Gay.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
KIJK DIT BEN IK GEAVATARIZED GEWOON EN BOOS
[ afbeelding ]
what thequote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
HOE DOET JE DAT DAT WIL IK OOK MATTIEEEEquote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
omdat ik van je houquote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind het leuk dat jullie mijn TT afmaken.
Waaromquote:
huh ik heb geeneensquote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij bent echt opper gay.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom. Die mensen hadden juist plezier aan ons
. De meesten wouden zelfs met ons op de foto
.
quote:
In een restaurant foto's knippen, dat doen zo'n onzekere meisjes ook altijd.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom. Die mensen hadden juist plezier aan ons
. De meesten wouden zelfs met ons op de foto
.
quote:een Wijze Les
van Pappie Duvel Neem T Aan
zoniet Dan Laat Ut Zuig Banaan En
ga Verder
jij Geen Schaap Ik Geen Herder
geen Verlosser Niet Je Redder
gewoon De Flexte Rapper
Verlos me, ik heb geen zin om te zoeken, welk is dit?quote:
Hoezoquote:Op zondag 16 mei 2010 19:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey reetveter. Jij volgt Rohda Raalte wel tock.
Is een 'j' geen 'g' in het Spaans trouwens? Ik zeg ook Pujol maar ik dacht daar laatst aan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
Die man van Sport1 zegt steeds Pudjol maar het is Pujol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Verlos me, ik heb geen zin om te zoeken, welk is dit?
DUVELDUVEL BABYquote:
Een j wordt uitgesproken als g ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is een 'j' geen 'g' in het Spaans trouwens? Ik zeg ook Pujol maar ik dacht daar laatst aan.
Puyol is met een y en niet met een Jquote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is een 'j' geen 'g' in het Spaans trouwens? Ik zeg ook Pujol maar ik dacht daar laatst aan.
Dankjewel. Nu moet ik mijn externe schijf pakken om alle albums te importeren naar mijn laptop.quote:
Is ook zo, maar het is Puyol met een y.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
GASTquote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel gaaf dan als je het meteen weet!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O, zo.
Nee, niet echt, ik vind deze opleiding wel supertof en alles. Ik heb er een halfjaar over nagedacht en toen ik kwam ik wel uit bij management maar nog niet specifiek wat en hoe. En toen ging ik kijken bij die open dagen met een vriendin, toen zagen we dat, hebben we informatie gevraagd en zo en wat je moet doen en dat leek ons beide geweldig.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, dit vind ik nou echt een type voor jou.Mwa, geef eens een pic waar minder aan de situatie overgelaten wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, dit vind ik nou echt een type voor jou.wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze was al een type voor mij.
![]()
Hoe kon je, Otis? Ik dacht dat ik bijzonder was
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Geen dank!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel. Nu moet ik mijn externe schijf pakken om alle albums te importeren naar mijn laptop.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, geef eens een pic waar minder aan de situatie overgelaten wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
wat dequote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben vanmorgen en -middag flink bruin geworden op het voetbalveld.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ziet er niet verkeerd uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okquote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn vriendin wilde niet accepteren dat zij mijn 7e bedpartner is.
Toen heb ik maar gezegd dat de eerste 3 niet meetelde, omdat ik er toen nog niet klaar voor was.
Jij hebt sowieso het verstand van een borrelnoot dat je dat zegt.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
Toen heb ik maar gezegd dat de eerste 3 niet meetelde, omdat ik er toen nog niet klaar voor was.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die komt mij bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik weet niet of ik haar echt ken of dat het door haar lieve gezicht komt.![]()
Ik ga niet tegen haar liegen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso het verstand van een borrelnoot dat je dat zegt.
Ik heb geen zin om terug te lezen.quote:
Welke derby?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee die mogen de pleuris krijgen. Al is Osasuna wel leuk voor de derby.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
Jij kan en mag het weten.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zijn vriendin slikt alles.
Ze is een sletje.
Wanneer spelen die tegen elkaar dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Athletic - Osasuna. Eckte Basken tegen neppe Basken.
Heb ik jullie al verteld dat ik vandaag een wielrenner van zijn fiets heb gestoot.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik allemaal Saban B types tegenkwam in zhe club gister. We liepen een club binnen bleek er een feest te zijn van allemaal turken. Op de dansvloer waren echt aallemaal mooie meiden en aan de zijkant stonden allemaal beesten van 2 bij 2 meter
![]()
Ik heb het meer over dat Osasuna van mij niet hoeft te degraderen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wanneer spelen die tegen elkaar dan?
Bilbao juist niet, want die hebben mijn mancrush Llorente.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over dat Osasuna van mij niet hoeft te degraderen.
Dat mag jij heulemaal niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik mocht Chai ook soms lenen, daar ben ik je nog steeds dankbaar voor.
Met de auto?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb ik jullie al verteld dat ik vandaag een wielrenner van zijn fiets heb gestoot.
Omdat hij achterlijk zat te doen en in de weg fietste.
ZIE MIJ GAAN!
Hoax, jij hebt geen vriendin.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zijn vriendin slikt alles.
Ze is een sletje.
Nederland!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Uit welk land komen ze dat bananen bij hun cultuur hoort?
Heiligschennis!quote:
Je merkt het bij de reünie wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat mag jij heulemaal niet.
En dat wil ze ook niet.
Jij blijft anders met je poten van mijn vriendin af.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn vriendin is zijn vriendin.
Samen spelen, samen delen hè.
Bilbao degraderenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bilbao juist niet, want die hebben mijn mancrush Llorente.
Je kan ook te ver gaan hè.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij blijft anders met je poten van mijn vriendin af.
Welk Athletic dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bilbao degraderen. Nog nooit gebeurd en dat zal niet gebeuren ook.
Dit?quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Athletic - Osasuna. Eckte Basken tegen neppe Basken.
En dan vindt ze het wel ok?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
Hoezo snel?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh rly? Doe je snel.Zullen de hormonen wel zijn.
Ja. Athletic degradeert sowieso niet. Osasuna moet dus ook niet degraderen want de derby moet behouden blijven. Snap je.quote:
Nog steeds een van de vetste collectors editions ever.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]![]()
Die wil ik nog steeds een keer kopen. Mooie hoes.
quote:
Maar als ze dat sowieso vond. Waarom zei je dan dat de eerste 3 niet telden?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze vond het sowieso wel oké.
Ik zou niet weten waarom iemand dat niet oké kan vinden.
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze hadden geen geld meer voor treinkaarten.
quote:
hihihi.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze hadden geen geld meer voor treinkaarten.
Thanks dat jij ff voor de hele wereld spreekt.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat als het eenmaal uit is geweest het daarna vaak toch niet meer écht goedkomt enzo.
Jij kan daar helemaal niet over oordelen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat als het eenmaal uit is geweest het daarna vaak toch niet meer écht goedkomt enzo.
Ik van wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik Puur Kultuur nog had, had je 'm mogen kopen.quote:
Respect, die moet ik nog.quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Thanks dat jij ff voor de hele wereld spreekt..
Raymzter, Osdorp, Brainpower.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Respect, die moet ik nog.
Ben zowaar het hele nederhop verhaal aan het herontdekken. Eerst DuvelDuvel, nu nog Kubus & Bangbang erbij..
Daarvoor Fakkelteit, Fakkelbrigade, Opgezwolle, Typhoon, Flinke Namen (), ga maar door.
HAKEMDOORDEMIDDEquote:Op zondag 16 mei 2010 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Twee jaar geleden vroeg een vriend aan mij.
"Hee doe 's effetjes een MC rhyme?"
Dus ik keek op m'n Gucci, het was ongeveer tijd.
Vanaf toen kwam ik hard en toen was je me kwijt.
Te veel liefde voor mij om aan te kunnen.quote:
Mja weet je wat het was:quote:Op zondag 16 mei 2010 20:04 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Raymzter, Osdorp, Brainpower.
Er is trouwens weinig mis met Flinke Namen;
Het komt wel goed, schatje.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Te veel liefde voor mij om aan te kunnen.
Awwquote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook. Kunst en Vliegwerk was fanastischquote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Mja weet je wat het was:
Ze hadden in de aanloop naar Superstuntwerk zo'n mixtape uitgebracht: Kunst en Vliegwerk. Briljant spul.Dus ik die CD bestellen, zodat ik em op de dag van release had. 20 euro. Was die cd, op 1 of 2 nummers na, gewoon ruk!
![]()
Als zij langsloopt is wel briljant.
De neuk.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je ooit eens als een paard geneukt?
Met Flinke Namen heb ik niet zo veel. Met Jiggy Dje en een groot deel van zijn label wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Respect, die moet ik nog.
Ben zowaar het hele nederhop verhaal aan het herontdekken. Eerst DuvelDuvel, nu nog Kubus & Bangbang erbij..
Daarvoor Fakkelteit, Fakkelbrigade, Opgezwolle, Typhoon, Flinke Namen (), ga maar door.
Paarden oefenen nogal veel druk uit op de rug van de ander zodat die hem half draagt. Lijkt me niet erg prettig.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je ooit eens als een paard geneukt?
Iedereen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
AwwIk heb wel liefde voor je schoenen die je in LIF postte
Omdat ik die serieus niet zou hebben geneukt als ik het kon terugdraaien.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als ze dat sowieso vond. Waarom zei je dan dat de eerste 3 niet telden?
Ook nog maar even checken dan!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met Flinke Namen heb ik niet zo veel. Met Jiggy Dje en een groot deel van zijn label wel.
Idem.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dik ben, maar dat moet je niet zo op fok posten.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Paarden oefenen nogal veel druk uit op de rug van de ander zodat die hem half draagt. Lijkt me niet erg prettig.
Ja dan doe je zoeen chick doggystyle en dan pak je zo haar haren vast. En dan zeg je: "Ik heb aids". Nou dan begint zij als een gek te bewegen om los te komen maar jij hebt haar dan zo stevig vastquote:
"Been there, done that"quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dan doe je zoeen chick doggystyle en dan pak je zo haar haren vast. En dan zeg je: "Ik heb aids". Nou dan begint zij als een gek te bewegen om los te komen maar jij hebt haar dan zo stevig vast![]()
!!@!11 En dan ga je als zoeen rodeoclown heen en weer terwijl zij heel wild los probeert te komen
.
Oh ja! Zwart Licht!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef spiderweb1 het volgende:
Zwart Licht en Hef op dit moment.
Ook even wachten op nieuwe plaat van de Jeugd dit jaar.
Toch vond ik Hefvermogen tegen vallen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef spiderweb1 het volgende:
Zwart Licht en Hef op dit moment.
Ook even wachten op nieuwe plaat van de Jeugd dit jaar.
Is dat zo?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met onze blonde S_A in het leven? Ik zie je nog weinig op fok.
You are fucking pathetic.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dan doe je zoeen chick doggystyle en dan pak je zo haar haren vast. En dan zeg je: "Ik heb aids". Nou dan begint zij als een gek te bewegen om los te komen maar jij hebt haar dan zo stevig vast![]()
!!@!11 En dan ga je als zoeen rodeoclown heen en weer terwijl zij heel wild los probeert te komen
.
Een maand geleden postte jij:quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
Dear lover, do you remember? The sound of your laughter wrapped in mine.
True.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een maand geleden postte jij:
"Ik weet zeker dat jullie binnen 5 maanden weer bij elkaar zijn"
hihi
Jammer.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik houd eigenlijk helemaal niet van dat soort nederhop muziek.
Deze vind ik trouwens wel leuk.
Hoe gaat het met De Sims?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat zo?Mja vermaak me wel goed hier in Nijmegen eigenlijk. Zie m'n vriendinnen vrij veel enzo.
![]()
En met jou ook alles weer helemaal goed nu het weer aan is met Chai natuurlijk. Hihi.
Ik word zo down en loom van die stem..quote:
Leuke beat, maar ik walg van die teksten. Vooral van Adonis.quote:
Ja nog steeds niet geïnstalleerd.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe gaat het met De Sims?En wat fijn dat je je vriendinnen veel ziet. Werk je ook? Of studeer je?
En behalve dat het weer aan is met chai, gaat alles ook super in mijn leven. School is leuk. alles is leuk.
Oh bashen is beter?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Potloodvis het volgende:
Mozy, nu moet je niet gaan kwijlen omdat je weer met haar neukt.
Ik heb dat bij deze.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik weet nooit wat ik voel bij dit nummer. It leaves me speechless.
Nee.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Potloodvis het volgende:
Oké, houden zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Ik hoef mijn territorium niet meer te verdedigen.
We zijn weer bij elkaar, thats all that matters.
Verdomme, ik wist ook meteen welk nummer dat zou zijn..quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Ik hoef mijn territorium niet meer te verdedigen.
We zijn weer bij elkaar, thats all that matters.
Probeer je me te laten huilen?quote:
Dat jij nu alleen kunt kankeren over je vriendinquote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Potloodvis het volgende:
Vrouwvriendelijk is het niet bepaald.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuke beat, maar ik walg van die teksten. Vooral van Adonis.
gayquote:
Fresku is in dit nummer op z'n best. Jammer dat Emo-rap niet langer dan 5 minuten te luisteren is..quote:
Nee dat doen wij hier voor hem.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat jij nu alleen kunt kankeren over je vriendin
Nog 2,nogwat jaar MBO. Dan 4 jaar PABO, en dan kijk ik wel verder.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja nog steeds niet geïnstalleerd.Ga ik binnenkort even doen. Ja ik studeer. Al heb ik niet veel college / ik ga niet veel naar college.
M'n vriendinnen studeren en wonen ook in Nijmegen, dus![]()
.
Hahaha tof. Maar hoelang moet jij nog, met je opleiding?
Ik voel mij verloren daardoor.quote:
Nee.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat jij nu alleen kunt kankeren over je vriendin
Waarom zou zij een hoer zijn?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
DE VIEZE KANKAHHOER DERP DERP
Nee hoor, je bent echt een goede kerol Potloodvis.
Nijmegen is wel leuk, alleen het is voor mij eigenlijk iets teveel een groot dorp. Vind Arnhem leukerquote:Op zondag 16 mei 2010 20:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nog 2,nogwat jaar MBO. Dan 4 jaar PABO, en dan kijk ik wel verder.
Is Nijmegen een leuke stad om te studeren? Ik ben er dinsdag nog geweest. Best wel leuke stad. Maar als ik naar de PABO ga, gaat toch mijn voorkeur uit naar Tilburg.
Bij nummers zonder zang heb ik geen gevoel.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als het niet van lost was, had ik het ook leuk gevonden.
Ahaaa, oke. Joah ik vind het wel leuk, maar ik denk dat er zeker andere steden zijn die leuker zijn. Al lijkt Tilburg me daar niet 1 van. Ik hoor van veel mensen dat ze Tilburg juist niets vinden. Maargoed, smaken verschillen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nog 2,nogwat jaar MBO. Dan 4 jaar PABO, en dan kijk ik wel verder.
Is Nijmegen een leuke stad om te studeren? Ik ben er dinsdag nog geweest. Best wel leuke stad. Maar als ik naar de PABO ga, gaat toch mijn voorkeur uit naar Tilburg.
Blijft fijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef Banzaiaap het volgende:
Als we het toch over toffe beats hebben. (Wel amerikaans.. )
Oké, dan laat ik het terzijde.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen, ik ben maar een meelopertje.
Deze dan.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij nummers zonder zang heb ik geen gevoel.
Toen ik woensdag langs Arnhem reed. Vond ik het er echt uitzien als kanker.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nijmegen is wel leuk, alleen het is voor mij eigenlijk iets teveel een groot dorp. Vind Arnhem leuker
quote:
Soms als ik ruzie had met Chai, en ik luisterde dat nummer.quote:
Zo Moeilijk toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef Banzaiaap het volgende:
"Kleren maken mannen
deze mannen maken
alles naar de klere"
Het enige goede aan dat hele nummer!
Oh mijn god hij zegt "niet jonger dan 30 nigger don't bring em". Doe eens logisch redeneren.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Vrouwvriendelijk is het niet bepaald.
Al liegt die wel in die track. Hij zegt niet jonger te willen dan 30. Toch raar dat ik twee meiden van 20 ken die met hem en Hef en co. neuqen.
Dat heb ik ook altijd als ik dat nummer luister. Behalve nu, want nu hou ik het op.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Soms als ik ruzie had met Chai, en ik luisterde dat nummer.
Moest ik een beetje huilen
Ik krijg het idee dat je jezelf aan het inlikken bent bij de dames hier.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Soms als ik ruzie had met Chai, en ik luisterde dat nummer.
Moest ik een beetje huilen
Wat is er niet logisch aan?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh mijn god hij zegt "niet jonger dan 30 nigger don't bring em". Doe eens logisch redeneren.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh mijn god hij zegt "niet jonger dan 30 nigger don't bring em". Doe eens logisch redeneren.
In Arnhem wonen zoveel kampers vind ik altijd.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nijmegen is wel leuk, alleen het is voor mij eigenlijk iets teveel een groot dorp. Vind Arnhem leuker
Ik vond die vroeger altijd zo verschrikkelijk zielig.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik bij deze. Ga ik nu dus ook niet kijken, want dan ga ik echt janken.
Ja Arnhem-Zuid is echt kanker en het volk wat er vandaan komt al helemaalquote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toen ik woensdag langs Arnhem reed. Vond ik het er echt uitzien als kanker.
Toen ik vrijdag door de stad heen reed, vond ik het wel leuk. Maar bij Nijmegen heb je inderdaad dat groot dorp gevoel.
MGMT ben ik niet zo weg van.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Blijft fijn.
;
Kid Cudi, MGMT, Ratatat in één nummer is geil.
Wat is er eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik dat nummer luister. Behalve nu, want nu hou ik het op.
Huh, wat?quote:
Ik ben op een begrafenis geweest waar nummers van American Recordings gedraaid werden. Erg indrukwekkend.quote:
Dat dus. Arnhem-Zuid was echt om van te kotsen. Maar in de binnenstad vond ik het allemaal wel geinig.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Arnhem-Zuid is echt kanker en het volk wat er vandaan komt al helemaalMaar in Noord zijn wel leuke wijken met allemaal mooie oude huizen enzo
Zie mij gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een gevoelige jongen ben je ineens. [ afbeelding ]
Ja wtf is er mis met die kill.quote:
Ja, maar dat komt omdat hij weer met Chai gaat, dan is hij (té) lief.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je jezelf aan het inlikken bent bij de dames hier.
Johnny Cash heeft inderdaad erg veel 'begrafenis-waardige' muziek geschreven. Wat een held.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben op een begrafenis geweest waar nummers van American Recordings gedraaid werden. Erg indrukwekkend.
Deed erg veel met mij.
Maar dat heeft Nijmegen ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Arnhem-Zuid is echt kanker en het volk wat er vandaan komt al helemaalMaar in Noord zijn wel leuke wijken met allemaal mooie oude huizen enzo
Ik was verzuurd, en frustraties.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat hij weer met Chai gaat, dan is hij (té) lief.
En als het uit is zit hij iedereen maar random te bashen.
Ja, maar ga nu niet met de tong uit je mond zitten hijgen hier dan.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik was verzuurd, en frustraties.
En bashen en de reacties zijn de reden dat ik op fok zit.
Jij hebt heul geen vagina die kan verzuren.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Klein hartje.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vond je altijd een rots op de branding, vanwege je hardheid.
Is het ooit goed bij jou?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ga nu niet met de tong uit je mond zitten hijgen hier dan.
Awwwquote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik bij deze. Ga ik nu dus ook niet kijken, want dan ga ik echt janken.
Care, ik hou je niet tegen. Die sentimentele bullshit daarintegen vind ik zo gemaaktquote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen vagina die kan verzuren.
Wat?quote:
Pv heeft zijn doel bereikt. Een stukje van je oude useridentiteit terug gehaald.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ooit goed bij jou?Ga iemand anders zijn stemming verneuken.
haha.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Care, ik hou je niet tegen. Die sentimentele bullshit daarintegen vind ik zo gemaakt
Ik zei dat anders nog behoorlijk lief.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Pv heeft zijn doel bereikt. Een stukje van je oude useridentiteit terug gehaald.
Griekse Goden, heb je dat niet gehad op school?quote:
Zucht. Nee.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Aphrodite.![]()
Maar dat bedoelde je zeker niet?
Venusquote:
Ik heb op het VMBO gezeten.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Griekse Goden, heb je dat niet gehad op school?
Ik ben altijd neutraal, sta voor wie ik ben en zeg wat ik vind.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ooit goed bij jou?Ga iemand anders zijn stemming verneuken.
Schalkcity?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Chai het volgende:
Ah ik kan de muziek van de pauperkermis in Schalkcity hier horen.
Ja, maar ook zo die 'ons-kent-ons'-mentaliteit waar ik niks mee hebquote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Plus in Nijmegen heb je veel minder pauperwijken dan in Arnhem.
je kanker niet genoeg en op de verkeerde mensen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben altijd neutraal, sta voor wie ik ben en zeg wat ik vind.
Ook al valt dat laatste niet altijd goed.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Schalkcity?
En jij noemt ANDERE mensen paupers
Ja, ik ook. Maar dit kreeg je op de basisschool.quote:
?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dit kreeg je op de basisschool.
Ja, beetje bij beetje kom ik er wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Pv heeft zijn doel bereikt. Een stukje van je oude useridentiteit terug gehaald.
Sigh.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je hart in je jesters zat, dan had je een groot hart.
Ik kanker niet omdat ik dat woord niet nodig heb om te overtuigen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
je kanker niet genoeg en op de verkeerde mensen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dit kreeg je op de basisschool.
quote:
Mm is me nooit opgevallen eigenlijk. Maar kan goed.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar ook zo die 'ons-kent-ons'-mentaliteit waar ik niks mee heb
Dat was een grapje natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is er zo lief aan dat kiwifilmpje dan? Ik heb 'm gekeken maar vond er geen reet aan.
Ik heb genoeg zelfkennis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zelfkennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Gewoon dat 'ie zo keiveel moeite doet om voor zichzelf een 'bos' te maken waar 'ie doorheen kan vliegen en als ie dan zo zweeft en dan die oogjesquote:Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is er zo lief aan dat kiwifilmpje dan? Ik heb 'm gekeken maar vond er geen reet aan.
Wat? Lijkt me nogal logisch dat die stof meer geschikt is voor de middelbare bij geschiedenis en Nederlands(literatuur).quote:
Is lache man, willekeurig kanker roepen naar mensen en ze de kanker toewensen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kanker niet omdat ik dat woord niet nodig heb om te overtuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zelfkennis.Opschepper alless. Kijk, ik geef toe dat ik slechts een halfgod ben =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |