Jaaaa die is vetquote:
ASC'62?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:22 schreef FlorentijnH het volgende:
halllo allemaal !!
terug va n super chil feest met team vanwege kampioen shcap
Yeaaah !quote:Op zondag 16 mei 2010 00:22 schreef FlorentijnH het volgende:
halllo allemaal !!
terug va n super chil feest met team vanwege kampioen shcap
uumhm nee, nooit van gehoordquote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
best welwe deden Kings, ken je dat?
nouja, je hebt een set kaarten, paar biertjes en een glasquote:Op zondag 16 mei 2010 01:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uumhm nee, nooit van gehoord. wat is het?
ah, okayquote:Op zondag 16 mei 2010 01:06 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
nouja, je hebt een set kaarten, paar biertjes en een glas
en dan trekt iemand een kaart met iets erop en daar zit een opdracht aanvast.
het komt er op neer dat bij elke kaart jijzelf of iemand anders een glas bier op moet drinken.![]()
als er bijv 5 op je kaart staat heb je een pis kaart maar 7 is eigen regel verzinnen en die was bij ons 4 biertjes als je gepist hebt
gelukkig 1 keer maarquote:Op zondag 16 mei 2010 01:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ah, okayklinkt opzich wel geinig maar jij had heel vaak 5?
Haha prachtigquote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
gelukkig 1 keer maarmaar later werd de eigen regel dat degene die rechts zat van iemand die een biertje moest er ook een moest.
en ik zat naast een kerel die al hele maal lam was dus die kon geen fatsoenlijk antwoord meer geven dus hij en ik waren telkens aan de beurt
ja zeker wel! maar ga nu proberen te slapen. ben KAPOTquote:Op zondag 16 mei 2010 01:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha prachtig. Is dus een aardig zuipfestijn geworden
.
Trusten man !quote:Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
ja zeker wel! maar ga nu proberen te slapen. ben KAPOT![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:49 schreef Sirolf het volgende:
@TT: Gelukkig is het geen brown noise, want daarvan schijn je spontaan in je broek te schijten.
ROFLquote:Op zondag 16 mei 2010 01:49 schreef Sirolf het volgende:
@TT: Gelukkig is het geen brown noise, want daarvan schijn je spontaan in je broek te schijten.
Om de katertroep te vermijdenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer!. Tot straks
quote:
Ken ik jou?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:27 schreef AapjeAapje het volgende:
hallo euh allemaal goedemorgen.
gaan we ge zellig allemaal 3fm luisteren en er dan hier over pra ten
kom ja dat doen we.
Ik ben weer eens naar 3FM Live gezapt, met nu Pete Philly & Perquisite LIVE @ Lowlandsquote:Op zondag 16 mei 2010 11:25 schreef gerbenp het volgende:
Zucht. Ik zap toch maar naar 3FM. Veronica begint ook al over de katers.
stage@3fm.nlquote:Op zondag 16 mei 2010 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
Sirolf, waar kon ik het beste naar mailen voor een stageplaats?
Klinkt goedquote:Op zondag 16 mei 2010 11:46 schreef Cee het volgende:
Morgen!
Gisteren naar Lady Gaga geweest.Wat een wijf, wat een stem, wat een outfits, wat een dansers, wat een hysterie, wat een uit-je-dak-gaan, wat een kippevel.
En nogmaals: wat een stem.
Het was niet helemaal uitverkocht, of wel?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:46 schreef Cee het volgende:
Morgen!
Gisteren naar Lady Gaga geweest.Wat een wijf, wat een stem, wat een outfits, wat een dansers, wat een hysterie, wat een uit-je-dak-gaan, wat een kippevel.
Tofquote:Op zondag 16 mei 2010 11:46 schreef Cee het volgende:
Morgen!
Ligt eraan waar je een stage zoekt natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
Sirolf, waar kon ik het beste naar mailen voor een stageplaats?
Liefst natuurlijk in de AV hoek. Dingen filmen, monteren. Maar jij of Gerben noemde ook een naam van't bedrijf wat SR verzorgd qua video.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je een stage zoekt natuurlijk.
Meer info over de 3FM Internet-stages is te vinden op http://www.3fm.nl/vacatures-stages
Het is een geluk dat dat station nog geen Starbucks (quote:
Je kunt nog altijd KX Radio luisteren, sinds gisteren ben ik een adept geworden.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:25 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig...........! Aura Dione - I Will Love You Monday
Ohja, da's Corrino, zie www.corrino.comquote:Op zondag 16 mei 2010 12:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Liefst natuurlijk in de AV hoek. Dingen filmen, monteren. Maar jij of Gerben noemde ook een naam van't bedrijf wat SR verzorgd qua video.
als ze dit soort platen blijven draaien dan zap ik idd die kant opquote:Op zondag 16 mei 2010 13:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd KX Radio luisteren, sinds gisteren ben ik een adept geworden.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd KX Radio luisteren, sinds gisteren ben ik een adept geworden.
Mnnn, okey.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, da's Corrino, zie www.corrino.com
Denk dat dat wat meer voor je is dan 3FM, want die doen zelf niet zo heel veel met video.
Nee, niet helemaal, alhoewel het volgens mij niet heel veel scheelde. Een aantal rijen achterin waren met zwart doek afgedekt. In November komt ze naar Ahoy', dat zal wel tot de nok toe uitverkocht zijn!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het was niet helemaal uitverkocht, of wel?
Ja! Mooi was dat, Gaga werd er een beetje emo van, was het een afgesproken fan-actie?quote:
EN voorbij. Zag er gezellig uit in Martini Plazaquote:Op zondag 16 mei 2010 13:52 schreef borisz het volgende:
Hans nu Basketball bij de NOS
Ah, ik 12.15quote:Op zondag 16 mei 2010 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NeeOm half 12 al, toen even blijven liggen en motortheorie liggen leren
!
Jason Mraz
Inderdaad. Maar dat is ook zo met Remia (oid) mayonaise.quote:
Ja er was gisteren iemand bij Timur in de uitzending daaroverquote:Op zondag 16 mei 2010 13:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal, alhoewel het volgens mij niet heel veel scheelde. Een aantal rijen achterin waren met zwart doek afgedekt. In November komt ze naar Ahoy', dat zal wel tot de nok toe uitverkocht zijn!
[..]
Ja! Mooi was dat, Gaga werd er een beetje emo van, was het een afgesproken fan-actie?![]()
Oh en ik heb de Flirt je Stijf gemist, was dat met Amir van Op Zoek Naar?![]()
Hoe ging die flirt?
Mayo van de snackbar is slasaus zo ongeveer..quote:Op zondag 16 mei 2010 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat is ook zo met Remia (oid) mayonaise.
Neem maar is mayo van de snackbar, en mayo van thuis.
En hoe!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja er was gisteren iemand bij Timur in de uitzending daarover
Ja die Amir was het, zo'n leuke jongen is datHij twijfelde wel een beetje maar ging wel voor het diner!
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
En hoe!"Ja, laten we het etentje maar doen dan"..
Pure liefde zeg ik je!
Een meisje bij Bakker Bart, waar hij dagelijks z'n 2 frikandellenbroodjes haaltquote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Cee het volgende:
[..]Ik vind hem best cute. Maar veeeuuuls te jong.
Was het een bekende van 'm die hem uit vroeg of een Joseph-fan?
Sjezus wat een hoop smileys verbruik ik weer.
Frikandelbroodjes!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een meisje bij Bakker Bart, waar hij dagelijks z'n 2 frikandellenbroodjes haalt
Meisjes die frikandelbroodjes verkopen!quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Cee het volgende:
[..]Ik vind hem best cute. Maar veeeuuuls te jong.
Was het een bekende van 'm die hem uit vroeg of een Joseph-fan?
Sjezus wat een hoop smileys verbruik ik weer.
Dat kan toch niet Amir!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een meisje bij Bakker Bart, waar hij dagelijks z'n 2 frikandellenbroodjes haalt
Tnx! heb het gezien. Was voor NOS begrippen best een aardige samenvattingquote:Op zondag 16 mei 2010 13:52 schreef borisz het volgende:
Hans nu Basketball bij de NOS
Ow dat heb ik dan net weer gemistquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef alors het volgende:
omgeen tattoo in Comic Sans
Maarja, ik zie ook zo nu en dan ook wel rouwadvertenties in Comic Sans![]()
![]()
wtfquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef alors het volgende:
omgeen tattoo in Comic Sans
![]()
Dan moet je die persoon toch echt intens gehaat hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef alors het volgende:
![]()
Dan heb jij gewoon een kut snackbarquote:Op zondag 16 mei 2010 14:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mayo van de snackbar is slasaus zo ongeveer..
Het klopt idd wel, dat patat gezouten bij de snackbar lekkerder is dan wanneer je er thuis wat overheen strooit.
Maar dat komt volgens mij puur omdat de patat dan nog vochtig is van 't frituurvet en het zou dus goed blijft zetten
Maar die gozer ratelde maar door
Ben er al jaren niet meer geweest, dit verhaal was gebaseerd op mn laatste ervaringquote:
Echt triest iddquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet meer geweest, dit verhaal was gebaseerd op mn laatste ervaring
Dit. Helemaal triest van die 47 jarigequote:
In Flash wel...quote:Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 een PC heeft die op Fedora 12 draait. Deze herkent geen Comic Sans MS.
Met die quiz ofzo, voor kaarten. Ze wist niet welke rapper in de remix van ..... (titel kwijtquote:
Chris Willis?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met die quiz ofzo, voor kaarten. Ze wist niet welke rapper in de remix van ..... (titel kwijt) rapte en nu ook een hit heeft met david guetta.
Ik zal op comic sans dag dan Comic Sans wel even uit m'n systeem vewijderenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 een PC heeft die op Fedora 12 draait. Deze herkent geen Comic Sans MS.
Hopelijk gaat fok niet weer 'n dag over op CSquote:Op zondag 16 mei 2010 18:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik zal op comic sans dag dan Comic Sans wel even uit m'n systeem vewijderen
Alleen dat of ga je een nieuw OS op je comp gooien?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik zal op comic sans dag dan Comic Sans wel even uit m'n systeem vewijderen
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe MH is best vet
In ieder geval niet eentje die na 6x verveelt
gewoon even uit de font map comic sans eruit gooienquote:Op zondag 16 mei 2010 18:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen dat of ga je een nieuw OS op je comp gooien?
Zo ziet ze er niet echt meer uit neequote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb altijd het idee dat ze een foto van haar uit 1918 ofzo gebruiken...
Hhahahahahquote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb altijd het idee dat ze een foto van haar uit 1918 ofzo gebruiken...
GMTAquote:
nee ik ben gekquote:Op zondag 16 mei 2010 22:13 schreef alors het volgende:
vernieuwd de recent gedraaid op 3fmfan nu automatisch of ben ik gek?
Klopt, je bent gek.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:13 schreef alors het volgende:vernieuwd de recent gedraaid op 3fmfan nu automatisch of ben ik gek?
Welke bedoelde je?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef Pino112 het volgende:
Dit nummer is van een één of ander tv-programma.
Camping Life?
Vlak voor het nieuws was dit stukje even om de tijd te vullen:quote:Op zondag 16 mei 2010 23:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Welke bedoelde je?![]()
*heeft laatst een marathon aan CampingLife uitzendingen zitten kijken en is daarom nu wel heel benieuwd.![]()
Oh, dat nummer wordt door tig TV-programma's gebruikt.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vlak voor het nieuws was dit stukje even om de tijd te vullen:
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, beginnen vandaag de eindexamens?
Dat is correctquote:Op maandag 17 mei 2010 09:40 schreef j95 het volgende:
[..]
Bij jij de Roeljewel die ook op Twitter zo heet ?
Oeh, succes eindexamenkandidaten!!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]VWO is nu in elk geval al bezig aan Nederlands...
Dat heb ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 09:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oeh, succes eindexamenkandidaten!!
Alweer 6 jaar geleden, mijn eindexamen...
... en ik had van alles verwacht, maar niet dat ik nu zou staan waar ik nu sta, hihi!
Maar, wel in één keer gehaald?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat heb ik ookVerwachtte sowieso niet zoveel door m'n matige examen
Ah, Jordy dusquote:Op maandag 17 mei 2010 09:44 schreef j95 het volgende:
[..]
Haha ik ben die gast die ook naar Londen was geweest
Het zou nog mooier zijn als het nu ook eens bleefquote:
Dat concert is vanavond? Ik zou tot 12.00 wachten met actie ondernemen.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:19 schreef djayzz het volgende:
Hallo
Ik meld me hier even.
Ik heb vanochtend 2 kaartjes voor the Baseballs gewonnen
Ze zouden me terugbellen voor de details, volgens mij zei hij voor 10 uur.
Iemand een idee wat ik kan doen, of moet ik gewoon nog even wachten?
Wat hierboven wordt gezegd.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:19 schreef djayzz het volgende:
Hallo
Ik meld me hier even.
Ik heb vanochtend 2 kaartjes voor the Baseballs gewonnen
Ze zouden me terugbellen voor de details, volgens mij zei hij voor 10 uur.
Iemand een idee wat ik kan doen, of moet ik gewoon nog even wachten?
Wat hij zegt, met de toevoeging dat je als er geen reactie komt het beste kan bellen met de VARA en dan vragen naar de redactie van Giel, want die heeft die prijzen geregeld (is geen algemene 3FM-actie). Telefoonnummer staat onderaan op VARA.nl.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat concert is vanavond? Ik zou tot 12.00 wachten met actie ondernemen.
Ja, vanavond! thnxquote:Op maandag 17 mei 2010 10:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat concert is vanavond? Ik zou tot 12.00 wachten met actie ondernemen.
quote:
Daar heb je een punt, bedankt! ga ik doenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat hij zegt, met de toevoeging dat je als er geen reactie komt het beste kan bellen met de VARA en dan vragen naar de redactie van Giel, want die heeft die prijzen geregeld (is geen algemene 3FM-actie).
Ik verwacht namelijk dat mail niet snel genoeg gelezen zal worden.
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:35 schreef Sersjee het volgende:
O, en voor wie een MetMichielInBadeend wil, Roel weet er nog wel een aantal te vinden!
Té cute!quote:
En ik hoef niet bang te zijn dat ze de kaartjes in de tussentijd aan iemand anders weggeven?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
kZou sowieso ff bellen ipv mailen eigenlijk... rond 12u ja
En gefeliciteerd met de kaartjes!
Wij ook, en we moesten hem meezingen tot vervelens toequote:Op maandag 17 mei 2010 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Lo-li-ta!
Ooit met Franse les dit nummer vertaald
Ow, wij niet gelukkig.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Wij ook, en we moesten hem meezingen tot vervelens toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer alleen dat ik bijna niet op examen mocht omdat ik voor Frans een 3,3 gemiddeld stond![]()
Escapology is super cdquote:
Jaaaa, toen was RW nog cool!quote:
Hahahahahahahahahahaha!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:19 schreef henkde_j het volgende:
Jaren lang gedacht dat het over Chinese happy people ging
Er hadden nog 3 extra nullen achter moeten staan?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Zucht.... dr klopt weer 's iets niet met mn salaris...
Oh, was het maar zo'n feest, hihi!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er hadden nog 3 extra nullen achter moeten staan?
Ik ook, dankzij de geweldige belastingteruggaaf!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Oeh deze week weer stufien ik heb nog geld over
![]()
Oké dan!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:46 schreef djayzz het volgende:
Net gebeld naar de redactie van Giel.
Ze zitten allemaal in vergadering maar er werd me gezegd even te mailen naar een aantal adressen, en dan zou het goedkomen.
Ook nog even mijn naam en telefoonnummer achtergelaten bij de vriendelijke kerel die de telefoon opnam.
Haha dat scheelt wel ja!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké dan!
Bij mijn gewonnen kaartjes voor Anouk was het ook al misgegaan eerst. Maar dat duurde gelukkig nog een aantal maanden, ipv een aantal uren
Komt vast goed!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha dat scheelt wel ja!
Hmm, een van de mail adressen is alweer teruggekomenundeliverable. Gaat lekker bij hun
Tof beestquote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Aww, mijn duiveltje staat best schattig op de foto zie ik!
[ afbeelding ]
Dan denk ik zomaar dat het opgenomen isquote:Op maandag 17 mei 2010 12:15 schreef Waalwijker het volgende:
Weet iemand zeker dat dit live is? Stenders was tot drie seconden voor het einde van de plaat nog niet in de studio en nu is de cam op de gang gericht.
Er werken ook mensen achter de schermen hequote:Op maandag 17 mei 2010 12:31 schreef djayzz het volgende:![]()
Ik sta op de gastenlijst
![]()
Maaike belde me net, wie is maaike van 3fm?
I know, misschien heeft iemand wel van haar gehoord.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:51 schreef j95 het volgende:
[..]
Er werken ook mensen achter de schermen he
Congratzquote:Op maandag 17 mei 2010 12:31 schreef djayzz het volgende:
![]()
Ik sta op de gastenlijst
![]()
Maaike belde me net, wie is maaike van 3fm?
Je moet gewoon niet zoveel uitgevenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Oeh deze week weer stufien ik heb nog geld over
![]()
Ik geef helemaal niet zoveel uitquote:Op maandag 17 mei 2010 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
Je moet gewoon niet zoveel uitgeven
Waarom zeikt iedereen toch altijd over geld tekort![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |