Nou smeer het wel uit over de gehele weekquote:Op maandag 17 mei 2010 08:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Wordt een druk dagje hier.
Goedemorgen iedereen.
De dag tegen of homofobie?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
17 mei, Dag tegen homofobie.
Nooit geweten dat het bestond.
printscreen en dan via photobucket of whatever hier neerzetten?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier op FOK!? Volgens mij kan dat niet, maar je kan altijd toch printscreenen?
Daarvoor heb je HTML rechten nodig, die heb je niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Elies!
Wie kan mij vertellen hoe ik hier een tabel kan plakken
Wat voor kabel?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier op FOK!? Volgens mij kan dat niet, maar je kan altijd toch printscreenen?
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daarvoor heb je HTML rechten nodig, die heb je niet.
Ja zoiets. Gewoon als plaatje dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
printscreen en dan via photobucket of whatever hier neerzetten?
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef JJH het volgende:
Gut, laat ook maar weer. Ik las kabel en quotte de verkeerde.
Dan worden het 3 plaatjes dus heb het maar even achter de schermen gevraagd, dank voor je hulp!quote:
Je zou volgens mij ook wel ergens gewoon het bestand kunnen uploaden oid (net zoals je een plaatje kan uploaden, maar dan met je tabelbestand), dat mensen dat kunnen downloaden (goh, echt?) en het dan zelf op de computer in een programma oid kunnen openen.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wie moet ik lief aankijken? Heb een megatabel die met printscreen in 3 stukken gaat.
Een FA heeft daarvoor de rechtenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wie moet ik lief aankijken? Heb een megatabel die met printscreen in 3 stukken gaat.
http://docs.google.comquote:Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou volgens mij ook wel ergens gewoon het bestand kunnen uploaden oid (net zoals je een plaatje kan uploaden, maar dan met je tabelbestand), dat mensen dat kunnen downloaden (goh, echt?) en het dan zelf op de computer in een programma oid kunnen openen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou volgens mij ook wel ergens gewoon het bestand kunnen uploaden oid (net zoals je een plaatje kan uploaden, maar dan met je tabelbestand), dat mensen dat kunnen downloaden (goh, echt?) en het dan zelf op de computer in een programma oid kunnen openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |