Tnx! heb het gezien. Was voor NOS begrippen best een aardige samenvattingquote:Op zondag 16 mei 2010 13:52 schreef borisz het volgende:
Hans nu Basketball bij de NOS
Ow dat heb ik dan net weer gemistquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef alors het volgende:
omgeen tattoo in Comic Sans
Maarja, ik zie ook zo nu en dan ook wel rouwadvertenties in Comic Sans![]()
![]()
wtfquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef alors het volgende:
omgeen tattoo in Comic Sans
![]()
Dan moet je die persoon toch echt intens gehaat hebbenquote:Op zondag 16 mei 2010 14:40 schreef alors het volgende:
![]()
Dan heb jij gewoon een kut snackbarquote:Op zondag 16 mei 2010 14:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mayo van de snackbar is slasaus zo ongeveer..
Het klopt idd wel, dat patat gezouten bij de snackbar lekkerder is dan wanneer je er thuis wat overheen strooit.
Maar dat komt volgens mij puur omdat de patat dan nog vochtig is van 't frituurvet en het zou dus goed blijft zetten
Maar die gozer ratelde maar door
Ben er al jaren niet meer geweest, dit verhaal was gebaseerd op mn laatste ervaringquote:
Echt triest iddquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet meer geweest, dit verhaal was gebaseerd op mn laatste ervaring
Dit. Helemaal triest van die 47 jarigequote:
In Flash wel...quote:Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 een PC heeft die op Fedora 12 draait. Deze herkent geen Comic Sans MS.
Met die quiz ofzo, voor kaarten. Ze wist niet welke rapper in de remix van ..... (titel kwijtquote:
Chris Willis?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met die quiz ofzo, voor kaarten. Ze wist niet welke rapper in de remix van ..... (titel kwijt) rapte en nu ook een hit heeft met david guetta.
Ik zal op comic sans dag dan Comic Sans wel even uit m'n systeem vewijderenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 een PC heeft die op Fedora 12 draait. Deze herkent geen Comic Sans MS.
Hopelijk gaat fok niet weer 'n dag over op CSquote:Op zondag 16 mei 2010 18:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik zal op comic sans dag dan Comic Sans wel even uit m'n systeem vewijderen
Alleen dat of ga je een nieuw OS op je comp gooien?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik zal op comic sans dag dan Comic Sans wel even uit m'n systeem vewijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |