Falkequote:Op zondag 16 mei 2010 16:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Mijn schoenen zijn ook nieuw, maar ik heb blijkbaar niet de goede sokken ofzo
.
Thxquote:Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik stuur die van XM wel even mee met de mijne, hoop dat XM dat niet erg vindt.
Wie is er dan ook voor teams uit de Jupiler Leaguequote:Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef neen het volgende:ik ben vanmiddag dus weer bij een voetbalwedstrijd geweest, wederom is de club waarvoor ik was niet gepromoveerd
beter zoek ik een fatsoenlijke hobby ofzo.
Mooie ontknoping bij de play-offs in Rotterdam welen ontopic ga ik friet eten
Preciesquote:Op zondag 16 mei 2010 19:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wie is er dan ook voor teams uit de Jupiler League. Maar die overwinning was ook wel verdiend zeg. Ik zag net de samenvatting: twee zuivere strafschoppen niet gegeven en echt de een na de andere kans. Maar als jouw club volgend seizoen nou gewoon kampioen wordt, dan hebben ze dat hele play-off gezever ook niet.
Nachtwacht is voor de Drachtster Boysquote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef neen het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar dit jaar zijn we ook weer genaaid door de scheidsrechternet als vorig jaar
toen zelfs zonder mijn subjectiviteit
Wie support jij dan eigenlijk?
*Meldt* En ik ga inderdaad vanaf volgende maand ook tegen een stagevergoeding 1 dag in de week werken om ervaring op te doen...quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef sigme het volgende:
Hebben we hier niet een basispsycholoog-i.o.?
http://www.vkbanen.nl/zor(...)el-onder-de-arm.html
Mag ik ze ook?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik stuur die van XM wel even mee met de mijne, hoop dat XM dat niet erg vindt.
Klopt inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2010 17:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Inderdaad en als ik het zo lees, is dit heel herkenbaar voor Calimero!
Zo nu ga ik mij even bezighouden met etenswaren. Ik begin echt huisvrouw-hobby's te ontwikkelen; tuinieren, koken: heerlijk!
Oh ja, je bent uitgestudeerd, dat was ook zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
*Meldt* En ik ga inderdaad vanaf volgende week ook tegen een stagevergoeding 1 dag in de week werken om ervaring op te doen...
Stuurt iemand ze door aan mij?quote:
Ik ben nog wel een andere opleiding aan het doen, dus op zich niet helemaal uitgestudeerdquote:Op zondag 16 mei 2010 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, je bent uitgestudeerd, dat was ook zo.
Ik wist ook wel dat jij de psych was, maar niet meer of je nou nog half onderkoffer was.
Nou ja, het ligt dus niet aan jou of aan je opleiding, dat er geen fatsoenlijke banen voor je zijn.
Dan liever de Harkemaso Boysquote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nachtwacht is voor de Drachtster Boys.
Ik support Ajax en in mindere mate de plaatselijke FC uiteraard.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef neen het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar dit jaar zijn we ook weer genaaid door de scheidsrechternet als vorig jaar
toen zelfs zonder mijn subjectiviteit
Wie support jij dan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |