Geen flauw ideequote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef solaire het volgende:
een pinkpop meet at pinkpop? wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik ook niet, ik ben bang voor meets!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Geen flauw idee![]()
Ik ben sowieso nog nooit op een meet geweest.
Hier alleen onweer! Maar vorige zomer had het hier ook zo gehageld! Ik zat toen ook nog wel op de fiets naar huis! Dat deed pijn, dat was toen in Susteren!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Djezus. Net hagel ter grootte van golfballen hier.
Heerlen altijd +1!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
zo het kwam hier net toch met bakken uit de hemel zeg... net of iemand ff een emmer leeg gooide.. Ik mis het zonnetje, vorig jaar was het zo lekker weer rond deze tijd..
Wel vanmiddag lekker in Heerlen op het terras gezeten
Ik hoop het, maarja eerst nog even duimen dat het morgen niet gaat regenen. Ik moet nog naar Sittard fietsen.quote:
Ja, vooral rond het station.quote:
Beter ga je ergens zitten huilenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:44 schreef nattermann het volgende:
Ik ben ook Limbo hoor, maar heel die Parkstad mogen ze imo afsteken.
No offence overigens
Hoezo? 10 jaar geleden wel. Tegenwoordig is het helemaal niet zo erg. Leuke stadquote:
Neequote:
10 jaar terug jaquote:
Gastquote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beter ga je ergens zitten huilenstop met te bashen. Limburg wordt al genoeg gebasht op Fok.
Hou het leuk of open een topic waar anti Parkstad mensen zich verzamelen. Parkstad hoort gewoon bij Limburg en is wat mij betreft een verrijking voor Limburg. Als je ergens geen verstand van hebt, 'hou dan aaf'quote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
GastOf je reageert even normaal. Ik bash Limburg helemaal niet, woon er zelf al mijn hele leven. Ik geef alleen mijn mening over de Parkstad.
Als je niet bereid bent om mijn vorige reactie te lezen, dan laat het maar hangen. Hier ga ik verder niet op in.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hou het leuk of open een topic waar anti Parkstad mensen zich verzamelen. Parkstad hoort gewoon bij Limburg en is wat mij betreft een verrijking voor Limburg. Als je ergens geen verstand van hebt, 'hou dan aaf'
jaaaaaquote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef Argo het volgende:
Hier is het weer ook pauper! Maar het zal ooit beter worden, ik ben binnenkort jarig dus dan verwacht ik toch mooi weer om te barbecueėn in mijn eentje ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |