Misschien zijn we wel undercover.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is alleen bij islamieten zo!!maar ze had je wat hoger ingeschat, dus dit had ze niet voor zien.
Je lijkt Lamon. wel. Pijp je hem soms?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Hoi stelletje nerd homo's.
Hoevaak per week komen jullie vanachter jullie PC vandaan?
Wie is deze pokemon?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
hoiquote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Ik wist het wel.quote:
Je moeder komt gewoon hier thuis langs.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Oh kut, ik dacht dat ik de slimste was dus vwo liet ik wegquote:
Goeie!quote:
jij ook normaal doenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je moeder komt gewoon hier thuis langs.
34 kilomeater van mich aaf.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ich kom oet dea omgeving voan Wieërt.
Je doelt op Davey078?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
Waarom heeft Lamon nu ook al een jongenskloon?![]()
Dat dacht ik ook, lamon zei toch ook een keer in dat flilmpje zoiets "Hey nerds homos" ?!quote:
Verdiend.quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
Dat ik geen vrienden heb kan ik niks aan doen hoor. Waarom doe je nou zo?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef Madridista het volgende:
Dat zei het LAKS. Las het in het Biologietopiqueeee.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh kut, ik dacht dat ik de slimste was dus vwo liet ik weg.
Maar how you know?
wat is dit. hoe praat jij over ynuhh.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat nou trollen, ik denk serieus dat je een hoer bent. Je geilt op Otis, C_N, S.Seagal, Sky. enz.
Optiefen, Davy.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Madridista het volgende:
Misschien moeten jullie eens proberen wat vaker onder de mensen te komen..
Jezelf sociaal ontwikkelen kan geen kwaad
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zegt de gene die in elke zin kanker nodig heeft als krachtterm.
Nee, want het is nog steeds.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Verdiend.
Zo moeilijk is het écht niet, hoor.
Luister Lamon.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Madridista het volgende:
Goed punt.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Madridista het volgende:
Hey, laat die krachttermen weg, wil jequote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Luister Lamon.
Dit is verreweg de trieste kloon_! die je ooit hebt aangemaakt. KANKER, wat ben jij triest
.
Nee YO FACE ontwikkelen kan ook geen kwaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Madridista het volgende:
Ja je bent echt super ontwikkeld als je op je 30e nog als een student leeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Madridista het volgende:
Pas op, voor je het weet heb je weer een topic met dreigementen aan je broek.quote:
Ik zag het net nog:quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
En kanker is in mijn ogen een koosnaampje
quote:
SC volgen, want VI kun je online lezen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef WillFerrell het volgende:
Wat moet ik nu, VI kijken of de SC volgen.
Okee, nu nederlands topic vindenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zei het LAKS. Las het in het Biologietopiqueeee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |