Ik heb 1 roseetje op en wil nu wel even gaan liggenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Zo'n verjaardag is best vermoeiend...
Wat een oud wijf ben ik
join the club. wazzup?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:06 schreef Perruche het volgende:
hoi!
Nynke, klinkt lekker die earpel. Ik heb helemaal geen honger :S misschien zo maar even gaan hardlopen, maar heb zo'n kutdag vandaag.
Nah, algeheel gevoel van miserabiliteit. Ook heel slecht gegeten en niets voor mijn scriptie uitgevoerd. Ga zo even hardlopen en hoop dat het daarna beter isquote:
Die foute spelling.....quote:
Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nah, algeheel gevoel van miserabiliteit. Ook heel slecht gegeten en niets voor mijn scriptie uitgevoerd. Ga zo even hardlopen en hoop dat het daarna beter isEn morgen hard aan het werk natuurlijk.
Ter illustratie een lijstje,
O: 2x tosti bruin brood met ham en kaas
T: yoghurt met meloen
L: spaghetti met ham, kaas en ui
T: snoepjes, reepje chocola en snoepjes, mergpijp (groot).
Lief!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.
Zo even afwassen en dan nog een uurtje werken, en dan maar naar bed ofzo. M'n leven bestaat deze dagen uit werken en slapen!
Oh, en hulde voor m'n vriendje: Hij is al de hele dag bezig m'n scriptie aan het lezen en commentaar geven..De moed zakt me in de schoenen van het commentaar dat ik terug krijg, maar hij stopt er zoveel tijd in!
Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.
Zo even afwassen en dan nog een uurtje werken, en dan maar naar bed ofzo. M'n leven bestaat deze dagen uit werken en slapen!
Oh, en hulde voor m'n vriendje: Hij is al de hele dag bezig m'n scriptie aan het lezen en commentaar geven..De moed zakt me in de schoenen van het commentaar dat ik terug krijg, maar hij stopt er zoveel tijd in!
Ben wel erg benieuwd hoe het er van binnen uit ziet, maar denk toch niet dat ik het doe. Alleen al vanaf de foto's gezien moet er echt VEEL aan gebeuren. En ik wil toch wel graag in Sittard blijven wonen, ik zit nu midden in het centrum, alles binnen handbereik. Ach ja, kijken kan altijdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb sjinees open een bak yoghurt, dus ook de zuivel is weer binnen!
Oh, en Syrena, wat spannend!!
Wij hebben vandaag uitgeslapen (want gisteren wine & cheese night) en toen de stad doorgestruind om overal posters voor ons concert op te hangen
We moeten de kerk een beetje vol krijgen want we spelen met professioneel orkest en da's nogal duur
Aww, dit vind ik echt superliefquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef neen het volgende:
[..]
Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!
Ik heb al anderhalve week niet hardgelopen! Dat kan ik echt niet meer opbrengen. Maar, wel heel lief dat je het zegt!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef neen het volgende:
[..]
Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!
Ik had 'm beter wel kunnen tillen. Natuurlijk hoefde het niet, wat zeg ik, ik heb het niet gedaan. En niet te dankbaar zijn hoor, ik heb het zelf aangeboden, vond het wel leuk en zo'n moeite was het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, ik realiseer me nu pas dat ik die spelling misschien niet zo goed gekozen heb.
M'n rug doet lastig, maar dat zal wel weer voorbij zijn voor het spul allemaal richting het nieuwe huis moet.. En natuurlijk hoefde jij 'm niet te tillen, je hebt zo al geweldig geholpen en veel te veel gedaan.
Wat zijn jullie allemaal lief voor elkaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had 'm beter wel kunnen tillen. Natuurlijk hoefde het niet, wat zeg ik, ik heb het niet gedaan. En niet te dankbaar zijn hoor, ik heb het zelf aangeboden, vond het wel leuk en zo'n moeite was het nou ook weer niet.
Hou dat aub ook in gedachten als er nog wat versleept moet worden - het is geen groot offer. Ik ben ook wel eens door iemand zonder veel goede redenen geholpen - dat is een goede reden om af en toe bij te springen bij een ander.
QFT! Ik sluit me daar nog steeds bij aan hoor DaDquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef sigme het volgende:
Hou dat aub ook in gedachten als er nog wat versleept moet worden - het is geen groot offer. Ik ben ook wel eens door iemand zonder veel goede redenen geholpen - dat is een goede reden om af en toe bij te springen bij een ander.
Nee, nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
QFT! Ik sluit me daar nog steeds bij aan hoor DaD
Viking, had jij al eens van Zwemgoud gehoord?Zag vandaag een flyer liggen en moest aan je denken
Nog steeds op?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey MMini, hoe laat is het bij jou? Wat hebbie gedaan?
Ja doe maar een linkje want ben toch wel nieuwsgierigquote:Op zondag 16 mei 2010 01:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nog steeds op?
Het is hier iets over 7, ik ga zo koken. Ik ben vanmiddag wezen shoppen voor eten en keukenspullen, want die zijn er hier in huis bijna niet. Wil je anders een linkje naar mijn blog? Anders moet ik alles dubbel typen.
Wat een vreselijk dieet is dat zeg.Wat voor leven heb je dan...
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Resultaat van vandaag:
O; 2x mueslinotenbrood met kaas en zuivespread
T: yoghurt met muesli
S: 87km fietsen met een vriend die ik zowat naar huis moest duwen![]()
T: op de fiets: 2x reepje, 1x banaan, 1x minimueslireep. Aan het eind 1 witbiertje
T: 1 dadel en 1 vijg
D: volkorenpasta met wokgroente en boursin cuisine
T: verjaardag: nog 1 biertje of wijntje
Hey nu ik het zo teruglees is het eigenlijk best een mooi lijstje![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 03:45 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik vandaag heel per ongeluk langs het huis van Sigme ben gereden. Denk ook wel langs het huis van DaD! Ben nu wel heel benieuwd. Nog op bezoek geweest bij iemand die boven de grote markt woont, grooot huis en het lijkt of bijna alle huizen daar mooi/groot/etc zijn!
Heb net bij Loveli in de stad en omgeving gereden terwijl de lantaarns en verkeerslichten uit waren! Bizar! Daarna nog 100 rondjes door de stad in het donker en ga nu slapen, in een kasteel
Nom!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou mijn uiteindelijke lijst..
O/L: boterham tonijn, boterham osseworst, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
t;s: appel, peer, blokje choco, boterham aspergeham, cracker kaas
D: 3 gevulde paprika's [ afbeelding ] met roergebakken spinazie en een salade van botersla
T's: 400 gram optimel kwark
Auquote:Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef -marz- het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Ik ben vanavond keihard in mijn vinger gebeten door een aangereden kat, dwars door een dikke handschoen heen. Het bloedde nogal, 3 vrij diepe bijtwondjes in totaal en nu is m'n vinger dik en blauw. Dierenarts zei als het gaat ontsteken moet ik heel gauw aan de antibiotica. Doet ook best wel pijn moet ik zeggen!
Nu gauw slapen met een paracetamol
Dankje! Tetanus is nog geldig. Het werd ook bij mij blauw en een beetje dik, maar niet ontstoken volgens mij.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:24 schreef sigme het volgende:
Marz, alleen de dierenarts gevraagd? Dat is niet goed! Naar de huisarts, vandaag.
Bijvoorbeeld voor die tetanus. Daar ga je onherroepelijk en vreselijk dood aan als je te laat bent.
Ik wil niet stoken hoor maar voor Amsterdammers is een dorp als Groningen natuurlijk kinderspelquote:
Je moet ook om jezelf denken ja! Wel de tijd om vandaag wat lekker uit te brakken danquote:Op zondag 16 mei 2010 10:30 schreef kwakz0r het volgende:
oh en goeiemorgen.
ik had gisteren een hele leuke dag (zingen, concert, feestje) met een heel raar einde eraanik moet echt leren beter voor mezelf op te komen/minder meegaand te zijn (en niet een uur wakker te blijven voor een logée die "eraan komt" en dan uiteindelijk afhaakt, terwijl ik al laat was en naar bed wilde omdat ik vanochtend vroeg op zou. iets met McScharrel die dronken was en...nou ja... ingewikkeld... en ik ben een uilskuiken
)
Mijn moeder is redelijk oud..(bijna 58) en al haar vriendinnen hebben dus oudere kinderen. Ik hoor het ook regelmatig, dat ze graag kleinkinderen zou willen..quote:Op zondag 16 mei 2010 11:09 schreef neen het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar voor Amsterdammers is een dorp als Groningen natuurlijk kinderspel
[..]
Je moet ook om jezelf denken ja! Wel de tijd om vandaag wat lekker uit te brakken dan?
M'n ouders gaan zo wandelen ofzo met vrienden van ze, ze beginnen natuurlijk met oranjekoek en koffie. Beginnen ze ineens over kleinkinderen met elkaarwat een figuren
en dan: "he neen"
Mijn ouders hebben al vier kleinkinderen + nog twee van de vriend van m'n zus erbij, dus er wordt niet van mij verwacht dat ik nog voor nageslacht ga zorgenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn moeder is redelijk oud..(bijna 58) en al haar vriendinnen hebben dus oudere kinderen. Ik hoor het ook regelmatig, dat ze graag kleinkinderen zou willen..
Nou, dan moet ze nog rustig eventjes wachten!
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja neen, schiet eens op met kinderen maken, je ouders willen opa en oma worden!
niet echtquote:Op zondag 16 mei 2010 11:09 schreef neen het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar voor Amsterdammers is een dorp als Groningen natuurlijk kinderspel
[..]
Je moet ook om jezelf denken ja! Wel de tijd om vandaag wat lekker uit te brakken dan?
grapjassen! je hebt toch al drie bastaardjes rondlopen ergens?quote:M'n ouders gaan zo wandelen ofzo met vrienden van ze, ze beginnen natuurlijk met oranjekoek en koffie. Beginnen ze ineens over kleinkinderen met elkaarwat een figuren
en dan: "he neen"
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:26 schreef neen het volgende:
Ik heb wel een dikke buik én ben al een hele lang tijd niet ongesteld geweest.
Als ik het zou zeggen, zou mijn moeder me wel geloven, denk ik. Ik weet niet wat het is: ik kan de meest fantastische verhalen ophangen en ze gelooft me altijd. Na een paar secs gaat ze wel twijfelen, maar in eerste instantie gelooft ze mequote:Op zondag 16 mei 2010 11:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zeg wel eens 'Mama, ik moet je wat vertellen. Ik ben zwanger.'' En dan krijgt ze een hartverzakking en roept ze dat ik normaal moet doen dus ik geloof dat die wens om oma te worden er nog niet helemaal in zit
De Grote Markt in Groningen? Welk huis dan? Een vriend van mij woont in de Friesland Bankquote:Op zondag 16 mei 2010 03:45 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik vandaag heel per ongeluk langs het huis van Sigme ben gereden. Denk ook wel langs het huis van DaD! Ben nu wel heel benieuwd. Nog op bezoek geweest bij iemand die boven de grote markt woont, grooot huis en het lijkt of bijna alle huizen daar mooi/groot/etc zijn!
Heb net bij Loveli in de stad en omgeving gereden terwijl de lantaarns en verkeerslichten uit waren! Bizar! Daarna nog 100 rondjes door de stad in het donker en ga nu slapen, in een kasteel
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef -marz- het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Ik ben vanavond keihard in mijn vinger gebeten door een aangereden kat, dwars door een dikke handschoen heen. Het bloedde nogal, 3 vrij diepe bijtwondjes in totaal en nu is m'n vinger dik en blauw. Dierenarts zei als het gaat ontsteken moet ik heel gauw aan de antibiotica. Doet ook best wel pijn moet ik zeggen!
Nu gauw slapen met een paracetamol
Mijn moeder is al 61 en heeft ook meerdere vriendinnen met kleinkinderen ja, die wil ook wel!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn moeder is redelijk oud..(bijna 58) en al haar vriendinnen hebben dus oudere kinderen. Ik hoor het ook regelmatig, dat ze graag kleinkinderen zou willen..
Nou, dan moet ze nog rustig eventjes wachten!
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zeg wel eens 'Mama, ik moet je wat vertellen. Ik ben zwanger.'' En dan krijgt ze een hartverzakking en roept ze dat ik normaal moet doen dus ik geloof dat die wens om oma te worden er nog niet helemaal in zit
het is zó zoet, zo fout, zo zo zo alles wat eigenlijk níét kanquote:Op zondag 16 mei 2010 10:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik ben ook fan. lekker fout en stiekem heel leuk!
Oh, mijn moeder zou me ook direct geloven. Maar ik geloof dat ik het maar niet probeer..quote:Op zondag 16 mei 2010 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik het zou zeggen, zou mijn moeder me wel geloven, denk ik. Ik weet niet wat het is: ik kan de meest fantastische verhalen ophangen en ze gelooft me altijd. Na een paar secs gaat ze wel twijfelen, maar in eerste instantie gelooft ze me.
Oepsquote:Op zondag 16 mei 2010 12:35 schreef Sarabi het volgende:
Nou een middagje fietsen was het idee....maar de ketting van de fiets van mijn vriend is er af en hij is nu al een half uurtje bezig de kettingkast open te krijgen
Ik zie het niet meer goedkomen
Hahaha, zo moeilijk kan dat niet zijn, zou je denkenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:35 schreef Sarabi het volgende:
Nou een middagje fietsen was het idee....maar de ketting van de fiets van mijn vriend is er af en hij is nu al een half uurtje bezig de kettingkast open te krijgen
Ik zie het niet meer goedkomen
Leuke klusjes, dat soort dingen!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
OepsIssie al lekker sjaggo, of valt het mee?
Ik ga de auto eens uitzuigen. Ben ik al maanden van plan
Moet ik eigenlijk ook, maar hij houdt het misschien niet heel lang meer (= maanden) vol, dus om m nou te stofzuigen voor de evt. sloop ... ghe ... mnd terug smarties laten vallen en op sommige plekken zijn ze niet weg te halen, liggen ze te verkleuren. Heel ergquote:Op zondag 16 mei 2010 12:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
OepsIssie al lekker sjaggo, of valt het mee?
Ik ga de auto eens uitzuigen. Ben ik al maanden van plan
Oh lang verhaal, maar ik kom gewoon veel stomme mannen tegen de laatste tijd. Misschien trek ik 't aan ofzo.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Mensen die liegen![]()
Mannen![]()
Liegende mannen
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:22 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh lang verhaal, maar ik kom gewoon veel stomme mannen tegen de laatste tijd. Misschien trek ik 't aan ofzo.
Maar ik verdien het niet in ieder geval.![]()
He troela, we hebben hier van Slank iets dat sociale controle heet. Wat deed jij in dat death by chocolate topic?quote:
oeh, die is zoooo lekker!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
He troela, we hebben hier van Slank iets dat sociale controle heet. Wat deed jij in dat death by chocolate topic?
Internet Explorer cannot display the webpagequote:Op zondag 16 mei 2010 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
dat laatste is zeker waar![]()
* motorbloempje richt www.goedegeschiktemannenvoorleukedames.nl op
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
He troela, we hebben hier van Slank iets dat sociale controle heet. Wat deed jij in dat death by chocolate topic?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, die is zoooo lekker!
Maar goed, als jij dat gezien hebt, was jij er natuurlijk ook he!
'nuff saidquote:
ja, ik moet 'm nog maken, pop!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Internet Explorer cannot display the webpage
Als ze ons dát vertelt, stort dr handeltje natuurlijk meteen inquote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar dacht je die mannen vandaan te halen?
nou ja, ik heb die van mij gevondenquote:Op zondag 16 mei 2010 14:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar dacht je die mannen vandaan te halen?
O, ik ken ook nog wel nerds. Wie biedt?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, ik heb die van mij gevonden![]()
dus ik ga naar heel veel verjaardagen van vrienden en bekenden en vraag daar geschikte mensen zich aan te melden!
Maar ik ken zo nog 2 (zonder echt na te denken) super leuke en (bijna)afgestudeerde heren die ik zonder meer een leuke vriendin gun, omdat ze die ook verdienenuiteraard zijn 't wel nerds
!
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
mag je ook mensen opgeven die je een andere/betere vriendin gunt?!
Fijn, van die tetanusquote:Op zondag 16 mei 2010 10:38 schreef -marz- het volgende:
[..]
Dankje! Tetanus is nog geldig. Het werd ook bij mij blauw en een beetje dik, maar niet ontstoken volgens mij.
Het was wel een zwerfkat volgens mij.
Ik loop zo weinig, dat ik na het spelen van 2 basketbalwedstrijdjes, ik vandaag nauwelijks normaal kan lopen, zoveel pijn doen mijn scheen-benenquote:Op zondag 16 mei 2010 15:26 schreef Noukjee het volgende:
ja maar ik kan mezelf niet motiveren om alleen te gaan. Vind dat geen bal aan:P En heb geen ipod, dus dat is ook al minder. Wil dat sowieso nog wel halen maarja, heb daar nu niet zoveel aan!
Jullie lopen allemaal best veel ofniet? Ik weet wel dat lopen beter is dan fietsen, want van lopen krijg je langere en slankere beenspieren.
Ga misschien vanavond wel lekker een stukje lopen. Dan is me vriend er ook
Hoop dat ie zin heeft!
Vanavond eten me ouders friet, maar denk dat ik toch iets anders ga maken
vandaag tot nu toe:
o: beschuitje met appelstroop, beschuitje met vruchtenhagel
t: niets, was bij m'n vaders voetbal aan het kijken
m: klein glaasje smoothie (magere yoghurt/peer), 1 krentebol
t: 1 boterham met cervelaat, 1 boterham met kipfilet en komkommer, 12 snoepjes()
a: nog geen idee!
Ik hoop het ook zeg..quote:Op zondag 16 mei 2010 14:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn, van die tetanus. Mensen zijn er makkelijk te achteloos mee en het risico is te groot.
Echt blauw en dik werd het bij mij pas na een paar dagen, ik hoop dat je er beter afkomt dan ik (zeer!).
Zat je op een dierenambulance ofzo, of kwam je toevallig een aangereden kat tegen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:13 schreef -marz- het volgende:
Er wordt een hoop gewandeld hier! Chico is zeker wel jaloers op de nieuwe schoenen van Uniek![]()
mogelijke oplossingen, kledingtschnisch:quote:Op zondag 16 mei 2010 16:47 schreef j.t het volgende:
Nah, mn oma zeurt er ook vaak over en wat collega's ... dus hij is toch echt aanwezig :p ik heb echt een buik hoor, hangt ad zijkant en aan de voorkant over mn broek ...das eigenlijk mn enige probleem :p
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mogelijke oplossingen, kledingtschnisch:
-hogere taillebroeken (geen heupmodellen)
-altijd een hemdje onder je kleding en in je broek dragen
-bovenkleding met een empirewaistline
-bovenkleding die niet te kort is
-een loshangend vestje over je t-shirt heen doen.
niet doen:
een te strakke heupbroek met een te korte strakke longsleeve of t shirt.
Ik vind dit btw echt een naar woord!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef Noukjee het volgende:
@ j.t. idd, jij bent meestal de enige die dat over jezelf opvalt.
ik heb last van die 'neukteugels', en draag daarom meestal wat langere vestjes,
maar ook omdat ik het leuk en mooi vind
Inderdaad en als ik het zo lees, is dit heel herkenbaar voor Calimero!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef sigme het volgende:
Hebben we hier niet een basispsycholoog-i.o.?
http://www.vkbanen.nl/zor(...)el-onder-de-arm.html
Lovehandles dan?quote:
Falkequote:Op zondag 16 mei 2010 16:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Mijn schoenen zijn ook nieuw, maar ik heb blijkbaar niet de goede sokken ofzo
.
Thxquote:Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik stuur die van XM wel even mee met de mijne, hoop dat XM dat niet erg vindt.
Wie is er dan ook voor teams uit de Jupiler Leaguequote:Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef neen het volgende:ik ben vanmiddag dus weer bij een voetbalwedstrijd geweest, wederom is de club waarvoor ik was niet gepromoveerd
beter zoek ik een fatsoenlijke hobby ofzo.
Mooie ontknoping bij de play-offs in Rotterdam welen ontopic ga ik friet eten
Preciesquote:Op zondag 16 mei 2010 19:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wie is er dan ook voor teams uit de Jupiler League. Maar die overwinning was ook wel verdiend zeg. Ik zag net de samenvatting: twee zuivere strafschoppen niet gegeven en echt de een na de andere kans. Maar als jouw club volgend seizoen nou gewoon kampioen wordt, dan hebben ze dat hele play-off gezever ook niet.
Nachtwacht is voor de Drachtster Boysquote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef neen het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar dit jaar zijn we ook weer genaaid door de scheidsrechternet als vorig jaar
toen zelfs zonder mijn subjectiviteit
Wie support jij dan eigenlijk?
*Meldt* En ik ga inderdaad vanaf volgende maand ook tegen een stagevergoeding 1 dag in de week werken om ervaring op te doen...quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef sigme het volgende:
Hebben we hier niet een basispsycholoog-i.o.?
http://www.vkbanen.nl/zor(...)el-onder-de-arm.html
Mag ik ze ook?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik stuur die van XM wel even mee met de mijne, hoop dat XM dat niet erg vindt.
Klopt inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2010 17:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Inderdaad en als ik het zo lees, is dit heel herkenbaar voor Calimero!
Zo nu ga ik mij even bezighouden met etenswaren. Ik begin echt huisvrouw-hobby's te ontwikkelen; tuinieren, koken: heerlijk!
Oh ja, je bent uitgestudeerd, dat was ook zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
*Meldt* En ik ga inderdaad vanaf volgende week ook tegen een stagevergoeding 1 dag in de week werken om ervaring op te doen...
Stuurt iemand ze door aan mij?quote:
Ik ben nog wel een andere opleiding aan het doen, dus op zich niet helemaal uitgestudeerdquote:Op zondag 16 mei 2010 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, je bent uitgestudeerd, dat was ook zo.
Ik wist ook wel dat jij de psych was, maar niet meer of je nou nog half onderkoffer was.
Nou ja, het ligt dus niet aan jou of aan je opleiding, dat er geen fatsoenlijke banen voor je zijn.
Dan liever de Harkemaso Boysquote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nachtwacht is voor de Drachtster Boys.
Ik support Ajax en in mindere mate de plaatselijke FC uiteraard.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef neen het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar dit jaar zijn we ook weer genaaid door de scheidsrechternet als vorig jaar
toen zelfs zonder mijn subjectiviteit
Wie support jij dan eigenlijk?
Dé FC is vele male mooier dan Ajax man, dé FC zit bij mijn opvoeding inquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik support Ajax en in mindere mate de plaatselijke FC uiteraard.
Stuur door danquote:Op zondag 16 mei 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoogstaande literatuur, wat denk jij dan!.
Ik wil dus SPH gaan studeren.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ben nog wel een andere opleiding aan het doen, dus op zich niet helemaal uitgestudeerd![]()
Inderdaad fijn, dat het een echt bekend probleem is en niet aan mij ligt. Maar it still sucks!
In je opvoeding? Jij bent een geboren en getogen Fries toch? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar echt heel logisch is het niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:25 schreef neen het volgende:
[..]
Dé FC is vele male mooier dan Ajax man, dé FC zit bij mijn opvoeding inook nog wel in Oosterpark geweest
O, vriend van me die naast me zit bij Cambuur heeft ook bij FCG een seizoenskaarten nu de jeugdopleidingen samen
Nou, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben... Het is behoorlijk kut om niet aan het werk te kunnen komen, hoe leuk de opleiding niet is.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef neen het volgende:
Als SPH je ding is moet je dat gewoon gaan studeren, of er later direct een baan voor je klaarstaat of niet.
Omdat je zo aandringt dan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik PM nog wel even een rondje! (Als mijn internetverbinding meewerkt, that is.)
Neen: er staan geen plaatjes bij, wil je ze dan nog steeds?
Mijn pa komt uit de Oosterpoortquote:Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
In je opvoeding? Jij bent een geboren en getogen Fries toch? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar echt heel logisch is het niet.![]()
Ja heel stom, maar ik ben nog nooit naar de FC geweest en wel naar zowel trainingen als wedstrijden van Ajax.
Het is ook kut iets te doen wat je eigenlijk maar kut vind. In 4 jaar tijd kan een mens ook zeker veranderen en het is ook niet per se zo dat je in de sector terecht komt waar je verwacht terecht te komen na het afronden van een studie.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben... Het is behoorlijk kut om niet aan het werk te kunnen komen, hoe leuk de opleiding niet is.
Maar ik zit met smart te wachten tot de babyboomers met pensioen gaan, want dan ligt de wereld aan m'n voeten![]()
.
Nee maar ik ben de hele stad ongeveer 8x doorgereden dus grote kans dat ik in de buurt was haha!quote:Op zondag 16 mei 2010 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je waar mijn huis staat, P.F?
Waarom mogen je ouders dat eigenlijk niet weten?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Mijn man liegt nooit, want dan groeit z'n neus.
Ik ben even naar Drachten geweest, wat dingetjes regelen bij m'n ouders. Ze waren er zelf niet en het is ook niet de bedoeling dat ze erachter komen dat ik daar was, dus ik hoop dat ik alles weer netjes heb achtergelaten. Nu maar hopen dat de buurvrouw me niet gespot heeft
.
Wel echt prachtig weer. Heb een Magnum Almond gehad, maar dat mag, want ik heb 1 dag van de avondvierdaagse voor de jongste kinderen gelopen.
Schuin boven de FRS! Dus eigenlijk boven die winkel er naast. Ben een beetje kort af want ben op mijn telefoon, sorry!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De Grote Markt in Groningen? Welk huis dan? Een vriend van mij woont in de Friesland Bank
[..]wat klote dat je gebeten bent, maar wat ontzettend goed dat je dat werk doet!!
[..]
Mijn moeder is al 61 en heeft ook meerdere vriendinnen met kleinkinderen ja, die wil ook wel!
[..]
Er zit geen FRS (Free Record Shop) aan de Grote Markt?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Schuin boven de FRS! Dus eigenlijk boven die winkel er naast. Ben een beetje kort af want ben op mijn telefoon, sorry!
Dichtbij de grote markt in de Herestraat welquote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zit geen FRS (Free Record Shop) aan de Grote Markt?.
Ja, maar niet aan de Grote Marktquote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef neen het volgende:
[..]
Dichtbij de grote markt in de Herestraat wel
Nu nog A-Kerkhof erbij en je bent compleet.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef neen het volgende:
[..]
Dichtbij de grote markt in de Herestraat wel
Echt niet? Vanaf de 3 gezusters t plein over steken.. kon mij moeilijk oriënteren door die kermis.. winkelpersoneel is wel traag maar heeel behulpzaam. Net als de man die mij zo maar naar het hostel bracht want dan was ik er sneller!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zit geen FRS (Free Record Shop) aan de Grote Markt?.
Ik weet wel dat het woord mini bij deze telefoon mij mijn wenkbrauwen deed fronsen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Nokia N97 mini? Ik wil een nieuwe foon en denk dat 'ie wel leuk is, maar gebruikerservaringen en andere info zijn welkom.
Als je vanaf de 3 gezusters het plein oversteekt, kom je dan niet uit bij de V&D?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Echt niet? Vanaf de 3 gezusters t plein over steken.. kon mij moeilijk oriënteren door die kermis.. winkelpersoneel is wel traag maar heeel behulpzaam. Net als de man die mij zo maar naar het hostel bracht want dan was ik er sneller!
Definieer oude TU? Ik gok niet zo oud en dat ik daar ook nog colleges heb gevolgdquote:
Bij kanaal weg staat iequote:Op zondag 16 mei 2010 19:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Definieer oude TU? Ik gok niet zo oud en dat ik daar ook nog colleges heb gevolgd
hmmm.. ik weet het niet ik vraag het nog wel een keer waar het was..quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef neen het volgende:
[..]
Als je vanaf de 3 gezusters het plein oversteekt, kom je dan niet uit bij de V&D?
Hoek Zwanestraat/Oude Boteringestraat, vermoed ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef P.F het volgende:
[..]
hmmm.. ik weet het niet ik vraag het nog wel een keer waar het was..
Ja, dat moet het geweest zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoek Zwanestraat/Oude Boteringestraat, vermoed ik.
Is de Van Leest geannexeerd door de FRS? Ik ben veel te lang niet meer in Groningen-stad geweest.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoek Zwanestraat/Oude Boteringestraat, vermoed ik.
Ja, het verbaasde mij ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is de Van Leest geannexeerd door de FRS? Ik ben veel te lang niet meer in Groningen-stad geweest.
Of Leeuwardenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef neen het volgende:
Er gaat niets boven Groningen!
Groningen Koningen.
Kom overigens uit Den Helder, woon hier sinds 8 mnd, maar kom hier al 5,5 jrquote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef neen het volgende:
Veel mensen die niet tevreden zijn met hun lichaam die roots in Leeuwarden hebben
Omdat het sun gesellige stad is juh.
Ik heb ook in Den Helder gewoondquote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef j.t het volgende:
[..]
Kom overigens uit Den Helder, woon hier sinds 8 mnd, maar kom hier al 5,5 jr
Ja klopt, maar die wil het niet meer doen ... vast iets met emails etc. Dus dacht begin lekker makkelijk opnieuwquote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb ook in Den Helder gewoond![]()
Jij had eerst zeker een andere account
Dank u, goed argument om 'em niet te nemen. Ik zoek iets dat nog wel in m'n broekzak past.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het woord mini bij deze telefoon mij mijn wenkbrauwen deed fronsen.
Wat een dondersgroot ding is dat.
ik heb op een jenaplan gezeten, in Leeuwarden!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Morgen heb ik een excursie btw, we gaan bij een Jenaplanschool kijken. Bleeeeeh
. Wordt echt een lange dag ook: eerst om 10 uur met twee anderen aan een opdracht werken, dan lunchen, dan excursie (of eerst excursie en dan dineren) en dan een keer naar huis.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:37 schreef neen het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt dan.
[..]
Mijn pa komt uit de Oosterpoort
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb op een jenaplan gezeten, in Leeuwarden!
volgens mij is mijn huidge locatie anders nog ver boven groningen!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef neen het volgende:
Er gaat niets boven Groningen!
Groningen Koningen.
Hoe lang is dat geleden danquote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
De Oosterpoort is de mooiste wijk van Groningen
De Oosterpoort is een dorp in de stad
De Oosterpoort kan je haast niet meer bezingen
want volgens velen moest die oude wijk maar plat
Ik stam nog uit de tijd dat de O'poort een afbraakbuurt was, vol onbewoonbare panden en we moesten strijden tegen Aagrunol en Ypke Gietema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Ik heb geen idee, ik was 6 toen ik er van af ging! Misshcien heeft jouw moeder mij wel les gegeven!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:30 schreef neen het volgende:
[..]daar heeft m'n moeder lesgegeven! God hoe heet dat ding nou
redelijk nieuw gebouw nu in ieder geval, dichtbij de schrans
En Julianadorp ken ik ook wel
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
Het is nog geen 6 jaar geleden dat ze daar lesgafquote:Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik was 6 toen ik er van af ging! Misshcien heeft jouw moeder mij wel les gegeven!
Mijn ouders (en ik) woonden in de vincent van gogh straat, misschien was het er wel vlak bij?
[..]
Uhm, neen, bedoel jij niet Oosterparkwijk? (Sigme heeft nu over een andere wijk hč?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nee, Oosterpoort. Niet waar het stadion stondquote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhm, neen, bedoel jij niet Oosterparkwijk? (Sigme heeft nu over een andere wijk hč?)
Ohwquote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, Oosterpoort. Niet waar het stadion stond
Ik kom nu vaak in de Weijert
Daar werkt een neefje van mequote:Op zondag 16 mei 2010 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ohw.
De Wijert is achter ons. Ik ga wel eens boodschappen doen bij de AH daar (van Lenneplaan
)
[..]
Dat zou jouw pa moeten herkennen, die namen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ypke Gietema wou altijd slopen en die heeft de eerste twee flats op de kop van de Oosterpoort laten zetten. Eerste helft jaren 80? Valt nu niet meer zo op, die rare flats; uiteindelijk is de hele kop plat gegaan en het Griffe-tracé eroverheen uitgerold.
Even denken hoor, mijn vader moet z'n huis in de Oosterpoort in 1979 of '80 gekocht, en dan woon ik er sinds eind 1982.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik denk dat hij er toen al weg was.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zou jouw pa moeten herkennen, die namen.
Ypke Gietema wou altijd slopen en die heeft de eerste twee flats op de kop van de Oosterpoort laten zetten. Eerste helft jaren 80? Valt nu niet meer zo op, die rare flats; uiteindelijk is de hele kop plat gegaan en het Griffe-tracé eroverheen uitgerold.
Even denken hoor, mijn vader moet z'n huis in de Oosterpoort in 1979 of '80 gekocht, en dan woon ik er sinds eind 1982.
He Perruche, wat een kut-nieuws! Komt dit onverwacht voor je? Je had het vanochtend nog over ergens anders samen gaan wonen?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Perruche het volgende:mevrouw puff, woon jij in rotterdam? hier werden ze ook uitgedeeld!
Ik ben een beetje aangeschoten, viendje zei net dat ie bij me weg wil en ik voel me zwaar klote. Als avondeten een pak kokejes een zak chips en een paar glazen rose. verdomme.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Perruche het volgende:
mevrouw puff, woon jij in rotterdam? hier werden ze ook uitgedeeld!
Ik ben een beetje aangeschoten, viendje zei net dat ie bij me weg wil en ik voel me zwaar klote. Als avondeten een pak kokejes een zak chips en een paar glazen rose. verdomme.
Zo snel dan helemaal omslaan? Niet gewoon dat hij wat riep omdat hij even boos was ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef Perruche het volgende:
lijstje dan
O: meloen, mango en omelet van 2 ei
L: broodje garnaal/kouseband en 2 kleine loempias
(toen was alles nog goed met vriendje) minibros
S: 1.15 uur lopen in de stad
T: snoepjes
D: kopje courgettesoep, 5 koeken (groot), halve zak chips, halve fles wijn
ik wil helemaal niet van m'n vriendje af.
Oh, ik heb er tijdens mijn studententijd gewoond, in 4 verschillende huizenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
De Oosterpoort is de mooiste wijk van Groningen
De Oosterpoort is een dorp in de stad
De Oosterpoort kan je haast niet meer bezingen
want volgens velen moest die oude wijk maar plat
Ik stam nog uit de tijd dat de O'poort een afbraakbuurt was, vol onbewoonbare panden en we moesten strijden tegen Aagrunol en Ypke Gietema.
hij zei dat ie 70% zeker is. Wat een percentagequote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
He Perruche, wat een kut-nieuws! Komt dit onverwacht voor je? Je had het vanochtend nog over ergens anders samen gaan wonen?
Logisch dat je je klote voelt natuurlijk.. Is het een definitief besluit, of misschien een tijdelijk iets waar nog over te praten valt?
Sterkt in ieder geval!
Of misschien niet. Dit klinkt misschien wel heel rot, maar was er een paar weken geleden ook al niet zoiets? Op een gegeven moment moeten knopen doorgehakt worden, anders blijf je in zo'n soort cirkel hangen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat naar, Perruche!Hopelijk draait hij nog bij.
arme perruche!!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoop dat het allemaal goed komt Perruche!
Moet douchen en slapen maar heb heul geen zin
Mo, ben je al zenuwachtig voor de uitslag van FokIdol?
Dat ja! Leuke blogs allebei/allemaal!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:51 schreef imago het volgende:
Hey XM! Vind het heel leuk om de verhalen van jou en Duvel te lezen. En ook die van Mini!
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Of zo'n crisis is een keerpunt en je ziet allebei in dat je elkaar toch echt niet kwijt wilt. In elk geval moet er duidelijkheid zijn, en niet 70%.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Of misschien niet. Dit klinkt misschien wel heel rot, maar was er een paar weken geleden ook al niet zoiets? Op een gegeven moment moeten knopen doorgehakt worden, anders blijf je in zo'n soort cirkel hangen.
dit klinkt botter dan dat ik het bedoel, maar weet niet precies hoe ik het anders neer moet zetten.
Heb je wel gelijk in. Ik moet ook dingen veranderen, alleen heb nogal een kloteperiode achter de rug en soms lijken dingen makkelijker dan ze uiteindelijk zijn. Als hij dat niet wil, prima, maar zeg dan óf ja, óf nee. Die ruzies iedere keer is ook niets.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Of misschien niet. Dit klinkt misschien wel heel rot, maar was er een paar weken geleden ook al niet zoiets? Op een gegeven moment moeten knopen doorgehakt worden, anders blijf je in zo'n soort cirkel hangen.
dit klinkt botter dan dat ik het bedoel, maar weet niet precies hoe ik het anders neer moet zetten.
Of veel sportenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef imago het volgende:
Avondeten deze week:
ma: pizza
di: uit eten bij de Italiaan
wo: pasta bij vriendinnetjes
do: Chinees
vr: opwarmlasagna
za: McDonald's
zo: uit eten bij de Thai
En vorige week was nog erger. Ik moet echt weer zelf gaan koken!
Nee, die ruzies lijkt me het lastigste. Duidelijkheid is fijn!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in. Ik moet ook dingen veranderen, alleen heb nogal een kloteperiode achter de rug en soms lijken dingen makkelijker dan ze uiteindelijk zijn. Als hij dat niet wil, prima, maar zeg dan óf ja, óf nee. Die ruzies iedere keer is ook niets.
Nou ja, eerst maar eens even slapen. Het zal ook wel komen door de druk van de scriptie enzo, werkt ook niet mee.
Zou iemand me trouwens de blog van XM willen PM en? Ben toch ook wel erg benieuwd!
Mis? Of een lekker vol glasquote:Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef loveli het volgende:
Even een bodempje drank voor het slapengaan, inschenken in het donker. Oeps...
Cheers!!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef loveli het volgende:
Even een bodempje drank voor het slapengaan, inschenken in het donker. Oeps...
Lieverd, als dat je groente van vandaag was, wat denk je zelf? Vitamientjes zitten niet in de lucht...quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef Noukjee het volgende:
geen idee waar jullie het allemaal over hebben,
haha, ik woon maar in Apeldoorn!
Maar als ik het goed begrijp zijn aantal van jullie ook privé bevriend met elkaar?
@ Perruche, sterkte ! Hoop dat jullie er nog uit komen!
BAH, voel me vet en dik en lelijk en bol en rond.
Gevoel dat ik vandaag heel erg gezondigd heb,
valt volgens mij wel mee, maar voel me er niet zo goed onder als ik zoveel brood eet,
maar heb zo'n last van me borst, dat ik zo'n pijn heb met eten door slikken,
geeft zo'n drukkende pijn op me borst..
morgen toch maar even langs de huisarts als het morgen nog steeds zo is ??
mijn lijstje
o: 1 beschuitje met appelstroop, 1 beschuitje met vruchtenhagel
m: 1 boterham met cervelaatworst, 1 boterham met roomkaas, kipfilet, komkommer, 1 krentebol
t: 12 snoepjes, klein klaasje smoothie (magere yoghurt/peer)
![]()
a: 1 boterham (geroosterd) met haringfilet in tomatensaus, 1 boterham (geroosterd) met kipfilet en een schaal(tje) stracciatella-ijs![]()
t: 12 volkoren biscuitjes, 2 mokken thee
bah, ik ga me maar verstoppen in me bed en snel slapen, voordat ik me nog meer volprop, morgen nieuwe week, en ga voor 7 goeie dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zonder zondes!!!![]()
Slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |