Hmm grappig de c1000 hier in de buurt, die is zwaar kloten. Als je daar moet vakkenvullen ben je vaak tot 12 uur snachts bezig. Ook al heb je de dag erna school. Ik zelf heb bij Jan Linders wel aan vakken vullen gedaan. Die liggen ook nog in brabant en eentje in nog zon provincie. Maar opzich is dat wel meer een limburgse supermarkt. En daar was het eigenlijk echt te gek! Maar die c1000 hier in de buurt hoor ik alleen slechte dingen over. Dus ik denk dat sowieso eraan ligt welke filiaal manager is, en welke andere bazen daar rond lopen.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:32 schreef nattermann het volgende:
Stiekem mis ik die C1000-tijd soms wel eens. Mijn broertje werkt nu bij de AH, volgens mij heerst daar een hele andere sfeer.
Poepie simpel, echt een relax begin, en dan morgen M&Oquote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Medelimburgers die examens hadden, hoe ging het?
Nederlands ging bij mij hendig chill
M&O wordt hendig kutquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Poepie simpel, echt een relax begin, en dan morgen M&O![]()
![]()
Hmm, zal wel mee vallen, ik maak me nergens zorgen om.quote:
Ok, ik overdrijf om een 6 te halen als eindcijfer moet ik een 4.7 halen, dat zou moet lukkenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Hmm, zal wel mee vallen, ik maak me nergens zorgen om.
Volgend jaar geven ze dezelfde cursus
Ik denk dat ik pas.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:54 schreef sproetjes het volgende:
nog meer limbo's trouwens die van het weekend groove garden gaan bezoeken?
Geen flauw ideequote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef solaire het volgende:
een pinkpop meet at pinkpop? wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik ook niet, ik ben bang voor meets!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Geen flauw idee![]()
Ik ben sowieso nog nooit op een meet geweest.
Hier alleen onweer! Maar vorige zomer had het hier ook zo gehageld! Ik zat toen ook nog wel op de fiets naar huis! Dat deed pijn, dat was toen in Susteren!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Djezus. Net hagel ter grootte van golfballen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |