Oude tijden herleven.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh noes ik post gewoon in twee KLB SC's achter elkaar.
Fenomenaal.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh noes ik post gewoon in twee KLB SC's achter elkaar.
Joa ich weit auch nieet waat det heej es mer dea minse ziejn gewoen dea ganse tied achter dea rug om oan ut kallen.quote:
Ik moest er zelf nieteens om lachen.. triest hequote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Fuck man, als ik jouw humor zou hebben zou ik mezelf van kant maken. Klinkt misschien alsof het niet zo is, maar ik ben bloedserieus.
Je slokdarm gaat er wel van slijten, dus ik weet niet of dat zo voordelig is.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja hallo! Het is crisis weetjenog?!
Nee.quote:
Ze versjtaon os toch neet, kenne veur rustig verder gaon.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Joa ich weit auch nieet waat det heej es mer dea minse ziejn gewoen dea ganse tied achter dea rug om oan ut kallen.
Maakt mij niet uit. Ik ben niet zo'n type die graag met iedereen het bed wilt delen.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo zit de maatschappij nou eenmaal in elkaar. Doe je weinig aan.
Zo had ik je dan ook nooit ingeschat.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik ben niet zo'n type die graag met iedereen het bed wilt delen.
En je tanden. Ik zag het op tv van iemand die boulimia had. Die had geen gebit meer over.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je slokdarm gaat er wel van slijten, dus ik weet niet of dat zo voordelig is.
Zou een terechte zijn.quote:
Als dat wel zo was dan zou je ook wel vrijgezel zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik ben niet zo'n type die graag met iedereen het bed wilt delen.
okquote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, slechts een indicatie van wat ik in jouw situatie zou doen.
Ik niet.quote:
Joa det es. Waat vings dich voan dea minse heej? Wie vingse dea groetste mongool?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze versjtaon os toch neet, kenne veur rustig verder gaon.
Ik vind Limburgs best tof. Maarja, dat krijg je met een Limburgse vader.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Joa ich weit auch nieet waat det heej es mer dea minse ziejn gewoen dea ganse tied achter dea rug om oan ut kallen.
Ja, zonde van het eten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je tanden. Ik zag het op tv van iemand die boulimia had. Die had geen gebit meer over.
Probeer het dan nog maar te ontkennenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je tanden. Ik zag het op tv van iemand die boulimia had. Die had geen gebit meer over.
En vrouwen vinden het natuurlijk wel geil dat de persoon met wie ze het bed delen al in 20 andere kutjes is geweest.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso is dat een afknapper bij vrouwen.
Limburg en carnaval.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs best tof. Maarja, dat krijg je met een Limburgse vader.
Kins diene pap ut auch kallen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs best tof. Maarja, dat krijg je met een Limburgse vader.
Nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
En vrouwen vinden het natuurlijk wel geil dat de persoon met wie ze het bed delen al in 20 andere kutjes is geweest.
Den kom ich oeteindelijk toch beej Crack, Devvie en S_a oet bun ich bang.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Joa det es. Waat vings dich voan dea minse heej? Wie vingse dea groetste mongool?
Ja. Je moet hem eens over de telefoon met opa en oma horen, je verstaat de tv niet meer zo hard hij praat.quote:
Wat nou trollen, ik denk serieus dat je een hoer bent. Je geilt op Otis, C_N, S.Seagal, Sky. enz.quote:
Niemand is er meer wakker van geworden, maar ik moet nog steeds naar de tandartsquote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw gebit trouwens?
Nee. Serieus, nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat nou trollen, ik denk serieus dat je een hoer bent. Je geilt op Otis, C_N, S.Seagal, Sky. enz.
Volgende keer beter.quote:
Zie mij gaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat nou trollen, ik denk serieus dat je een hoer bent. Je geilt op Otis, C_N, S.Seagal, Sky. enz.
Fuck.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |