quote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ziet er niet verkeerd uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okquote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn vriendin wilde niet accepteren dat zij mijn 7e bedpartner is.
Toen heb ik maar gezegd dat de eerste 3 niet meetelde, omdat ik er toen nog niet klaar voor was.
Jij hebt sowieso het verstand van een borrelnoot dat je dat zegt.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
Toen heb ik maar gezegd dat de eerste 3 niet meetelde, omdat ik er toen nog niet klaar voor was.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die komt mij bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik weet niet of ik haar echt ken of dat het door haar lieve gezicht komt.![]()
Ik ga niet tegen haar liegen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso het verstand van een borrelnoot dat je dat zegt.
Ik heb geen zin om terug te lezen.quote:
Welke derby?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee die mogen de pleuris krijgen. Al is Osasuna wel leuk voor de derby.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
Jij kan en mag het weten.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zijn vriendin slikt alles.
Ze is een sletje.
Wanneer spelen die tegen elkaar dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Athletic - Osasuna. Eckte Basken tegen neppe Basken.
Heb ik jullie al verteld dat ik vandaag een wielrenner van zijn fiets heb gestoot.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik allemaal Saban B types tegenkwam in zhe club gister. We liepen een club binnen bleek er een feest te zijn van allemaal turken. Op de dansvloer waren echt aallemaal mooie meiden en aan de zijkant stonden allemaal beesten van 2 bij 2 meter
![]()
Ik heb het meer over dat Osasuna van mij niet hoeft te degraderen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wanneer spelen die tegen elkaar dan?
Bilbao juist niet, want die hebben mijn mancrush Llorente.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over dat Osasuna van mij niet hoeft te degraderen.
Dat mag jij heulemaal niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik mocht Chai ook soms lenen, daar ben ik je nog steeds dankbaar voor.
Met de auto?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb ik jullie al verteld dat ik vandaag een wielrenner van zijn fiets heb gestoot.
Omdat hij achterlijk zat te doen en in de weg fietste.
ZIE MIJ GAAN!
Hoax, jij hebt geen vriendin.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zijn vriendin slikt alles.
Ze is een sletje.
Nederland!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Uit welk land komen ze dat bananen bij hun cultuur hoort?
Heiligschennis!quote:
Je merkt het bij de reünie wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat mag jij heulemaal niet.
En dat wil ze ook niet.
Jij blijft anders met je poten van mijn vriendin af.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn vriendin is zijn vriendin.
Samen spelen, samen delen hè.
Bilbao degraderenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bilbao juist niet, want die hebben mijn mancrush Llorente.
Je kan ook te ver gaan hè.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij blijft anders met je poten van mijn vriendin af.
Welk Athletic dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bilbao degraderen. Nog nooit gebeurd en dat zal niet gebeuren ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |