Jij kan daar helemaal niet over oordelen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat als het eenmaal uit is geweest het daarna vaak toch niet meer écht goedkomt enzo.
Ik van wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat als het eenmaal uit is geweest het daarna vaak toch niet meer écht goedkomt enzo.
Als ik Puur Kultuur nog had, had je 'm mogen kopen.quote:
Respect, die moet ik nog.quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Thanks dat jij ff voor de hele wereld spreekt..
Raymzter, Osdorp, Brainpower.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Respect, die moet ik nog.
Ben zowaar het hele nederhop verhaal aan het herontdekken. Eerst DuvelDuvel, nu nog Kubus & Bangbang erbij..
Daarvoor Fakkelteit, Fakkelbrigade, Opgezwolle, Typhoon, Flinke Namen (), ga maar door.
HAKEMDOORDEMIDDEquote:Op zondag 16 mei 2010 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Twee jaar geleden vroeg een vriend aan mij.
"Hee doe 's effetjes een MC rhyme?"
Dus ik keek op m'n Gucci, het was ongeveer tijd.
Vanaf toen kwam ik hard en toen was je me kwijt.
Te veel liefde voor mij om aan te kunnen.quote:
Mja weet je wat het was:quote:Op zondag 16 mei 2010 20:04 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Raymzter, Osdorp, Brainpower.
Er is trouwens weinig mis met Flinke Namen;
Het komt wel goed, schatje.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Te veel liefde voor mij om aan te kunnen.
Awwquote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Te veel liefde voor mij om aan te kunnen.
Dat vond ik dus ook. Kunst en Vliegwerk was fanastischquote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Mja weet je wat het was:
Ze hadden in de aanloop naar Superstuntwerk zo'n mixtape uitgebracht: Kunst en Vliegwerk. Briljant spul.Dus ik die CD bestellen, zodat ik em op de dag van release had. 20 euro. Was die cd, op 1 of 2 nummers na, gewoon ruk!
![]()
Als zij langsloopt is wel briljant.
De neuk.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je ooit eens als een paard geneukt?
Met Flinke Namen heb ik niet zo veel. Met Jiggy Dje en een groot deel van zijn label wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Respect, die moet ik nog.
Ben zowaar het hele nederhop verhaal aan het herontdekken. Eerst DuvelDuvel, nu nog Kubus & Bangbang erbij..
Daarvoor Fakkelteit, Fakkelbrigade, Opgezwolle, Typhoon, Flinke Namen (), ga maar door.
Paarden oefenen nogal veel druk uit op de rug van de ander zodat die hem half draagt. Lijkt me niet erg prettig.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je ooit eens als een paard geneukt?
Iedereen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
AwwIk heb wel liefde voor je schoenen die je in LIF postte
Omdat ik die serieus niet zou hebben geneukt als ik het kon terugdraaien.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als ze dat sowieso vond. Waarom zei je dan dat de eerste 3 niet telden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |