tnxquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:49 schreef sproetjes het volgende:
hier schijnt lekker de zon![]()
en succes weer vandaag!
Zoals ik ook al in de EXA zei, zenuwen zijn nergens voor nodig, je kan gewoon niet falen voor MO.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:54 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Zoals ik ook al in de EXA zei, zenuwen zijn nergens voor nodig, je kan gewoon niet falen voor MO.
Ik denk niet dat ik het daarme redquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Argo het volgende:
Ho ho!! *veranderd in een hollander* Ik kan jullie hoog uit een glaasje cola geven!
Haha achja mijn verjaardagen zijn nooit druk! Dus tja ik denk dat ik het daar al mee kan redden als ik zuunig aan doe!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha achja mijn verjaardagen zijn nooit druk! Dus tja ik denk dat ik het daar al mee kan redden als ik zuunig aan doe!
Maja ik moet eerlijk zeggen verjaardagen ik hou er niet van, om er heen te gaan en om er een te houden. Het is weer zon verplichting!quote:
Uhu, ik weet ook nooit een cadeau ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Maja ik moet eerlijk zeggen verjaardagen ik hou er niet van, om er heen te gaan en om er een te houden. Het is weer zon verplichting!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en dus?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:26 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Uhu, ik weet ook nooit een cadeau ofzo.
Ik vind altijd vooral de verjaardagen bij de schoonfamilie erg
Hahahaa! Achja als ze aardig tegen je zijn, dan kan het niet veel kwaad. Maja jij moet dus blikjes schultenbrau drinken daar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dit jaar heb je er niet genoeg aan, dit jaar wordt het wel druk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha achja mijn verjaardagen zijn nooit druk! Dus tja ik denk dat ik het daar al mee kan redden als ik zuunig aan doe!
Ze zijn echt superaardig, alleen toen ik pas met mijn vriend was beschouwden ze me echt al 'vreemde', maar nu is dat helemaal goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hahahaa! Achja als ze aardig tegen je zijn, dan kan het niet veel kwaad. Maja jij moet dus blikjes schultenbrau drinken daar ?
Nee hoor het blijkt dat niemand hun verjaardag houd dus doe ik dat ook niet!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:39 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nou dit jaar heb je er niet genoeg aan, dit jaar wordt het wel druk!
!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef .ZilveR. het volgende:
Uhu, of ik kom op school, al die vadsige klasgenoten die je persé ff willen feliciteren met een zoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |