Nah, weet je wat het is: ik ben knetterdoof aan een kant. Dus ik mis wel eens wat. En in z'n kippenhok ontstaan dan wel eens wat vergissinkjes. Dus, enzoquote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
Had niet het idee dat je hulp nodig hadvolgende keer
Er waren poezjes (die met vier poten die miauw zeggen) bij.quote:
Dat maakt tombo mild?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er waren poezjes (die met vier poten die miauw zeggen) bij.
Daar kwam ik later achter jaquote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, weet je wat het is: ik ben knetterdoof aan een kant. Dus ik mis wel eens wat. En in z'n kippenhok ontstaan dan wel eens wat vergissinkjes. Dus, enzo
Nou ik heb zeker in het begin weinig kunnen volgen, ik zat naast de speakers en miste ongeveer alles.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar kwam ik later achter ja
Maar er waren meer mensen die spontaan wat minder hoorden daar dus dat weten we dan voor een volgende keer als die er komt
Zacht als boter.quote:
Heb zelf een scherp gehoor dus had dat even niet doorquote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou ik heb zeker in het begin weinig kunnen volgen, ik zat naast de speakers en miste ongeveer alles.
Ah dat verklaart bij mij ook ietsquote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Ach, blind zijn aan één kant is ook best vervelend hoor. Dan mis je ook wel eens iets.
Bij het ontbijt bij voorbeeld.
Da's de leeftijd, ik moet bekennen dat de muziek voor mij wel ietsjes zachter had gemogen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou ik heb zeker in het begin weinig kunnen volgen, ik zat naast de speakers en miste ongeveer alles.
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Ach, blind zijn aan één kant is ook best vervelend hoor. Dan mis je ook wel eens iets.
Nee, ik was niet degene waarmee gevoetjevrijd werd.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]Je voelde een hand op je been en je zag pas later dat ie niet van JJH kon zijn? Wie was het? Wieeeeeee!!!!!!!
Je draait je hoofd helemaal als je praat dat viel me opquote:
Kijk, dat mis je dan als je 's avonds weg gaat.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, ik was niet degene waarmee gevoetjevrijd werd.![]()
quote:Maar iemand wilde wel een tong in mijn oor steken!
Ingeping! Zit net de DTH mail te lezenquote:
Em El, goed zoquote:
Thanksquote:Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Em El, goed zo![]()
Ik vond je broekpakdinges trouwens echt gaaf
Tja, ik kon het niet regelen dat ik aan je rechterkant kon zitten.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je draait je hoofd helemaal als je praat dat viel me open heb ook gezien dat je ene oog "niet meedeed"
Volgende keer gewoon achterstevoren op de bank gaan zittenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Tja, ik kon het niet regelen dat ik aan je rechterkant kon zitten.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, ik kon het niet regelen dat ik aan je rechterkant kon zitten.Neefje en nichtje: 'Net als een piraat dus?
'
![]()
Ow ja, Erik, mocht je denken dat ik aso in de auto zit omdat ik je niet aankeek, da's dus ook hierom. Eén oog op de weg is wel zo handig. En dan nog na 500 meter een straat van rechts missen.![]()
Goeie tip!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon achterstevoren op de bank gaan zitten
Ze zijn geen van beide helemaal 100%. Maar links is het slechtstquote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
Goeie tip!![]()
Welk oor is doof bij jou? Kunnen wij ooit normaal met elkaar communiceren?
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoor rechts een stuk minder dus ik draai ook altijd m'n hoofd als iemand tegen me praat.
Wat een stel kneuzen hier eiks![]()
Met mijn gehoor én ogen is niets misquote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoor rechts een stuk minder dus ik draai ook altijd m'n hoofd als iemand tegen me praat.
Wat een stel kneuzen hier eiks![]()
Jij bent homo, dat telt niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met mijn gehoor én ogen is niets mis!
Helemaal goed! Dan kunnen we elkaar onze goede minst slechte kant prima toekeren.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zijn geen van beide helemaal 100%. Maar links is het slechtst
Jij hebt doemscenario's.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohjaquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja. Dat is wel enigszins een gebrek
.
Bijna vijftigertquote:
Jij hebt weer andere "kwaliteiten"quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
WhutwhutWHUT!?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliehiehies, wie is nou je nieuwe hondje?
Rocky, haar DTH-adoptiehondje is dood en ze zou een "nieuwe" krijgen en mij dan vertellen welke, want dan kan dat in de OP.quote:
Ik lees over je heenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Rocky, haar DTH-adoptiehondje is dood en ze zou een "nieuwe" krijgen en mij dan vertellen welke, want dan kan dat in de OP.
Maar ze negeert me gewoon
Dat kan ik wel...alleen gaat m'n bovenlip dan ook meequote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
"Als ik mijn ene wenkbrauw op kon trekken, dan zou ik het nu doen!"
/Greys
Ik las "Pjoeter is dood en nu is daar Siemens".quote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik lees over je heen
Ik weet het nietPjoeter is doodgegaan anderhalve week geleden (a-gain) en die is nu naar Siemens. En dáár staat het mailtje op
Volgende week is ie terug en dan staat alles er nog op (als het goed is)
Dat. Of ze zijn elkaar te druk aan het masserenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan ik wel...alleen gaat m'n bovenlip dan ook mee![]()
Over Greys gesproken; waar benne ze? Ze kunnen toch wel ff af en toe een zwaaitje doen?
Of hebben jullie je zo misdragen dat ze jullie spuugjeszat zijn?
Oh het kwartje valt nu pas, dat het over computers gaatquote:Op zondag 16 mei 2010 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik las "Pjoeter is dood en nu is daar Siemens".
Ik vond het al rare hondennamen, maar nu snap ik hem heur
Jij snapte um ook niet he?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh het kwartje valt nu pas, dat het over computers gaat.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
Pjoeter is doodgegaan anderhalve week geleden (a-gain) en die is nu naar Siemens
GMTAquote:Op zondag 16 mei 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dit ook zo gek, als het over een hondje ging:
[..]
Ja!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
"Als ik mijn ene wenkbrauw op kon trekken, dan zou ik het nu doen!"
/Greys
Dat.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat. Of ze zijn elkaar te druk aan het masseren.
Kijk jij nou maar uit, zo met je arm te zwaaien.quote:
Erg zijn ze he? Ik nam het nog voor je op tenminstequote:
Als jij erg bent dan ben ik helemaal verskrikkelijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ben ik echt zo erg?
Ik ben wel fel vaak he?
Maar ik bedoel het echt niet zo erg...
Nu durf je wel he?quote:
Nou ja, dat hoop ik maar...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij erg bent dan ben ik helemaal verskrikkelijk.![]()
Nee hoor, je bent liev. En leuk. En iedereen weet wel dat je het niet zo meent zoals het soms irl eruit vliegt.
hahahahahahahahaha, loser!quote:
Hey Greys!quote:
Je bent heul tof! Anders deed ik niet zo onaardigquote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ben ik echt zo erg?
Ik ben wel fel vaak he?
Maar ik bedoel het echt niet zo erg...
in dat gevalquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de meidenLl en GB?
Die zin moest ik 2 keer lezen. En nogquote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent heul tof! Anders deed ik niet zo onaardig.
Whehe backfirepost!quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent heul tof! Anders deed ik niet zo onaardig.
Jij was de enige over wie ik me geen zorgen maaktequote:
Backfirequote:
Dirk is al bijna 50, dat kun je hem niet kwalijk nemenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, Goodbye hier.![]()
Als mensen last hadden van het één of het ander hadden ze het gewoon moeten zeggen, hoor!En Dirk, de boxjes stonden naast de tv
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, Goodbye hier.![]()
Als mensen last hadden van het één of het ander hadden ze het gewoon moeten zeggen, hoor!En Dirk, de boxjes stonden naast de tv
Okee, doe dan maar de groeten aan Ll en Greys (ik heb nu alle combi's gehadquote:Op zondag 16 mei 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, Goodbye hier.![]()
Flying high together,quote:
Klopt, ik had best de muziek zachter gezet als het me vriendelijk gevraagd werdquote:Als mensen last hadden van het één of het ander hadden ze het gewoon moeten zeggen, hoor!
Haai GB, nog wakker? Lekker gegourmet of zijn jullie niet meer bij de winkel gearriveerd?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, Goodbye hier.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]oeh jee, wordt iets gezien als een klacht of aanval. Poeh... sorry.
pffff
Zoals ik zei: ik klaag niet want dan had ik het gisteren moeten zeggen. En zoveel last had ik er ook niet van hoor. Slotje, klaar.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Flying high together,
On a journey to the stars,
Want you take me to your heaven to your heart.!!
[..]
Klopt, ik had best de muziek zachter gezet als het me vriendelijk gevraagd werd.
Zullen we weer aftellen en tegelijk sturen?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, doe dan maar de groeten aan Ll en Greys (ik heb nu alle combi's gehad)
En natuurlijken
voor jou
Ik had ook nergens last van hoor
En ik ga ook smsjes sturen, ik wil bij het kliekje horen heur!
En in de auto (Laïsquote:Op zondag 16 mei 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me prima vermaakt met de muziek. Ook later op de avond nog
. En de ochtend
. En de vroege middag
.
JA!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we weer aftellen en tegelijk sturen?
Met ieder een andere smiley.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!
Wat zetten we erin? Greys je bent tof?
Wat ik dan ook heb gedaan, met de melding dat ik er gestoord van werd. Maar geen klacht, gewoon een reden waarom ik veel van de grappen, opmerkingen en gesprekken heb gemist. That's all. Maar hé. mopper gerust door.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Flying high together,
On a journey to the stars,
Want you take me to your heaven to your heart.!!
[..]
Klopt, ik had best de muziek zachter gezet als het me vriendelijk gevraagd werd.
Echt hequote:Op zondag 16 mei 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En in de auto (Laïs). Toen waren we écht uitgeluld he?
Ik vond het nog knap dat je wakker bleef.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he. Ik was gewoon moe
. En ik had al zo veel praatjes gehad die avond en ochtend dat ik op was denk ik
.
Oh, misschien kon ik dat niet horen omdat de muziek wat hard stondquote:Op zondag 16 mei 2010 23:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ik dan ook heb gedaan, met de melding dat ik er gestoord van werd.
Gelukkig bruiste ik van de goede grappen dat je er toch wel een paar hebt moeten meekrijgen!quote:Maar geen klacht, gewoon een reden waarom ik veel van de grappen, opmerkingen en gesprekken heb gemist. That's all. Maar hé. mopper gerust door.
Ik kan niet slapen in een auto. Blijkbaar ik een bed ook niet, maar goedquote:Op zondag 16 mei 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond het nog knap dat je wakker bleef.
quote:
En ik maar denken dat het mijn bruisende gezelschap was.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen in een auto. Blijkbaar ik een bed ook niet, maar goed.
quote:
Deed je mee?quote:
Woeoeoeoeoeoe!quote:
Hetzelfde. Maar met eenquote:
Ik deed alleen een Xquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, misschien kon ik dat niet horen omdat de muziek wat hard stond.
Zo goed vind ik jouw grappen niet altijd...quote:Gelukkig bruiste ik van de goede grappen dat je er toch wel een paar hebt moeten meekrijgen!
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm verzendfout, dat kan betekenen dat ie drie keer aankomt of nul keer.
.
Mysterieus dus.quote:
Ja...quote:Op zondag 16 mei 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mysterieus dus.
Zul je zien dat ze haar laydeefoon in een hoekje heeft liggen.
Ik geef toe in de ochtend waren ze ietwat minderquote:Op zondag 16 mei 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan had Dirk maar ergens anders moeten gaan zitten, of harder moeten roepen (kan ie hier ook goed)
[..]
Zo goed vind ik jouw grappen niet altijd...
Ik ook.quote:
Mwah, hij zette toen het geluid gewoon even zachter, reageerde er ook gewoon op. Ik snap dit hele rare gedrag even niet, dus negeer het nu ook maar even.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan had Dirk maar ergens anders moeten gaan zitten, of harder moeten roepen (kan ie hier ook goed)
[..]
hahahahahaha, het erge is, iedereen aan wie ik het (beledigd en wel) vertel, vind het een meesterlijke grap...quote:Op zondag 16 mei 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geef toe in de ochtend waren ze ietwat minder![]()
.
quote:
Ik nog nietquote:
Je had zeker je fleece pyjama meequote:
Okee, dan zijn wij het iig eens, want ik snap dan jouw gedrag even niet nuquote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, hij zette toen het geluid gewoon even zachter, reageerde er ook gewoon op. Ik snap dit hele rare gedrag even niet, dus negeer het nu ook maar even.
Ik stem ook voor GEENquote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh watte? Even duidelijk jongens, is er nou wel of geen probleem?
Ik stem voor "geen", en dat is heul niet alleen omdat ik de helft van de avond niet meer voor de geest kan halen.
Ik had er zelfs woordjes bijquote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wij krijgen niet allemaal een andere smiley?
Hihihiiiiiiiiiihihiquote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik had alleen een MSN-jasje aanquote:Op zondag 16 mei 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had zeker je fleece pyjama mee. Dat kan écht niet he.
Je hoort iig bij het groepje dat smsjes krijgtquote:Op zondag 16 mei 2010 23:27 schreef Dirkh het volgende:
WTF, mijn posts worden nu al zo uit zijn verband getrokken dat ik een boos sms-je krijg. Nou ja zegIk vond het gister leuk, maar dit is nogal bijzonder.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:27 schreef Dirkh het volgende:
WTF, mijn posts worden nu al zo uit zijn verband getrokken dat ik een boos sms-je krijg. Nou ja zegIk vond het gister leuk, maar dit is nogal bijzonder.
quote:
* foto er nog eens bij pakt *quote:
quote:
ie? ze denk ik toch?quote:
Ik ben allang afgeschakeld. Ook na de kennismaking met Dirk in real life pretendeer ik nog steeds niet al zijn posts te snappen. Sorry DirkHaaa.quote:
Het lichaamsdeel is mannelijk.quote:
Als ik je nummer had gehad.... dan.. ach fuck it, dan had je een reactie gehad.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hoort iig bij het groepje dat smsjes krijgt
Whut? Welk lichaamsdeel heb je het nou overquote:Op zondag 16 mei 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het lichaamsdeel is mannelijk.
Edit: ook dit wordt vast weer uit zijn verband gerukt.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben allang afgeschakeld. Ook na de kennismaking met Dirk in real life pretendeer ik nog steeds niet al zijn posts te snappen. Sorry DirkHaaa.
quote:Kussie voor allemaal, zelfs voor die ouwe dove. X
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb sms van Greys!![]()
Ze kreeg mijne iets later (I'm always fashionably late zullen we maar zeggen)
Ik moet zeggen:
[..]
![]()
![]()
Ok. Slaap lekker! (? Ga je eigenlijk wel slapen dan? Je bent zo onduidelijkquote:Op zondag 16 mei 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
ik ben echt al een tijdje de draad hier kwijt en vind het dan ook wel mooi geweest zo.
Aww....quote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb sms van Greys!![]()
Ze kreeg mijne iets later (I'm always fashionably late zullen we maar zeggen)
Ik moet zeggen:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je hebt het niet gezien gisteren, maar ik had het beter niet kunnen doen. Crisis, wat een narigheidquote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk jij nou maar uit, zo met je arm te zwaaien.
Straks zijn we het hele jaar Eliesloos
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Okee, van de één net iets meer dan van de ander...![]()
Kus op je kont armquote:Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien gisteren, maar ik had het beter niet kunnen doen. Crisis, wat een narigheid
Nu wordt ie wakkerquote:
Hallelujah!!! Mooie momenten.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien gisteren, maar ik had het beter niet kunnen doen. Crisis, wat een narigheid
Maar voor Eliesje en haar vlerkje wel een beetje pijnlijk denk ik.quote:
Naar die vier poezen?quote:
Ik heb het gefilmdquote:Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, eh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, eh...Ik weet wel wat ik kies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zolang ik niet buig of strek, gaat het wel goed hoor. Alleen schoot ik af en toe een béétje te ver door. Op een gegeven moment viel ie er bijna afquote:Op zondag 16 mei 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb het gefilmd
En ik keek vandaag terug en toen vond ik nog dat je rechts redelijk stil hielderop
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, eh...Oh als ik tussen de regels door moet lezen, dan zie ik hier een huwelijksaanzoek, of is mijn beeld vertroebeld? Ik denk er nog even over na, maar denk dat er een "ja" aan zit te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je dat heel zeker?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh als ik tussen de regels door moet lezen, dan zie ik hier een huwelijksaanzoek, of is mijn beeld vertroebeld? Ik denk er nog even over na, maar denk dat er een "ja" aan zit te komen.
quote:
Ach, mopje tochquote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef Dirkh het volgende:Het voordeel is dat je niet echt in de rij hoeft te staan.
Maar het is zeker wederzijds, ik vond je al leuk zonder je te kennen al die jaren, maar nu is het gewoon kut, je bent in het echt leuker. Ik haat dat zo he, ik heb liever dat ze in het echt tegen vallen.
Wijze woorden Ing.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie houdt er nu niet van Elies?
Dat is liefdestechnisch gezien compleet onmogelijk
Ja, zo sta ik ook iedere avond voor de spiegel.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ow, ik ken er genoeg hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Rrrrrightquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
Wijze woorden Ing.![]()
En 1 meter 55 aan Elies is ruim genoeg voor ons allemaal.
Peter:quote:Op maandag 17 mei 2010 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laatste ander onderwerp: morgen wordt het beter weer. Drie keer raden wie er weer moet gaan werken
quote:
Met een amandel in je navelquote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rrrrright
Ruim 1:64 ja! En dat is dan zonder kleren schoenen![]()
Gelukkig, een lotgenoot! Wat denk je, clubje beginnen?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter:
Daar zijn denk ik al groepjes voor.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig, een lotgenoot! Wat denk je, clubje beginnen?
Bummer! Het is duidelijk niet de dag van de goede ideeenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar zijn denk ik al groepjes voor.
Morgen herkansing popjequote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bummer! Het is duidelijk niet de dag van de goede ideeen
Je zei een uur geleden ookal dat je zo ging slapen, dus leuk dat je nog even blijftquote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben morgen vrij![]()
Maar ik ga zo wel lekker slapen, aangezien meneer I. niet vrij is en zijn wekker nog al irritant aanwezig gaat zijn over 8 uurtjes
Jaaaaa, maaaaaarrrr, neeeeee, jaaaaaa, maaaaarrrr....zometeen ga ik echt heurquote:Op maandag 17 mei 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zei een uur geleden ookal dat je zo ging slapen, dus leuk dat je nog even blijft!
Ik heb jou duidelijk 1.55 horen zeggen.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rrrrright
Ruim 1:64 ja! En dat is dan zonder kleren schoenen![]()
Crap, ik moet morgen ook werken. En mijn wekker gaat over 6 en een half uur.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben morgen vrij![]()
Maar ik ga zo wel lekker slapen, aangezien meneer I. niet vrij is en zijn wekker nog al irritant aanwezig gaat zijn over 8 uurtjes
Weet je zeker dat je niet ook aan één oor een ietsje dovig bent?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb jou duidelijk 1.55 horen zeggen.Toen je vroeg hoe lang JJH was.
Dan hooguit *rekent* 7%.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet ook aan één oor een ietsje dovig bent?
We hoeven niet perse details morgen hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook. Trusten lieverds! Ik zal proberen om over iedereen te dromen. Maar ik garandeer niets.
Dat hoeven we hier toch niet te weten? Wat jullie allemaal besproken hebben terwijl jullie hem in het juiste gat probeerden te krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niets gehoord over lengtes, behalve dan dat JJH 2 meter hoog is. Ohja en dat mij gevraagd werd hoe lang ik dan was.
Goede spreuk van den dagquote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou smeer het wel uit over de gehele weekquote:Op maandag 17 mei 2010 08:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Wordt een druk dagje hier.
Goedemorgen iedereen.
De dag tegen of homofobie?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
17 mei, Dag tegen homofobie.
Nooit geweten dat het bestond.
printscreen en dan via photobucket of whatever hier neerzetten?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier op FOK!? Volgens mij kan dat niet, maar je kan altijd toch printscreenen?
Daarvoor heb je HTML rechten nodig, die heb je niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Elies!
Wie kan mij vertellen hoe ik hier een tabel kan plakken
Wat voor kabel?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier op FOK!? Volgens mij kan dat niet, maar je kan altijd toch printscreenen?
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daarvoor heb je HTML rechten nodig, die heb je niet.
Ja zoiets. Gewoon als plaatje dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
printscreen en dan via photobucket of whatever hier neerzetten?
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef JJH het volgende:
Gut, laat ook maar weer. Ik las kabel en quotte de verkeerde.
Dan worden het 3 plaatjes dus heb het maar even achter de schermen gevraagd, dank voor je hulp!quote:
Je zou volgens mij ook wel ergens gewoon het bestand kunnen uploaden oid (net zoals je een plaatje kan uploaden, maar dan met je tabelbestand), dat mensen dat kunnen downloaden (goh, echt?) en het dan zelf op de computer in een programma oid kunnen openen.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wie moet ik lief aankijken? Heb een megatabel die met printscreen in 3 stukken gaat.
Een FA heeft daarvoor de rechtenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wie moet ik lief aankijken? Heb een megatabel die met printscreen in 3 stukken gaat.
http://docs.google.comquote:Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou volgens mij ook wel ergens gewoon het bestand kunnen uploaden oid (net zoals je een plaatje kan uploaden, maar dan met je tabelbestand), dat mensen dat kunnen downloaden (goh, echt?) en het dan zelf op de computer in een programma oid kunnen openen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou volgens mij ook wel ergens gewoon het bestand kunnen uploaden oid (net zoals je een plaatje kan uploaden, maar dan met je tabelbestand), dat mensen dat kunnen downloaden (goh, echt?) en het dan zelf op de computer in een programma oid kunnen openen.
quote:
Mwah, het is zeker een stuk beter dan 3 maanden geleden, maar nog lang niet zo het hoort. Dus langzaam maar zeker...quote:Op maandag 17 mei 2010 10:43 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiiihoe is het met de arm? Moet ik nog een tietentaart bakken?
Neej, vanmiddag 15 uur ben ik aan de beurt.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neej, vanmiddag 15 uur ben ik aan de beurt.
Half 3 zal ik bij Zusje zijn en dan gaat het los
Ik kan altijd nog zeggen "alleen de dooie puntjes"quote:
Ja, wij zijn vet netjes johquote:Op maandag 17 mei 2010 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is jullie weekendhuisje nog verhuurbaar deze week?
Ach, het huisje wordt nog schoongemaakt gelukkigquote:Op maandag 17 mei 2010 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt wat tegenstrijdig, maar ik neem aan dat je het goed bedoeld...
Mijn god, ik kan zo m´n bed weer induikenquote:
YW, ik vind je haar echt gaafquote:Op maandag 17 mei 2010 12:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn god, ik kan zo m´n bed weer induikenWas nog een beetje ziekjes en dan is zo´n weekendje niet het beste om op te knappen
![]()
Thanks voor het haar-compliment trouwens
Succesquote:Op maandag 17 mei 2010 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
YW, ik vind je haar echt gaaf![]()
En nu ga ik douchen en dan nageltjes bijten totdat ik naar de kappert moet
Zag afgelopen week een aflevering van 'Actie in het attractiepark' wat zich in pornopark Slagharen afspeelt en daar had een huurder van een western-huisje de plasma-TV, het koffieapparaat, de waterkoker, de dekbedden, de tuinmeubelen en de stofzuiger in z'n busje 'opgeslagen', bleek bij de schoonmaak op maandagochtend.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag afgelopen week een aflevering van 'Actie in het attractiepark' wat zich in pornopark Slagharen afspeelt en daar had een huurder van een western-huisje de plasma-TV, het koffieapparaat, de waterkoker, de dekbedden, de tuinmeubelen en de stofzuiger in z'n busje 'opgeslagen', bleek bij de schoonmaak op maandagochtend.
De sukkel en het busje waren echter nog aanwezig op het park en hij werd gearresteerd...
Wat een sukkelquote:Op maandag 17 mei 2010 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag afgelopen week een aflevering van 'Actie in het attractiepark' wat zich in pornopark Slagharen afspeelt en daar had een huurder van een western-huisje de plasma-TV, het koffieapparaat, de waterkoker, de dekbedden, de tuinmeubelen en de stofzuiger in z'n busje 'opgeslagen', bleek bij de schoonmaak op maandagochtend.
De sukkel en het busje waren echter nog aanwezig op het park en hij werd gearresteerd...
Ja dat ook, maar ik mocht dat houden toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan? Lag mijn ondergoed nog in je auto?
Ja!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, blij om je hondje en poessie weer te zien?
Nee zeg eens?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ik mocht dat houden toch?![]()
Maar dan merk je het nog wel
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan? Lag mijn ondergoed nog in je auto?
Zal ik er morgen mee naar mn werk gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee zeg eens?![]()
Jij was toch van het uitladen hier? Wat heb je stiekem achtergehouden?
Huh?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik er morgen mee naar mn werk gaan
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1 vd dingen wel ja, tenminste wel als ik ermee naar werk ga
Ligt er meer in je auto dan 1 ding nog dan, dat van mij is?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1 vd dingen wel ja, tenminste wel als ik ermee naar werk ga
Een lederen onderbroekquote:Op maandag 17 mei 2010 13:41 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, wat erg dit. Moet ik mijn onderbroeken gaan tellen?
Mijn jas? Nee die ligt hier in de gang.quote:
Oh als je het dan toch niet mist hou ik het welquote:Op maandag 17 mei 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn jas? Nee die ligt hier in de gang.
En meer had ik niet mee in that order. Dus vertel!
Een tas?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn jas? Nee die ligt hier in de gang.
En meer had ik niet mee in that order. Dus vertel!
Nee die heb ik volgens mij ook allemaal. Riem was het ook niet, ik liet mijn broek gewoon van mijn kont zakken.quote:
Je extra paar laaaaaaaaaarzen!!!quote:
Oh, mijn laarzen?quote:
Dat dat groene krat leeg en ingeklapt in de auto stond zegt je niks.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, mijn laarzen?Ik dacht dat die in dat groene boodschappenkrat zaten?
En nog meer dan? Want je had het over 'een van de dingen wel, tenminste als ik daarmee naar mijn werk ga".
Hij wil ook juist dat jij bij hem langs komtquote:Op maandag 17 mei 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Dan heb je zelf niet goed uitgeladen hier voor de deur![]()
Maar je had ook gewoon wel langs mogen komen binnenkort hoor, daar had je die laarzen echt niet voor achter hoeven houden, pannenkoek
Ik denk niet dat ie ooit nog naast me wil slapenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij wil ook juist dat jij bij hem langs komt
Zie dit nu pasquote:
Ik dacht toen ik erlang scrollde dat het deze wasquote:
Daar hoef je niet bepaald véél moeite voor te doenquote:
Heb jij dat ook gedaan, dan? Dacht het niet, hè!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bepaald véél moeite voor te doen![]()
.
quote:
Ik heb ze vakkundig ontwekenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb jij dat ook gedaan, dan? Dacht het niet, hè!
Je moet er moeite voor doen om ze niet te raken?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bepaald véél moeite voor te doen![]()
.
Dat zouden we niet zeggenquote:
Het kan geen kwaad, toch.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Het was een memorabel weekend. Ik heb gejankt in gezelschap én geknuffeld en je weet hoe ik met dat laatste bent![]()
![]()
Eén ESF weekendje en ik ben een geheel ander mensch
Ja het was superleukquote:Op maandag 17 mei 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was leuk he?
De ESF meet dan, niet het tieten ontwijken
Ik vond jou ook echt echt écht leuk!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het was superleuk. En het is tof dat ik de gezichten achter de namen nu weet, en dat men in het echt ook leuk was
.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond jou ook echt echt écht leuk!![]()
Je was eigenlijk voor mij wel de verrassing van het weekendNiet dat ik had gedacht dat je NIET leuk was o.i.d., maar ik had je meer gesloten en verlegen enzo verwacht. Maar je had het helemaal naar je zin en dat werkte echt aanstekelijk!
En ik heb echt gegierd van het lachen toen ik boven dat gekwek met dat luchtbed hoorde van onderaan de trap. Over die gaten, het pompen en het zuigen, jij en JJH
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ja, er zat ook wel een grond van waarheid in toen ik hier tijden geleden zei dat ik in het echt echt niet iemand in een depressie ga praten
.
Ik vond je ook echt tof. En mooier dan op alle foto's die ik van je gezien heb (serieus het eerste wat ik dacht toen ik je zag!).
Ik heb vanavond trouwens een kijkavond voor een kamer in Utrecht (voor alles een eerste keer, na drie jaar op-en-neer reizen mag het wel eens). Hopelijk kan ik mensen daar ook een beetje voor me winnen
![]()
.
Ik vond je de zondagochtend op je allerhuppeligstquote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik was niet altijd even huppelig hoor. Blond wel, dat wel
Nee je bent écht heel leuk!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ja, er zat ook wel een grond van waarheid in toen ik hier tijden geleden zei dat ik in het echt echt niet iemand in een depressie ga praten
.
Ik las het net terug in het vorige topicquote:Ik vond je ook echt tof. En mooier dan op alle foto's die ik van je gezien heb (serieus het eerste wat ik dacht toen ik je zag!).
Ik zal voor je duimen!quote:Ik heb vanavond trouwens een kijkavond voor een kamer in Utrecht (voor alles een eerste keer, na drie jaar op-en-neer reizen mag het wel eens). Hopelijk kan ik mensen daar ook een beetje voor me winnen
![]()
.
Oh jaquote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond je de zondagochtend op je allerhuppeligst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |