Ja Arnhem-Zuid is echt kanker en het volk wat er vandaan komt al helemaalquote:Op zondag 16 mei 2010 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toen ik woensdag langs Arnhem reed. Vond ik het er echt uitzien als kanker.
Toen ik vrijdag door de stad heen reed, vond ik het wel leuk. Maar bij Nijmegen heb je inderdaad dat groot dorp gevoel.
MGMT ben ik niet zo weg van.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Blijft fijn.
;
Kid Cudi, MGMT, Ratatat in één nummer is geil.
Wat is er eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik dat nummer luister. Behalve nu, want nu hou ik het op.
Huh, wat?quote:
Ik ben op een begrafenis geweest waar nummers van American Recordings gedraaid werden. Erg indrukwekkend.quote:
Dat dus. Arnhem-Zuid was echt om van te kotsen. Maar in de binnenstad vond ik het allemaal wel geinig.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Arnhem-Zuid is echt kanker en het volk wat er vandaan komt al helemaalMaar in Noord zijn wel leuke wijken met allemaal mooie oude huizen enzo
Zie mij gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een gevoelige jongen ben je ineens. [ afbeelding ]
Ja wtf is er mis met die kill.quote:
Ja, maar dat komt omdat hij weer met Chai gaat, dan is hij (té) lief.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je jezelf aan het inlikken bent bij de dames hier.
Johnny Cash heeft inderdaad erg veel 'begrafenis-waardige' muziek geschreven. Wat een held.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben op een begrafenis geweest waar nummers van American Recordings gedraaid werden. Erg indrukwekkend.
Deed erg veel met mij.
Maar dat heeft Nijmegen ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Arnhem-Zuid is echt kanker en het volk wat er vandaan komt al helemaalMaar in Noord zijn wel leuke wijken met allemaal mooie oude huizen enzo
Ik was verzuurd, en frustraties.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat hij weer met Chai gaat, dan is hij (té) lief.
En als het uit is zit hij iedereen maar random te bashen.
Ja, maar ga nu niet met de tong uit je mond zitten hijgen hier dan.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik was verzuurd, en frustraties.
En bashen en de reacties zijn de reden dat ik op fok zit.
Jij hebt heul geen vagina die kan verzuren.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik was verzuurd, en frustraties.
En bashen en de reacties zijn de reden dat ik op fok zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |