Klein hartje.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vond je altijd een rots op de branding, vanwege je hardheid.
Is het ooit goed bij jou?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ga nu niet met de tong uit je mond zitten hijgen hier dan.
Awwwquote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik bij deze. Ga ik nu dus ook niet kijken, want dan ga ik echt janken.
Care, ik hou je niet tegen. Die sentimentele bullshit daarintegen vind ik zo gemaaktquote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik was verzuurd, en frustraties.
En bashen en de reacties zijn de reden dat ik op fok zit.
Echt wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen vagina die kan verzuren.
Wat?quote:
Pv heeft zijn doel bereikt. Een stukje van je oude useridentiteit terug gehaald.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ooit goed bij jou?Ga iemand anders zijn stemming verneuken.
haha.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Care, ik hou je niet tegen. Die sentimentele bullshit daarintegen vind ik zo gemaakt
Ik zei dat anders nog behoorlijk lief.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Pv heeft zijn doel bereikt. Een stukje van je oude useridentiteit terug gehaald.
Griekse Goden, heb je dat niet gehad op school?quote:
Zucht. Nee.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Aphrodite.![]()
Maar dat bedoelde je zeker niet?
Venusquote:
Ik heb op het VMBO gezeten.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Griekse Goden, heb je dat niet gehad op school?
Ik ben altijd neutraal, sta voor wie ik ben en zeg wat ik vind.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ooit goed bij jou?Ga iemand anders zijn stemming verneuken.
Schalkcity?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Chai het volgende:
Ah ik kan de muziek van de pauperkermis in Schalkcity hier horen.
Ja, maar ook zo die 'ons-kent-ons'-mentaliteit waar ik niks mee hebquote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
Plus in Nijmegen heb je veel minder pauperwijken dan in Arnhem.
je kanker niet genoeg en op de verkeerde mensen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben altijd neutraal, sta voor wie ik ben en zeg wat ik vind.
Ook al valt dat laatste niet altijd goed.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Schalkcity?
En jij noemt ANDERE mensen paupers
Ja, ik ook. Maar dit kreeg je op de basisschool.quote:
?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dit kreeg je op de basisschool.
Ja, beetje bij beetje kom ik er wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Pv heeft zijn doel bereikt. Een stukje van je oude useridentiteit terug gehaald.
Sigh.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je hart in je jesters zat, dan had je een groot hart.
Ik kanker niet omdat ik dat woord niet nodig heb om te overtuigen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
je kanker niet genoeg en op de verkeerde mensen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dit kreeg je op de basisschool.
quote:
Mm is me nooit opgevallen eigenlijk. Maar kan goed.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar ook zo die 'ons-kent-ons'-mentaliteit waar ik niks mee heb
Dat was een grapje natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is er zo lief aan dat kiwifilmpje dan? Ik heb 'm gekeken maar vond er geen reet aan.
Ik heb genoeg zelfkennis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zelfkennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Gewoon dat 'ie zo keiveel moeite doet om voor zichzelf een 'bos' te maken waar 'ie doorheen kan vliegen en als ie dan zo zweeft en dan die oogjesquote:Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is er zo lief aan dat kiwifilmpje dan? Ik heb 'm gekeken maar vond er geen reet aan.
Wat? Lijkt me nogal logisch dat die stof meer geschikt is voor de middelbare bij geschiedenis en Nederlands(literatuur).quote:
Is lache man, willekeurig kanker roepen naar mensen en ze de kanker toewensen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kanker niet omdat ik dat woord niet nodig heb om te overtuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zelfkennis.Opschepper alless. Kijk, ik geef toe dat ik slechts een halfgod ben =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |