Yes!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:34 schreef Gezicht het volgende:
Tegen deeltje 5 moeten we maar gewoon een collage van UI's maken, lijkt me stukken handiger en natuurlijk mooier.
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:50 schreef Argo het volgende:
Tvp voor later! Nu eerst even gamen in cowboy land HIYAAAAA ofzoiets! Heeft iemand mijn lasso gezien ?
In C&K wonen de kakkersquote:Op zondag 16 mei 2010 17:53 schreef Frishe het volgende:
Hier nog een Limburger.
Nog eventjes woonachtig in Cadier en Keer! Vanaf morgen de sleutel van ons huis in Bunde.![]()
Ik woon in midden limburg (Echt), MAAR volgens de politie regio's valt het nog net onder limburg noordquote:Op zondag 16 mei 2010 18:02 schreef fratsman het volgende:
Venlo meldt zich ook weer.volgens mij ben ik een van de weinige Noord-Limburgers.
![]()
In Echt? Sinds wanneer ben jij hiero verdwenen?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik woon in midden limburg (Echt), MAAR volgens de politie regio's valt het nog net onder limburg noord
dus een mini beetje noord-limburger hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
hiero verdwenen? que?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:11 schreef Rifoki het volgende:
[..]
In Echt? Sinds wanneer ben jij hiero verdwenen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
Een topic vol limburgers... Ik woon ook in Limburg in Hoensbroek... sjiek is mich dat...Mijn broer woont daar volgens mij ook. Alleen de grens tussen Hoensbroek en Brunssum is mij altijd wat vaag maar volgens mij woont ie in Hoensbroek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit regio parkstad!quote:
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
Nou, ik kan je zweren dat ik er niet bij hoor. Heb er ook maar 2 jaar gewoond. Ik ga terug naar mijn geboortedorp.quote:
Die grens is ook vaag, er is zelfs een gedeelte waar de ene helft van de straat in Hoensbroek ligt en de andere helft in Brunssum. Als ik mij niet vergis heet dat, en anders scheelt het niet veelquote:Op zondag 16 mei 2010 18:22 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Mijn broer woont daar volgens mij ook. Alleen de grens tussen Hoensbroek en Brunssum is mij altijd wat vaag maar volgens mij woont ie in Hoensbroek.
Que, ook niet in Terwinselen?quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:29 schreef sproetjes het volgende:
waar?
nope, altijd in Maasbracht, en sinds vorig jaar in Echt
Niet eens denken, zeg maar heilig overtuigd. Je lijkt als 2 druppels water op haar.quote:
astuquote:Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Tijd voor een sigaret, ik ben even 'de kluts kwijt'.
quote:Let op! Registreren:
Sinds 14 december 2009 is het op de FOK!wiki verplicht een Wiki-account te registreren voor je een pagina mag wijzigen.
Dit kan je snel doen door op de link "Aanmelden/Inschrijven' rechtsboven in je scherm te klikken.
Bij vragen en problemen kun je mailen naar thepirania@gmail.com
Ik kom ook gewoon hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 17:42 schreef sproetjes het volgende:
we gaan snel zeg
@tassiepassie: je kan ook niet gaan, maar daar is het te gezellig vooren I'm sure as hell aint gonna miss it this time
vond t al erg genoeg dat ik deze maand niet ben geweest
oh en geen link naar eerdere delen in de OP?
Ja, goed idee! Maar dan wel mijn ouderwetse RH UI en niet mijn voor even opgepimpte oranje ding!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:34 schreef Gezicht het volgende:
Tegen deeltje 5 moeten we maar gewoon een collage van UI's maken, lijkt me stukken handiger en natuurlijk mooier.
Ik geef je gelijk maar van de andere kant, als je nu naar buiten gaat is de zon in no time weer weg en dan is het goed fris.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef sproetjes het volgende:
het is veel te lekker weer eigenlijk om binnen te zitten, maargoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef sproetjes het volgende:
ik wil gewoon een terrasje opik ruik zon
Wanneer wordt het eigenlijk weer echt terasjesweer in ons normaal zo warme Zuiden? (Dus zonder vest maar gewoon in een T-shirt het terras op)!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
Ik. Ik zit hier met een hartslag alsof ik net een marathon heb gerendquote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef LimboFan het volgende:
Bah, morgen beginnen mijn examens, wie deelt mijn leed?
suc6 kerel!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kunnen we de topic reeks niet Limburg #3 enzo noemenben nu steeds aan 't zoeken in de lijst met topics in STA
edit: Landgraaf represent! Net naar Epen gefietst en terug voor een ijsjeweer een mooie 37 km achter de rug.
Morgen idd examens, ook NL. Moet te doen zijn.
Opleiding is mij prima bevallen! Het enige wat mij niet is bevallen is het beleid en de manier waarop men met studenten omgaat binnen korps Limburg-Noord.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef sproetjes het volgende:
ik ben nog steeds eigenlijk wel geinteresserd naar hoe jij je opleiding hebt ervaren natterman
Mmm als ik 's avonds die lampjes zie vanaf de snelweg voel ik mij thuis.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:38 schreef nattermann het volgende:
Ik heb sinds ik gestopt ben met mijn opleiding al 8 weken vakantie
Morgen hoor ik wanneer ik op DSM kan gaan werken
Thanks!quote:
Dat heb ik ook nog steeds. Hoewel ik nu in Roermond woon, mis ik het zuiden toch wel. Elsloo, daar heb ik 20 jaar gewoond en de plannen zijn nu dus ook om vanuit Roermond zuidelijker te gaan wonenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mmm als ik 's avonds die lampjes zie vanaf de snelweg voel ik mij thuis.
Stein hier dus!
Alleen doordeweeks stiekem Eindhoven.
GA WEG! Daar heb ik 4 jaar lang gewerktquote:Op maandag 17 mei 2010 00:17 schreef megamandy het volgende:
Elsloo is leuk. Vier er altijd vasteloavend en heb er een tijd in de c1000 gewerkt. Heb meer met Elsloo dan met Stein qua mensen maar dat komt denk ik ook omdat veel mensen uit m'n klas ook daar vandaan kwamen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:19 schreef megamandy het volgende:
Jep, ik 1,5 jaar ofzo? Toen werd het AH en daar had ik geen zin in haha
dan stuur ik je binnenkort even een pm (y)quote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Opleiding is mij prima bevallen! Het enige wat mij niet is bevallen is het beleid en de manier waarop men met studenten omgaat binnen korps Limburg-Noord.
voor meer mag je PM'en als je wilt
Hmm grappig de c1000 hier in de buurt, die is zwaar kloten. Als je daar moet vakkenvullen ben je vaak tot 12 uur snachts bezig. Ook al heb je de dag erna school. Ik zelf heb bij Jan Linders wel aan vakken vullen gedaan. Die liggen ook nog in brabant en eentje in nog zon provincie. Maar opzich is dat wel meer een limburgse supermarkt. En daar was het eigenlijk echt te gek! Maar die c1000 hier in de buurt hoor ik alleen slechte dingen over. Dus ik denk dat sowieso eraan ligt welke filiaal manager is, en welke andere bazen daar rond lopen.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:32 schreef nattermann het volgende:
Stiekem mis ik die C1000-tijd soms wel eens. Mijn broertje werkt nu bij de AH, volgens mij heerst daar een hele andere sfeer.
Poepie simpel, echt een relax begin, en dan morgen M&Oquote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Medelimburgers die examens hadden, hoe ging het?
Nederlands ging bij mij hendig chill
M&O wordt hendig kutquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Poepie simpel, echt een relax begin, en dan morgen M&O![]()
![]()
Hmm, zal wel mee vallen, ik maak me nergens zorgen om.quote:
Ok, ik overdrijf om een 6 te halen als eindcijfer moet ik een 4.7 halen, dat zou moet lukkenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Hmm, zal wel mee vallen, ik maak me nergens zorgen om.
Volgend jaar geven ze dezelfde cursus
Ik denk dat ik pas.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:54 schreef sproetjes het volgende:
nog meer limbo's trouwens die van het weekend groove garden gaan bezoeken?
Geen flauw ideequote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef solaire het volgende:
een pinkpop meet at pinkpop? wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik ook niet, ik ben bang voor meets!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Geen flauw idee![]()
Ik ben sowieso nog nooit op een meet geweest.
Hier alleen onweer! Maar vorige zomer had het hier ook zo gehageld! Ik zat toen ook nog wel op de fiets naar huis! Dat deed pijn, dat was toen in Susteren!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Djezus. Net hagel ter grootte van golfballen hier.
Heerlen altijd +1!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
zo het kwam hier net toch met bakken uit de hemel zeg... net of iemand ff een emmer leeg gooide.. Ik mis het zonnetje, vorig jaar was het zo lekker weer rond deze tijd..
Wel vanmiddag lekker in Heerlen op het terras gezeten
Ik hoop het, maarja eerst nog even duimen dat het morgen niet gaat regenen. Ik moet nog naar Sittard fietsen.quote:
Ja, vooral rond het station.quote:
Beter ga je ergens zitten huilenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:44 schreef nattermann het volgende:
Ik ben ook Limbo hoor, maar heel die Parkstad mogen ze imo afsteken.
No offence overigens
Hoezo? 10 jaar geleden wel. Tegenwoordig is het helemaal niet zo erg. Leuke stadquote:
Neequote:
10 jaar terug jaquote:
Gastquote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beter ga je ergens zitten huilenstop met te bashen. Limburg wordt al genoeg gebasht op Fok.
Hou het leuk of open een topic waar anti Parkstad mensen zich verzamelen. Parkstad hoort gewoon bij Limburg en is wat mij betreft een verrijking voor Limburg. Als je ergens geen verstand van hebt, 'hou dan aaf'quote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
GastOf je reageert even normaal. Ik bash Limburg helemaal niet, woon er zelf al mijn hele leven. Ik geef alleen mijn mening over de Parkstad.
Als je niet bereid bent om mijn vorige reactie te lezen, dan laat het maar hangen. Hier ga ik verder niet op in.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hou het leuk of open een topic waar anti Parkstad mensen zich verzamelen. Parkstad hoort gewoon bij Limburg en is wat mij betreft een verrijking voor Limburg. Als je ergens geen verstand van hebt, 'hou dan aaf'
jaaaaaquote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef Argo het volgende:
Hier is het weer ook pauper! Maar het zal ooit beter worden, ik ben binnenkort jarig dus dan verwacht ik toch mooi weer om te barbecueën in mijn eentje ofzo!
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef LimboFan het volgende:
[..]
jaaaaa![]()
Argo is jarig![]()
Fok! meet bij hem thuis![]()
Gratis bier en vlees
5 dagen na mij jarigquote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef Argo het volgende:
Hier is het weer ook pauper! Maar het zal ooit beter worden, ik ben binnenkort jarig dus dan verwacht ik toch mooi weer om te barbecueën in mijn eentje ofzo!
tnxquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:49 schreef sproetjes het volgende:
hier schijnt lekker de zon![]()
en succes weer vandaag!
Zoals ik ook al in de EXA zei, zenuwen zijn nergens voor nodig, je kan gewoon niet falen voor MO.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:54 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Zoals ik ook al in de EXA zei, zenuwen zijn nergens voor nodig, je kan gewoon niet falen voor MO.
Ik denk niet dat ik het daarme redquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Argo het volgende:
Ho ho!! *veranderd in een hollander* Ik kan jullie hoog uit een glaasje cola geven!
Haha achja mijn verjaardagen zijn nooit druk! Dus tja ik denk dat ik het daar al mee kan redden als ik zuunig aan doe!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha achja mijn verjaardagen zijn nooit druk! Dus tja ik denk dat ik het daar al mee kan redden als ik zuunig aan doe!
Maja ik moet eerlijk zeggen verjaardagen ik hou er niet van, om er heen te gaan en om er een te houden. Het is weer zon verplichting!quote:
Uhu, ik weet ook nooit een cadeau ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Maja ik moet eerlijk zeggen verjaardagen ik hou er niet van, om er heen te gaan en om er een te houden. Het is weer zon verplichting!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en dus?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:26 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Uhu, ik weet ook nooit een cadeau ofzo.
Ik vind altijd vooral de verjaardagen bij de schoonfamilie erg
Hahahaa! Achja als ze aardig tegen je zijn, dan kan het niet veel kwaad. Maja jij moet dus blikjes schultenbrau drinken daar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dit jaar heb je er niet genoeg aan, dit jaar wordt het wel druk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha achja mijn verjaardagen zijn nooit druk! Dus tja ik denk dat ik het daar al mee kan redden als ik zuunig aan doe!
Ze zijn echt superaardig, alleen toen ik pas met mijn vriend was beschouwden ze me echt al 'vreemde', maar nu is dat helemaal goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hahahaa! Achja als ze aardig tegen je zijn, dan kan het niet veel kwaad. Maja jij moet dus blikjes schultenbrau drinken daar ?
Nee hoor het blijkt dat niemand hun verjaardag houd dus doe ik dat ook niet!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:39 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nou dit jaar heb je er niet genoeg aan, dit jaar wordt het wel druk!
!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef .ZilveR. het volgende:
Uhu, of ik kom op school, al die vadsige klasgenoten die je persé ff willen feliciteren met een zoen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Wel een lekker weertje gehad vandaag
Hopelijk blijft die zon de komende wekenmaanden bij ons.
Erg simpel, ik heb tussen de 6 en de 8!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:06 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik welSinds ik in België woon, heb ik al de hersens van een Belg
Wij hebben in Weert Spring Beats. Benijd me.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef solaire het volgende:
ik reed langs de Hateboer vandaag en ze waren al met de voorbereidingen voor Groove Garden bezig, tevens hoorde ik van mijn schoonzusje dat ze bijna 15.000 man verwachten, dus wel een stukje groter dan vorig jaar blijkbaar!
daar ga ik ook heenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wij hebben in Weert Spring Beats. Benijd me.
Ik vond dat ze te eentonig waren, er had van mij best een (liquiditeits)balans, V&W rekening oid ingemogen hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Erg simpel, ik heb tussen de 6 en de 8!
Niet zo zeuren, sproetjes kunnen best tegen een spatje regen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:35 schreef sproetjes het volgende:
het moet vanaf nu gewoon klaar zijn met al die regen
Ja dat is volgens mij al uitverkocht..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:07 schreef Gezicht het volgende:
Ik was van plan om nog naar dag 1 (?) voor Rammstein te gaan maar ik denk dat ik daar nu te laat mee ben.
mijn sproetjes blijven wel zitten dan jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, sproetjes kunnen best tegen een spatje regen..
Ik heb anders nog wel een erg coole poncho voor je, die mag je gratis komen halen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mijn sproetjes blijven wel zitten dan ja
ik ben alleen niet zo blij met regen
Same herequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal naar PP en welke dagen?
Ik ga ze alle 3
Ik ben van de partij uiteraardquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal naar PP en welke dagen?
Ik ga ze alle 3
hahaha dealquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een erg coole poncho voor je, die mag je gratis komen halen..
* Tism kiepert haastig zijn Lowlandsplunjezakzooi over de vloer en en gaat ff zoeken..quote:
quote:
quote:
quote:
Nou volgens Ensaf kan ik off-topic posters het beste negeren dus dat ga ik ook doen.quote:
ik benijd jequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wij hebben in Weert Spring Beats. Benijd me.
Ik woon pas n jaar in Belgisch Limburg, die andere 17 jaar heb ik in Nederlands Limburg gewoondquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:36 schreef ReWout het volgende:
[..]
Opgerot jij komt uit Belgisch Limburg! Alleen echte Nederlandse Limburgers hier![]()
![]()
Faalquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:06 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik woon pas n jaar in Belgisch Limburg, die andere 17 jaar heb ik in Nederlands Limburg gewoondEn ik kom er nog dagelijks, want ik zit er op school en ik werk er
Ik ook!quote:
6 mannelijke babydiertjes waarvan de poep nog uit hun anus druipt. En jij?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
|Waar fap jij je het liefst op ?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik op een home made filmpje van mezelf in een string!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
6 mannelijke babydiertjes waarvan de poep nog uit hun anus druipt. En jij?
Waarom gaat het niet meer over LimburgMooi weer hier in Landgraaf trouwens
Waarom zit je achter de pc en niet voor de pc?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik op een home made filmpje van mezelf in een string!![]()
![]()
En ja het is hier ook wel lekker weer maar ik zit achter de pc :')![]()
@ ManianMan het hoeft niet maar het mag wel!
Stage ? En hmm ik weet echt niet wat ik moet doen met dit weer!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Helaas zit ik binnen![]()
Ergens in Herten
Ja, stagequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Stage ? En hmm ik weet echt niet wat ik moet doen met dit weer!
Hmm uitbuiting je zit te fokken!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja, stagemeer uitbuiting maar goed.
Ga een terrasje pikken, fietsen, afspreken met iemand om iets te gaan doen etc.
Er is een nieuw topicquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Helaas zit ik binnen![]()
Ergens in Herten
PS: Waar is het Roermond Topic?![]()
I heared that! en ik woon in midden limburgquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:11 schreef ManianMan het volgende:
ALIENS!!!!Harde knal in atmosfeer in Zuid - Limburg
Niks gehoordquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef sproetjes het volgende:
[..]
I heared that! en ik woon in midden limburg
Ik eigenlijk ook niet maar gister wel een vreemd brommend geluid toen ik de hond binnen liet. Het geluid kwam uit de luchtquote:
Dat was misschien Neo die klaar kwam!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar gister wel een vreemd brommend geluid toen ik de hond binnen liet. Het geluid kwam uit de lucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat was misschien Neo die klaar kwam!*ZuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat was misschien Neo die klaar kwam!Inderdaad flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dus?
Maar toch kon ik het niet laten, hij liep der zo te koop mee dat hij was aant fappen! Ik zeg zoiets nooit, vooral niet als mijn mooie string aan heb!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar toch kon ik het niet laten, hij liep der zo te koop mee dat hij was aant fappen! Ik zeg zoiets nooit, vooral niet als mijn mooie string aan heb!
Waar woont u? Niks gehoord.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar gister wel een vreemd brommend geluid toen ik de hond binnen liet. Het geluid kwam uit de lucht
Uquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]tis goed nu.
[..]
Waar woont u? Niks gehoord.
Wees niet bang. Ik gebruik soms willekeurig het woord uquote:
Vandaag is vakantie dag, morgen begin ik aan GSquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef .ZilveR. het volgende:
Zon![]()
![]()
Ik heb dr net een uur ingelegen terwijl ik eigenlijk moet leren![]()
Beetje chillen op mijn klaptopquote:
Daar is je verzekering voor. Gewoon opgeven die hapquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef sproetjes het volgende:
ja echt te weird, mn pa is nu even kijken of ik inmiddels ook weer wat heb
lekker voor mn vriezer
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef sproetjes het volgende:
ja echt te weird, mn pa is nu even kijken of ik inmiddels ook weer wat heb
lekker voor mn vriezer
Idd. gewoon op het vuur gooien en dan de verzekering bellenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee we kunnen dat eten niet laten ontdooien! BBQ bij jou thuis ?
Ook gehoord vanmorgen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:11 schreef ManianMan het volgende:
ALIENS!!!!Harde knal in atmosfeer in Zuid - Limburg
ik kan dat niet allemaal alleen opetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee we kunnen dat eten niet laten ontdooien! BBQ bij jou thuis ?
Jammer! Ik was graag gekomen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik kan dat niet allemaal alleen opeten
dus bbq bij mij zou best een goed idee zijn
al is het nu wat laat + koud
Ja hopelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef Gezicht het volgende:
Hopen dat het morgen weer zo een lekker weertje wordt.
Hmm dan ontkom ik er niet aan dan moet ik de banden van mijn ren fiets echt gaan op pompen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef Gezicht het volgende:
Hopen dat het morgen weer zo een lekker weertje wordt.
Oei, sterkequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga bankhangen, hou t niet meer uit van de pijn![]()
Fijne avond nog![]()
Luiaard! Iets klopt er niet je bent te lui om een band op te pompen maar je gaat wel rennen op de renfietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dan ontkom ik er niet aan dan moet ik de banden van mijn ren fiets echt gaan op pompen!
Diequote:
Ik ook, maar ik ga dadelijk gewoon met mn boek buiten in de zon liggenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dieis zeer geschikt ja. Moet godverdomme leren voor m'n examen
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Heb met de laptop zojuist in de tuin gezetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga dadelijk gewoon met mn boek buiten in de zon liggen
Ik ook, ik ga t nooit op tijd halenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb met de laptop zojuist in de tuin gezetenwas mij wat te warm.
Godverdomme, moet nog zoooooooooveel leren
Je moet gewoon de grootste lijnen van het verhaal weten meer is het nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:18 schreef LimboFan het volgende:
![]()
Echt leren voor GS![]()
Ik lees voor beide onderwerpen een samenvatting door en dan moet het genoeg zijn, ik sta toch een 7 gem.
quote:
Samenvattingen van alle hoofdstukken doorlezen. Als je deze niet gemaakt hebt eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:28 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik moet nog beginnen aan de grote lijn, en ik sta maar een 6.2
Die heb ik wel gemaaktquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Samenvattingen van alle hoofdstukken doorlezen. Als je deze niet gemaakt hebt eigen schuld dikke bult
Sint-Pietersberg?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees de syllabus gewoon door1 grote samenvatting op een heldere manier beschreven
Anyway, laten we hier geen EXA topic van maken
OT: waar in (Zuid)-Limburg heb je het mooiste uitzicht op heuvellandschap?
Beste vrind als ik die banden moet op pompen moet ik dus ook gaan fietsen. Das misschien het probleem!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Luiaard! Iets klopt er niet je bent te lui om een band op te pompen maar je gaat wel rennen op de renfiets
Het 3 landenpunt (Vaals)quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees de syllabus gewoon door1 grote samenvatting op een heldere manier beschreven
Dan moet je denk ik al een luchtballon huren, of een reuzenrad ergens!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eys,quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als ik ga fietsen kom ik daar regelmatig langsquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eys,
[ afbeelding ]
Volgens mij ergens bovenaan op die berg (weet niet hoe die heet, waar de Amstel Goldrace altijd omhoog gaat, de Eyserbosweg)
Weet niet precies waar het ligt, maar in ieder geval daar ergens in de buurt. Bovenop de Eyserbosweg, zeg maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ik ga fietsen kom ik daar regelmatig langsEens kijken daar.
Klopt wel. Ben laatste van Landgraaf naar Epen gefietst (en terug) en dan kom je ook echt door die plekjes heen: Eys, Overeys, Wittem, Mechelen, Wahlwiller etcquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Weet niet precies waar het ligt, maar in ieder geval daar ergens in de buurt. Bovenop de Eyserbosweg, zeg maar
Mijn opa en oma woonden daar, ben er zelf regelmatig geweest. Ook in Gulpen heb je mooie panorama's
Daar heb ik mijn schoolkamp gehadquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Weet niet precies waar het ligt, maar in ieder geval daar ergens in de buurt. Bovenop de Eyserbosweg, zeg maar
Mijn opa en oma woonden daar, ben er zelf regelmatig geweest. Ook in Gulpen heb je mooie panorama's
Ik was daar vorige week dus voor het eerstquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef .ZilveR. het volgende:
T is echt weer voor ijs in EpenMaar daar heb ik geen tijd voor en om nou 2 dagen achter elkaar daar ijs te halen
![]()
Heb nog een traytje halve liters staanquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef Gezicht het volgende:
Dit weekend weer alleen thuis met m'n broer. Wordt weer Alfa inslaan.
T gaat daar meer om de grootte van het ijsjequote:Op donderdag 20 mei 2010 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik was daar vorige week dus voor het eerstIs dat nou alles? Een pokkekraampje waar ze wat ijsjes verkopen die niet zozeer lekkerder zijn,maar wel goedkoper
En dan ook nog op een lelijke parkeerplaats waar al het krapuul van de wijde omgeving het hun gepimpte auto staat te showen.
[..]
Heb nog een traytje halve liters staan
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:19 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
T gaat daar meer om de grootte van het ijsjeEn als je cabrio rijdt is erheen rijden ook best leuk
Hopelijk volgende week keizerweerquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:46 schreef Gezicht het volgende:
Wat een bazenweer.
JWZ brada! Maar volgend jaar ben ik jarig dus ik hoop wel dat het niet regent, moet ik binnen zetten met dat bezoek!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week keizerweer
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar is nog langOeps I did it again....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik volgende week en jarig door mekaar haalde! Jarig jaar volgende week tja das mijn korsakov syndroom dat weer opspeelt! Brb eff een biertje pakken!
Meet bij gezicht thuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef Gezicht het volgende:
Dit weekend weer alleen thuis met m'n broer. Wordt weer Alfa inslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:35 schreef Gezicht het volgende:
Het ligt in Elsloo.Dat wisten wij al !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk ik ga heel Elslo af om te zien waar er halve kratten alfa staan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:39 schreef Gezicht het volgende:
Nou veel succes met zoeken. Hoe je me ook wilde vinden.
Ik ga naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |