Ik. Ik zit hier met een hartslag alsof ik net een marathon heb gerendquote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef LimboFan het volgende:
Bah, morgen beginnen mijn examens, wie deelt mijn leed?
suc6 kerel!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kunnen we de topic reeks niet Limburg #3 enzo noemenben nu steeds aan 't zoeken in de lijst met topics in STA
edit: Landgraaf represent! Net naar Epen gefietst en terug voor een ijsjeweer een mooie 37 km achter de rug.
Morgen idd examens, ook NL. Moet te doen zijn.
Opleiding is mij prima bevallen! Het enige wat mij niet is bevallen is het beleid en de manier waarop men met studenten omgaat binnen korps Limburg-Noord.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef sproetjes het volgende:
ik ben nog steeds eigenlijk wel geinteresserd naar hoe jij je opleiding hebt ervaren natterman
Mmm als ik 's avonds die lampjes zie vanaf de snelweg voel ik mij thuis.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:38 schreef nattermann het volgende:
Ik heb sinds ik gestopt ben met mijn opleiding al 8 weken vakantie
Morgen hoor ik wanneer ik op DSM kan gaan werken
Thanks!quote:
Dat heb ik ook nog steeds. Hoewel ik nu in Roermond woon, mis ik het zuiden toch wel. Elsloo, daar heb ik 20 jaar gewoond en de plannen zijn nu dus ook om vanuit Roermond zuidelijker te gaan wonenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mmm als ik 's avonds die lampjes zie vanaf de snelweg voel ik mij thuis.
Stein hier dus!
Alleen doordeweeks stiekem Eindhoven.
GA WEG! Daar heb ik 4 jaar lang gewerktquote:Op maandag 17 mei 2010 00:17 schreef megamandy het volgende:
Elsloo is leuk. Vier er altijd vasteloavend en heb er een tijd in de c1000 gewerkt. Heb meer met Elsloo dan met Stein qua mensen maar dat komt denk ik ook omdat veel mensen uit m'n klas ook daar vandaan kwamen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:19 schreef megamandy het volgende:
Jep, ik 1,5 jaar ofzo? Toen werd het AH en daar had ik geen zin in haha
dan stuur ik je binnenkort even een pm (y)quote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Opleiding is mij prima bevallen! Het enige wat mij niet is bevallen is het beleid en de manier waarop men met studenten omgaat binnen korps Limburg-Noord.
voor meer mag je PM'en als je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |