abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81465437

Het vorige deel: Slank #1036 - Met of zonder curves?

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:24:13 #2
236335 neen
schone schijn
pi_81465470
Spinazietopic
En nu even met m'n zusje how to look good naked kijken
het lijkt niet wat het is
pi_81465598
Ja, ik had idd verse meegenomen vandaag.

Het huis waar ik al maanden op aas staat te koop Kan het waarschijnlijk ook nog betalen, maar er moet VEEL aan gebeuren. Net nu ik eik besloten had niet in mijn geboortedurrp te gaan wonen.

Hm. Eerst maar eens een afspraak maken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81465872
Zo. Volkoorn pasta met salm en zlagroom plus wat citroënsap zit er weer in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81465973
  • Brinta
  • Broodmaaltijd
  • Soep + stuk koude (volkoren)pizza
  • 1 port
  • Avondeten: witlofsalade met ei (mayo/mosterd), volkorenpasta, gebakken zalmmoot losgeroerd met een beetje slagroom en een scheut ciroensap. Toe: chocoladecustardpudding
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81466590
    Hoi
    Zo'n verjaardag is best vermoeiend...
    Wat een oud wijf ben ik
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:01:55 #7
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81466696
    Lijstje:
    O: yoghurt met bramen en frambozen
    T: banaan
    L: 2 tostis met pesto, kaas en parmaham
    T: boel druiven
    T: blokje mintchocolade, klein stukje!
    T: wijntje
    D: worteltjessalade met appel en rozijnen, witte vis met pesto/pijnboompitten/parmezaan/knoflook topping en dubbel gebakken aardappelen.
    T: iets lekkers
    Ben vooral benieuwd naar de dubbel gebakken aardappelen. Je stopt een grote aardappel in de oven totdat hij gaar is, snijdt hem open en schraapt de aardappel eruit, maakt daar aardappelpuree van (ik heb er wat kaas, knoflook en spekjes doorheen gedaan), terug in de schil en nog even in de oven.

Nog 10 minuten, dan is ie klaar!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_81466709
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Hoi
    Zo'n verjaardag is best vermoeiend...
    Wat een oud wijf ben ik
    Ik heb 1 roseetje op en wil nu wel even gaan liggen
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_81466819
    hoi!

Nynke, klinkt lekker die earpel. Ik heb helemaal geen honger :S misschien zo maar even gaan hardlopen, maar heb zo'n kutdag vandaag.
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:06:44 #10
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81466849
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:06 schreef Perruche het volgende:
    hoi!

Nynke, klinkt lekker die earpel. Ik heb helemaal geen honger :S misschien zo maar even gaan hardlopen, maar heb zo'n kutdag vandaag.
    join the club. wazzup?
    pi_81467161
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_81467212
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:15 schreef Ewelina het volgende:

What's so funny miss?
    pi_81467360
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

join the club. wazzup?
    Nah, algeheel gevoel van miserabiliteit. Ook heel slecht gegeten en niets voor mijn scriptie uitgevoerd. Ga zo even hardlopen en hoop dat het daarna beter is En morgen hard aan het werk natuurlijk.

Ter illustratie een lijstje,

O: 2x tosti bruin brood met ham en kaas
    T: yoghurt met meloen
    L: spaghetti met ham, kaas en ui
    T: snoepjes, reepje chocola en snoepjes, mergpijp (groot).
    pi_81467405
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:16 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

What's so funny miss?
    Die foute spelling.....
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:31:00 #15
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81467641
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nah, algeheel gevoel van miserabiliteit. Ook heel slecht gegeten en niets voor mijn scriptie uitgevoerd. Ga zo even hardlopen en hoop dat het daarna beter is En morgen hard aan het werk natuurlijk.

Ter illustratie een lijstje,

O: 2x tosti bruin brood met ham en kaas
    T: yoghurt met meloen
    L: spaghetti met ham, kaas en ui
    T: snoepjes, reepje chocola en snoepjes, mergpijp (groot).
    Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.

Zo even afwassen en dan nog een uurtje werken, en dan maar naar bed ofzo. M'n leven bestaat deze dagen uit werken en slapen!

Oh, en hulde voor m'n vriendje: Hij is al de hele dag bezig m'n scriptie aan het lezen en commentaar geven..De moed zakt me in de schoenen van het commentaar dat ik terug krijg, maar hij stopt er zoveel tijd in!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:33:47 #16
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81467729

Ik heb sjinees op en een bak yoghurt, dus ook de zuivel is weer binnen!
    Oh, en Syrena, wat spannend!!

Wij hebben vandaag uitgeslapen (want gisteren wine & cheese night ) en toen de stad doorgestruind om overal posters voor ons concert op te hangen We moeten de kerk een beetje vol krijgen want we spelen met professioneel orkest en da's nogal duur
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:34:51 #17
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81467766
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.

Zo even afwassen en dan nog een uurtje werken, en dan maar naar bed ofzo. M'n leven bestaat deze dagen uit werken en slapen!

Oh, en hulde voor m'n vriendje: Hij is al de hele dag bezig m'n scriptie aan het lezen en commentaar geven..De moed zakt me in de schoenen van het commentaar dat ik terug krijg, maar hij stopt er zoveel tijd in!
    Lief! en een heerlijke steun in de rug

Nog even doorbikkelen meid, over een week zit je lekker in Madrid
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:34:58 #18
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81467771
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!

zaterdag 15 mei 2010 @ 20:37:01 #19
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81467837
    Mijn lijstje is wel vrij slecht

O: geroosterde boterham met jam, boterham met pindakaas
    T: cappuccino en chocolademelk op het terras
    L/D: foe yong hai en een bak yoghurt met roosvicee en rozijntjes

Ben weer misselijk, dus heb maar weinig chinees gehad, en hou het nu voorlopig even op water
    pi_81467954
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:33 schreef LadyBlack het volgende:

Ik heb sjinees op en een bak yoghurt, dus ook de zuivel is weer binnen!
    Oh, en Syrena, wat spannend!!

Wij hebben vandaag uitgeslapen (want gisteren wine & cheese night ) en toen de stad doorgestruind om overal posters voor ons concert op te hangen We moeten de kerk een beetje vol krijgen want we spelen met professioneel orkest en da's nogal duur
    Ben wel erg benieuwd hoe het er van binnen uit ziet, maar denk toch niet dat ik het doe. Alleen al vanaf de foto's gezien moet er echt VEEL aan gebeuren. En ik wil toch wel graag in Sittard blijven wonen, ik zit nu midden in het centrum, alles binnen handbereik. Ach ja, kijken kan altijd
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:48:23 #21
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_81468216
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef neen het volgende:

[..]

Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!

Aww, dit vind ik echt superlief
    En ik vind ook dat Neenemans gelijk heeft, trouwens
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:49:09 #22
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81468255
    tvp.
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:50:05 #23
    277802 _Calimero_
    pi_81468283
    Resultaat van vandaag:
    O; 2x mueslinotenbrood met kaas en zuivespread
    T: yoghurt met muesli
    S: 87km fietsen met een vriend die ik zowat naar huis moest duwen
    T: op de fiets: 2x reepje, 1x banaan, 1x minimueslireep. Aan het eind 1 witbiertje
    T: 1 dadel en 1 vijg
    D: volkorenpasta met wokgroente en boursin cuisine
    T: verjaardag: nog 1 biertje of wijntje

Hey nu ik het zo teruglees is het eigenlijk best een mooi lijstje

[ Bericht 14% gewijzigd door _Calimero_ op 15-05-2010 20:59:17 ]
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:53:09 #24
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81468387
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb al anderhalve week niet hardgelopen! Dat kan ik echt niet meer opbrengen. Maar, wel heel lief dat je het zegt!

Hoe was de oranjekoek?
    pi_81468443
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:49 schreef Viking84 het volgende:
    tvp.
    pi_81468645
    Ik vind Nynke ook een bikkel.

Wij hebben net het avondeten op (nazi), ik was in slaap gevallen na m'n werk. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:05:52 #27
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81468796
    Ik heb (nog) geen oranjekoek op
    pi_81468827
    Nazi

Hoe is het met je rug? Ik had die koelkast moeten tillen, sorry. Die man droeg het ding ook vreselijk onhandig (ten koste van jouw rug).
    pi_81469099
    Whehe, ik realiseer me nu pas dat ik die spelling misschien niet zo goed gekozen heb.

M'n rug doet lastig, maar dat zal wel weer voorbij zijn voor het spul allemaal richting het nieuwe huis moet. . En natuurlijk hoefde jij 'm niet te tillen, je hebt zo al geweldig geholpen en veel te veel gedaan.
    pi_81469262
    Zo, weer terug uit de stad.
    Kwak, nog bedankt voor die tip over Trader Joe's! Da's inderdaad een fijne winkel.

Lijstje:
    O: ciabatta met Philadelphia, sinaasappelsap
    T: cappuccino
    L: bak yoghurt met aardbeien, bosbessen en cruesli, cappuccino
    S: flink stuk lopen met tassen
    T: stuk garlic naan
    D: tortilla's met gehakt, tomaat, paprika en avocado
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_81469264
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Whehe, ik realiseer me nu pas dat ik die spelling misschien niet zo goed gekozen heb.

M'n rug doet lastig, maar dat zal wel weer voorbij zijn voor het spul allemaal richting het nieuwe huis moet. . En natuurlijk hoefde jij 'm niet te tillen, je hebt zo al geweldig geholpen en veel te veel gedaan.
    Ik had 'm beter wel kunnen tillen. Natuurlijk hoefde het niet, wat zeg ik, ik heb het niet gedaan. En niet te dankbaar zijn hoor, ik heb het zelf aangeboden, vond het wel leuk en zo'n moeite was het nou ook weer niet.

Hou dat aub ook in gedachten als er nog wat versleept moet worden - het is geen groot offer. Ik ben ook wel eens door iemand zonder veel goede redenen geholpen - dat is een goede reden om af en toe bij te springen bij een ander.
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:21:00 #32
    277802 _Calimero_
    pi_81469378
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik had 'm beter wel kunnen tillen. Natuurlijk hoefde het niet, wat zeg ik, ik heb het niet gedaan. En niet te dankbaar zijn hoor, ik heb het zelf aangeboden, vond het wel leuk en zo'n moeite was het nou ook weer niet.

Hou dat aub ook in gedachten als er nog wat versleept moet worden - het is geen groot offer. Ik ben ook wel eens door iemand zonder veel goede redenen geholpen - dat is een goede reden om af en toe bij te springen bij een ander.
    Wat zijn jullie allemaal lief voor elkaar
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:22:44 #33
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81469433
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef sigme het volgende:
    QFT! Ik sluit me daar nog steeds bij aan hoor DaD

Viking, had jij al eens van Zwemgoud gehoord? Zag vandaag een flyer liggen en moest aan je denken
    pi_81469688
    Jullie zijn lief. .
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:30:42 #35
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81469722
    tvp houdt in?
    pi_81469855
    Een tvp is een terugvindpost. Voor als je eigenlijk niets te zeggen hebt maar toch het topic in je My Active Topics wilt terugvinden.
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:37:20 #37
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81469941
    o oke, dankjewel
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:48:00 #38
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81470250
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 21:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

QFT! Ik sluit me daar nog steeds bij aan hoor DaD

Viking, had jij al eens van Zwemgoud gehoord? Zag vandaag een flyer liggen en moest aan je denken
    Nee, nooit van gehoord.

Als je bedoelt: "Daar kun je mooi een leuke chick opdoen!" dan moet ik je teleurstellen, want ik hoor niks in het zwembad .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:55:19 #39
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81470479
    Ow, dat is wel een nasty minpunt ja

CI kun je daar niet inhebben? Ik weet niet precies hoe die werkt eigenlijk. Maar jammer, het was de tip waard!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 22:24:33 #40
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81471438
    Zo, een glaasje port en een stukje chocola, na een fijn gesprek met het vriendje. Nu een aflevering van House kijken, en dan hup, naar bed.

T was een productieve dag vandaag, maar nu ben ik doodop!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 22:37:32 #41
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81471884

Nou mijn uiteindelijke lijst..
    O/L: boterham tonijn, boterham osseworst, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
    t;s: appel, peer, blokje choco, boterham aspergeham, cracker kaas
    D: 3 gevulde paprika's met roergebakken spinazie en een salade van botersla
    T's: 400 gram optimel kwark

[ Bericht 18% gewijzigd door uniekhoorn op 15-05-2010 22:46:03 ]
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zaterdag 15 mei 2010 @ 22:38:21 #42
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81471905
    Goed dat je ff zo je dag afbouwt nynke

Ik ga zo ook lekker slapen denk ik, morgen een feestje in t oosten des lands en ik heb geen zin om mn ochtend ervoor te verslapen. Als het een beetje weer is wil ik graag eerst een flink stuk wandelen met hond en vriend

Dus slaap lekker slankies!

-edit- wow Uniekhoorn, die paprika's zien er lekker uit!!
    pi_81471929
    Hoofdpijn, maar nu thuis met een paracetamol erin en op de bank met een dekentje en straks komt mn vriendje lekker kroelen dus het zal straks wel beter gaan
      zaterdag 15 mei 2010 @ 22:52:32 #44
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81472414
    Slaap lekker Nynke en LB..
    Beterschap LB en Puff
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_81472626
    Ik ga zo ook slapen. . Morgen naar de eerste verjaardag van m'n jongste nichtje, ik heb een toffe vormenstoof gekocht en het boek 'De gele ballon, en een superleuk kaartje, al zeg ik het zelf:

zaterdag 15 mei 2010 @ 23:13:39 #46
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81473166
    Heel lief kaartje DaD En gefeliciteerd met je nichtje
    pi_81474394
    Weltrusten allemaal!

(DaD, leuk kaartje, Nynke je bent een bikkel, sigme je bent lief voor DaD en uniekhoorn je avondeten ziet er lekker uit! en nu ga ik slapen en eerst nog even een boekje lezen)
    pi_81476346
    Ik vind je ook een bikkel, Nynke! Het is nu echt aftellen hč?
      zondag 16 mei 2010 @ 01:04:32 #49
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81476889
    Hey MMini, hoe laat is het bij jou? Wat hebbie gedaan?
      zondag 16 mei 2010 @ 01:06:00 #50
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81476941
    http://www.telegraaf.nl/v(...)html?sn=lekker_leven
    Nou, geef mij dan nu maar een spuitje
    pi_81477132
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
    Hey MMini, hoe laat is het bij jou? Wat hebbie gedaan?
    Nog steeds op?
    Het is hier iets over 7, ik ga zo koken. Ik ben vanmiddag wezen shoppen voor eten en keukenspullen, want die zijn er hier in huis bijna niet. Wil je anders een linkje naar mijn blog? Anders moet ik alles dubbel typen.

Wat een vreselijk dieet is dat zeg. Wat voor leven heb je dan...
      zondag 16 mei 2010 @ 01:17:34 #52
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81477273
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 01:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nog steeds op?
    Het is hier iets over 7, ik ga zo koken. Ik ben vanmiddag wezen shoppen voor eten en keukenspullen, want die zijn er hier in huis bijna niet. Wil je anders een linkje naar mijn blog? Anders moet ik alles dubbel typen.

Wat een vreselijk dieet is dat zeg. Wat voor leven heb je dan...
    Ja doe maar een linkje want ben toch wel nieuwsgierig

Eet smakelijk voor straks...
    Wij gaan zo naar bed... fijne avond nog
      zondag 16 mei 2010 @ 01:18:54 #53
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81477316
    Afgezien van wat baggeren op Fok! vraag Adelante maar heb ik niet zoveel gedaan. Wel nog wat biertjes met vaders gedronken

Nachttutsje voor iedereen weest wel!
    pi_81477494
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:50 schreef _Calimero_ het volgende:
    Resultaat van vandaag:
    O; 2x mueslinotenbrood met kaas en zuivespread
    T: yoghurt met muesli
    S: 87km fietsen met een vriend die ik zowat naar huis moest duwen
    T: op de fiets: 2x reepje, 1x banaan, 1x minimueslireep. Aan het eind 1 witbiertje
    T: 1 dadel en 1 vijg
    D: volkorenpasta met wokgroente en boursin cuisine
    T: verjaardag: nog 1 biertje of wijntje

Hey nu ik het zo teruglees is het eigenlijk best een mooi lijstje
    Vind ik ook!

Ik ben vanavond keihard in mijn vinger gebeten door een aangereden kat, dwars door een dikke handschoen heen. Het bloedde nogal, 3 vrij diepe bijtwondjes in totaal en nu is m'n vinger dik en blauw. Dierenarts zei als het gaat ontsteken moet ik heel gauw aan de antibiotica. Doet ook best wel pijn moet ik zeggen!
    Nu gauw slapen met een paracetamol
    Springfield's looking pretty dusty today
    pi_81479072
    Ik denk dat ik vandaag heel per ongeluk langs het huis van Sigme ben gereden. Denk ook wel langs het huis van DaD! Ben nu wel heel benieuwd. Nog op bezoek geweest bij iemand die boven de grote markt woont, grooot huis en het lijkt of bijna alle huizen daar mooi/groot/etc zijn!

Heb net bij Loveli in de stad en omgeving gereden terwijl de lantaarns en verkeerslichten uit waren! Bizar! Daarna nog 100 rondjes door de stad in het donker en ga nu slapen, in een kasteel
    pi_81479716
    Weet je waar mijn huis staat, P.F?
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 08:39:51 #57
    70532 loveli
    N
    pi_81479860
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 03:45 schreef P.F het volgende:
    Ik denk dat ik vandaag heel per ongeluk langs het huis van Sigme ben gereden. Denk ook wel langs het huis van DaD! Ben nu wel heel benieuwd. Nog op bezoek geweest bij iemand die boven de grote markt woont, grooot huis en het lijkt of bijna alle huizen daar mooi/groot/etc zijn!

Heb net bij Loveli in de stad en omgeving gereden terwijl de lantaarns en verkeerslichten uit waren! Bizar! Daarna nog 100 rondjes door de stad in het donker en ga nu slapen, in een kasteel
    Kasteel? Hier in de buurt?
    crap in = crap out
    pi_81479958
    Mogge!

Klinkt als een hele dag in de auto zitten PF.
    Heerlijk, zondag! Beetje studeren en verder lekker alleen luieren
      zondag 16 mei 2010 @ 09:02:08 #59
    277802 _Calimero_
    pi_81479988
    Morgen!

Mini, ik wil ook wel een linkje als het mag, ben wel benieuwd!

Straks spinningles geven, maar ik heb spierpijn in ELKE vezel in mijn lichaam (zelfs mijn handen!) van het basketballen
      zondag 16 mei 2010 @ 09:19:00 #60
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81480109
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:

Nou mijn uiteindelijke lijst..
    O/L: boterham tonijn, boterham osseworst, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
    t;s: appel, peer, blokje choco, boterham aspergeham, cracker kaas
    D: 3 gevulde paprika's [ afbeelding ] met roergebakken spinazie en een salade van botersla
    T's: 400 gram optimel kwark
    Nom! . Heb je daar een recept van? .

Goedemorgen .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 09:22:11 #61
    277802 _Calimero_
    pi_81480130
    Oja ik kom even melden dat ik mij al sinds woensdag niet meer heb gewogen
    pi_81480134
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef -marz- het volgende:

[..]

Vind ik ook!

Ik ben vanavond keihard in mijn vinger gebeten door een aangereden kat, dwars door een dikke handschoen heen. Het bloedde nogal, 3 vrij diepe bijtwondjes in totaal en nu is m'n vinger dik en blauw. Dierenarts zei als het gaat ontsteken moet ik heel gauw aan de antibiotica. Doet ook best wel pijn moet ik zeggen!
    Au .

Ik zou een wandeltocht gaan lopen, maar heb blijkbaar een spier in mn bovenbeen verrekt waardoor traplopen al pijnlijk is dus dat gaat niet door . Ga straks wel een klein rondje lopen om in beweging te blijven, maar die 20 km is nu echt een stukkie te ver. Baal dr best wel van .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      zondag 16 mei 2010 @ 09:28:55 #63
    277802 _Calimero_
    pi_81480188
    Oee Marz, au, wat naar! Maar even goed in de gaten houden...

Chico, wat balen zeg!! Hoe komt het dat je zo'n last hebt van je been? Lezen, (uils)kuiken! Een spier verrekt dus....
      zondag 16 mei 2010 @ 09:51:49 #64
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81480421
    goeiemorgen..

De was zit in de machine, ik zit te ontbijten met geroosterd (wit) brood met extra pure hagelslag..

Zo maar weer aan de slag..
    pi_81480601
    TVP
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      zondag 16 mei 2010 @ 10:18:12 #66
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81480782
    Goeiemorgen!

die paprika's zien er heerlijk uit, als moet ik er nu niet aan denken op de 'vroege' ochtend!

gisteravond toch een beetje gezondigd. Ging met ouders en vriendje yathzeeen, en paar geroosterde broodjes en toastjes gehad met haring/makreel/kipsate/roomkaas light, verse ananas en 1 witte wijn, maar kon slechter, gelukkig kon ik van de chips afblijven ^^

Net 2 beschuitjes gegeten, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel!

Zo naar voetbalwedstrijd van m'n vader. Zijn laatste werdstrijd en dan stopt ie ermee, dus ga wel even kijken en een bloemetje geven, vind ie vast leuk!

Verder heerlijk niks doen en vanavond met m'n vriend lekker op de bank hangen
    pi_81480864
    Mogge!

Marz, ik hoop dat je nog tetanus-beschermd was? Controleer het!
    Ik ben wel eens toegetakeld door een kat, de vingers waarin gebeten was zijn enorm opgezwollen en blauw geworden - ondanks dat ik direct naar de dokter ben gehold (nadat ik het monster had opgesloten).
    pi_81480891
    Marz, alleen de dierenarts gevraagd? Dat is niet goed! Naar de huisarts, vandaag.
    Bijvoorbeeld voor die tetanus. Daar ga je onherroepelijk en vreselijk dood aan als je te laat bent.
      zondag 16 mei 2010 @ 10:27:47 #69
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81480948
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
    ik heb een nieuwe serie

Glee
    ik ben ook fan. lekker fout en stiekem heel leuk!
    Kwak
      zondag 16 mei 2010 @ 10:30:53 #70
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81481009
    oh en goeiemorgen.

ik had gisteren een hele leuke dag (zingen, concert, feestje) met een heel raar einde eraan ik moet echt leren beter voor mezelf op te komen/minder meegaand te zijn (en niet een uur wakker te blijven voor een logée die "eraan komt" en dan uiteindelijk afhaakt, terwijl ik al laat was en naar bed wilde omdat ik vanochtend vroeg op zou. iets met McScharrel die dronken was en...nou ja... ingewikkeld... en ik ben een uilskuiken )

en nu ben ik vreselijk moe, en brak

en ik voelde me gisteren heel schuldig. ik had s ochtends de katten van de boivenbuurman een dubbele portie eten moeten geven omdat ik s avonds niet zou kunnen voeren... maar ik was ze vergeten dus heb ze gisternacht nog eten staan geven... onder veel (aangeschoten) sorry sorry poezels sorry sorry geroep. als dank had er eentje in de kamer gekotst
    Kwak
    pi_81481172
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 10:24 schreef sigme het volgende:
    Marz, alleen de dierenarts gevraagd? Dat is niet goed! Naar de huisarts, vandaag.
    Bijvoorbeeld voor die tetanus. Daar ga je onherroepelijk en vreselijk dood aan als je te laat bent.
    Dankje! Tetanus is nog geldig. Het werd ook bij mij blauw en een beetje dik, maar niet ontstoken volgens mij.
    Het was wel een zwerfkat volgens mij.
      zondag 16 mei 2010 @ 11:09:09 #72
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81481806
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ik wil niet stoken hoor maar voor Amsterdammers is een dorp als Groningen natuurlijk kinderspel
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 10:30 schreef kwakz0r het volgende:
    oh en goeiemorgen.

ik had gisteren een hele leuke dag (zingen, concert, feestje) met een heel raar einde eraan ik moet echt leren beter voor mezelf op te komen/minder meegaand te zijn (en niet een uur wakker te blijven voor een logée die "eraan komt" en dan uiteindelijk afhaakt, terwijl ik al laat was en naar bed wilde omdat ik vanochtend vroeg op zou. iets met McScharrel die dronken was en...nou ja... ingewikkeld... en ik ben een uilskuiken )

Je moet ook om jezelf denken ja! Wel de tijd om vandaag wat lekker uit te brakken dan ?

M'n ouders gaan zo wandelen ofzo met vrienden van ze, ze beginnen natuurlijk met oranjekoek en koffie. Beginnen ze ineens over kleinkinderen met elkaar wat een figuren en dan: "he neen"
      zondag 16 mei 2010 @ 11:10:58 #73
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81481835
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:09 schreef neen het volgende:

[..]

Ik wil niet stoken hoor maar voor Amsterdammers is een dorp als Groningen natuurlijk kinderspel
    [..]

Je moet ook om jezelf denken ja! Wel de tijd om vandaag wat lekker uit te brakken dan ?

M'n ouders gaan zo wandelen ofzo met vrienden van ze, ze beginnen natuurlijk met oranjekoek en koffie. Beginnen ze ineens over kleinkinderen met elkaar wat een figuren en dan: "he neen"
    Mijn moeder is redelijk oud..(bijna 58) en al haar vriendinnen hebben dus oudere kinderen. Ik hoor het ook regelmatig, dat ze graag kleinkinderen zou willen..

Nou, dan moet ze nog rustig eventjes wachten!
    pi_81481841
    Morning!
    Drukke dagen gehad afgelopen dagen, met veel bezoek, veel drank en veel zondes. Enige wat nog te doen staat is het gemaakte vlees op gourmetten vanavond, is beetje zonde om weg te gooien. Maar het zijn hamburgertjes van extra mager gehakt en kip! En dan wat minder: speklapjes en gyros.
    Heb zin om vandaag naar buiten te gaan, maar wil nooit alleen. En vriendje moet dingen voor zijn school doen ...
    Moet morgen na een vakantie van 2 weken weer werken! Heb echt ZO geen zin! Mag eigenlijk niet zeiken, maar man o man wat is het moeilijk weer te beginnen na een heerlijke vakantie. En moet meteen ook weer goed aan de bak, moet meteen beginnen in groep 7-8 en met ze op kamp gaan 3 dagen vanaf woensdag. Wordt wel zwaar denk

Ontbijtje is op, yoghurt met 2 aarbeien en beetje cornflakes
    Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
    pi_81481870
    Ja neen, schiet eens op met kinderen maken, je ouders willen opa en oma worden!
      zondag 16 mei 2010 @ 11:12:45 #76
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81481876
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Mijn moeder is redelijk oud..(bijna 58) en al haar vriendinnen hebben dus oudere kinderen. Ik hoor het ook regelmatig, dat ze graag kleinkinderen zou willen..

Mijn ouders hebben al vier kleinkinderen + nog twee van de vriend van m'n zus erbij, dus er wordt niet van mij verwacht dat ik nog voor nageslacht ga zorgen .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 11:13:05 #77
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81481883
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Ja neen, schiet eens op met kinderen maken, je ouders willen opa en oma worden!
    .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 11:23:00 #78
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81482136
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:09 schreef neen het volgende:

[..]

[..]

niet echt
    quote:
    grapjassen! je hebt toch al drie bastaardjes rondlopen ergens?
    Kwak
      zondag 16 mei 2010 @ 11:26:04 #79
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81482202
    Ik heb wel een dikke buik én ben al een hele lang tijd niet ongesteld geweest.
    pi_81482489
    Ik zeg wel eens 'Mama, ik moet je wat vertellen. Ik ben zwanger.'' En dan krijgt ze een hartverzakking en roept ze dat ik normaal moet doen dus ik geloof dat die wens om oma te worden er nog niet helemaal in zit
    pi_81482497
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:26 schreef neen het volgende:
    Ik heb wel een dikke buik én ben al een hele lang tijd niet ongesteld geweest.

Kwak, gaat het weer een beetje? Je bent wel een beetje te lief denk ik, maar niet jezelf wegcijferen! Vandaag lekker rustig dagje hoop ik.

Hier begon de dag al kut met ruzie met vriendje nog in bed hoe belachelijk is dat. Hoop dat als de scriptie over is en we naar amsterdam verhuizen het beter gaat. Nu aan de lunch / ontbijt en dan hard aan de studie.
      zondag 16 mei 2010 @ 11:38:37 #82
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81482533
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:36 schreef shinydiscoball het volgende:
    Ik zeg wel eens 'Mama, ik moet je wat vertellen. Ik ben zwanger.'' En dan krijgt ze een hartverzakking en roept ze dat ik normaal moet doen dus ik geloof dat die wens om oma te worden er nog niet helemaal in zit
    Als ik het zou zeggen, zou mijn moeder me wel geloven, denk ik. Ik weet niet wat het is: ik kan de meest fantastische verhalen ophangen en ze gelooft me altijd. Na een paar secs gaat ze wel twijfelen, maar in eerste instantie gelooft ze me .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 11:43:53 #83
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81482645
    Nou ik ga eens een start aan mijn dag maken door koffie te zetten, net een zo'n klein kopje gekregen van moeders maar daar kikker ik niet van op
    pi_81482684
    Ik denk dat het nu niet het juiste moment is om m'n ouders proberen wijs te maken dat ik zwanger zou zijn. .
      zondag 16 mei 2010 @ 11:48:58 #85
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81482770
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 03:45 schreef P.F het volgende:

De Grote Markt in Groningen? Welk huis dan? Een vriend van mij woont in de Friesland Bank
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef -marz- het volgende:

[..]

Vind ik ook!

wat klote dat je gebeten bent, maar wat ontzettend goed dat je dat werk doet!!
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Mijn moeder is al 61 en heeft ook meerdere vriendinnen met kleinkinderen ja, die wil ook wel!
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:36 schreef shinydiscoball het volgende:
    pi_81482818
    Mijn moeder is 53 en heeft al vier kleinkinderen (en een vijfde op komst), dus ik geloof dat ze met mij ook niet zo'n haast hebben. .
    pi_81482946
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 10:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ben ook fan. lekker fout en stiekem heel leuk!
    het is zó zoet, zo fout, zo zo zo alles wat eigenlijk níét kan maar het is echt geweldig ik ben jaloers !
    Ja doei.
    pi_81482998
    en goedemorgen

nog steeds ziekig, nog steeds hoofdpijn maar hey, niet zwanger !
    Ja doei.
      zondag 16 mei 2010 @ 12:02:00 #89
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81483170
    Het gaat bij jou ook niet echt over of wel MoBlo? irritant!!
    Hier ook nog steeds aan het hoesten maar voel me verder gelukkig wel goed!

Hoe was je foodlovers dag?
      zondag 16 mei 2010 @ 12:06:21 #90
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81483314
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik het zou zeggen, zou mijn moeder me wel geloven, denk ik. Ik weet niet wat het is: ik kan de meest fantastische verhalen ophangen en ze gelooft me altijd. Na een paar secs gaat ze wel twijfelen, maar in eerste instantie gelooft ze me .
    Oh, mijn moeder zou me ook direct geloven. Maar ik geloof dat ik het maar niet probeer..

Zo, ik ben hard aan het werk. Heb een leuke functie gezien, en wil ergens vandaag ook nog een sollicitatiebrief schrijven. Kijken of dat lukt!
    pi_81483439
    zeurend griepje + ongesteld is gewoon geen goede combi zal vast deze week wel eindigen, vind ik

Foodloversdag viel wat tegen was vrij klein en vast leuk als je veel geld te besteden hebt, maar dat hadden we dus niet

wel lekker brood en lekkere kaas meegenomen, dát wel, maar verder was 't vooral duur en klein..
    Ja doei.
    pi_81484248
    Nou een middagje fietsen was het idee....maar de ketting van de fiets van mijn vriend is er af en hij is nu al een half uurtje bezig de kettingkast open te krijgen
    Ik zie het niet meer goedkomen
    pi_81484390
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 12:35 schreef Sarabi het volgende:
    Nou een middagje fietsen was het idee....maar de ketting van de fiets van mijn vriend is er af en hij is nu al een half uurtje bezig de kettingkast open te krijgen
    Oeps Issie al lekker sjaggo, of valt het mee?

Ik ga de auto eens uitzuigen. Ben ik al maanden van plan
    pi_81484435
    Het valt nog mee zijn vader is nu mee aan het kijken dus misschien dat we over een uurtje toch kunnen gaan fietsen
      zondag 16 mei 2010 @ 12:41:56 #95
    277802 _Calimero_
    pi_81484438
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 12:35 schreef Sarabi het volgende:
    Hahaha, zo moeilijk kan dat niet zijn, zou je denken Succes
      zondag 16 mei 2010 @ 12:42:44 #96
    277802 _Calimero_
    pi_81484473
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 12:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Leuke klusjes, dat soort dingen!
    Ik moet mijn fiets schoonmaken, hij schakelt niet meer zo lekker met al die klodders modder/olie/andere troep overal tussen
      zondag 16 mei 2010 @ 12:45:51 #97
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81484575
    Wat een nepmannen

Ik ga maar eens kijken of er wat mensen zin hebben om in het park te niksen en een balletje te trappen ofzo, op de ouderwetse manier want m'n telefoon is leeg ik gok dat ik over een uur weer thuis ben ofzo want het zijn notoire slaapliefhebbers. Hoi he

Edit: fail, ik m'n was in de was doen zit de lader daar tussen

[ Bericht 18% gewijzigd door neen op 16-05-2010 12:52:48 ]
      zondag 16 mei 2010 @ 13:08:59 #98
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81485398
    Lekkere dag vandaag: ik heb vanochtend mn eerste ontbijtje op het balkon gehad, cappuccino en toast met een gekookt eitje daarna geskyped met mn beste vriendin, zometeen met de hond naar het park en dan op naar Almelo voor een feestje

Slankies ook een fijne dag gewenst!
      zondag 16 mei 2010 @ 13:37:05 #99
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81486473
    fijne dag, LadyBlack!

Ik ben hard bezig, nu eerst even lunchen. Goh, die vacature die ik gezien heb is echt leuk en helemaal niet in m'n vakgebied...En nu wil ik de hele tijd beginnen met een brief..Maar ik geloof toch dat de scriptie prioriteit heeft op dit moment..
    pi_81486539
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 12:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Moet ik eigenlijk ook, maar hij houdt het misschien niet heel lang meer (= maanden) vol, dus om m nou te stofzuigen voor de evt. sloop ... ghe ... mnd terug smarties laten vallen en op sommige plekken zijn ze niet weg te halen, liggen ze te verkleuren. Heel erg
    Heb vriendje overgehaald straks even te gaan wandelen, zal geen uren worden helaas maar iets is beter dan niets. Daarna calorieën verbranden in het huishouden.
    Nu maar even lunchen met een meergranenbroodje kip of kalkoenfilet!
    Fijne dag
      zondag 16 mei 2010 @ 14:05:59 #101
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81487676
    Toch nog een uurtje gelopen (veel te lekker weer om binnen te blijven) en nu heb ik 2 enorme blaren op mn hielen waar je u tegen zegt . Hoef gelukkig niets door te prikken, ze zijn tijdens het lopen al opgesprongen. Ik mag die schoenen nog wel goed gaan inlopen voor de vakantie .
    pi_81488228
    Mensen die liegen
    Mannen

Liegende mannen
    pi_81488272
    wat is 't?
    Ja doei.
    pi_81488373
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
    wat is 't?
    Oh lang verhaal, maar ik kom gewoon veel stomme mannen tegen de laatste tijd. Misschien trek ik 't aan ofzo.
    Maar ik verdien het niet in ieder geval.
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 14:23:55 #105
    70532 loveli
    N
    pi_81488426
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:18 schreef shinydiscoball het volgende:
    Mensen die liegen
    Mannen

Liegende mannen

Opknopen aan ballen. Zal ze leren.
    crap in = crap out
    pi_81488439
    dat laatste is zeker waar

* motorbloempje richt www.goedegeschiktemannenvoorleukedames.nl op
    Ja doei.
      zondag 16 mei 2010 @ 14:24:56 #107
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81488472
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:22 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oh lang verhaal, maar ik kom gewoon veel stomme mannen tegen de laatste tijd. Misschien trek ik 't aan ofzo.
    Maar ik verdien het niet in ieder geval.
    . En dat laatste is zó waar
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 14:24:58 #108
    70532 loveli
    N
    pi_81488474
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
    wat is 't?
    He troela, we hebben hier van Slank iets dat sociale controle heet. Wat deed jij in dat death by chocolate topic?
    crap in = crap out
      zondag 16 mei 2010 @ 14:25:48 #109
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81488521
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:24 schreef loveli het volgende:

[..]

He troela, we hebben hier van Slank iets dat sociale controle heet. Wat deed jij in dat death by chocolate topic?
    oeh, die is zoooo lekker!

Maar goed, als jij dat gezien hebt, was jij er natuurlijk ook he!
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 14:26:14 #110
    70532 loveli
    N
    pi_81488539
    crap in = crap out
    pi_81488548
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
    dat laatste is zeker waar

* motorbloempje richt www.goedegeschiktemannenvoorleukedames.nl op
    Internet Explorer cannot display the webpage

pi_81488593
    Ik was niet in een chocoladetopic. Maar we eten wel zelfgemaakte frietjes dalijk
    En daarna ga ik naar huis, met mijn bloemkool, snijbonen, wortelen en... broccoli!
    pi_81488667
    Thanks chica's
    pi_81488677
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:24 schreef loveli het volgende:

[..]

quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:25 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oeh, die is zoooo lekker!

Maar goed, als jij dat gezien hebt, was jij er natuurlijk ook he!
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:26 schreef loveli het volgende:
    'nuff said

oh, en vandaag eet ik weer 's te weinig, dus weest niet bang

van alles wat ik eet moet ik hoesten zo ongeveer, en dat maakt mijn keel kapot !
    Ja doei.
    pi_81488700
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Internet Explorer cannot display the webpage

ja, ik moet 'm nog maken, pop!
    Ja doei.
      zondag 16 mei 2010 @ 14:31:25 #116
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81488766
    SDB, stom van die mannen
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 14:32:05 #117
    70532 loveli
    N
    pi_81488789
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, ik moet 'm nog maken, pop!
    Waar dacht je die mannen vandaan te halen?
    crap in = crap out
      zondag 16 mei 2010 @ 14:33:57 #118
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81488861
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ze ons dát vertelt, stort dr handeltje natuurlijk meteen in .
    pi_81488951
    hehe
    pi_81488958
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef loveli het volgende:

[..]

nou ja, ik heb die van mij gevonden

dus ik ga naar heel veel verjaardagen van vrienden en bekenden en vraag daar geschikte mensen zich aan te melden!

Maar ik ken zo nog 2 (zonder echt na te denken) super leuke en (bijna)afgestudeerde heren die ik zonder meer een leuke vriendin gun, omdat ze die ook verdienen uiteraard zijn 't wel nerds !
    Ja doei.
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 14:39:04 #121
    70532 loveli
    N
    pi_81489073
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou ja, ik heb die van mij gevonden

dus ik ga naar heel veel verjaardagen van vrienden en bekenden en vraag daar geschikte mensen zich aan te melden!

Maar ik ken zo nog 2 (zonder echt na te denken) super leuke en (bijna)afgestudeerde heren die ik zonder meer een leuke vriendin gun, omdat ze die ook verdienen uiteraard zijn 't wel nerds !
    O, ik ken ook nog wel nerds. Wie biedt?
    crap in = crap out
    pi_81489252
    mag je ook mensen opgeven die je een andere/betere vriendin gunt? !
    Ja doei.
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 14:44:12 #123
    70532 loveli
    N
    pi_81489308
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
    mag je ook mensen opgeven die je een andere/betere vriendin gunt? !
    Moet je daar niet eerst een break-up service voor beginnen?
    crap in = crap out
    pi_81489619
    wellicht ook nog wel een schot in de roos dat! !

helpen bij het uitmaken vrijwillig of onvrijwillig !
    Ja doei.
    pi_81489821
    Daar wil ik dan nog wel wat mensen voor opgeven
      zondag 16 mei 2010 @ 14:58:20 #126
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81489848
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 10:38 schreef -marz- het volgende:

[..]

Dankje! Tetanus is nog geldig. Het werd ook bij mij blauw en een beetje dik, maar niet ontstoken volgens mij.
    Het was wel een zwerfkat volgens mij.
    Fijn, van die tetanus . Mensen zijn er makkelijk te achteloos mee en het risico is te groot.
    Echt blauw en dik werd het bij mij pas na een paar dagen, ik hoop dat je er beter afkomt dan ik (zeer!).

Zat je op een dierenambulance ofzo, of kwam je toevallig een aangereden kat tegen?
      zondag 16 mei 2010 @ 15:03:20 #127
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81490028
    liegende mannen..
    praat me er niet van !

Zin om lekker te lopen of te fietsen,
    maarja, niemand is te bereiken of heeft tijd
    ik ga zo wel even op de power maxx trilplaat, of touwtje springen, of iets anders?
    voel me steeds boller en boller worden
      zondag 16 mei 2010 @ 15:17:13 #128
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81490516
    ga je toch even alleen Noukjee, ipod ofzo mee, lekker ontspannen.
    1.15 uur gelopen vandaag op de nieuwe schoenen, ze lopen super!

Lijst":
    O: boterham tonijn, boterham osseworst, beschuit jam, glas melk
    S: 1.15 wandelen
    T's: appel
    L: Gekookt ei, boterham kaas, cracker bressot
    T's: Peer, blokje choco, schaaltje chips, bakje kwark
    D: Lopend buffet bij de chinees
      zondag 16 mei 2010 @ 15:26:56 #129
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81490845
    ja maar ik kan mezelf niet motiveren om alleen te gaan. Vind dat geen bal aan:P En heb geen ipod, dus dat is ook al minder. Wil dat sowieso nog wel halen maarja, heb daar nu niet zoveel aan!
    Jullie lopen allemaal best veel ofniet? Ik weet wel dat lopen beter is dan fietsen, want van lopen krijg je langere en slankere beenspieren.

Ga misschien vanavond wel lekker een stukje lopen. Dan is me vriend er ook
    Hoop dat ie zin heeft!

Vanavond eten me ouders friet, maar denk dat ik toch iets anders ga maken

vandaag tot nu toe:
    o: beschuitje met appelstroop, beschuitje met vruchtenhagel
    t: niets, was bij m'n vaders voetbal aan het kijken
    m: klein glaasje smoothie (magere yoghurt/peer), 1 krentebol
    t: 1 boterham met cervelaat, 1 boterham met kipfilet en komkommer, 12 snoepjes( )
    a: nog geen idee!
      zondag 16 mei 2010 @ 15:32:52 #130
    277802 _Calimero_
    pi_81491057
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 15:26 schreef Noukjee het volgende:
    ja maar ik kan mezelf niet motiveren om alleen te gaan. Vind dat geen bal aan:P En heb geen ipod, dus dat is ook al minder. Wil dat sowieso nog wel halen maarja, heb daar nu niet zoveel aan!
    Jullie lopen allemaal best veel ofniet? Ik weet wel dat lopen beter is dan fietsen, want van lopen krijg je langere en slankere beenspieren.

Ga misschien vanavond wel lekker een stukje lopen. Dan is me vriend er ook
    Hoop dat ie zin heeft!

Vanavond eten me ouders friet, maar denk dat ik toch iets anders ga maken

vandaag tot nu toe:
    o: beschuitje met appelstroop, beschuitje met vruchtenhagel
    t: niets, was bij m'n vaders voetbal aan het kijken
    m: klein glaasje smoothie (magere yoghurt/peer), 1 krentebol
    t: 1 boterham met cervelaat, 1 boterham met kipfilet en komkommer, 12 snoepjes( )
    a: nog geen idee!
    Ik loop zo weinig, dat ik na het spelen van 2 basketbalwedstrijdjes, ik vandaag nauwelijks normaal kan lopen, zoveel pijn doen mijn scheen-benen
    pi_81491240
    Zo, net terug 1.15 uur lopen! Was heerlijk weer, warm met verkoelende wind!
    Straks even wasje ophangen, beetje afwassen, misschien stofzuigen en sowieso nog even hoepelen.

Mijn lijstje dusver:

O: bakje yoghurt met aardbeien en cornflakes
    L: meergranen broodje met kipfilet
    T: bakje tonijn (hmm zo open maken )
    D: gourmetten

en daarna zien we wel
    pi_81492498
    Er wordt een hoop gewandeld hier! Chico is zeker wel jaloers op de nieuwe schoenen van Uniek
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 14:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Fijn, van die tetanus . Mensen zijn er makkelijk te achteloos mee en het risico is te groot.
    Echt blauw en dik werd het bij mij pas na een paar dagen, ik hoop dat je er beter afkomt dan ik (zeer!).

Zat je op een dierenambulance ofzo, of kwam je toevallig een aangereden kat tegen?
    Ik hoop het ook zeg..
    Het was met de dierenambulance. Hij heeft wars door een dikke werkhandschoen heen z'n tanden in mijn vinger geboord. Ben normaal niet zo'n jankerd maar ik ging even bijna flauwvallen (zweten, trillen).

Nu weer een verwilderde kat ophalen; I've got to face the fear!
      zondag 16 mei 2010 @ 16:18:45 #133
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81492738
    Mannen komen uit vrouwen.
    pi_81492806
    Shiny

Wat zijn jullie allemaal sportief zo op de zondag.
      zondag 16 mei 2010 @ 16:24:16 #135
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81492955
    valt mee hoor,
    net alleen even een rondje met de hond gelopen en bij me vader gekeken bij voetbal,
    maar verder alleen op me luie reet gezeten haha!
    pi_81493050
    Ow trouwens! Heb wat kleding besteld op internet mét daarbij een taillevormer van Flexees. Heb ergens het idee, dat als hij past, ik vet valsspeel. Maarja, vrijdag was echt een ramp. Had mn hele kledingkast aangehad en niks stond, want overal zag je mn buik! Dus had maar weer the usual aangetrokken wil dat voorkomen, door vals te spelen
    Meningen hierover?
      zondag 16 mei 2010 @ 16:40:07 #137
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81493602
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 16:13 schreef -marz- het volgende:
    Er wordt een hoop gewandeld hier! Chico is zeker wel jaloers op de nieuwe schoenen van Uniek
    . Mijn schoenen zijn ook nieuw, maar ik heb blijkbaar niet de goede sokken ofzo .

@jt: anderen zien je buik altijd minder dan jij zelf. Verder heb ik eigenlijk geen mening over taillevormers enzo .
      zondag 16 mei 2010 @ 16:42:44 #138
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81493718
    @ j.t. idd, jij bent meestal de enige die dat over jezelf opvalt.
    ik heb last van die 'neukteugels', en draag daarom meestal wat langere vestjes,
    maar ook omdat ik het leuk en mooi vind
    pi_81493870
    Nah, mn oma zeurt er ook vaak over en wat collega's ... dus hij is toch echt aanwezig :p ik heb echt een buik hoor, hangt ad zijkant en aan de voorkant over mn broek ... das eigenlijk mn enige probleem :p
      zondag 16 mei 2010 @ 16:49:39 #140
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81493963
    en wat heb je meestal aan dan?
    Een spijkerbroek en shirt?
      zondag 16 mei 2010 @ 16:55:03 #141
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81494212
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 16:47 schreef j.t het volgende:
    Nah, mn oma zeurt er ook vaak over en wat collega's ... dus hij is toch echt aanwezig :p ik heb echt een buik hoor, hangt ad zijkant en aan de voorkant over mn broek ... das eigenlijk mn enige probleem :p
    mogelijke oplossingen, kledingtschnisch:
    -hogere taillebroeken (geen heupmodellen)
    -altijd een hemdje onder je kleding en in je broek dragen
    -bovenkleding met een empirewaistline
    -bovenkleding die niet te kort is
    -een loshangend vestje over je t-shirt heen doen.

niet doen:
    een te strakke heupbroek met een te korte strakke longsleeve of t shirt.
    Kwak
    pi_81494312
    j.t: als jij je daar lekkerder in voelt zou ik hem gewoon aantrekken hoor. Mensen dragen toch ook mooie kleren en make-up om er zo voordelig mogelijk uit te zien, niks mis mee.
    Dan kun je nog steeds wel je best doen om van die buik af te komen.

Ik weet hoe frustrerend het is om de helft van wat er in je kast ligt niet (meer) aan te kunnen, daar had ik de laatste tijd ook last van.
    pi_81494332
    JT; als je verwacht dat die buik binnenkort weg is werkt dat misschien wel goed als tijdelijke oplossing. Als je verwacht dat die buik niet zo snel wegaat, zou ik toch wat nieuwe, beter passende shirtjes en broeken kopen. Het lijkt me wel erg warm in de zomer, zo'n shaper!

Lijstje:
    O: omelet van 2 eiren met 3 plakken kaas, halve mango, beetje meloen
    S: 2,5 uur door de stad lopen met vriendje
    L: broodje garnalen kouseband, 2 kleine loempia's met sambal
    T: wat snoepjes
    D: roti
      zondag 16 mei 2010 @ 16:59:01 #144
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81494361
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mogelijke oplossingen, kledingtschnisch:
    -hogere taillebroeken (geen heupmodellen)
    -altijd een hemdje onder je kleding en in je broek dragen
    -bovenkleding met een empirewaistline
    -bovenkleding die niet te kort is
    -een loshangend vestje over je t-shirt heen doen.

niet doen:
    een te strakke heupbroek met een te korte strakke longsleeve of t shirt.
      zondag 16 mei 2010 @ 17:26:39 #145
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81495560
    Hebben we hier niet een basispsycholoog-i.o.?
    http://www.vkbanen.nl/zor(...)el-onder-de-arm.html
    pi_81496368
    Ah bah Marz! Doe je de dierenambulance als vrijwilligerswerk?

En Mini, mag ik nog het linkje naar je blog? En heeft iemand de link van XM, ik ben wel benieuwd hoe ze het daar hebben!

lijstje:

O/L: 1 pistoletje, helft met pindakaas, helft met friesche nagelkaas, 1 beschuitje met kaas, aardbeitjes en
    muntthee (op bed )
    T: cornetto aardbei
    T: boterham pindakaas
    D: pompoensoep
    groene curry met rijst, aubergine, courgette, peultjes, biefstuk en kokosmelk
    rabarber, beetje yoghurt met honing en munt, koekje van bladerdeeg

Dit alles moet om zeven uur klaar staan, want dan begint het voetbal

Vandaag de hele dag met vriendje in onze tuin gefröbeld. Lekker met de knietjes en handjes in de grond. Het begint eindelijk ergens op te lijken
    pi_81496508
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef Noukjee het volgende:
    @ j.t. idd, jij bent meestal de enige die dat over jezelf opvalt.
    ik heb last van die 'neukteugels', en draag daarom meestal wat langere vestjes,
    maar ook omdat ik het leuk en mooi vind
    Ik vind dit btw echt een naar woord!
    pi_81496693
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef sigme het volgende:
    Inderdaad en als ik het zo lees, is dit heel herkenbaar voor Calimero!

Zo nu ga ik mij even bezighouden met etenswaren. Ik begin echt huisvrouw-hobby's te ontwikkelen; tuinieren, koken: heerlijk!
    pi_81496711
    ok dan: 4 op 1 rij!
      zondag 16 mei 2010 @ 18:11:14 #150
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81497264
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 17:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vind dit btw echt een naar woord!
    Lovehandles dan?
    pi_81497431
    Lovehandles Anna! (Ewelina was me voor)
    Linkjes naar de blogs wil ik ook wel dus als iemand ze weet??

Vanmiddag hebben we gigantisch lekker geluncht in de stad met mezze, feta en garnalen enzo
    Nu staat er kippesoep met linzen op en heb ook nog een ijsje op in de stad
      zondag 16 mei 2010 @ 18:17:45 #152
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81497542
    O: 2 boterhammen met vlokken
    T: cup-a-soup toscaanse tomaat
    L: 2 boterhammen vlokken
    D: bloemkool gebakken aardappelschijfjes en een braadworst
    T: tomatensalade

Lazy sunday. Morgen weer fruit.
      zondag 16 mei 2010 @ 18:18:08 #153
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81497558
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 18:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Lovehandles dan?
    ja kon niet op het woord komen,
    dus ik dacht, dan maar zo,
    iedereen snapt iig wat ik bedoel!
    pi_81497634
    Ik stuur die van XM wel even mee met de mijne, hoop dat XM dat niet erg vindt.
      zondag 16 mei 2010 @ 18:23:29 #155
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81497815
    lijstje is niet zo best:

O: 4 witte boterhammen met hagelslag
    T: kaneelbullar, soort kaneelbroodje
    L: 2 tosti's met parmaham, kaas en pesto
    T: 2 beschuitjes met hagelslag
    D: salade met van alles en stuk knoflookbrood
    T: iets lekkers

scriptie-zondag terwijl de zon schijnt buiten nodigt uit tot vreten, blijkbaar...

Vooral veel witbrood enzo..
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 18:24:24 #156
    70532 loveli
    N
    pi_81497854
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 16:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

. Mijn schoenen zijn ook nieuw, maar ik heb blijkbaar niet de goede sokken ofzo .

Falke Wat mij hielp bij de Nijmeegse was talkpoeder in m'n sokken voor het lopen en elke avond voeten inspecteren en rode plekken aankruisen/omcirkelen, zodat ik dat de volgende ochtend kon tapen. Mijn eerste keer Nijmegen viel samen met het inlopen van m'n schoenen
    crap in = crap out
    pi_81498057
    Mini mag ik ook een linkje naar je blog?
      zondag 16 mei 2010 @ 18:29:55 #158
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81498134
    elke keer als ik m'n eten door slik,
    heb ik zo'n steek in me borstkast, zit precies tussen me borsten.
    Het doet echt super pijn en heb het sinds gisteravond, net voordat ik ging slapen,
    ik dacht dat het wel weer over ging, maar het er nog steeds heel erg last van,
    iemand enig idee wat het kan zijn?
      zondag 16 mei 2010 @ 18:31:00 #159
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81498190
    ik ben vanmiddag dus weer bij een voetbalwedstrijd geweest, wederom is de club waarvoor ik was niet gepromoveerd beter zoek ik een fatsoenlijke hobby ofzo.

Mooie ontknoping bij de play-offs in Rotterdam wel en ontopic ga ik friet eten
    pi_81498454
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef Mini_rulez het volgende:
    Thx
    pi_81499511
    Wat ik normaal gesproken draag? Ik heb nog 2 broeken over, beide dezelfde btw :p zwarte pantalon, die tussen hoog/laag inzit. Te laag is idd funest en te hoog dan wordt mn buik bij het zitten gekneld ... dus prima zo.
    Heb weinig strakke shirts meer aan. Heb 3 wijde lange shirts, die zeg maar pas bij de kont weer strak gaan zitten, wat daar van mij ook mag/kan.
    Verder veel jurkjes met leggings! Dan vallen de vetjes het minst op.En natuurlijk probeer/blijf ik aan mijn buik werken en zal dat ding lang niet elke dag aandoen hoor, meer met uitgaan denk ik zo.

Heb nu pauze van het gourmetten
      zondag 16 mei 2010 @ 19:06:44 #162
    295518 de_nachtwacht
    scatterbrain
    pi_81499901
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef neen het volgende:
    ik ben vanmiddag dus weer bij een voetbalwedstrijd geweest, wederom is de club waarvoor ik was niet gepromoveerd beter zoek ik een fatsoenlijke hobby ofzo.

Mooie ontknoping bij de play-offs in Rotterdam wel en ontopic ga ik friet eten
    Wie is er dan ook voor teams uit de Jupiler League . Maar die overwinning was ook wel verdiend zeg. Ik zag net de samenvatting: twee zuivere strafschoppen niet gegeven en echt de een na de andere kans. Maar als jouw club volgend seizoen nou gewoon kampioen wordt, dan hebben ze dat hele play-off gezever ook niet.
      zondag 16 mei 2010 @ 19:08:08 #163
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81499962
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:06 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Wie is er dan ook voor teams uit de Jupiler League . Maar die overwinning was ook wel verdiend zeg. Ik zag net de samenvatting: twee zuivere strafschoppen niet gegeven en echt de een na de andere kans. Maar als jouw club volgend seizoen nou gewoon kampioen wordt, dan hebben ze dat hele play-off gezever ook niet.
    Precies
    Maar dit jaar zijn we ook weer genaaid door de scheidsrechter net als vorig jaar toen zelfs zonder mijn subjectiviteit

Wie support jij dan eigenlijk?
      zondag 16 mei 2010 @ 19:08:24 #164
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81499974
    Mijn man liegt nooit, want dan groeit z'n neus .

Ik ben even naar Drachten geweest, wat dingetjes regelen bij m'n ouders. Ze waren er zelf niet en het is ook niet de bedoeling dat ze erachter komen dat ik daar was, dus ik hoop dat ik alles weer netjes heb achtergelaten . Nu maar hopen dat de buurvrouw me niet gespot heeft .

Wel echt prachtig weer. Heb een Magnum Almond gehad, maar dat mag, want ik heb 1 dag van de avondvierdaagse voor de jongste kinderen gelopen .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 19:08:50 #165
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81499995
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef neen het volgende:

[..]

Precies
    Maar dit jaar zijn we ook weer genaaid door de scheidsrechter net als vorig jaar toen zelfs zonder mijn subjectiviteit

Nachtwacht is voor de Drachtster Boys .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 19:10:44 #166
    277802 _Calimero_
    pi_81500075
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef sigme het volgende:
    *Meldt* En ik ga inderdaad vanaf volgende maand ook tegen een stagevergoeding 1 dag in de week werken om ervaring op te doen...
    pi_81500122
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef Mini_rulez het volgende:
    Mag ik ze ook?
      zondag 16 mei 2010 @ 19:11:57 #168
    277802 _Calimero_
    pi_81500125
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 17:55 schreef anna82 het volgende:

[..]

Inderdaad en als ik het zo lees, is dit heel herkenbaar voor Calimero!

Zo nu ga ik mij even bezighouden met etenswaren. Ik begin echt huisvrouw-hobby's te ontwikkelen; tuinieren, koken: heerlijk!
    Klopt inderdaad (of eigenlijk meer )
      zondag 16 mei 2010 @ 19:15:36 #169
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81500297
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:10 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

*Meldt* En ik ga inderdaad vanaf volgende week ook tegen een stagevergoeding 1 dag in de week werken om ervaring op te doen...
    Oh ja, je bent uitgestudeerd, dat was ook zo.
    Ik wist ook wel dat jij de psych was, maar niet meer of je nou nog half onderkoffer was.

Nou ja, het ligt dus niet aan jou of aan je opleiding, dat er geen fatsoenlijke banen voor je zijn.
      zondag 16 mei 2010 @ 19:16:14 #170
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81500317
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mag ik ze ook?
    Stuurt iemand ze door aan mij?
      zondag 16 mei 2010 @ 19:18:50 #171
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81500424
    Ik heb echt al vier blogs van XM gezien en ze is nog niet eens een week weg . Volgens mij is die meer aan het bloggen dan dat ze de hort op is .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81500521
    Oh ja en XM haar blog! Mag ik die ook?
      zondag 16 mei 2010 @ 19:22:13 #173
    277802 _Calimero_
    pi_81500577
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, je bent uitgestudeerd, dat was ook zo.
    Ik wist ook wel dat jij de psych was, maar niet meer of je nou nog half onderkoffer was.

Nou ja, het ligt dus niet aan jou of aan je opleiding, dat er geen fatsoenlijke banen voor je zijn.
    Ik ben nog wel een andere opleiding aan het doen, dus op zich niet helemaal uitgestudeerd

Inderdaad fijn, dat het een echt bekend probleem is en niet aan mij ligt. Maar it still sucks!
      zondag 16 mei 2010 @ 19:22:28 #174
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81500586
    O, zijn dat die reisblogs dan of wat?

quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nachtwacht is voor de Drachtster Boys .
    Dan liever de Harkemaso Boys
      zondag 16 mei 2010 @ 19:24:08 #175
    295518 de_nachtwacht
    scatterbrain
    pi_81500672
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef neen het volgende:

[..]

Precies

Ik support Ajax en in mindere mate de plaatselijke FC uiteraard.
      zondag 16 mei 2010 @ 19:25:08 #176
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81500722
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef neen het volgende:
    O, zijn dat die reisblogs dan of wat?

Hoogstaande literatuur, wat denk jij dan! .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 19:25:33 #177
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81500741
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik support Ajax en in mindere mate de plaatselijke FC uiteraard.
    Dé FC is vele male mooier dan Ajax man, dé FC zit bij mijn opvoeding in ook nog wel in Oosterpark geweest

O, vriend van me die naast me zit bij Cambuur heeft ook bij FCG een seizoenskaart en nu de jeugdopleidingen samen
      zondag 16 mei 2010 @ 19:26:10 #178
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81500772
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoogstaande literatuur, wat denk jij dan! .
    Stuur door dan
    mits er ook plaatjes tussen staan
      zondag 16 mei 2010 @ 19:27:05 #179
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81500836
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik ben nog wel een andere opleiding aan het doen, dus op zich niet helemaal uitgestudeerd

Inderdaad fijn, dat het een echt bekend probleem is en niet aan mij ligt. Maar it still sucks!
    Ik wil dus SPH gaan studeren.
    heb je daarbij hetzelfde probleem?
    want ik hoorde en lees heel veel dat daar wel (veel) werk mee te vinden is?!

welke opleiding doe je nu?
    pi_81501123
    Ik PM nog wel even een rondje! (Als mijn internetverbinding meewerkt, that is.)
    Neen: er staan geen plaatjes bij, wil je ze dan nog steeds?

XM schrijft inderdaad hele lappen tekst! Wel erg leuk om te lezen hoor!
      zondag 16 mei 2010 @ 19:34:23 #181
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81501167
    Als SPH je ding is moet je dat gewoon gaan studeren, of er later direct een baan voor je klaarstaat of niet.
      zondag 16 mei 2010 @ 19:34:31 #182
    295518 de_nachtwacht
    scatterbrain
    pi_81501171
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:25 schreef neen het volgende:

[..]

Dé FC is vele male mooier dan Ajax man, dé FC zit bij mijn opvoeding in ook nog wel in Oosterpark geweest

O, vriend van me die naast me zit bij Cambuur heeft ook bij FCG een seizoenskaart en nu de jeugdopleidingen samen
    In je opvoeding? Jij bent een geboren en getogen Fries toch? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar echt heel logisch is het niet.

Ja heel stom, maar ik ben nog nooit naar de FC geweest en wel naar zowel trainingen als wedstrijden van Ajax. En ik kom alleen in de Euroborg als ik naar de film ga.
      zondag 16 mei 2010 @ 19:35:35 #183
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81501220
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef neen het volgende:
    Als SPH je ding is moet je dat gewoon gaan studeren, of er later direct een baan voor je klaarstaat of niet.
    Nou, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben... Het is behoorlijk kut om niet aan het werk te kunnen komen, hoe leuk de opleiding niet is.

Maar ik zit met smart te wachten tot de babyboomers met pensioen gaan, want dan ligt de wereld aan m'n voeten .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81501290
    Ik ben een was aan het draaien, machine gaat centrifugeren, ineens een flinke klap. Dat ken ik, dan is de wasmand die op de wasmachine staat weer eens omgevallen. Is de reserve-wasmand, daar zitten poetsdoeken enzo in.

Was is klaar, ik doe de deur van de berging op In de wasmand stond ook een hele grote fles wolwasmiddel. Die is vaker mee naar beneden gevallen, maar vandaag had de dop het begeven
    Fles was nog bijna vol.

De berging ruikt nu wel lekker
    En alles wat er in staat heb ik kunnen afsoppen
      zondag 16 mei 2010 @ 19:37:19 #185
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81501294
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:33 schreef Mini_rulez het volgende:
    Ik PM nog wel even een rondje! (Als mijn internetverbinding meewerkt, that is.)
    Neen: er staan geen plaatjes bij, wil je ze dan nog steeds?

Omdat je zo aandringt dan.
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

In je opvoeding? Jij bent een geboren en getogen Fries toch? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar echt heel logisch is het niet.

Ja heel stom, maar ik ben nog nooit naar de FC geweest en wel naar zowel trainingen als wedstrijden van Ajax.
    Mijn pa komt uit de Oosterpoort
    Euroborg is van binnen misschien wel het mooiste stadion van heel Nederland! De Arena niet met die lelijke gracht voorin
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben... Het is behoorlijk kut om niet aan het werk te kunnen komen, hoe leuk de opleiding niet is.

Maar ik zit met smart te wachten tot de babyboomers met pensioen gaan, want dan ligt de wereld aan m'n voeten .
    Het is ook kut iets te doen wat je eigenlijk maar kut vind. In 4 jaar tijd kan een mens ook zeker veranderen en het is ook niet per se zo dat je in de sector terecht komt waar je verwacht terecht te komen na het afronden van een studie.
    pi_81501321
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Nee maar ik ben de hele stad ongeveer 8x doorgereden dus grote kans dat ik in de buurt was haha!
    X
    pi_81501359
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 08:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Kasteel? Hier in de buurt?
    Oude TU!
    pi_81501483
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
    Mijn man liegt nooit, want dan groeit z'n neus .

Ik ben even naar Drachten geweest, wat dingetjes regelen bij m'n ouders. Ze waren er zelf niet en het is ook niet de bedoeling dat ze erachter komen dat ik daar was, dus ik hoop dat ik alles weer netjes heb achtergelaten . Nu maar hopen dat de buurvrouw me niet gespot heeft .

Wel echt prachtig weer. Heb een Magnum Almond gehad, maar dat mag, want ik heb 1 dag van de avondvierdaagse voor de jongste kinderen gelopen .
    Waarom mogen je ouders dat eigenlijk niet weten?
    Klinkt wel weer als een Vik-actie.
    pi_81501550
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:48 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

De Grote Markt in Groningen? Welk huis dan? Een vriend van mij woont in de Friesland Bank
    [..]

wat klote dat je gebeten bent, maar wat ontzettend goed dat je dat werk doet!!
    [..]

Mijn moeder is al 61 en heeft ook meerdere vriendinnen met kleinkinderen ja, die wil ook wel!
    [..]

Schuin boven de FRS! Dus eigenlijk boven die winkel er naast. Ben een beetje kort af want ben op mijn telefoon, sorry!
      zondag 16 mei 2010 @ 19:45:02 #190
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81501672
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Schuin boven de FRS! Dus eigenlijk boven die winkel er naast. Ben een beetje kort af want ben op mijn telefoon, sorry!
    Er zit geen FRS (Free Record Shop) aan de Grote Markt? .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 19:45:56 #191
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81501732
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dichtbij de grote markt in de Herestraat wel
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 19:47:34 #192
    70532 loveli
    N
    pi_81501800
    Heeft iemand ervaring met de Nokia N97 mini? Ik wil een nieuwe foon en denk dat 'ie wel leuk is, maar gebruikerservaringen en andere info zijn welkom.
    crap in = crap out
      zondag 16 mei 2010 @ 19:47:44 #193
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81501809
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, maar niet aan de Grote Markt .

Als je het zo gaat spelen ligt Rome op wereldwijde schaal dichtbij Groningen .

Over Rome gesproken: ben benieuwd hoe Maria het heeft .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81501838
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef neen het volgende:

[..]

Nu nog A-Kerkhof erbij en je bent compleet.
    pi_81501937
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt niet? Vanaf de 3 gezusters t plein over steken.. kon mij moeilijk oriënteren door die kermis.. winkelpersoneel is wel traag maar heeel behulpzaam. Net als de man die mij zo maar naar het hostel bracht want dan was ik er sneller!
      zondag 16 mei 2010 @ 19:50:36 #196
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81501941
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef loveli het volgende:
    Heeft iemand ervaring met de Nokia N97 mini? Ik wil een nieuwe foon en denk dat 'ie wel leuk is, maar gebruikerservaringen en andere info zijn welkom.
    Ik weet wel dat het woord mini bij deze telefoon mij mijn wenkbrauwen deed fronsen.

Wat een dondersgroot ding is dat.
      zondag 16 mei 2010 @ 19:51:16 #197
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81501982
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt niet? Vanaf de 3 gezusters t plein over steken.. kon mij moeilijk oriënteren door die kermis.. winkelpersoneel is wel traag maar heeel behulpzaam. Net als de man die mij zo maar naar het hostel bracht want dan was ik er sneller!
    Als je vanaf de 3 gezusters het plein oversteekt, kom je dan niet uit bij de V&D?
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 19:52:23 #198
    70532 loveli
    N
    pi_81502031
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Oude TU!
    Definieer oude TU? Ik gok niet zo oud en dat ik daar ook nog colleges heb gevolgd
    crap in = crap out
      zondag 16 mei 2010 @ 19:54:23 #199
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81502128
    Morgen heb ik een excursie btw, we gaan bij een Jenaplanschool kijken . Bleeeeeh . Wordt echt een lange dag ook: eerst om 10 uur met twee anderen aan een opdracht werken, dan lunchen, dan excursie (of eerst excursie en dan dineren) en dan een keer naar huis.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81502232
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Definieer oude TU? Ik gok niet zo oud en dat ik daar ook nog colleges heb gevolgd
    Bij kanaal weg staat ie
    pi_81502300
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef neen het volgende:

[..]

Als je vanaf de 3 gezusters het plein oversteekt, kom je dan niet uit bij de V&D?
    hmmm.. ik weet het niet ik vraag het nog wel een keer waar het was..
      zondag 16 mei 2010 @ 20:03:22 #202
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_81502576
    Allemaal naar 't noorden

Gisteren nieuw schema gekregen (of eigenlijk 'n schema) van mijn sportschool. Duurt vier weken en is toch best wel pittig. Grappige is wel ik 't meteen merkte.

Volgens een van de trainers was mijn conditie toch behoorlijk toen hij zag dat ik 'even' ging crosstraineren op level 11 / 12 met 70 watt 13 minuten om even op te warmen
    Ook met de legpress kon je ineens al mijn spieren extreem duidelijk zien. Volgens hem was 't vet goed weg in elk geval op de benen op de vitale delen zei hij. Ook op de armen was 't weg aan het gaan en op mijn buik ging 't ook goed. Pittige buikspieroefeningen gekregen van 'm. Voel 't nu al
    Kijken waar ik over vier weken sta.

Vikenator schoolreisjes
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      zondag 16 mei 2010 @ 20:06:18 #203
    63594 Lienekien
    Sunshower kisses...
    pi_81502707
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef P.F het volgende:

[..]

hmmm.. ik weet het niet ik vraag het nog wel een keer waar het was..
    Hoek Zwanestraat/Oude Boteringestraat, vermoed ik.
    The love you take is equal to the love you make.
      zondag 16 mei 2010 @ 20:08:00 #204
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81502801
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat moet het geweest zijn .

Kwam je ook langs boekhandel Selexyz en de Rabobank, PF?
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81502937
    Zo! Lekkere risotto gemaakt met kastanjechampignonetjes
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
    pi_81503004
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:03 schreef zwahiel het volgende:
    Allemaal naar 't noorden
    Het noorden ruled (?) dan ook.

Mini, dank voor de linkjes, leuk om te lezen!
    pi_81503090
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is de Van Leest geannexeerd door de FRS? Ik ben veel te lang niet meer in Groningen-stad geweest.
    pi_81503140
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

Het noorden ruled (?) dan ook.

Eensch!
      zondag 16 mei 2010 @ 20:14:54 #209
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81503202
    Er gaat niets boven Groningen!

Groningen Koningen.
      zondag 16 mei 2010 @ 20:17:22 #210
    63594 Lienekien
    Sunshower kisses...
    pi_81503346
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Is de Van Leest geannexeerd door de FRS? Ik ben veel te lang niet meer in Groningen-stad geweest.
    Ja, het verbaasde mij ook.
    The love you take is equal to the love you make.
    pi_81503373
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef neen het volgende:

Groningen Koningen.
    Of Leeuwarden
      zondag 16 mei 2010 @ 20:18:16 #212
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81503402
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef j.t het volgende:

[..]

Of Leeuwarden

daar ben ik nu
    pi_81503449
    Ik ook, woon hier
      zondag 16 mei 2010 @ 20:20:12 #214
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81503517
    Veel mensen die niet tevreden zijn met hun lichaam die roots in Leeuwarden hebben
    Omdat het sun gesellige stad is juh.
    pi_81503620
    Dat is bij een paar andere Van Leest-filialen ook gebeurd. Jammer, ik vind het geen verbetering.

Neen: en dan zeggen ze dat Limburgers zulke bourgondiërs zijn!
    pi_81503627
    Nijmegen

de wraps waren uitermate goed gelukt! Mr.Mo heeft bewezen erg goed te zijn in het maken van goed wrap deeg dus dat doet hij nu voortaan! Ze waren lekker zacht en toch stevig!

Opdrachtjes weer ingeleverd en nu nog even chillen!

Lijstje:

O: 3 afbakbroodjes
    T: knackebrodje met kaas
    T: anderhalve banaan
    D: 2 goed gevulde wraps met kip, groente, guacamole, sla en chilisaus, oh, en creme fraiche
    T: glaasje rode wijn

Ja doei.
    pi_81503755
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef neen het volgende:
    Veel mensen die niet tevreden zijn met hun lichaam die roots in Leeuwarden hebben
    Omdat het sun gesellige stad is juh.
    Kom overigens uit Den Helder, woon hier sinds 8 mnd, maar kom hier al 5,5 jr
      zondag 16 mei 2010 @ 20:24:25 #218
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81503800
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef j.t het volgende:

[..]

Kom overigens uit Den Helder, woon hier sinds 8 mnd, maar kom hier al 5,5 jr
    Ik heb ook in Den Helder gewoond

Jij had eerst zeker een andere account
    pi_81503864
    Ik 23,5 jaar...geboren en getogen ... maar dan kan ik vast wel aan jou kwijt dat ik eigenlijk in Julianadorp woonde. Niemand weet ooit waar dat ligt
    pi_81503894
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb ook in Den Helder gewoond

Jij had eerst zeker een andere account
    Ja klopt, maar die wil het niet meer doen ... vast iets met emails etc. Dus dacht begin lekker makkelijk opnieuw
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 20:27:03 #221
    70532 loveli
    N
    pi_81503967
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef neen het volgende:

[..]

Ik weet wel dat het woord mini bij deze telefoon mij mijn wenkbrauwen deed fronsen.

Wat een dondersgroot ding is dat.
    Dank u, goed argument om 'em niet te nemen. Ik zoek iets dat nog wel in m'n broekzak past.

Bij de weg, mini slaat op het geheugen van 8 gig. De maxi heeft 32 gig.
    /nutteloze info
    crap in = crap out
    pi_81503974
    Soep was beetje aangebrand te weinig geroerd.
      zondag 16 mei 2010 @ 20:29:03 #223
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81504089
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
    Morgen heb ik een excursie btw, we gaan bij een Jenaplanschool kijken . Bleeeeeh . Wordt echt een lange dag ook: eerst om 10 uur met twee anderen aan een opdracht werken, dan lunchen, dan excursie (of eerst excursie en dan dineren) en dan een keer naar huis.
    ik heb op een jenaplan gezeten, in Leeuwarden!
      zondag 16 mei 2010 @ 20:29:30 #224
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81504110
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:37 schreef neen het volgende:

[..]

Omdat je zo aandringt dan.
    [..]

Mijn pa komt uit de Oosterpoort

De Oosterpoort is de mooiste wijk van Groningen
    De Oosterpoort is een dorp in de stad
    De Oosterpoort kan je haast niet meer bezingen
    want volgens velen moest die oude wijk maar plat

Ik stam nog uit de tijd dat de O'poort een afbraakbuurt was, vol onbewoonbare panden en we moesten strijden tegen Aagrunol en Ypke Gietema .
      zondag 16 mei 2010 @ 20:30:05 #225
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81504153
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik heb op een jenaplan gezeten, in Leeuwarden!
    daar heeft m'n moeder lesgegeven! God hoe heet dat ding nou redelijk nieuw gebouw nu in ieder geval, dichtbij de schrans

En Julianadorp ken ik ook wel
      zondag 16 mei 2010 @ 20:30:36 #226
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81504189
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef neen het volgende:

Groningen Koningen.
    volgens mij is mijn huidge locatie anders nog ver boven groningen!
    pi_81504207
    Julianadorp is cool! Ga nog iedere week terug ook voor Julianapop en de kermis offcourse
      zondag 16 mei 2010 @ 20:31:05 #228
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81504220
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik stam nog uit de tijd dat de O'poort een afbraakbuurt was, vol onbewoonbare panden en we moesten strijden tegen Aagrunol en Ypke Gietema .
    Hoe lang is dat geleden dan ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 20:31:42 #229
    70532 loveli
    N
    pi_81504258
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef P.F het volgende:

[..]

Bij kanaal weg staat ie
    Toch geen college gevolgd daar.
    crap in = crap out
      zondag 16 mei 2010 @ 20:32:08 #230
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81504281
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef neen het volgende:

[..]

daar heeft m'n moeder lesgegeven! God hoe heet dat ding nou redelijk nieuw gebouw nu in ieder geval, dichtbij de schrans

En Julianadorp ken ik ook wel
    Ik heb geen idee, ik was 6 toen ik er van af ging! Misshcien heeft jouw moeder mij wel les gegeven!

Mijn ouders (en ik) woonden in de vincent van gogh straat, misschien was het er wel vlak bij?
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 20:33:27 #231
    70532 loveli
    N
    pi_81504376
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef neen het volgende:

[..]

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    crap in = crap out
      zondag 16 mei 2010 @ 20:34:17 #232
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81504436
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik was 6 toen ik er van af ging! Misshcien heeft jouw moeder mij wel les gegeven!

Mijn ouders (en ik) woonden in de vincent van gogh straat, misschien was het er wel vlak bij?
    Het is nog geen 6 jaar geleden dat ze daar lesgaf
    Vincent van Gogh straat is in West zie ik ik kom uit Oost
      zondag 16 mei 2010 @ 20:38:03 #233
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81504701
    quote:

[..]

SPOILER
    Uhm, neen, bedoel jij niet Oosterparkwijk? (Sigme heeft nu over een andere wijk hč?)
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 20:38:46 #234
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81504760
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uhm, neen, bedoel jij niet Oosterparkwijk? (Sigme heeft nu over een andere wijk hč?)
    Nee, Oosterpoort. Niet waar het stadion stond

Ik kom nu vaak in de Weijert
    pi_81504798
    Ik gaat een nog nader te bepalen film kijken, lekker op de bank hangen en dan komt hopelijk de slaap. Morgen begint het harde leven weer, dagen dat de wekker om 06.20 gaat
    Fijne avond, voor het geval ik niet meer terug kom .. en dan tot morgen
      zondag 16 mei 2010 @ 20:39:35 #236
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81504813
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef neen het volgende:

[..]

Nee, Oosterpoort. Niet waar het stadion stond

Ik kom nu vaak in de Weijert
    Ohw .

De Wijert is achter ons . Ik ga wel eens boodschappen doen bij de AH daar (van Lenneplaan )
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 20:40:57 #237
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81504895
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ohw .

De Wijert is achter ons . Ik ga wel eens boodschappen doen bij de AH daar (van Lenneplaan )
    Daar werkt een neefje van me m'n oma komt daar ook vaak

Woon je in Helpman dan? Of is er meer want anders kun je toch beter naar de AH op de hereweg
    pi_81504966
    --> STA
    Ja doei.
      zondag 16 mei 2010 @ 20:42:53 #239
    43653 sigme
    Veraan
    pi_81505041
    quote:

[..]

SPOILER
    Dat zou jouw pa moeten herkennen, die namen.
    Ypke Gietema wou altijd slopen en die heeft de eerste twee flats op de kop van de Oosterpoort laten zetten. Eerste helft jaren 80? Valt nu niet meer zo op, die rare flats; uiteindelijk is de hele kop plat gegaan en het Griffe-tracé eroverheen uitgerold.

Even denken hoor, mijn vader moet z'n huis in de Oosterpoort in 1979 of '80 gekocht, en dan woon ik er sinds eind 1982.
      zondag 16 mei 2010 @ 20:43:36 #240
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81505078
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
    --> STA
    .

Jij hoort vaker in SES thuis dan in LIF .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 20:50:04 #241
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81505531
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat zou jouw pa moeten herkennen, die namen.
    Ypke Gietema wou altijd slopen en die heeft de eerste twee flats op de kop van de Oosterpoort laten zetten. Eerste helft jaren 80? Valt nu niet meer zo op, die rare flats; uiteindelijk is de hele kop plat gegaan en het Griffe-tracé eroverheen uitgerold.

Even denken hoor, mijn vader moet z'n huis in de Oosterpoort in 1979 of '80 gekocht, en dan woon ik er sinds eind 1982.
    Ik denk dat hij er toen al weg was.

Nu even wat dingen doen ik heb uitgesteld

[ Bericht 13% gewijzigd door neen op 16-05-2010 20:57:57 ]
    pi_81505609
    Dan gooi ik er nog maar wat TRV doorheen.
    Het is hier echt zo heerlijk rustig. Geen tv, lekker weertje, niemand om rekening mee te houden, alle tijd om eens lekker door de stad te lopen of wat te lezen ofzo.
    pi_81505658
    F&F?
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
    pi_81505936
    En nog even ontopic, een lijstje.
    O: magere yoghurt met een soort cruesli die niet heel zoet was, koffie met melk
    T: zuurdesembroodje met brie
    L: nog zo'n broodje met een plakje ondefinieerbare kaas en kalkoenfilet, sinaasappelsap
    T: appel, wortel, koffie met melk
    D: wraps met gehakt, groente en avocado (zelfde als gisteren, en dan is het nog steeds niet op )
    T: kiwi
    pi_81506549
    Lijstje
    O: 2 zelfgebakken boterhammen met pure choco
    T: pure mini-bros (werd uitgedeeld in de stad)
    L: in de stad met mezze
    T: ijsje van de italiaan
    D: linzensoep met kip
    T: koffie met een plak suikerbrood
    T: yoghurt met fruit
      zondag 16 mei 2010 @ 21:17:09 #246
    277802 _Calimero_
    pi_81507790
    Ik sluit aan:

O: 1 cracker en 2x mueslinotenbrood met zuivelspread
    S: spinning
    T: 2 vijgen
    L: 2x boterham kipfilet+zuivelspread en komkommer + wat cherrytomaatjes
    T: een hele mango & 1 cracker kaas
    T: thee in de stad met de koekjes die erbij werden gegeven
    D: 3x pannekoek (ijs, witte chocopasta met banaan & kaas met stroop)
      zondag 16 mei 2010 @ 21:19:53 #247
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81508000
    Pannenkoeken met ijs

T: 2 koffie
    L: 2 gekookte eitjes en 4 bruine bolletjes
    T: 3 koffie
    S: eventjes voetballen
    D: patat
    T: 1 koffie

Tja, toch nog een
    pi_81508094
    Vik, wat voor spannends heb jij bij je ouders gedaan? .
    pi_81508344
    mevrouw puff, woon jij in rotterdam? hier werden ze ook uitgedeeld!

Ik ben een beetje aangeschoten, viendje zei net dat ie bij me weg wil en ik voel me zwaar klote. Als avondeten een pak kokejes een zak chips en een paar glazen rose. verdomme.
      zondag 16 mei 2010 @ 21:25:28 #250
    277802 _Calimero_
    pi_81508461
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Perruche het volgende:

Ik ben een beetje aangeschoten, viendje zei net dat ie bij me weg wil en ik voel me zwaar klote. Als avondeten een pak kokejes een zak chips en een paar glazen rose. verdomme.
    He Perruche, wat een kut-nieuws! Komt dit onverwacht voor je? Je had het vanochtend nog over ergens anders samen gaan wonen?
    Logisch dat je je klote voelt natuurlijk.. Is het een definitief besluit, of misschien een tijdelijk iets waar nog over te praten valt?

Sterkt in ieder geval!
    pi_81508499
    lijstje dan
    O: meloen, mango en omelet van 2 ei
    L: broodje garnaal/kouseband en 2 kleine loempias
    (toen was alles nog goed met vriendje) minibros
    S: 1.15 uur lopen in de stad
    T: snoepjes
    D: kopje courgettesoep, 5 koeken (groot), halve zak chips, halve fles wijn

ik wil helemaal niet van m'n vriendje af.
    pi_81508654
    Oh Perruche! Meisje toch. . Is het definitief?

En ook nog een kus voor shiny! . Kerels zijn stom. .
      zondag 16 mei 2010 @ 21:34:02 #253
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81509136
    Ah Perruche .
      zondag 16 mei 2010 @ 21:35:28 #254
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81509244
    Thanks MIni, you rule

Mijn avondeten: heel veel chinees en een grote oublihoorn softijs met slagroom

Oja, die gevulde paprika's?
    Rijst koken en laten afkoelen.
    Tartaar, rauw ei, beetje ui, chilipepertje, komijn, beetje gember, koriander, munt, mosterd, zout, peper, ketjap en knoflook in de hakmachine, lekker een papje van maken.
    rijst erdoor spatelen, paprika's daarmee vullen. laagje bouillon in de ovenschaal, paprika's erin, 40 min. op 200 graden.
    Had er ook nog een heel ui in, gewoon voor de lekker, die wordt lekker zoet.
      zondag 16 mei 2010 @ 21:35:43 #255
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81509261
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Perruche het volgende:

pi_81509263
    Perruche, wat klote! Gaat hij het ook echt doen, of was het meer in the heat of? Sterkte
    pi_81509332
    Hey perruche, wat rot! Hoop dat het nog wel goed te maken valt?
    Het hangt čcht in de lucht hier
    Ik woon inderdaad in rotterdam
      zondag 16 mei 2010 @ 21:36:57 #258
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81509351
    Oooh Perruche, lees het nu pas... Wat erg
    Is het al echt over?
      zondag 16 mei 2010 @ 21:40:57 #259
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81509686
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef Perruche het volgende:
    lijstje dan
    O: meloen, mango en omelet van 2 ei
    L: broodje garnaal/kouseband en 2 kleine loempias
    (toen was alles nog goed met vriendje) minibros
    S: 1.15 uur lopen in de stad
    T: snoepjes
    D: kopje courgettesoep, 5 koeken (groot), halve zak chips, halve fles wijn

ik wil helemaal niet van m'n vriendje af.
    Zo snel dan helemaal omslaan? Niet gewoon dat hij wat riep omdat hij even boos was ofzo

Sterkte iig!
    pi_81509711
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ik heb er tijdens mijn studententijd gewoond, in 4 verschillende huizen . Sigme, bestaat De Komeet nog? Wat een fantastische winkel was dat! Ik kocht daar graag, al was het alleen maar om het bestaan van de winkel te stimuleren. Ik word er een beetje nostalgisch van....
    pi_81510170
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

He Perruche, wat een kut-nieuws! Komt dit onverwacht voor je? Je had het vanochtend nog over ergens anders samen gaan wonen?
    Logisch dat je je klote voelt natuurlijk.. Is het een definitief besluit, of misschien een tijdelijk iets waar nog over te praten valt?

Sterkt in ieder geval!
    hij zei dat ie 70% zeker is. Wat een percentage we zullen zien.. thanks
    pi_81511421
    Thanks allemaal voor de lieve woorden We zullen zien hoe serieus hij is, net kwam ie om de deur piepen om te kijken of ik er nog wel was (vriendin vroeg ik ik niet liever daar kwam slapen) en hoe het met me ging. Toen heb ik in een emo bui (die 3 wijntjes zijn daar debet aan) allemaal uit-de-grond.van-mijn.hart dingen gezegd. Nu staat ie te koken en ik heb hem geholpen en hij is gewoon zo lief! Buh. We zullen zien
    pi_81511513
    70% zeker. Zeg dan gewoon niets. .

Ik hoop dat het goed komt, Perruche. .
      zondag 16 mei 2010 @ 22:06:33 #264
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81511618
    Hoop dat het allemaal goed komt Perruche!

Moet douchen en slapen maar heb heul geen zin
    Mo, ben je al zenuwachtig voor de uitslag van FokIdol?
    pi_81512005
    Praat er dan nog maar eens goed over, maar wel idioot van de '70%' zeg!! Hoop dat het goed komt!
    pi_81513271
    Wat naar, Perruche! Hopelijk draait hij nog bij.
      zondag 16 mei 2010 @ 22:31:29 #267
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81513490
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef Mini_rulez het volgende:
    Wat naar, Perruche! Hopelijk draait hij nog bij.
    Of misschien niet. Dit klinkt misschien wel heel rot, maar was er een paar weken geleden ook al niet zoiets? Op een gegeven moment moeten knopen doorgehakt worden, anders blijf je in zo'n soort cirkel hangen.

dit klinkt botter dan dat ik het bedoel, maar weet niet precies hoe ik het anders neer moet zetten.
      zondag 16 mei 2010 @ 22:41:12 #268
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_81514120
    Sterkte Perruche
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zondag 16 mei 2010 @ 22:43:44 #269
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81514269
    XM!!! Wow, hoe gaat het??

Oja, was al naar bed
      zondag 16 mei 2010 @ 22:45:34 #270
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_81514370
    Goed! Zitten nu in Arequipa Het is hier half 4. Zitten inmiddels op zo´n 2500m en dat merk je wel! Morgen verder stijgen naar de Colca Canyon (die overigens 2x zo diep is als de Grand Canyon ). Ben erg benieuwd daarnaar! En overmorgen vlucht naar Cusco!

Het is echt heel tof .
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_81514660
    Ach Perruche!
    pi_81514721
    Hey XM! Vind het heel leuk om de verhalen van jou en Duvel te lezen. En ook die van Mini!
    pi_81514800
    Hey XM! De verhalen op jullie blog klinken ook superleuk. Avontuurlijk allemaal, leuk om te lezen.
    Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik de link heb doorgestuurd naar een paar Slankies.

Sterkte met de hoogte, hopelijk blijft de ergste hoogteziekte jullie bespaard!
    pi_81514810
    Ik zit ondertussen in de trein plakjes leverworst en blokjes oude kaas van de AH to go te eten. Ik moet echt weer normaal gaan doen
      zondag 16 mei 2010 @ 22:53:54 #275
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81514877
    Join the club
    pi_81514976
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:
    Hoop dat het allemaal goed komt Perruche!

Moet douchen en slapen maar heb heul geen zin
    Mo, ben je al zenuwachtig voor de uitslag van FokIdol?
    arme perruche!! sterkte!

en nee ik ga toch niet winnen dit jaar denk dat die Menn0 dude gaat winnen

en nu ga ik slapen hoest de longen uit mijn lijf en morgen weer vroeg op!

truste dames, mooie dromen en nachtrust toegewenst!

Oh, en ik wil de blogadressen van XM en Mini ook nog wel hebben!

XM! Enjoy!
    Ja doei.
      zondag 16 mei 2010 @ 22:56:03 #277
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81514990
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 22:51 schreef imago het volgende:
    Hey XM! Vind het heel leuk om de verhalen van jou en Duvel te lezen. En ook die van Mini!
    Dat ja! Leuke blogs allebei/allemaal!

En dan is het opeens zondagavond en kom je erachter dat je de afgelopen weken niets hebt uitgevoerd, alle deadlines nu wel komen en er over een week tentamens zijn ... oeps . Goed moment om een stopweek (pil) in te lassen en labiel te worden ...
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 22:57:19 #278
    70532 loveli
    N
    pi_81515050
    Kan iemand me de linkjes PM-en? Als ik tijd heb lees ik ook mee.

En Perruche, wat klote!
    crap in = crap out
    pi_81515115
    Avondeten deze week:
    ma: pizza
    di: uit eten bij de Italiaan
    wo: pasta bij vriendinnetjes
    do: Chinees
    vr: opwarmlasagna
    za: McDonald's
    zo: uit eten bij de Thai

En vorige week was nog erger. Ik moet echt weer zelf gaan koken!
      zondag 16 mei 2010 @ 22:59:08 #280
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_81515154
    Komt vast goed allemaal, doorsturen geen probleem, maar liever niet rechtstreeks op het forum posten .

Ik ga er weer vandoor!
    pi_81515158
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Of misschien niet. Dit klinkt misschien wel heel rot, maar was er een paar weken geleden ook al niet zoiets? Op een gegeven moment moeten knopen doorgehakt worden, anders blijf je in zo'n soort cirkel hangen.

dit klinkt botter dan dat ik het bedoel, maar weet niet precies hoe ik het anders neer moet zetten.
    Daar heb je ook wel weer gelijk in. Of zo'n crisis is een keerpunt en je ziet allebei in dat je elkaar toch echt niet kwijt wilt. In elk geval moet er duidelijkheid zijn, en niet 70%.
    pi_81515425
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in. Ik moet ook dingen veranderen, alleen heb nogal een kloteperiode achter de rug en soms lijken dingen makkelijker dan ze uiteindelijk zijn. Als hij dat niet wil, prima, maar zeg dan óf ja, óf nee. Die ruzies iedere keer is ook niets.

Nou ja, eerst maar eens even slapen. Het zal ook wel komen door de druk van de scriptie enzo, werkt ook niet mee.

Zou iemand me trouwens de blog van XM willen PM en? Ben toch ook wel erg benieuwd!
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 23:05:07 #283
    70532 loveli
    N
    pi_81515497
    Dank voor de linkjes!
    crap in = crap out
    pi_81515591
    Hoe lang moet je nog voor je scriptie, Perruche?

Ik pm je wel ff, voel me net TNT post hier.
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 23:07:57 #285
    70532 loveli
    N
    pi_81515639
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef imago het volgende:
    Avondeten deze week:
    ma: pizza
    di: uit eten bij de Italiaan
    wo: pasta bij vriendinnetjes
    do: Chinees
    vr: opwarmlasagna
    za: McDonald's
    zo: uit eten bij de Thai

En vorige week was nog erger. Ik moet echt weer zelf gaan koken!
    Of veel sporten
    Thais is toch best gezond?
    crap in = crap out
      zondag 16 mei 2010 @ 23:21:11 #286
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81516265
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 23:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in. Ik moet ook dingen veranderen, alleen heb nogal een kloteperiode achter de rug en soms lijken dingen makkelijker dan ze uiteindelijk zijn. Als hij dat niet wil, prima, maar zeg dan óf ja, óf nee. Die ruzies iedere keer is ook niets.

Nou ja, eerst maar eens even slapen. Het zal ook wel komen door de druk van de scriptie enzo, werkt ook niet mee.

Zou iemand me trouwens de blog van XM willen PM en? Ben toch ook wel erg benieuwd!
    Nee, die ruzies lijkt me het lastigste. Duidelijkheid is fijn!

Zo. Ik stop ermee voor vandaag. Een glaasje port en een tvserie, en dan slapen. Boh. Lange dag!
      zondag 16 mei 2010 @ 23:24:06 #287
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81516421

Even zonder bij te lezen, heb een mooi tuinfeestje achter de rug, het was stralend weer in Almelo

Op de heenreis wel wat naars, ik zag een aangereden kat liggen op de andere kant van de snelweg. Maar toen dacht ik aan Marz en heb de dierenambulance gebeld en die zouden m gaan zoeken. Arm beest
    Er zijn sowieso erg veel dieren te zien, vorige week zag ik 8 (!!) ooievaars in Drenthe, en heel veel lammetjes enzo alleen houdt dat natuurlijk ook in dat er een heleboel voor de wielen van auto's eindigen
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 23:26:07 #288
    70532 loveli
    N
    pi_81516514
    Even een bodempje drank voor het slapengaan, inschenken in het donker. Oeps...
    crap in = crap out
      zondag 16 mei 2010 @ 23:26:20 #289
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81516529
    Ik had ook bijna een poes onder de auto vandaag gelukkig zag ik hem op tijd oversteken

Die lappen de verkeersregels altijd gewoon aan de laars
      zondag 16 mei 2010 @ 23:26:41 #290
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81516546
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef loveli het volgende:
    Mis? Of een lekker vol glas
      zondag 16 mei 2010 @ 23:27:21 #291
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81516575
    He jezus Perruche, wat een avond!!!

Praat het maar snel goed uit! Gaan roepen over 70% slaat natuurlijk nergens op daar doe je een ander alleen maar een boel verdriet mee.
      zondag 16 mei 2010 @ 23:29:27 #292
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81516680
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef loveli het volgende:
    Cheers!!

Ik ga misschien ook even een glaasje van het een of ander inschenken Ben nog niet moe, en ik had de terugreis van het feestje voor mn rekening genomen
      zondag 16 mei 2010 @ 23:35:15 #293
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81516967
    Ik ben ook nog niet moe nou ja nog even dit voetbal gedoe afkijken en dan maar wel naar bed want ik moet alweer bijna in de trein zitten. Hopelijk een goede week

Welterusten zo he
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 23:40:49 #294
    70532 loveli
    N
    pi_81517234
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef neen het volgende:

[..]

Mis? Of een lekker vol glas
    Genoeg om flink aangeschoten te raken
    crap in = crap out
      zondag 16 mei 2010 @ 23:41:08 #295
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81517254
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 23:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Genoeg om flink aangeschoten te raken
    lekker
      zondag 16 mei 2010 @ 23:44:52 #296
    277802 _Calimero_
    pi_81517427
    Truste slankies
    Mijn werk voor vandaag zit er weer op en ik duik mijn bedje in
      zondag 16 mei 2010 @ 23:52:17 #297
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81517781
    Plannen gewijzigd, toch maar zo naar bed, anders gaat mn ritme ook naar de haaien.... ben de afgelopen week elke dag vroeg wakker geworden door hoestbuien, en dat moet ik er misschien maar in proberen te houden

Dus, nightynight!!
      zondag 16 mei 2010 @ 23:54:44 #298
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81517895
    geen idee waar jullie het allemaal over hebben,
    haha, ik woon maar in Apeldoorn!
    Maar als ik het goed begrijp zijn aantal van jullie ook privé bevriend met elkaar?

@ Perruche, sterkte ! Hoop dat jullie er nog uit komen!

BAH, voel me vet en dik en lelijk en bol en rond.
    Gevoel dat ik vandaag heel erg gezondigd heb,
    valt volgens mij wel mee, maar voel me er niet zo goed onder als ik zoveel brood eet,
    maar heb zo'n last van me borst, dat ik zo'n pijn heb met eten door slikken,
    geeft zo'n drukkende pijn op me borst..
    morgen toch maar even langs de huisarts als het morgen nog steeds zo is ??

mijn lijstje
    o: 1 beschuitje met appelstroop, 1 beschuitje met vruchtenhagel
    m: 1 boterham met cervelaatworst, 1 boterham met roomkaas, kipfilet, komkommer, 1 krentebol
    t: 12 snoepjes , klein klaasje smoothie (magere yoghurt/peer)
    a: 1 boterham (geroosterd) met haringfilet in tomatensaus, 1 boterham (geroosterd) met kipfilet en een schaal(tje) stracciatella-ijs
    t: 12 volkoren biscuitjes , 2 mokken thee

bah, ik ga me maar verstoppen in me bed en snel slapen, voordat ik me nog meer volprop, morgen nieuwe week, en ga voor 7 goeie dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zonder zondes!!!

Slaap lekker!
      maandag 17 mei 2010 @ 00:00:35 #299
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81518204
    7 goede dagen gaat je lukken!

Tas gepakt, sleutels klaar gelegd ik ben er klaar voor. Hopen op ook een goede week qua eten weinig invloed op maandag na.

Nu slapen hoop ik, hoi!
      Vis een optie? maandag 17 mei 2010 @ 00:04:15 #300
    70532 loveli
    N
    pi_81518391
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef Noukjee het volgende:
    geen idee waar jullie het allemaal over hebben,
    haha, ik woon maar in Apeldoorn!
    Maar als ik het goed begrijp zijn aantal van jullie ook privé bevriend met elkaar?

@ Perruche, sterkte ! Hoop dat jullie er nog uit komen!

BAH, voel me vet en dik en lelijk en bol en rond.
    Gevoel dat ik vandaag heel erg gezondigd heb,
    valt volgens mij wel mee, maar voel me er niet zo goed onder als ik zoveel brood eet,
    maar heb zo'n last van me borst, dat ik zo'n pijn heb met eten door slikken,
    geeft zo'n drukkende pijn op me borst..
    morgen toch maar even langs de huisarts als het morgen nog steeds zo is ??

mijn lijstje
    o: 1 beschuitje met appelstroop, 1 beschuitje met vruchtenhagel
    m: 1 boterham met cervelaatworst, 1 boterham met roomkaas, kipfilet, komkommer, 1 krentebol
    t: 12 snoepjes , klein klaasje smoothie (magere yoghurt/peer)
    a: 1 boterham (geroosterd) met haringfilet in tomatensaus, 1 boterham (geroosterd) met kipfilet en een schaal(tje) stracciatella-ijs
    t: 12 volkoren biscuitjes , 2 mokken thee

bah, ik ga me maar verstoppen in me bed en snel slapen, voordat ik me nog meer volprop, morgen nieuwe week, en ga voor 7 goeie dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zonder zondes!!!

Slaap lekker!
    Lieverd, als dat je groente van vandaag was, wat denk je zelf? Vitamientjes zitten niet in de lucht...

Heb je een onverwachtse beweging gemaakt of iets anders raars gedaan dat je die pijn op je borst hebt?
    crap in = crap out
    pi_81518541
    Noukjee: niet zo streng zijn voor jezelf, zo slecht is je lijstje nou ook weer niet. Ok, je mist wat gezonde dingen maar het is niet veel te veel. Als je er zo'n last van hebt zou ik trouwens wel even langs de dokter gaan.

Dat hele Groningen-verhaal snapte ik trouwens ook niks van.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')