Melody Gardotquote:
Een kaart tussen de billetjes stoppen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou er zo... wat? Mee willen klaverjassen?
In bed? Wat saai.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok. Whatever floats your boat. Ik zou 'm wel in bed willen hebben![]()
.
Seks? Daar hád ik het nog niet eens over!quote:
Dat is weer wat overdreven. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je precies met hem doet, in bed.quote:
Nou, dan neuk jij 'm lekker de kamer rond ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 23:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon laten liggen voelt ook zo... nutteloos ofzo.
Ik vind het maar niks hoe snel jullie mijn jongen-met-kontje inpikken.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan neuk jij 'm lekker de kamer rond ofzo.
Jij bent bezet. En Steve eigenlijk ook. Dus, hij is van mijquote:Op zondag 16 mei 2010 23:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks hoe snel jullie mijn jongen-met-kontje inpikken.
Dan delen Steve en ik hem gewoon. Dan mag het vast wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent bezet. En Steve eigenlijk ook. Dus, hij is van mij.
Dat geloven we natuurlijk metéénquote:
Ieder een bilquote:Op zondag 16 mei 2010 23:37 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan delen Steve en ik hem gewoon. Dan mag het vast wel.
Zijn er hier zo veel dan die er qua uiterlijk bij in de buurt komenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zoiets.Is dat geen leuk meet-idee?
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zoiets.Is dat geen leuk meet-idee?
Je zou hem moeten volgen op twitterquote:
Sorry.quote:
Ik denk dat het een stuk "veiliger" is om bijvoorbeeld in de Efteling te meetenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Sorry.Jij ziet het waarschijnlijk al voor je met Theatermama, Stroekie en Tha_Erik.
Misschien is het niet zo'n goed meeting-idee. Maar meetings zijn sowieso niet zo'n goed idee.
Waarom voel ik me toch lichtelijk beledigd dat je mij er oa uitpikt, terwijl ik net ongeveer hetzelfde zei maar dan met iets andere woordenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Sorry.Jij ziet het waarschijnlijk al voor je met Theatermama, Stroekie en Tha_Erik.
Misschien is het niet zo'n goed meeting-idee. Maar meetings zijn sowieso niet zo'n goed idee.
dat hele twitteren gaat compleet aan me voorbijquote:Op zondag 16 mei 2010 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zou hem moeten volgen op twitterHeerlijk.
Been there, done that.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk "veiliger" is om bijvoorbeeld in de Efteling te meeten
Nja Walibi flevo achtbaanmeet dan?quote:
Ik zag teveel kylie voorbij komenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zou hem moeten volgen op twitterHeerlijk.
Dan blijf ik zéker thuis. Walibiquote:
Combimeet: FOT+HOMO, gegarandeerd dramaquote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan blijf ik zéker thuis. Walibi, wat een kutpark.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Was jij diegene die in de WC aan het rommelen was?
Nee, dat was een andere Efteling meet, denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Was jij diegene die in de WC aan het rommelen was?
Random plaatjes van een sling of een vaatwasser vol dildo's maken dat wel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |