzies/discussies zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Meen je dit?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je het vandaag gezellig vindt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okayquote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Koetsiekoetsie.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben oprecht speechlessquote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo blijven posten.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat moet ik precies kunnen/doen om tot Fok!nerd gekroond te worden?
Vooral blijven terug komen dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Idem.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Linkquote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lamon, ga je een TR doen als ik die foto post die jij laatst in het S&G topic zetten?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Met wat voor reden, als ik vragen mag?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Fuuuuuu!quote:
Dat is het leukst.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk als er ruzies/discussies zijn.
Discussies vind ik ook leuk, maar ruzies niet. Ik ben niet zo van de ruzies.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk als er ruzies/discussies zijn.
Twee zelfs.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kijk zelf maar, er is gisteren iemand geband omdat hij S&G foto's hier neerzette.
Nee hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:
POTLOODVIS, HEB JIJ ZONET EEN POST GEMAAKT?!?!?!?!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
TR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |