quote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
Pjoeter is doodgegaan anderhalve week geleden (a-gain) en die is nu naar Siemens
GMTAquote:Op zondag 16 mei 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dit ook zo gek, als het over een hondje ging:
[..]
Ja!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
"Als ik mijn ene wenkbrauw op kon trekken, dan zou ik het nu doen!"
/Greys
Dat.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat. Of ze zijn elkaar te druk aan het masseren.
Kijk jij nou maar uit, zo met je arm te zwaaien.quote:
Erg zijn ze he? Ik nam het nog voor je op tenminstequote:
Als jij erg bent dan ben ik helemaal verskrikkelijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ben ik echt zo erg?
Ik ben wel fel vaak he?
Maar ik bedoel het echt niet zo erg...
Nu durf je wel he?quote:
Nou ja, dat hoop ik maar...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij erg bent dan ben ik helemaal verskrikkelijk.![]()
Nee hoor, je bent liev. En leuk. En iedereen weet wel dat je het niet zo meent zoals het soms irl eruit vliegt.
hahahahahahahahaha, loser!quote:
Hey Greys!quote:
Je bent heul tof! Anders deed ik niet zo onaardigquote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ben ik echt zo erg?
Ik ben wel fel vaak he?
Maar ik bedoel het echt niet zo erg...
in dat gevalquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de meidenLl en GB?
Die zin moest ik 2 keer lezen. En nogquote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent heul tof! Anders deed ik niet zo onaardig.
Whehe backfirepost!quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent heul tof! Anders deed ik niet zo onaardig.
Jij was de enige over wie ik me geen zorgen maaktequote:
Backfirequote:
Dirk is al bijna 50, dat kun je hem niet kwalijk nemenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, Goodbye hier.![]()
Als mensen last hadden van het één of het ander hadden ze het gewoon moeten zeggen, hoor!En Dirk, de boxjes stonden naast de tv
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, Goodbye hier.![]()
Als mensen last hadden van het één of het ander hadden ze het gewoon moeten zeggen, hoor!En Dirk, de boxjes stonden naast de tv
Okee, doe dan maar de groeten aan Ll en Greys (ik heb nu alle combi's gehadquote:Op zondag 16 mei 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, Goodbye hier.![]()
Flying high together,quote:
Klopt, ik had best de muziek zachter gezet als het me vriendelijk gevraagd werdquote:Als mensen last hadden van het één of het ander hadden ze het gewoon moeten zeggen, hoor!
Haai GB, nog wakker? Lekker gegourmet of zijn jullie niet meer bij de winkel gearriveerd?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, Goodbye hier.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]oeh jee, wordt iets gezien als een klacht of aanval. Poeh... sorry.
pffff
Zoals ik zei: ik klaag niet want dan had ik het gisteren moeten zeggen. En zoveel last had ik er ook niet van hoor. Slotje, klaar.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Flying high together,
On a journey to the stars,
Want you take me to your heaven to your heart.!!
[..]
Klopt, ik had best de muziek zachter gezet als het me vriendelijk gevraagd werd.
Zullen we weer aftellen en tegelijk sturen?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, doe dan maar de groeten aan Ll en Greys (ik heb nu alle combi's gehad)
En natuurlijken
voor jou
Ik had ook nergens last van hoor
En ik ga ook smsjes sturen, ik wil bij het kliekje horen heur!
En in de auto (Laïsquote:Op zondag 16 mei 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me prima vermaakt met de muziek. Ook later op de avond nog
. En de ochtend
. En de vroege middag
.
JA!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we weer aftellen en tegelijk sturen?
Met ieder een andere smiley.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!
Wat zetten we erin? Greys je bent tof?
Wat ik dan ook heb gedaan, met de melding dat ik er gestoord van werd. Maar geen klacht, gewoon een reden waarom ik veel van de grappen, opmerkingen en gesprekken heb gemist. That's all. Maar hé. mopper gerust door.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Flying high together,
On a journey to the stars,
Want you take me to your heaven to your heart.!!
[..]
Klopt, ik had best de muziek zachter gezet als het me vriendelijk gevraagd werd.
Echt hequote:Op zondag 16 mei 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En in de auto (Laïs). Toen waren we écht uitgeluld he?
Ik vond het nog knap dat je wakker bleef.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he. Ik was gewoon moe
. En ik had al zo veel praatjes gehad die avond en ochtend dat ik op was denk ik
.
Oh, misschien kon ik dat niet horen omdat de muziek wat hard stondquote:Op zondag 16 mei 2010 23:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ik dan ook heb gedaan, met de melding dat ik er gestoord van werd.
Gelukkig bruiste ik van de goede grappen dat je er toch wel een paar hebt moeten meekrijgen!quote:Maar geen klacht, gewoon een reden waarom ik veel van de grappen, opmerkingen en gesprekken heb gemist. That's all. Maar hé. mopper gerust door.
Ik kan niet slapen in een auto. Blijkbaar ik een bed ook niet, maar goedquote:Op zondag 16 mei 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond het nog knap dat je wakker bleef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |