Ik. Ik zit hier met een hartslag alsof ik net een marathon heb gerendquote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef LimboFan het volgende:
Bah, morgen beginnen mijn examens, wie deelt mijn leed?
suc6 kerel!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kunnen we de topic reeks niet Limburg #3 enzo noemenben nu steeds aan 't zoeken in de lijst met topics in STA
edit: Landgraaf represent! Net naar Epen gefietst en terug voor een ijsjeweer een mooie 37 km achter de rug.
Morgen idd examens, ook NL. Moet te doen zijn.
Opleiding is mij prima bevallen! Het enige wat mij niet is bevallen is het beleid en de manier waarop men met studenten omgaat binnen korps Limburg-Noord.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef sproetjes het volgende:
ik ben nog steeds eigenlijk wel geinteresserd naar hoe jij je opleiding hebt ervaren natterman
Mmm als ik 's avonds die lampjes zie vanaf de snelweg voel ik mij thuis.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:38 schreef nattermann het volgende:
Ik heb sinds ik gestopt ben met mijn opleiding al 8 weken vakantie
Morgen hoor ik wanneer ik op DSM kan gaan werken
Thanks!quote:
Dat heb ik ook nog steeds. Hoewel ik nu in Roermond woon, mis ik het zuiden toch wel. Elsloo, daar heb ik 20 jaar gewoond en de plannen zijn nu dus ook om vanuit Roermond zuidelijker te gaan wonenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mmm als ik 's avonds die lampjes zie vanaf de snelweg voel ik mij thuis.
Stein hier dus!
Alleen doordeweeks stiekem Eindhoven.
GA WEG! Daar heb ik 4 jaar lang gewerktquote:Op maandag 17 mei 2010 00:17 schreef megamandy het volgende:
Elsloo is leuk. Vier er altijd vasteloavend en heb er een tijd in de c1000 gewerkt. Heb meer met Elsloo dan met Stein qua mensen maar dat komt denk ik ook omdat veel mensen uit m'n klas ook daar vandaan kwamen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:19 schreef megamandy het volgende:
Jep, ik 1,5 jaar ofzo? Toen werd het AH en daar had ik geen zin in haha
dan stuur ik je binnenkort even een pm (y)quote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Opleiding is mij prima bevallen! Het enige wat mij niet is bevallen is het beleid en de manier waarop men met studenten omgaat binnen korps Limburg-Noord.
voor meer mag je PM'en als je wilt
Hmm grappig de c1000 hier in de buurt, die is zwaar kloten. Als je daar moet vakkenvullen ben je vaak tot 12 uur snachts bezig. Ook al heb je de dag erna school. Ik zelf heb bij Jan Linders wel aan vakken vullen gedaan. Die liggen ook nog in brabant en eentje in nog zon provincie. Maar opzich is dat wel meer een limburgse supermarkt. En daar was het eigenlijk echt te gek! Maar die c1000 hier in de buurt hoor ik alleen slechte dingen over. Dus ik denk dat sowieso eraan ligt welke filiaal manager is, en welke andere bazen daar rond lopen.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:32 schreef nattermann het volgende:
Stiekem mis ik die C1000-tijd soms wel eens. Mijn broertje werkt nu bij de AH, volgens mij heerst daar een hele andere sfeer.
Poepie simpel, echt een relax begin, en dan morgen M&Oquote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Medelimburgers die examens hadden, hoe ging het?
Nederlands ging bij mij hendig chill
M&O wordt hendig kutquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Poepie simpel, echt een relax begin, en dan morgen M&O![]()
![]()
Hmm, zal wel mee vallen, ik maak me nergens zorgen om.quote:
Ok, ik overdrijf om een 6 te halen als eindcijfer moet ik een 4.7 halen, dat zou moet lukkenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Hmm, zal wel mee vallen, ik maak me nergens zorgen om.
Volgend jaar geven ze dezelfde cursus
Ik denk dat ik pas.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:54 schreef sproetjes het volgende:
nog meer limbo's trouwens die van het weekend groove garden gaan bezoeken?
Geen flauw ideequote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef solaire het volgende:
een pinkpop meet at pinkpop? wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik ook niet, ik ben bang voor meets!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Geen flauw idee![]()
Ik ben sowieso nog nooit op een meet geweest.
Hier alleen onweer! Maar vorige zomer had het hier ook zo gehageld! Ik zat toen ook nog wel op de fiets naar huis! Dat deed pijn, dat was toen in Susteren!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Djezus. Net hagel ter grootte van golfballen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |