quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Wel een lekker weertje gehad vandaag
Hopelijk blijft die zon de komende wekenmaanden bij ons.
Erg simpel, ik heb tussen de 6 en de 8!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:06 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik welSinds ik in België woon, heb ik al de hersens van een Belg
Wij hebben in Weert Spring Beats. Benijd me.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef solaire het volgende:
ik reed langs de Hateboer vandaag en ze waren al met de voorbereidingen voor Groove Garden bezig, tevens hoorde ik van mijn schoonzusje dat ze bijna 15.000 man verwachten, dus wel een stukje groter dan vorig jaar blijkbaar!
daar ga ik ook heenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wij hebben in Weert Spring Beats. Benijd me.
Ik vond dat ze te eentonig waren, er had van mij best een (liquiditeits)balans, V&W rekening oid ingemogen hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Erg simpel, ik heb tussen de 6 en de 8!
Niet zo zeuren, sproetjes kunnen best tegen een spatje regen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:35 schreef sproetjes het volgende:
het moet vanaf nu gewoon klaar zijn met al die regen
Ja dat is volgens mij al uitverkocht..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:07 schreef Gezicht het volgende:
Ik was van plan om nog naar dag 1 (?) voor Rammstein te gaan maar ik denk dat ik daar nu te laat mee ben.
mijn sproetjes blijven wel zitten dan jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, sproetjes kunnen best tegen een spatje regen..
Ik heb anders nog wel een erg coole poncho voor je, die mag je gratis komen halen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mijn sproetjes blijven wel zitten dan ja
ik ben alleen niet zo blij met regen
Same herequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal naar PP en welke dagen?
Ik ga ze alle 3
Ik ben van de partij uiteraardquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie gaat er eigenlijk allemaal naar PP en welke dagen?
Ik ga ze alle 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |