Ik was daar vorige week dus voor het eerstquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef .ZilveR. het volgende:
T is echt weer voor ijs in EpenMaar daar heb ik geen tijd voor en om nou 2 dagen achter elkaar daar ijs te halen
![]()
Heb nog een traytje halve liters staanquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef Gezicht het volgende:
Dit weekend weer alleen thuis met m'n broer. Wordt weer Alfa inslaan.
T gaat daar meer om de grootte van het ijsjequote:Op donderdag 20 mei 2010 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik was daar vorige week dus voor het eerstIs dat nou alles? Een pokkekraampje waar ze wat ijsjes verkopen die niet zozeer lekkerder zijn,maar wel goedkoper
En dan ook nog op een lelijke parkeerplaats waar al het krapuul van de wijde omgeving het hun gepimpte auto staat te showen.
[..]
Heb nog een traytje halve liters staan
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:19 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
T gaat daar meer om de grootte van het ijsjeEn als je cabrio rijdt is erheen rijden ook best leuk
Hopelijk volgende week keizerweerquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:46 schreef Gezicht het volgende:
Wat een bazenweer.
JWZ brada! Maar volgend jaar ben ik jarig dus ik hoop wel dat het niet regent, moet ik binnen zetten met dat bezoek!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week keizerweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar is nog langOeps I did it again....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik volgende week en jarig door mekaar haalde! Jarig jaar volgende week tja das mijn korsakov syndroom dat weer opspeelt! Brb eff een biertje pakken!
Meet bij gezicht thuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef Gezicht het volgende:
Dit weekend weer alleen thuis met m'n broer. Wordt weer Alfa inslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:35 schreef Gezicht het volgende:
Het ligt in Elsloo.Dat wisten wij al !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk ik ga heel Elslo af om te zien waar er halve kratten alfa staan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:39 schreef Gezicht het volgende:
Nou veel succes met zoeken. Hoe je me ook wilde vinden.
Ik ga naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |