quote:
Ik nog nietquote:
Je had zeker je fleece pyjama meequote:
Okee, dan zijn wij het iig eens, want ik snap dan jouw gedrag even niet nuquote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, hij zette toen het geluid gewoon even zachter, reageerde er ook gewoon op. Ik snap dit hele rare gedrag even niet, dus negeer het nu ook maar even.
Ik stem ook voor GEENquote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh watte? Even duidelijk jongens, is er nou wel of geen probleem?
Ik stem voor "geen", en dat is heul niet alleen omdat ik de helft van de avond niet meer voor de geest kan halen.
Ik had er zelfs woordjes bijquote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wij krijgen niet allemaal een andere smiley?
Hihihiiiiiiiiiihihiquote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Ach, blind zijn aan één kant is ook best vervelend hoor. Dan mis je ook wel eens iets.
Bij het ontbijt bij voorbeeld.
Ik had alleen een MSN-jasje aanquote:Op zondag 16 mei 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had zeker je fleece pyjama mee. Dat kan écht niet he.
Je hoort iig bij het groepje dat smsjes krijgtquote:Op zondag 16 mei 2010 23:27 schreef Dirkh het volgende:
WTF, mijn posts worden nu al zo uit zijn verband getrokken dat ik een boos sms-je krijg. Nou ja zegIk vond het gister leuk, maar dit is nogal bijzonder.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:27 schreef Dirkh het volgende:
WTF, mijn posts worden nu al zo uit zijn verband getrokken dat ik een boos sms-je krijg. Nou ja zegIk vond het gister leuk, maar dit is nogal bijzonder.
quote:
* foto er nog eens bij pakt *quote:
quote:
ie? ze denk ik toch?quote:
Ik ben allang afgeschakeld. Ook na de kennismaking met Dirk in real life pretendeer ik nog steeds niet al zijn posts te snappen. Sorry DirkHaaa.quote:
Het lichaamsdeel is mannelijk.quote:
Als ik je nummer had gehad.... dan.. ach fuck it, dan had je een reactie gehad.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hoort iig bij het groepje dat smsjes krijgt
Whut? Welk lichaamsdeel heb je het nou overquote:Op zondag 16 mei 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het lichaamsdeel is mannelijk.
Edit: ook dit wordt vast weer uit zijn verband gerukt.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben allang afgeschakeld. Ook na de kennismaking met Dirk in real life pretendeer ik nog steeds niet al zijn posts te snappen. Sorry DirkHaaa.
quote:Kussie voor allemaal, zelfs voor die ouwe dove. X
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb sms van Greys!![]()
Ze kreeg mijne iets later (I'm always fashionably late zullen we maar zeggen)
Ik moet zeggen:
[..]
![]()
![]()
Ok. Slaap lekker! (? Ga je eigenlijk wel slapen dan? Je bent zo onduidelijkquote:Op zondag 16 mei 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
ik ben echt al een tijdje de draad hier kwijt en vind het dan ook wel mooi geweest zo.
Aww....quote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb sms van Greys!![]()
Ze kreeg mijne iets later (I'm always fashionably late zullen we maar zeggen)
Ik moet zeggen:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je hebt het niet gezien gisteren, maar ik had het beter niet kunnen doen. Crisis, wat een narigheidquote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk jij nou maar uit, zo met je arm te zwaaien.
Straks zijn we het hele jaar Eliesloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |