Zie dit nu pasquote:
Ik dacht toen ik erlang scrollde dat het deze wasquote:
Daar hoef je niet bepaald vl moeite voor te doenquote:
Heb jij dat ook gedaan, dan? Dacht het niet, h!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bepaald vl moeite voor te doen![]()
.
quote:
Ik heb ze vakkundig ontwekenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb jij dat ook gedaan, dan? Dacht het niet, h!
Je moet er moeite voor doen om ze niet te raken?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bepaald vl moeite voor te doen![]()
.
Dat zouden we niet zeggenquote:
Het kan geen kwaad, toch.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Het was een memorabel weekend. Ik heb gejankt in gezelschap n geknuffeld en je weet hoe ik met dat laatste bent![]()
![]()
En ESF weekendje en ik ben een geheel ander mensch
Ja het was superleukquote:Op maandag 17 mei 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was leuk he?
De ESF meet dan, niet het tieten ontwijken
Ik vond jou ook echt echt cht leuk!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het was superleuk. En het is tof dat ik de gezichten achter de namen nu weet, en dat men in het echt ook leuk was
.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond jou ook echt echt cht leuk!![]()
Je was eigenlijk voor mij wel de verrassing van het weekendNiet dat ik had gedacht dat je NIET leuk was o.i.d., maar ik had je meer gesloten en verlegen enzo verwacht. Maar je had het helemaal naar je zin en dat werkte echt aanstekelijk!
En ik heb echt gegierd van het lachen toen ik boven dat gekwek met dat luchtbed hoorde van onderaan de trap. Over die gaten, het pompen en het zuigen, jij en JJH
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ja, er zat ook wel een grond van waarheid in toen ik hier tijden geleden zei dat ik in het echt echt niet iemand in een depressie ga praten
.
Ik vond je ook echt tof. En mooier dan op alle foto's die ik van je gezien heb (serieus het eerste wat ik dacht toen ik je zag!).
Ik heb vanavond trouwens een kijkavond voor een kamer in Utrecht (voor alles een eerste keer, na drie jaar op-en-neer reizen mag het wel eens). Hopelijk kan ik mensen daar ook een beetje voor me winnen
![]()
.
Ik vond je de zondagochtend op je allerhuppeligstquote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik was niet altijd even huppelig hoor. Blond wel, dat wel
Nee je bent cht heel leuk!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ja, er zat ook wel een grond van waarheid in toen ik hier tijden geleden zei dat ik in het echt echt niet iemand in een depressie ga praten
.
Ik las het net terug in het vorige topicquote:Ik vond je ook echt tof. En mooier dan op alle foto's die ik van je gezien heb (serieus het eerste wat ik dacht toen ik je zag!).
Ik zal voor je duimen!quote:Ik heb vanavond trouwens een kijkavond voor een kamer in Utrecht (voor alles een eerste keer, na drie jaar op-en-neer reizen mag het wel eens). Hopelijk kan ik mensen daar ook een beetje voor me winnen
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |