Luiaard! Iets klopt er niet je bent te lui om een band op te pompen maar je gaat wel rennen op de renfietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dan ontkom ik er niet aan dan moet ik de banden van mijn ren fiets echt gaan op pompen!
Diequote:
Ik ook, maar ik ga dadelijk gewoon met mn boek buiten in de zon liggenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dieis zeer geschikt ja. Moet godverdomme leren voor m'n examen
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Heb met de laptop zojuist in de tuin gezetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga dadelijk gewoon met mn boek buiten in de zon liggen
Ik ook, ik ga t nooit op tijd halenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb met de laptop zojuist in de tuin gezetenwas mij wat te warm.
Godverdomme, moet nog zoooooooooveel leren
Je moet gewoon de grootste lijnen van het verhaal weten meer is het nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:18 schreef LimboFan het volgende:
![]()
Echt leren voor GS![]()
Ik lees voor beide onderwerpen een samenvatting door en dan moet het genoeg zijn, ik sta toch een 7 gem.
quote:
Samenvattingen van alle hoofdstukken doorlezen. Als je deze niet gemaakt hebt eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:28 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik moet nog beginnen aan de grote lijn, en ik sta maar een 6.2
Die heb ik wel gemaaktquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Samenvattingen van alle hoofdstukken doorlezen. Als je deze niet gemaakt hebt eigen schuld dikke bult
Sint-Pietersberg?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees de syllabus gewoon door1 grote samenvatting op een heldere manier beschreven
Anyway, laten we hier geen EXA topic van maken
OT: waar in (Zuid)-Limburg heb je het mooiste uitzicht op heuvellandschap?
Beste vrind als ik die banden moet op pompen moet ik dus ook gaan fietsen. Das misschien het probleem!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Luiaard! Iets klopt er niet je bent te lui om een band op te pompen maar je gaat wel rennen op de renfiets
Het 3 landenpunt (Vaals)quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lees de syllabus gewoon door1 grote samenvatting op een heldere manier beschreven
Dan moet je denk ik al een luchtballon huren, of een reuzenrad ergens!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eys,quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als ik ga fietsen kom ik daar regelmatig langsquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eys,
[ afbeelding ]
Volgens mij ergens bovenaan op die berg (weet niet hoe die heet, waar de Amstel Goldrace altijd omhoog gaat, de Eyserbosweg)
Weet niet precies waar het ligt, maar in ieder geval daar ergens in de buurt. Bovenop de Eyserbosweg, zeg maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ik ga fietsen kom ik daar regelmatig langsEens kijken daar.
Klopt wel. Ben laatste van Landgraaf naar Epen gefietst (en terug) en dan kom je ook echt door die plekjes heen: Eys, Overeys, Wittem, Mechelen, Wahlwiller etcquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Weet niet precies waar het ligt, maar in ieder geval daar ergens in de buurt. Bovenop de Eyserbosweg, zeg maar
Mijn opa en oma woonden daar, ben er zelf regelmatig geweest. Ook in Gulpen heb je mooie panorama's
Daar heb ik mijn schoolkamp gehadquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Weet niet precies waar het ligt, maar in ieder geval daar ergens in de buurt. Bovenop de Eyserbosweg, zeg maar
Mijn opa en oma woonden daar, ben er zelf regelmatig geweest. Ook in Gulpen heb je mooie panorama's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |