quote:Op zondag 16 mei 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Okee, van de één net iets meer dan van de ander...![]()
Kus op je kont armquote:Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien gisteren, maar ik had het beter niet kunnen doen. Crisis, wat een narigheid
Nu wordt ie wakkerquote:
Hallelujah!!! Mooie momenten.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien gisteren, maar ik had het beter niet kunnen doen. Crisis, wat een narigheid
Maar voor Eliesje en haar vlerkje wel een beetje pijnlijk denk ik.quote:
Naar die vier poezen?quote:
Ik heb het gefilmdquote:Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, eh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, eh...Ik weet wel wat ik kies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zolang ik niet buig of strek, gaat het wel goed hoor. Alleen schoot ik af en toe een béétje te ver door. Op een gegeven moment viel ie er bijna afquote:Op zondag 16 mei 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb het gefilmd
En ik keek vandaag terug en toen vond ik nog dat je rechts redelijk stil hielderop
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, eh...Oh als ik tussen de regels door moet lezen, dan zie ik hier een huwelijksaanzoek, of is mijn beeld vertroebeld? Ik denk er nog even over na, maar denk dat er een "ja" aan zit te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je dat heel zeker?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh als ik tussen de regels door moet lezen, dan zie ik hier een huwelijksaanzoek, of is mijn beeld vertroebeld? Ik denk er nog even over na, maar denk dat er een "ja" aan zit te komen.
quote:
Ach, mopje tochquote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef Dirkh het volgende:Het voordeel is dat je niet echt in de rij hoeft te staan.
Maar het is zeker wederzijds, ik vond je al leuk zonder je te kennen al die jaren, maar nu is het gewoon kut, je bent in het echt leuker. Ik haat dat zo he, ik heb liever dat ze in het echt tegen vallen.
Wijze woorden Ing.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie houdt er nu niet van Elies?
Dat is liefdestechnisch gezien compleet onmogelijk
Ja, zo sta ik ook iedere avond voor de spiegel.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ow, ik ken er genoeg hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Rrrrrightquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
Wijze woorden Ing.![]()
En 1 meter 55 aan Elies is ruim genoeg voor ons allemaal.
Peter:quote:Op maandag 17 mei 2010 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laatste ander onderwerp: morgen wordt het beter weer. Drie keer raden wie er weer moet gaan werken
quote:
Met een amandel in je navelquote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rrrrright
Ruim 1:64 ja! En dat is dan zonder kleren schoenen![]()
Gelukkig, een lotgenoot! Wat denk je, clubje beginnen?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter:
Daar zijn denk ik al groepjes voor.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig, een lotgenoot! Wat denk je, clubje beginnen?
Bummer! Het is duidelijk niet de dag van de goede ideeenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar zijn denk ik al groepjes voor.
Morgen herkansing popjequote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bummer! Het is duidelijk niet de dag van de goede ideeen
Je zei een uur geleden ookal dat je zo ging slapen, dus leuk dat je nog even blijftquote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben morgen vrij![]()
Maar ik ga zo wel lekker slapen, aangezien meneer I. niet vrij is en zijn wekker nog al irritant aanwezig gaat zijn over 8 uurtjes
Jaaaaa, maaaaaarrrr, neeeeee, jaaaaaa, maaaaarrrr....zometeen ga ik echt heurquote:Op maandag 17 mei 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zei een uur geleden ookal dat je zo ging slapen, dus leuk dat je nog even blijft!
Ik heb jou duidelijk 1.55 horen zeggen.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rrrrright
Ruim 1:64 ja! En dat is dan zonder kleren schoenen![]()
Crap, ik moet morgen ook werken. En mijn wekker gaat over 6 en een half uur.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben morgen vrij![]()
Maar ik ga zo wel lekker slapen, aangezien meneer I. niet vrij is en zijn wekker nog al irritant aanwezig gaat zijn over 8 uurtjes
Weet je zeker dat je niet ook aan één oor een ietsje dovig bent?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb jou duidelijk 1.55 horen zeggen.Toen je vroeg hoe lang JJH was.
Dan hooguit *rekent* 7%.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet ook aan één oor een ietsje dovig bent?
We hoeven niet perse details morgen hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook. Trusten lieverds! Ik zal proberen om over iedereen te dromen. Maar ik garandeer niets.
Dat hoeven we hier toch niet te weten? Wat jullie allemaal besproken hebben terwijl jullie hem in het juiste gat probeerden te krijgenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niets gehoord over lengtes, behalve dan dat JJH 2 meter hoog is. Ohja en dat mij gevraagd werd hoe lang ik dan was.
Goede spreuk van den dagquote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |