Klinkt goedquote:Op zondag 16 mei 2010 11:46 schreef Cee het volgende:
Morgen!
Gisteren naar Lady Gaga geweest.Wat een wijf, wat een stem, wat een outfits, wat een dansers, wat een hysterie, wat een uit-je-dak-gaan, wat een kippevel.
En nogmaals: wat een stem.
Het was niet helemaal uitverkocht, of wel?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:46 schreef Cee het volgende:
Morgen!
Gisteren naar Lady Gaga geweest.Wat een wijf, wat een stem, wat een outfits, wat een dansers, wat een hysterie, wat een uit-je-dak-gaan, wat een kippevel.
Tofquote:Op zondag 16 mei 2010 11:46 schreef Cee het volgende:
Morgen!
Ligt eraan waar je een stage zoekt natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
Sirolf, waar kon ik het beste naar mailen voor een stageplaats?
Liefst natuurlijk in de AV hoek. Dingen filmen, monteren. Maar jij of Gerben noemde ook een naam van't bedrijf wat SR verzorgd qua video.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je een stage zoekt natuurlijk.
Meer info over de 3FM Internet-stages is te vinden op http://www.3fm.nl/vacatures-stages
Het is een geluk dat dat station nog geen Starbucks (quote:
Je kunt nog altijd KX Radio luisteren, sinds gisteren ben ik een adept geworden.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:25 schreef -Hans- het volgende:
Prachtig...........! Aura Dione - I Will Love You Monday
Ohja, da's Corrino, zie www.corrino.comquote:Op zondag 16 mei 2010 12:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Liefst natuurlijk in de AV hoek. Dingen filmen, monteren. Maar jij of Gerben noemde ook een naam van't bedrijf wat SR verzorgd qua video.
als ze dit soort platen blijven draaien dan zap ik idd die kant opquote:Op zondag 16 mei 2010 13:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd KX Radio luisteren, sinds gisteren ben ik een adept geworden.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd KX Radio luisteren, sinds gisteren ben ik een adept geworden.
Mnnn, okey.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, da's Corrino, zie www.corrino.com
Denk dat dat wat meer voor je is dan 3FM, want die doen zelf niet zo heel veel met video.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |