Gay.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
KIJK DIT BEN IK GEAVATARIZED GEWOON EN BOOS
[ afbeelding ]
what thequote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
HOE DOET JE DAT DAT WIL IK OOK MATTIEEEEquote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
omdat ik van je houquote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind het leuk dat jullie mijn TT afmaken.
Waaromquote:
huh ik heb geeneensquote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij bent echt opper gay.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom. Die mensen hadden juist plezier aan ons
. De meesten wouden zelfs met ons op de foto
.
quote:
In een restaurant foto's knippen, dat doen zo'n onzekere meisjes ook altijd.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom. Die mensen hadden juist plezier aan ons
. De meesten wouden zelfs met ons op de foto
.
quote:een Wijze Les
van Pappie Duvel Neem T Aan
zoniet Dan Laat Ut Zuig Banaan En
ga Verder
jij Geen Schaap Ik Geen Herder
geen Verlosser Niet Je Redder
gewoon De Flexte Rapper
Verlos me, ik heb geen zin om te zoeken, welk is dit?quote:
Hoezoquote:Op zondag 16 mei 2010 19:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey reetveter. Jij volgt Rohda Raalte wel tock.
Is een 'j' geen 'g' in het Spaans trouwens? Ik zeg ook Pujol maar ik dacht daar laatst aan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
Die man van Sport1 zegt steeds Pudjol maar het is Pujol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Verlos me, ik heb geen zin om te zoeken, welk is dit?
DUVELDUVEL BABYquote:
Een j wordt uitgesproken als g ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is een 'j' geen 'g' in het Spaans trouwens? Ik zeg ook Pujol maar ik dacht daar laatst aan.
Puyol is met een y en niet met een Jquote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is een 'j' geen 'g' in het Spaans trouwens? Ik zeg ook Pujol maar ik dacht daar laatst aan.
Dankjewel. Nu moet ik mijn externe schijf pakken om alle albums te importeren naar mijn laptop.quote:
Is ook zo, maar het is Puyol met een y.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
GASTquote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel gaaf dan als je het meteen weet!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O, zo.
Nee, niet echt, ik vind deze opleiding wel supertof en alles. Ik heb er een halfjaar over nagedacht en toen ik kwam ik wel uit bij management maar nog niet specifiek wat en hoe. En toen ging ik kijken bij die open dagen met een vriendin, toen zagen we dat, hebben we informatie gevraagd en zo en wat je moet doen en dat leek ons beide geweldig.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, dit vind ik nou echt een type voor jou.Mwa, geef eens een pic waar minder aan de situatie overgelaten wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, dit vind ik nou echt een type voor jou.wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze was al een type voor mij.
![]()
Hoe kon je, Otis? Ik dacht dat ik bijzonder was
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Geen dank!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel. Nu moet ik mijn externe schijf pakken om alle albums te importeren naar mijn laptop.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, geef eens een pic waar minder aan de situatie overgelaten wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
wat dequote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben vanmorgen en -middag flink bruin geworden op het voetbalveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |