Fijn, van die tetanusquote:Op zondag 16 mei 2010 10:38 schreef -marz- het volgende:
[..]
Dankje! Tetanus is nog geldig. Het werd ook bij mij blauw en een beetje dik, maar niet ontstoken volgens mij.
Het was wel een zwerfkat volgens mij.
Ik loop zo weinig, dat ik na het spelen van 2 basketbalwedstrijdjes, ik vandaag nauwelijks normaal kan lopen, zoveel pijn doen mijn scheen-benenquote:Op zondag 16 mei 2010 15:26 schreef Noukjee het volgende:
ja maar ik kan mezelf niet motiveren om alleen te gaan. Vind dat geen bal aan:P En heb geen ipod, dus dat is ook al minder. Wil dat sowieso nog wel halen maarja, heb daar nu niet zoveel aan!
Jullie lopen allemaal best veel ofniet? Ik weet wel dat lopen beter is dan fietsen, want van lopen krijg je langere en slankere beenspieren.
Ga misschien vanavond wel lekker een stukje lopen. Dan is me vriend er ook
Hoop dat ie zin heeft!
Vanavond eten me ouders friet, maar denk dat ik toch iets anders ga maken
vandaag tot nu toe:
o: beschuitje met appelstroop, beschuitje met vruchtenhagel
t: niets, was bij m'n vaders voetbal aan het kijken
m: klein glaasje smoothie (magere yoghurt/peer), 1 krentebol
t: 1 boterham met cervelaat, 1 boterham met kipfilet en komkommer, 12 snoepjes()
a: nog geen idee!
Ik hoop het ook zeg..quote:Op zondag 16 mei 2010 14:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn, van die tetanus. Mensen zijn er makkelijk te achteloos mee en het risico is te groot.
Echt blauw en dik werd het bij mij pas na een paar dagen, ik hoop dat je er beter afkomt dan ik (zeer!).
Zat je op een dierenambulance ofzo, of kwam je toevallig een aangereden kat tegen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:13 schreef -marz- het volgende:
Er wordt een hoop gewandeld hier! Chico is zeker wel jaloers op de nieuwe schoenen van Uniek![]()
mogelijke oplossingen, kledingtschnisch:quote:Op zondag 16 mei 2010 16:47 schreef j.t het volgende:
Nah, mn oma zeurt er ook vaak over en wat collega's ... dus hij is toch echt aanwezig :p ik heb echt een buik hoor, hangt ad zijkant en aan de voorkant over mn broek ...das eigenlijk mn enige probleem :p
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mogelijke oplossingen, kledingtschnisch:
-hogere taillebroeken (geen heupmodellen)
-altijd een hemdje onder je kleding en in je broek dragen
-bovenkleding met een empirewaistline
-bovenkleding die niet te kort is
-een loshangend vestje over je t-shirt heen doen.
niet doen:
een te strakke heupbroek met een te korte strakke longsleeve of t shirt.
Ik vind dit btw echt een naar woord!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef Noukjee het volgende:
@ j.t. idd, jij bent meestal de enige die dat over jezelf opvalt.
ik heb last van die 'neukteugels', en draag daarom meestal wat langere vestjes,
maar ook omdat ik het leuk en mooi vind
Inderdaad en als ik het zo lees, is dit heel herkenbaar voor Calimero!quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef sigme het volgende:
Hebben we hier niet een basispsycholoog-i.o.?
http://www.vkbanen.nl/zor(...)el-onder-de-arm.html
Lovehandles dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |