Ik heb 1 roseetje op en wil nu wel even gaan liggenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Zo'n verjaardag is best vermoeiend...
Wat een oud wijf ben ik
join the club. wazzup?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:06 schreef Perruche het volgende:
hoi!
Nynke, klinkt lekker die earpel. Ik heb helemaal geen honger :S misschien zo maar even gaan hardlopen, maar heb zo'n kutdag vandaag.
Nah, algeheel gevoel van miserabiliteit. Ook heel slecht gegeten en niets voor mijn scriptie uitgevoerd. Ga zo even hardlopen en hoop dat het daarna beter isquote:
Die foute spelling.....quote:
Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nah, algeheel gevoel van miserabiliteit. Ook heel slecht gegeten en niets voor mijn scriptie uitgevoerd. Ga zo even hardlopen en hoop dat het daarna beter isEn morgen hard aan het werk natuurlijk.
Ter illustratie een lijstje,
O: 2x tosti bruin brood met ham en kaas
T: yoghurt met meloen
L: spaghetti met ham, kaas en ui
T: snoepjes, reepje chocola en snoepjes, mergpijp (groot).
Lief!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.
Zo even afwassen en dan nog een uurtje werken, en dan maar naar bed ofzo. M'n leven bestaat deze dagen uit werken en slapen!
Oh, en hulde voor m'n vriendje: Hij is al de hele dag bezig m'n scriptie aan het lezen en commentaar geven..De moed zakt me in de schoenen van het commentaar dat ik terug krijg, maar hij stopt er zoveel tijd in!
Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.
Zo even afwassen en dan nog een uurtje werken, en dan maar naar bed ofzo. M'n leven bestaat deze dagen uit werken en slapen!
Oh, en hulde voor m'n vriendje: Hij is al de hele dag bezig m'n scriptie aan het lezen en commentaar geven..De moed zakt me in de schoenen van het commentaar dat ik terug krijg, maar hij stopt er zoveel tijd in!
Ben wel erg benieuwd hoe het er van binnen uit ziet, maar denk toch niet dat ik het doe. Alleen al vanaf de foto's gezien moet er echt VEEL aan gebeuren. En ik wil toch wel graag in Sittard blijven wonen, ik zit nu midden in het centrum, alles binnen handbereik. Ach ja, kijken kan altijdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb sjinees open een bak yoghurt, dus ook de zuivel is weer binnen!
Oh, en Syrena, wat spannend!!
Wij hebben vandaag uitgeslapen (want gisteren wine & cheese night) en toen de stad doorgestruind om overal posters voor ons concert op te hangen
We moeten de kerk een beetje vol krijgen want we spelen met professioneel orkest en da's nogal duur
Aww, dit vind ik echt superliefquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef neen het volgende:
[..]
Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!
Ik heb al anderhalve week niet hardgelopen! Dat kan ik echt niet meer opbrengen. Maar, wel heel lief dat je het zegt!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef neen het volgende:
[..]
Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!
Ik had 'm beter wel kunnen tillen. Natuurlijk hoefde het niet, wat zeg ik, ik heb het niet gedaan. En niet te dankbaar zijn hoor, ik heb het zelf aangeboden, vond het wel leuk en zo'n moeite was het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, ik realiseer me nu pas dat ik die spelling misschien niet zo goed gekozen heb.
M'n rug doet lastig, maar dat zal wel weer voorbij zijn voor het spul allemaal richting het nieuwe huis moet.. En natuurlijk hoefde jij 'm niet te tillen, je hebt zo al geweldig geholpen en veel te veel gedaan.
Wat zijn jullie allemaal lief voor elkaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had 'm beter wel kunnen tillen. Natuurlijk hoefde het niet, wat zeg ik, ik heb het niet gedaan. En niet te dankbaar zijn hoor, ik heb het zelf aangeboden, vond het wel leuk en zo'n moeite was het nou ook weer niet.
Hou dat aub ook in gedachten als er nog wat versleept moet worden - het is geen groot offer. Ik ben ook wel eens door iemand zonder veel goede redenen geholpen - dat is een goede reden om af en toe bij te springen bij een ander.
QFT! Ik sluit me daar nog steeds bij aan hoor DaDquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef sigme het volgende:
Hou dat aub ook in gedachten als er nog wat versleept moet worden - het is geen groot offer. Ik ben ook wel eens door iemand zonder veel goede redenen geholpen - dat is een goede reden om af en toe bij te springen bij een ander.
Nee, nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
QFT! Ik sluit me daar nog steeds bij aan hoor DaD
Viking, had jij al eens van Zwemgoud gehoord?Zag vandaag een flyer liggen en moest aan je denken
Nog steeds op?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey MMini, hoe laat is het bij jou? Wat hebbie gedaan?
Ja doe maar een linkje want ben toch wel nieuwsgierigquote:Op zondag 16 mei 2010 01:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nog steeds op?
Het is hier iets over 7, ik ga zo koken. Ik ben vanmiddag wezen shoppen voor eten en keukenspullen, want die zijn er hier in huis bijna niet. Wil je anders een linkje naar mijn blog? Anders moet ik alles dubbel typen.
Wat een vreselijk dieet is dat zeg.Wat voor leven heb je dan...
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Resultaat van vandaag:
O; 2x mueslinotenbrood met kaas en zuivespread
T: yoghurt met muesli
S: 87km fietsen met een vriend die ik zowat naar huis moest duwen![]()
T: op de fiets: 2x reepje, 1x banaan, 1x minimueslireep. Aan het eind 1 witbiertje
T: 1 dadel en 1 vijg
D: volkorenpasta met wokgroente en boursin cuisine
T: verjaardag: nog 1 biertje of wijntje
Hey nu ik het zo teruglees is het eigenlijk best een mooi lijstje![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 03:45 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik vandaag heel per ongeluk langs het huis van Sigme ben gereden. Denk ook wel langs het huis van DaD! Ben nu wel heel benieuwd. Nog op bezoek geweest bij iemand die boven de grote markt woont, grooot huis en het lijkt of bijna alle huizen daar mooi/groot/etc zijn!
Heb net bij Loveli in de stad en omgeving gereden terwijl de lantaarns en verkeerslichten uit waren! Bizar! Daarna nog 100 rondjes door de stad in het donker en ga nu slapen, in een kasteel
Nom!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou mijn uiteindelijke lijst..
O/L: boterham tonijn, boterham osseworst, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
t;s: appel, peer, blokje choco, boterham aspergeham, cracker kaas
D: 3 gevulde paprika's [ afbeelding ] met roergebakken spinazie en een salade van botersla
T's: 400 gram optimel kwark
Auquote:Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef -marz- het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Ik ben vanavond keihard in mijn vinger gebeten door een aangereden kat, dwars door een dikke handschoen heen. Het bloedde nogal, 3 vrij diepe bijtwondjes in totaal en nu is m'n vinger dik en blauw. Dierenarts zei als het gaat ontsteken moet ik heel gauw aan de antibiotica. Doet ook best wel pijn moet ik zeggen!
Nu gauw slapen met een paracetamol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |