Ook nog maar even checken dan!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met Flinke Namen heb ik niet zo veel. Met Jiggy Dje en een groot deel van zijn label wel.
Idem.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Te veel liefde voor mij om aan te kunnen.
Ik weet dat ik dik ben, maar dat moet je niet zo op fok posten.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Paarden oefenen nogal veel druk uit op de rug van de ander zodat die hem half draagt. Lijkt me niet erg prettig.
Ja dan doe je zoeen chick doggystyle en dan pak je zo haar haren vast. En dan zeg je: "Ik heb aids". Nou dan begint zij als een gek te bewegen om los te komen maar jij hebt haar dan zo stevig vastquote:
"Been there, done that"quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dan doe je zoeen chick doggystyle en dan pak je zo haar haren vast. En dan zeg je: "Ik heb aids". Nou dan begint zij als een gek te bewegen om los te komen maar jij hebt haar dan zo stevig vast![]()
!!@!11 En dan ga je als zoeen rodeoclown heen en weer terwijl zij heel wild los probeert te komen
.
Oh ja! Zwart Licht!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef spiderweb1 het volgende:
Zwart Licht en Hef op dit moment.
Ook even wachten op nieuwe plaat van de Jeugd dit jaar.
Toch vond ik Hefvermogen tegen vallen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef spiderweb1 het volgende:
Zwart Licht en Hef op dit moment.
Ook even wachten op nieuwe plaat van de Jeugd dit jaar.
Is dat zo?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met onze blonde S_A in het leven? Ik zie je nog weinig op fok.
You are fucking pathetic.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dan doe je zoeen chick doggystyle en dan pak je zo haar haren vast. En dan zeg je: "Ik heb aids". Nou dan begint zij als een gek te bewegen om los te komen maar jij hebt haar dan zo stevig vast![]()
!!@!11 En dan ga je als zoeen rodeoclown heen en weer terwijl zij heel wild los probeert te komen
.
Een maand geleden postte jij:quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
Dear lover, do you remember? The sound of your laughter wrapped in mine.
True.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een maand geleden postte jij:
"Ik weet zeker dat jullie binnen 5 maanden weer bij elkaar zijn"
hihi
Jammer.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik houd eigenlijk helemaal niet van dat soort nederhop muziek.
Deze vind ik trouwens wel leuk.
Hoe gaat het met De Sims?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat zo?Mja vermaak me wel goed hier in Nijmegen eigenlijk. Zie m'n vriendinnen vrij veel enzo.
![]()
En met jou ook alles weer helemaal goed nu het weer aan is met Chai natuurlijk. Hihi.
Ik word zo down en loom van die stem..quote:
Leuke beat, maar ik walg van die teksten. Vooral van Adonis.quote:
Ja nog steeds niet geïnstalleerd.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe gaat het met De Sims?En wat fijn dat je je vriendinnen veel ziet. Werk je ook? Of studeer je?
En behalve dat het weer aan is met chai, gaat alles ook super in mijn leven. School is leuk. alles is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |