Misschien valt over meisjes praten tegenwoordig ook al onder de benoeming 'hosselen'. Ge weatj mer noetsj mit dea minse heej in dea SC voan KLB.quote:
En kanker is in mijn ogen een koosnaampjequote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hosselen is synoniem voor regelen hier.
Ik hoop van niet. Anders, tandjes op elkaar en de brokjes nog een keer inslikken.quote:
Dan heb je een spaarpotjequote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
hosselen
Geld bij elkaar scharrelen,i.h.b.ten behoeve van drugs
Het is ook stoer om met een meisje te zijn hè.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, volgens mij noem ik het hosselen wanneer ze hier stoer doen omdat ze met een meisje waren.
Je weet het maar nooit met die mensen hier in de SC van KLB.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien valt over meisjes praten tegenwoordig ook al onder de benoeming 'hosselen'. Ge weatj mer noetsj mit dea minse heej in dea SC voan KLB.
Synoniem voor de alto's in dit topic, inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
En kanker is in mijn ogen een koosnaampje
quote:
Krom hé, dat wanneer jongens 'hosselen' het opeens cool is...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vrouwelijke hosselaars zijn sletten.
Mensen praten en praten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zeggen dat ik praat over hosselen dit dat zus zo alles.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
En kanker is in mijn ogen een koosnaampje
Fuck man, als ik jouw humor zou hebben zou ik mezelf van kant maken. Klinkt misschien alsof het niet zo is, maar ik ben bloedserieus.quote:
Wie post het sloten/sleutel plaatje?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Krom hé, dat wanneer jongens 'hosselen' het opeens cool is...
Hoi mr. Biologie.quote:
Zo zit de maatschappij nou eenmaal in elkaar. Doe je weinig aan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik weet wat er nu komt. Zo'n verhaal/plaatje over masterkeys en slechte sloten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ich ving det nimmer normaal.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien valt over meisjes praten tegenwoordig ook al onder de benoeming 'hosselen'. Ge weatj mer noetsj mit dea minse heej in dea SC voan KLB.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Anders, tandjes op elkaar en de brokjes nog een keer inslikken.
Daarom ook die Pi.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |