Fuck man, ik ben bangquote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zal die witte lach van je eens rood laten kleuren, kijken of je dan nog zo stoer bent
Ik heb paintquote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Bekogelen met tomaten? Alsof jij met je muisarm ook maar óóít raak gooit.
wat was met sanne.92 dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk dat t echt tijd wordt om klonen die rellen niet meer anoniem te houden. Ik post maar met 1 account nerd.
Remlof, doe even een klooncheck, of vraag Yvonne even om het te doen, ik word het best zat als iemand die echt maar 1 account gebruikt om steeds maar mijn naam te lezen, omdat ze 1 of andere afwijking hebben.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk dat t echt tijd wordt om klonen die rellen niet meer anoniem te houden. Ik post maar met 1 account nerd.
Remlof, doe even een klooncheck, of vraag Yvonne even om het te doen, ik word het best zat als iemand die echt maar 1 account gebruikt om steeds maar mijn naam te lezen, omdat ze 1 of andere afwijking hebben.
What the fuck gast?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Even quoten. Je bent er wel weer verrekte snel bij.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Haha ik zou je graag willen vertellen hoe het zit maar dat mag niet van Crack_ en Smart_ass enzo omdat ik dan hosselverhalen vertel.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Madridista het volgende:
Mensen.. ik weet niet waarom jullie denken dat ik lamon ben..?? Maar nee. Ik ben geen Lamon
Zou het soms een poging zijn van jullie om van onderwerp te veranderen?![]()
Zeg nou eens waarom jullie het leuker vinden om binnen te zitten dan naar buiten te gaan om op meisjes af te stappen??
Hey lamon, vind je het ook zo gezellig hier?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laatste tijd ben je altijd ontevreden in de SC.
Bwhehe, ik moest gniffelen om dat laatstequote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck man, ik ben bang. KOM JE DAN MET JE SCHUTZSTAFFEL UND DIE NAZIS HAHAHAHA
![]()
![]()
.
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
What the fuck gast?
Google jij jezelf ofzo?
En deze.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
What the fuck gast?
Google jij jezelf ofzo?
Hij mag niet meer.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hey lamon, vind je het ook zo gezellig hier?
Waarom post je bijna nooit meer?
2 browsers.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Lamon die denkt dat hij ons kan foppen met 2 laptops.![]()
![]()
![]()
![]()
Net een wrat.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
Haha, die Lamon eppo blijft maar terug komen.![]()
Restecp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |