abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81465437

Het vorige deel: Slank #1036 - Met of zonder curves?

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:24:13 #2
236335 neen
schone schijn
pi_81465470
Spinazietopic
En nu even met m'n zusje how to look good naked kijken
het lijkt niet wat het is
pi_81465598
Ja, ik had idd verse meegenomen vandaag.

Het huis waar ik al maanden op aas staat te koop Kan het waarschijnlijk ook nog betalen, maar er moet VEEL aan gebeuren. Net nu ik eik besloten had niet in mijn geboortedurrp te gaan wonen.

Hm. Eerst maar eens een afspraak maken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81465872
Zo. Volkoorn pasta met salm en zlagroom plus wat citroėnsap zit er weer in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81465973
  • Brinta
  • Broodmaaltijd
  • Soep + stuk koude (volkoren)pizza
  • 1 port
  • Avondeten: witlofsalade met ei (mayo/mosterd), volkorenpasta, gebakken zalmmoot losgeroerd met een beetje slagroom en een scheut ciroensap. Toe: chocoladecustardpudding
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81466590
    Hoi
    Zo'n verjaardag is best vermoeiend...
    Wat een oud wijf ben ik
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:01:55 #7
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81466696
    Lijstje:
    O: yoghurt met bramen en frambozen
    T: banaan
    L: 2 tostis met pesto, kaas en parmaham
    T: boel druiven
    T: blokje mintchocolade, klein stukje!
    T: wijntje
    D: worteltjessalade met appel en rozijnen, witte vis met pesto/pijnboompitten/parmezaan/knoflook topping en dubbel gebakken aardappelen.
    T: iets lekkers
    Ben vooral benieuwd naar de dubbel gebakken aardappelen. Je stopt een grote aardappel in de oven totdat hij gaar is, snijdt hem open en schraapt de aardappel eruit, maakt daar aardappelpuree van (ik heb er wat kaas, knoflook en spekjes doorheen gedaan), terug in de schil en nog even in de oven.

Nog 10 minuten, dan is ie klaar!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_81466709
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Hoi
    Zo'n verjaardag is best vermoeiend...
    Wat een oud wijf ben ik
    Ik heb 1 roseetje op en wil nu wel even gaan liggen
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_81466819
    hoi!

Nynke, klinkt lekker die earpel. Ik heb helemaal geen honger :S misschien zo maar even gaan hardlopen, maar heb zo'n kutdag vandaag.
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:06:44 #10
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81466849
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:06 schreef Perruche het volgende:
    hoi!

Nynke, klinkt lekker die earpel. Ik heb helemaal geen honger :S misschien zo maar even gaan hardlopen, maar heb zo'n kutdag vandaag.
    join the club. wazzup?
    pi_81467161
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_81467212
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:15 schreef Ewelina het volgende:

What's so funny miss?
    pi_81467360
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

join the club. wazzup?
    Nah, algeheel gevoel van miserabiliteit. Ook heel slecht gegeten en niets voor mijn scriptie uitgevoerd. Ga zo even hardlopen en hoop dat het daarna beter is En morgen hard aan het werk natuurlijk.

Ter illustratie een lijstje,

O: 2x tosti bruin brood met ham en kaas
    T: yoghurt met meloen
    L: spaghetti met ham, kaas en ui
    T: snoepjes, reepje chocola en snoepjes, mergpijp (groot).
    pi_81467405
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:16 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

What's so funny miss?
    Die foute spelling.....
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:31:00 #15
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81467641
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nah, algeheel gevoel van miserabiliteit. Ook heel slecht gegeten en niets voor mijn scriptie uitgevoerd. Ga zo even hardlopen en hoop dat het daarna beter is En morgen hard aan het werk natuurlijk.

Ter illustratie een lijstje,

O: 2x tosti bruin brood met ham en kaas
    T: yoghurt met meloen
    L: spaghetti met ham, kaas en ui
    T: snoepjes, reepje chocola en snoepjes, mergpijp (groot).
    Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.

Zo even afwassen en dan nog een uurtje werken, en dan maar naar bed ofzo. M'n leven bestaat deze dagen uit werken en slapen!

Oh, en hulde voor m'n vriendje: Hij is al de hele dag bezig m'n scriptie aan het lezen en commentaar geven..De moed zakt me in de schoenen van het commentaar dat ik terug krijg, maar hij stopt er zoveel tijd in!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:33:47 #16
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81467729

Ik heb sjinees op en een bak yoghurt, dus ook de zuivel is weer binnen!
    Oh, en Syrena, wat spannend!!

Wij hebben vandaag uitgeslapen (want gisteren wine & cheese night ) en toen de stad doorgestruind om overal posters voor ons concert op te hangen We moeten de kerk een beetje vol krijgen want we spelen met professioneel orkest en da's nogal duur
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:34:51 #17
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81467766
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.

Zo even afwassen en dan nog een uurtje werken, en dan maar naar bed ofzo. M'n leven bestaat deze dagen uit werken en slapen!

Oh, en hulde voor m'n vriendje: Hij is al de hele dag bezig m'n scriptie aan het lezen en commentaar geven..De moed zakt me in de schoenen van het commentaar dat ik terug krijg, maar hij stopt er zoveel tijd in!
    Lief! en een heerlijke steun in de rug

Nog even doorbikkelen meid, over een week zit je lekker in Madrid
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:34:58 #18
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81467771
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!

het lijkt niet wat het is
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:37:01 #19
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81467837
    Mijn lijstje is wel vrij slecht

O: geroosterde boterham met jam, boterham met pindakaas
    T: cappuccino en chocolademelk op het terras
    L/D: foe yong hai en een bak yoghurt met roosvicee en rozijntjes

Ben weer misselijk, dus heb maar weinig chinees gehad, en hou het nu voorlopig even op water
    pi_81467954
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:33 schreef LadyBlack het volgende:

Ik heb sjinees op en een bak yoghurt, dus ook de zuivel is weer binnen!
    Oh, en Syrena, wat spannend!!

Wij hebben vandaag uitgeslapen (want gisteren wine & cheese night ) en toen de stad doorgestruind om overal posters voor ons concert op te hangen We moeten de kerk een beetje vol krijgen want we spelen met professioneel orkest en da's nogal duur
    Ben wel erg benieuwd hoe het er van binnen uit ziet, maar denk toch niet dat ik het doe. Alleen al vanaf de foto's gezien moet er echt VEEL aan gebeuren. En ik wil toch wel graag in Sittard blijven wonen, ik zit nu midden in het centrum, alles binnen handbereik. Ach ja, kijken kan altijd
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:48:23 #21
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_81468216
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef neen het volgende:

[..]

Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!

Aww, dit vind ik echt superlief
    En ik vind ook dat Neenemans gelijk heeft, trouwens
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:49:09 #22
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81468255
    tvp.
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:50:05 #23
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_81468283
    Resultaat van vandaag:
    O; 2x mueslinotenbrood met kaas en zuivespread
    T: yoghurt met muesli
    S: 87km fietsen met een vriend die ik zowat naar huis moest duwen
    T: op de fiets: 2x reepje, 1x banaan, 1x minimueslireep. Aan het eind 1 witbiertje
    T: 1 dadel en 1 vijg
    D: volkorenpasta met wokgroente en boursin cuisine
    T: verjaardag: nog 1 biertje of wijntje

Hey nu ik het zo teruglees is het eigenlijk best een mooi lijstje

[ Bericht 14% gewijzigd door _Calimero_ op 15-05-2010 20:59:17 ]
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:53:09 #24
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81468387
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb al anderhalve week niet hardgelopen! Dat kan ik echt niet meer opbrengen. Maar, wel heel lief dat je het zegt!

Hoe was de oranjekoek?
    pi_81468443
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:49 schreef Viking84 het volgende:
    tvp.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')