Hoe weet je dat? En wat deed je vmbo of havo?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Laks verwacht een N-norm tussen de 0-5 en 1,3 wtfff. Vorig jaar was die 1,6 en was het examen 20 keer zo makkelijk.
Haha, ich kan zieen det dich un anger dialec as mich kallt. Mer ich kon heringere daat dich oet de buurt van mich kumtj, dus det es opzich raar.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jao daorum, met dea leaftied mot ein mechje van zich aaf kenne biete wah.
-5 voorspelbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Respect voor het droppen van je eigen pic hier.
Mensen die net als pingu pratenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Mozy het volgende:
Potlood en Sky. Het lijkt net alsof jullie 2 turken zijn die vrouwen voor hoer uit maken in het turks omdat dat wijf je dan niet hoort.
Stop ermee.
Doe kumps oet?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, ich kan zieen det dich un anger dialec as mich kallt. Mer ich kon heringere daat dich oet de buurt van mich kumtj, dus det es opzich raar.
Nee dat is alleen bij islamieten zo!!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ongevraagd imiteren is vragen om problemen.
Je bent een woord vergeten.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!
Ik deed ze na, en nog heel goed ook want jullie precies wie ik na deed.
Ik heb ook veel problemen gekregenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ongevraagd imiteren is vragen om problemen.
Stel je voor.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Potloodvis het volgende:
Boh Mozy, dadelijk hap ik nog, want daar heb je nog nooit mee lopen trollen.
Ik doe VWO. En bedankt.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En wat deed je vmbo of havo?
Elke dag.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Hoi stelletje nerd homo's.
Hoevaak per week komen jullie vanachter jullie PC vandaan?
Hou je bek gewoon.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Hoi stelletje nerd homo's.
Hoevaak per week komen jullie vanachter jullie PC vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |