SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Oh, voor het eerst dat ik dat hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Den kom ich oeteindelijk toch beej Crack, Devvie en S_a oet bun ich bang.
't Liekt alsof ich det ierder van WD vong, maar die geuft ten minste teagegaas, det waardeer ich.
Haha, ich kin mich dea wat voan vurstelle. Mer WD es een gooj maegdje mer dea es gewoen nog nieet zoë oatj en daan kriegse det. Ut zullen dea hormone waal wezen denk ich.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Den kom ich oeteindelijk toch beej Crack, Devvie en S_a oet bun ich bang.
't Liekt alsof ich det ierder van WD vong, maar die geuft ten minste teagegaas, det waardeer ich.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand is er meer wakker van geworden, maar ik moet nog steeds naar de tandarts
Ik hapte.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zie mij gaan.
Trollen, alles.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Geven jullie doen haar durven zouden?Antword ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Jao daorum, met dea leaftied mot ein mechje van zich aaf kenne biete wah.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, ich kin mich dea wat voan vurstelle. Mer WD es een gooj maegdje mer dea es gewoen nog nieet zoë oatj en daan kriegse det. Ut zullen dea hormone waal wezen denk ich.
[ afbeelding ]
Geven jullie doen haar durven zouden?Antword?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chaos, crisis in de zaal. Bragi maakte een typefout.![]()
[ afbeelding ]
Geven jullie doen haar durven zouden?Ich ving det gans unne geil meagdje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Nee !quote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je überhaupt een afspraak?
Ik zou maar zuinig op dat witte rijtje zijn!
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt dan waarschijnlijk omdat jij doet backstabben.
quote:
Euh, het was Duits?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Antword?![]()
Chaos, crisis in de zaal. Bragi maakte een typefout.
Ja, of is het Duitsch?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Antword?![]()
Doet hij wel vaker.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Antword?![]()
Ongevraagd imiteren is vragen om problemen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!
Ik deed ze na, en nog heel goed ook want jullie precies wie ik na deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |