abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81465437

Het vorige deel: Slank #1036 - Met of zonder curves?

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:24:13 #2
236335 neen
schone schijn
pi_81465470
Spinazietopic
En nu even met m'n zusje how to look good naked kijken
het lijkt niet wat het is
pi_81465598
Ja, ik had idd verse meegenomen vandaag.

Het huis waar ik al maanden op aas staat te koop Kan het waarschijnlijk ook nog betalen, maar er moet VEEL aan gebeuren. Net nu ik eik besloten had niet in mijn geboortedurrp te gaan wonen.

Hm. Eerst maar eens een afspraak maken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81465872
Zo. Volkoorn pasta met salm en zlagroom plus wat citroënsap zit er weer in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81465973
  • Brinta
  • Broodmaaltijd
  • Soep + stuk koude (volkoren)pizza
  • 1 port
  • Avondeten: witlofsalade met ei (mayo/mosterd), volkorenpasta, gebakken zalmmoot losgeroerd met een beetje slagroom en een scheut ciroensap. Toe: chocoladecustardpudding
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81466590
    Hoi
    Zo'n verjaardag is best vermoeiend...
    Wat een oud wijf ben ik
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:01:55 #7
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81466696
    Lijstje:
    O: yoghurt met bramen en frambozen
    T: banaan
    L: 2 tostis met pesto, kaas en parmaham
    T: boel druiven
    T: blokje mintchocolade, klein stukje!
    T: wijntje
    D: worteltjessalade met appel en rozijnen, witte vis met pesto/pijnboompitten/parmezaan/knoflook topping en dubbel gebakken aardappelen.
    T: iets lekkers
    Ben vooral benieuwd naar de dubbel gebakken aardappelen. Je stopt een grote aardappel in de oven totdat hij gaar is, snijdt hem open en schraapt de aardappel eruit, maakt daar aardappelpuree van (ik heb er wat kaas, knoflook en spekjes doorheen gedaan), terug in de schil en nog even in de oven.

Nog 10 minuten, dan is ie klaar!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_81466709
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Hoi
    Zo'n verjaardag is best vermoeiend...
    Wat een oud wijf ben ik
    Ik heb 1 roseetje op en wil nu wel even gaan liggen
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_81466819
    hoi!

Nynke, klinkt lekker die earpel. Ik heb helemaal geen honger :S misschien zo maar even gaan hardlopen, maar heb zo'n kutdag vandaag.
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:06:44 #10
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81466849
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:06 schreef Perruche het volgende:
    hoi!

Nynke, klinkt lekker die earpel. Ik heb helemaal geen honger :S misschien zo maar even gaan hardlopen, maar heb zo'n kutdag vandaag.
    join the club. wazzup?
    pi_81467161
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_81467212
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:15 schreef Ewelina het volgende:

What's so funny miss?
    pi_81467360
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

join the club. wazzup?
    Nah, algeheel gevoel van miserabiliteit. Ook heel slecht gegeten en niets voor mijn scriptie uitgevoerd. Ga zo even hardlopen en hoop dat het daarna beter is En morgen hard aan het werk natuurlijk.

Ter illustratie een lijstje,

O: 2x tosti bruin brood met ham en kaas
    T: yoghurt met meloen
    L: spaghetti met ham, kaas en ui
    T: snoepjes, reepje chocola en snoepjes, mergpijp (groot).
    pi_81467405
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:16 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

What's so funny miss?
    Die foute spelling.....
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:31:00 #15
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81467641
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nah, algeheel gevoel van miserabiliteit. Ook heel slecht gegeten en niets voor mijn scriptie uitgevoerd. Ga zo even hardlopen en hoop dat het daarna beter is En morgen hard aan het werk natuurlijk.

Ter illustratie een lijstje,

O: 2x tosti bruin brood met ham en kaas
    T: yoghurt met meloen
    L: spaghetti met ham, kaas en ui
    T: snoepjes, reepje chocola en snoepjes, mergpijp (groot).
    Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.

Zo even afwassen en dan nog een uurtje werken, en dan maar naar bed ofzo. M'n leven bestaat deze dagen uit werken en slapen!

Oh, en hulde voor m'n vriendje: Hij is al de hele dag bezig m'n scriptie aan het lezen en commentaar geven..De moed zakt me in de schoenen van het commentaar dat ik terug krijg, maar hij stopt er zoveel tijd in!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:33:47 #16
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81467729

Ik heb sjinees op en een bak yoghurt, dus ook de zuivel is weer binnen!
    Oh, en Syrena, wat spannend!!

Wij hebben vandaag uitgeslapen (want gisteren wine & cheese night ) en toen de stad doorgestruind om overal posters voor ons concert op te hangen We moeten de kerk een beetje vol krijgen want we spelen met professioneel orkest en da's nogal duur
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:34:51 #17
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81467766
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Na hardlopen zul je je vast voldaan voelen. Ik zou er geen puf meer voor hebben.

Zo even afwassen en dan nog een uurtje werken, en dan maar naar bed ofzo. M'n leven bestaat deze dagen uit werken en slapen!

Oh, en hulde voor m'n vriendje: Hij is al de hele dag bezig m'n scriptie aan het lezen en commentaar geven..De moed zakt me in de schoenen van het commentaar dat ik terug krijg, maar hij stopt er zoveel tijd in!
    Lief! en een heerlijke steun in de rug

Nog even doorbikkelen meid, over een week zit je lekker in Madrid
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:34:58 #18
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81467771
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!

zaterdag 15 mei 2010 @ 20:37:01 #19
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81467837
    Mijn lijstje is wel vrij slecht

O: geroosterde boterham met jam, boterham met pindakaas
    T: cappuccino en chocolademelk op het terras
    L/D: foe yong hai en een bak yoghurt met roosvicee en rozijntjes

Ben weer misselijk, dus heb maar weinig chinees gehad, en hou het nu voorlopig even op water
    pi_81467954
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:33 schreef LadyBlack het volgende:

Ik heb sjinees op en een bak yoghurt, dus ook de zuivel is weer binnen!
    Oh, en Syrena, wat spannend!!

Wij hebben vandaag uitgeslapen (want gisteren wine & cheese night ) en toen de stad doorgestruind om overal posters voor ons concert op te hangen We moeten de kerk een beetje vol krijgen want we spelen met professioneel orkest en da's nogal duur
    Ben wel erg benieuwd hoe het er van binnen uit ziet, maar denk toch niet dat ik het doe. Alleen al vanaf de foto's gezien moet er echt VEEL aan gebeuren. En ik wil toch wel graag in Sittard blijven wonen, ik zit nu midden in het centrum, alles binnen handbereik. Ach ja, kijken kan altijd
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:48:23 #21
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_81468216
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef neen het volgende:

[..]

Ik vind wel dat jij goed bezig bent! Druk aan het werk voor je scriptie volgens mij en daarnaast nog blijven hardlopen en proberen (ondanks dat het misschien niet altijd helemaal lukt) gezond te eten!

Aww, dit vind ik echt superlief
    En ik vind ook dat Neenemans gelijk heeft, trouwens
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:49:09 #22
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81468255
    tvp.
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:50:05 #23
    277802 _Calimero_
    pi_81468283
    Resultaat van vandaag:
    O; 2x mueslinotenbrood met kaas en zuivespread
    T: yoghurt met muesli
    S: 87km fietsen met een vriend die ik zowat naar huis moest duwen
    T: op de fiets: 2x reepje, 1x banaan, 1x minimueslireep. Aan het eind 1 witbiertje
    T: 1 dadel en 1 vijg
    D: volkorenpasta met wokgroente en boursin cuisine
    T: verjaardag: nog 1 biertje of wijntje

Hey nu ik het zo teruglees is het eigenlijk best een mooi lijstje

[ Bericht 14% gewijzigd door _Calimero_ op 15-05-2010 20:59:17 ]
      zaterdag 15 mei 2010 @ 20:53:09 #24
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81468387
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:34 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb al anderhalve week niet hardgelopen! Dat kan ik echt niet meer opbrengen. Maar, wel heel lief dat je het zegt!

Hoe was de oranjekoek?
    pi_81468443
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:49 schreef Viking84 het volgende:
    tvp.
    pi_81468645
    Ik vind Nynke ook een bikkel.

Wij hebben net het avondeten op (nazi), ik was in slaap gevallen na m'n werk. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:05:52 #27
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81468796
    Ik heb (nog) geen oranjekoek op
    pi_81468827
    Nazi

Hoe is het met je rug? Ik had die koelkast moeten tillen, sorry. Die man droeg het ding ook vreselijk onhandig (ten koste van jouw rug).
    pi_81469099
    Whehe, ik realiseer me nu pas dat ik die spelling misschien niet zo goed gekozen heb.

M'n rug doet lastig, maar dat zal wel weer voorbij zijn voor het spul allemaal richting het nieuwe huis moet. . En natuurlijk hoefde jij 'm niet te tillen, je hebt zo al geweldig geholpen en veel te veel gedaan.
    pi_81469262
    Zo, weer terug uit de stad.
    Kwak, nog bedankt voor die tip over Trader Joe's! Da's inderdaad een fijne winkel.

Lijstje:
    O: ciabatta met Philadelphia, sinaasappelsap
    T: cappuccino
    L: bak yoghurt met aardbeien, bosbessen en cruesli, cappuccino
    S: flink stuk lopen met tassen
    T: stuk garlic naan
    D: tortilla's met gehakt, tomaat, paprika en avocado
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_81469264
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Whehe, ik realiseer me nu pas dat ik die spelling misschien niet zo goed gekozen heb.

M'n rug doet lastig, maar dat zal wel weer voorbij zijn voor het spul allemaal richting het nieuwe huis moet. . En natuurlijk hoefde jij 'm niet te tillen, je hebt zo al geweldig geholpen en veel te veel gedaan.
    Ik had 'm beter wel kunnen tillen. Natuurlijk hoefde het niet, wat zeg ik, ik heb het niet gedaan. En niet te dankbaar zijn hoor, ik heb het zelf aangeboden, vond het wel leuk en zo'n moeite was het nou ook weer niet.

Hou dat aub ook in gedachten als er nog wat versleept moet worden - het is geen groot offer. Ik ben ook wel eens door iemand zonder veel goede redenen geholpen - dat is een goede reden om af en toe bij te springen bij een ander.
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:21:00 #32
    277802 _Calimero_
    pi_81469378
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik had 'm beter wel kunnen tillen. Natuurlijk hoefde het niet, wat zeg ik, ik heb het niet gedaan. En niet te dankbaar zijn hoor, ik heb het zelf aangeboden, vond het wel leuk en zo'n moeite was het nou ook weer niet.

Hou dat aub ook in gedachten als er nog wat versleept moet worden - het is geen groot offer. Ik ben ook wel eens door iemand zonder veel goede redenen geholpen - dat is een goede reden om af en toe bij te springen bij een ander.
    Wat zijn jullie allemaal lief voor elkaar
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:22:44 #33
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81469433
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 21:18 schreef sigme het volgende:
    QFT! Ik sluit me daar nog steeds bij aan hoor DaD

Viking, had jij al eens van Zwemgoud gehoord? Zag vandaag een flyer liggen en moest aan je denken
    pi_81469688
    Jullie zijn lief. .
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:30:42 #35
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81469722
    tvp houdt in?
    pi_81469855
    Een tvp is een terugvindpost. Voor als je eigenlijk niets te zeggen hebt maar toch het topic in je My Active Topics wilt terugvinden.
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:37:20 #37
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81469941
    o oke, dankjewel
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:48:00 #38
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81470250
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 21:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

QFT! Ik sluit me daar nog steeds bij aan hoor DaD

Viking, had jij al eens van Zwemgoud gehoord? Zag vandaag een flyer liggen en moest aan je denken
    Nee, nooit van gehoord.

Als je bedoelt: "Daar kun je mooi een leuke chick opdoen!" dan moet ik je teleurstellen, want ik hoor niks in het zwembad .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 21:55:19 #39
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81470479
    Ow, dat is wel een nasty minpunt ja

CI kun je daar niet inhebben? Ik weet niet precies hoe die werkt eigenlijk. Maar jammer, het was de tip waard!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 22:24:33 #40
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81471438
    Zo, een glaasje port en een stukje chocola, na een fijn gesprek met het vriendje. Nu een aflevering van House kijken, en dan hup, naar bed.

T was een productieve dag vandaag, maar nu ben ik doodop!
      zaterdag 15 mei 2010 @ 22:37:32 #41
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81471884

Nou mijn uiteindelijke lijst..
    O/L: boterham tonijn, boterham osseworst, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
    t;s: appel, peer, blokje choco, boterham aspergeham, cracker kaas
    D: 3 gevulde paprika's met roergebakken spinazie en een salade van botersla
    T's: 400 gram optimel kwark

[ Bericht 18% gewijzigd door uniekhoorn op 15-05-2010 22:46:03 ]
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zaterdag 15 mei 2010 @ 22:38:21 #42
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81471905
    Goed dat je ff zo je dag afbouwt nynke

Ik ga zo ook lekker slapen denk ik, morgen een feestje in t oosten des lands en ik heb geen zin om mn ochtend ervoor te verslapen. Als het een beetje weer is wil ik graag eerst een flink stuk wandelen met hond en vriend

Dus slaap lekker slankies!

-edit- wow Uniekhoorn, die paprika's zien er lekker uit!!
    pi_81471929
    Hoofdpijn, maar nu thuis met een paracetamol erin en op de bank met een dekentje en straks komt mn vriendje lekker kroelen dus het zal straks wel beter gaan
      zaterdag 15 mei 2010 @ 22:52:32 #44
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81472414
    Slaap lekker Nynke en LB..
    Beterschap LB en Puff
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_81472626
    Ik ga zo ook slapen. . Morgen naar de eerste verjaardag van m'n jongste nichtje, ik heb een toffe vormenstoof gekocht en het boek 'De gele ballon, en een superleuk kaartje, al zeg ik het zelf:

zaterdag 15 mei 2010 @ 23:13:39 #46
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81473166
    Heel lief kaartje DaD En gefeliciteerd met je nichtje
    pi_81474394
    Weltrusten allemaal!

(DaD, leuk kaartje, Nynke je bent een bikkel, sigme je bent lief voor DaD en uniekhoorn je avondeten ziet er lekker uit! en nu ga ik slapen en eerst nog even een boekje lezen)
    pi_81476346
    Ik vind je ook een bikkel, Nynke! Het is nu echt aftellen hè?
      zondag 16 mei 2010 @ 01:04:32 #49
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81476889
    Hey MMini, hoe laat is het bij jou? Wat hebbie gedaan?
      zondag 16 mei 2010 @ 01:06:00 #50
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81476941
    http://www.telegraaf.nl/v(...)html?sn=lekker_leven
    Nou, geef mij dan nu maar een spuitje
    pi_81477132
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
    Hey MMini, hoe laat is het bij jou? Wat hebbie gedaan?
    Nog steeds op?
    Het is hier iets over 7, ik ga zo koken. Ik ben vanmiddag wezen shoppen voor eten en keukenspullen, want die zijn er hier in huis bijna niet. Wil je anders een linkje naar mijn blog? Anders moet ik alles dubbel typen.

Wat een vreselijk dieet is dat zeg. Wat voor leven heb je dan...
      zondag 16 mei 2010 @ 01:17:34 #52
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81477273
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 01:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nog steeds op?
    Het is hier iets over 7, ik ga zo koken. Ik ben vanmiddag wezen shoppen voor eten en keukenspullen, want die zijn er hier in huis bijna niet. Wil je anders een linkje naar mijn blog? Anders moet ik alles dubbel typen.

Wat een vreselijk dieet is dat zeg. Wat voor leven heb je dan...
    Ja doe maar een linkje want ben toch wel nieuwsgierig

Eet smakelijk voor straks...
    Wij gaan zo naar bed... fijne avond nog
      zondag 16 mei 2010 @ 01:18:54 #53
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81477316
    Afgezien van wat baggeren op Fok! vraag Adelante maar heb ik niet zoveel gedaan. Wel nog wat biertjes met vaders gedronken

Nachttutsje voor iedereen weest wel!
    pi_81477494
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 20:50 schreef _Calimero_ het volgende:
    Resultaat van vandaag:
    O; 2x mueslinotenbrood met kaas en zuivespread
    T: yoghurt met muesli
    S: 87km fietsen met een vriend die ik zowat naar huis moest duwen
    T: op de fiets: 2x reepje, 1x banaan, 1x minimueslireep. Aan het eind 1 witbiertje
    T: 1 dadel en 1 vijg
    D: volkorenpasta met wokgroente en boursin cuisine
    T: verjaardag: nog 1 biertje of wijntje

Hey nu ik het zo teruglees is het eigenlijk best een mooi lijstje
    Vind ik ook!

Ik ben vanavond keihard in mijn vinger gebeten door een aangereden kat, dwars door een dikke handschoen heen. Het bloedde nogal, 3 vrij diepe bijtwondjes in totaal en nu is m'n vinger dik en blauw. Dierenarts zei als het gaat ontsteken moet ik heel gauw aan de antibiotica. Doet ook best wel pijn moet ik zeggen!
    Nu gauw slapen met een paracetamol
    Springfield's looking pretty dusty today
    pi_81479072
    Ik denk dat ik vandaag heel per ongeluk langs het huis van Sigme ben gereden. Denk ook wel langs het huis van DaD! Ben nu wel heel benieuwd. Nog op bezoek geweest bij iemand die boven de grote markt woont, grooot huis en het lijkt of bijna alle huizen daar mooi/groot/etc zijn!

Heb net bij Loveli in de stad en omgeving gereden terwijl de lantaarns en verkeerslichten uit waren! Bizar! Daarna nog 100 rondjes door de stad in het donker en ga nu slapen, in een kasteel
    pi_81479716
    Weet je waar mijn huis staat, P.F?
      Vis een optie? zondag 16 mei 2010 @ 08:39:51 #57
    70532 loveli
    N
    pi_81479860
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 03:45 schreef P.F het volgende:
    Ik denk dat ik vandaag heel per ongeluk langs het huis van Sigme ben gereden. Denk ook wel langs het huis van DaD! Ben nu wel heel benieuwd. Nog op bezoek geweest bij iemand die boven de grote markt woont, grooot huis en het lijkt of bijna alle huizen daar mooi/groot/etc zijn!

Heb net bij Loveli in de stad en omgeving gereden terwijl de lantaarns en verkeerslichten uit waren! Bizar! Daarna nog 100 rondjes door de stad in het donker en ga nu slapen, in een kasteel
    Kasteel? Hier in de buurt?
    crap in = crap out
    pi_81479958
    Mogge!

Klinkt als een hele dag in de auto zitten PF.
    Heerlijk, zondag! Beetje studeren en verder lekker alleen luieren
      zondag 16 mei 2010 @ 09:02:08 #59
    277802 _Calimero_
    pi_81479988
    Morgen!

Mini, ik wil ook wel een linkje als het mag, ben wel benieuwd!

Straks spinningles geven, maar ik heb spierpijn in ELKE vezel in mijn lichaam (zelfs mijn handen!) van het basketballen
      zondag 16 mei 2010 @ 09:19:00 #60
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81480109
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:

Nou mijn uiteindelijke lijst..
    O/L: boterham tonijn, boterham osseworst, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
    t;s: appel, peer, blokje choco, boterham aspergeham, cracker kaas
    D: 3 gevulde paprika's [ afbeelding ] met roergebakken spinazie en een salade van botersla
    T's: 400 gram optimel kwark
    Nom! . Heb je daar een recept van? .

Goedemorgen .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 09:22:11 #61
    277802 _Calimero_
    pi_81480130
    Oja ik kom even melden dat ik mij al sinds woensdag niet meer heb gewogen
    pi_81480134
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef -marz- het volgende:

[..]

Vind ik ook!

Ik ben vanavond keihard in mijn vinger gebeten door een aangereden kat, dwars door een dikke handschoen heen. Het bloedde nogal, 3 vrij diepe bijtwondjes in totaal en nu is m'n vinger dik en blauw. Dierenarts zei als het gaat ontsteken moet ik heel gauw aan de antibiotica. Doet ook best wel pijn moet ik zeggen!
    Au .

Ik zou een wandeltocht gaan lopen, maar heb blijkbaar een spier in mn bovenbeen verrekt waardoor traplopen al pijnlijk is dus dat gaat niet door . Ga straks wel een klein rondje lopen om in beweging te blijven, maar die 20 km is nu echt een stukkie te ver. Baal dr best wel van .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      zondag 16 mei 2010 @ 09:28:55 #63
    277802 _Calimero_
    pi_81480188
    Oee Marz, au, wat naar! Maar even goed in de gaten houden...

Chico, wat balen zeg!! Hoe komt het dat je zo'n last hebt van je been? Lezen, (uils)kuiken! Een spier verrekt dus....
      zondag 16 mei 2010 @ 09:51:49 #64
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81480421
    goeiemorgen..

De was zit in de machine, ik zit te ontbijten met geroosterd (wit) brood met extra pure hagelslag..

Zo maar weer aan de slag..
    pi_81480601
    TVP
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      zondag 16 mei 2010 @ 10:18:12 #66
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81480782
    Goeiemorgen!

die paprika's zien er heerlijk uit, als moet ik er nu niet aan denken op de 'vroege' ochtend!

gisteravond toch een beetje gezondigd. Ging met ouders en vriendje yathzeeen, en paar geroosterde broodjes en toastjes gehad met haring/makreel/kipsate/roomkaas light, verse ananas en 1 witte wijn, maar kon slechter, gelukkig kon ik van de chips afblijven ^^

Net 2 beschuitjes gegeten, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel!

Zo naar voetbalwedstrijd van m'n vader. Zijn laatste werdstrijd en dan stopt ie ermee, dus ga wel even kijken en een bloemetje geven, vind ie vast leuk!

Verder heerlijk niks doen en vanavond met m'n vriend lekker op de bank hangen
    pi_81480864
    Mogge!

Marz, ik hoop dat je nog tetanus-beschermd was? Controleer het!
    Ik ben wel eens toegetakeld door een kat, de vingers waarin gebeten was zijn enorm opgezwollen en blauw geworden - ondanks dat ik direct naar de dokter ben gehold (nadat ik het monster had opgesloten).
    pi_81480891
    Marz, alleen de dierenarts gevraagd? Dat is niet goed! Naar de huisarts, vandaag.
    Bijvoorbeeld voor die tetanus. Daar ga je onherroepelijk en vreselijk dood aan als je te laat bent.
      zondag 16 mei 2010 @ 10:27:47 #69
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81480948
    quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
    ik heb een nieuwe serie

Glee
    ik ben ook fan. lekker fout en stiekem heel leuk!
    Kwak
      zondag 16 mei 2010 @ 10:30:53 #70
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81481009
    oh en goeiemorgen.

ik had gisteren een hele leuke dag (zingen, concert, feestje) met een heel raar einde eraan ik moet echt leren beter voor mezelf op te komen/minder meegaand te zijn (en niet een uur wakker te blijven voor een logée die "eraan komt" en dan uiteindelijk afhaakt, terwijl ik al laat was en naar bed wilde omdat ik vanochtend vroeg op zou. iets met McScharrel die dronken was en...nou ja... ingewikkeld... en ik ben een uilskuiken )

en nu ben ik vreselijk moe, en brak

en ik voelde me gisteren heel schuldig. ik had s ochtends de katten van de boivenbuurman een dubbele portie eten moeten geven omdat ik s avonds niet zou kunnen voeren... maar ik was ze vergeten dus heb ze gisternacht nog eten staan geven... onder veel (aangeschoten) sorry sorry poezels sorry sorry geroep. als dank had er eentje in de kamer gekotst
    Kwak
    pi_81481172
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 10:24 schreef sigme het volgende:
    Marz, alleen de dierenarts gevraagd? Dat is niet goed! Naar de huisarts, vandaag.
    Bijvoorbeeld voor die tetanus. Daar ga je onherroepelijk en vreselijk dood aan als je te laat bent.
    Dankje! Tetanus is nog geldig. Het werd ook bij mij blauw en een beetje dik, maar niet ontstoken volgens mij.
    Het was wel een zwerfkat volgens mij.
    Springfield's looking pretty dusty today
      zondag 16 mei 2010 @ 11:09:09 #72
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81481806
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Weet je waar mijn huis staat, P.F?
    Ik wil niet stoken hoor maar voor Amsterdammers is een dorp als Groningen natuurlijk kinderspel
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 10:30 schreef kwakz0r het volgende:
    oh en goeiemorgen.

ik had gisteren een hele leuke dag (zingen, concert, feestje) met een heel raar einde eraan ik moet echt leren beter voor mezelf op te komen/minder meegaand te zijn (en niet een uur wakker te blijven voor een logée die "eraan komt" en dan uiteindelijk afhaakt, terwijl ik al laat was en naar bed wilde omdat ik vanochtend vroeg op zou. iets met McScharrel die dronken was en...nou ja... ingewikkeld... en ik ben een uilskuiken )

Je moet ook om jezelf denken ja! Wel de tijd om vandaag wat lekker uit te brakken dan ?

M'n ouders gaan zo wandelen ofzo met vrienden van ze, ze beginnen natuurlijk met oranjekoek en koffie. Beginnen ze ineens over kleinkinderen met elkaar wat een figuren en dan: "he neen"
      zondag 16 mei 2010 @ 11:10:58 #73
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81481835
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:09 schreef neen het volgende:

[..]

Ik wil niet stoken hoor maar voor Amsterdammers is een dorp als Groningen natuurlijk kinderspel
    [..]

Je moet ook om jezelf denken ja! Wel de tijd om vandaag wat lekker uit te brakken dan ?

M'n ouders gaan zo wandelen ofzo met vrienden van ze, ze beginnen natuurlijk met oranjekoek en koffie. Beginnen ze ineens over kleinkinderen met elkaar wat een figuren en dan: "he neen"
    Mijn moeder is redelijk oud..(bijna 58) en al haar vriendinnen hebben dus oudere kinderen. Ik hoor het ook regelmatig, dat ze graag kleinkinderen zou willen..

Nou, dan moet ze nog rustig eventjes wachten!
    pi_81481841
    Morning!
    Drukke dagen gehad afgelopen dagen, met veel bezoek, veel drank en veel zondes. Enige wat nog te doen staat is het gemaakte vlees op gourmetten vanavond, is beetje zonde om weg te gooien. Maar het zijn hamburgertjes van extra mager gehakt en kip! En dan wat minder: speklapjes en gyros.
    Heb zin om vandaag naar buiten te gaan, maar wil nooit alleen. En vriendje moet dingen voor zijn school doen ...
    Moet morgen na een vakantie van 2 weken weer werken! Heb echt ZO geen zin! Mag eigenlijk niet zeiken, maar man o man wat is het moeilijk weer te beginnen na een heerlijke vakantie. En moet meteen ook weer goed aan de bak, moet meteen beginnen in groep 7-8 en met ze op kamp gaan 3 dagen vanaf woensdag. Wordt wel zwaar denk

Ontbijtje is op, yoghurt met 2 aarbeien en beetje cornflakes
    Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
    pi_81481870
    Ja neen, schiet eens op met kinderen maken, je ouders willen opa en oma worden!
      zondag 16 mei 2010 @ 11:12:45 #76
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81481876
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Mijn moeder is redelijk oud..(bijna 58) en al haar vriendinnen hebben dus oudere kinderen. Ik hoor het ook regelmatig, dat ze graag kleinkinderen zou willen..

Mijn ouders hebben al vier kleinkinderen + nog twee van de vriend van m'n zus erbij, dus er wordt niet van mij verwacht dat ik nog voor nageslacht ga zorgen .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 11:13:05 #77
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81481883
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Ja neen, schiet eens op met kinderen maken, je ouders willen opa en oma worden!
    .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 11:23:00 #78
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81482136
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:09 schreef neen het volgende:

[..]

[..]

niet echt
    quote:
    grapjassen! je hebt toch al drie bastaardjes rondlopen ergens?
    Kwak
      zondag 16 mei 2010 @ 11:26:04 #79
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81482202
    Ik heb wel een dikke buik én ben al een hele lang tijd niet ongesteld geweest.
    pi_81482489
    Ik zeg wel eens 'Mama, ik moet je wat vertellen. Ik ben zwanger.'' En dan krijgt ze een hartverzakking en roept ze dat ik normaal moet doen dus ik geloof dat die wens om oma te worden er nog niet helemaal in zit
    pi_81482497
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:26 schreef neen het volgende:
    Ik heb wel een dikke buik én ben al een hele lang tijd niet ongesteld geweest.

Kwak, gaat het weer een beetje? Je bent wel een beetje te lief denk ik, maar niet jezelf wegcijferen! Vandaag lekker rustig dagje hoop ik.

Hier begon de dag al kut met ruzie met vriendje nog in bed hoe belachelijk is dat. Hoop dat als de scriptie over is en we naar amsterdam verhuizen het beter gaat. Nu aan de lunch / ontbijt en dan hard aan de studie.
      zondag 16 mei 2010 @ 11:38:37 #82
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81482533
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:36 schreef shinydiscoball het volgende:
    Ik zeg wel eens 'Mama, ik moet je wat vertellen. Ik ben zwanger.'' En dan krijgt ze een hartverzakking en roept ze dat ik normaal moet doen dus ik geloof dat die wens om oma te worden er nog niet helemaal in zit
    Als ik het zou zeggen, zou mijn moeder me wel geloven, denk ik. Ik weet niet wat het is: ik kan de meest fantastische verhalen ophangen en ze gelooft me altijd. Na een paar secs gaat ze wel twijfelen, maar in eerste instantie gelooft ze me .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 mei 2010 @ 11:43:53 #83
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81482645
    Nou ik ga eens een start aan mijn dag maken door koffie te zetten, net een zo'n klein kopje gekregen van moeders maar daar kikker ik niet van op
    pi_81482684
    Ik denk dat het nu niet het juiste moment is om m'n ouders proberen wijs te maken dat ik zwanger zou zijn. .
      zondag 16 mei 2010 @ 11:48:58 #85
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81482770
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 03:45 schreef P.F het volgende:

De Grote Markt in Groningen? Welk huis dan? Een vriend van mij woont in de Friesland Bank
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 01:26 schreef -marz- het volgende:

[..]

Vind ik ook!

wat klote dat je gebeten bent, maar wat ontzettend goed dat je dat werk doet!!
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Mijn moeder is al 61 en heeft ook meerdere vriendinnen met kleinkinderen ja, die wil ook wel!
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:36 schreef shinydiscoball het volgende:
    pi_81482818
    Mijn moeder is 53 en heeft al vier kleinkinderen (en een vijfde op komst), dus ik geloof dat ze met mij ook niet zo'n haast hebben. .
    pi_81482946
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 10:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ben ook fan. lekker fout en stiekem heel leuk!
    het is zó zoet, zo fout, zo zo zo alles wat eigenlijk níét kan maar het is echt geweldig ik ben jaloers !
    Ja doei.
    pi_81482998
    en goedemorgen

nog steeds ziekig, nog steeds hoofdpijn maar hey, niet zwanger !
    Ja doei.
      zondag 16 mei 2010 @ 12:02:00 #89
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81483170
    Het gaat bij jou ook niet echt over of wel MoBlo? irritant!!
    Hier ook nog steeds aan het hoesten maar voel me verder gelukkig wel goed!

Hoe was je foodlovers dag?
      zondag 16 mei 2010 @ 12:06:21 #90
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81483314
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 11:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik het zou zeggen, zou mijn moeder me wel geloven, denk ik. Ik weet niet wat het is: ik kan de meest fantastische verhalen ophangen en ze gelooft me altijd. Na een paar secs gaat ze wel twijfelen, maar in eerste instantie gelooft ze me .
    Oh, mijn moeder zou me ook direct geloven. Maar ik geloof dat ik het maar niet probeer..

Zo, ik ben hard aan het werk. Heb een leuke functie gezien, en wil ergens vandaag ook nog een sollicitatiebrief schrijven. Kijken of dat lukt!
    pi_81483439
    zeurend griepje + ongesteld is gewoon geen goede combi zal vast deze week wel eindigen, vind ik

Foodloversdag viel wat tegen was vrij klein en vast leuk als je veel geld te besteden hebt, maar dat hadden we dus niet

wel lekker brood en lekkere kaas meegenomen, dát wel, maar verder was 't vooral duur en klein..
    Ja doei.
    pi_81484248
    Nou een middagje fietsen was het idee....maar de ketting van de fiets van mijn vriend is er af en hij is nu al een half uurtje bezig de kettingkast open te krijgen
    Ik zie het niet meer goedkomen
    pi_81484390
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 12:35 schreef Sarabi het volgende:
    Nou een middagje fietsen was het idee....maar de ketting van de fiets van mijn vriend is er af en hij is nu al een half uurtje bezig de kettingkast open te krijgen
    Oeps Issie al lekker sjaggo, of valt het mee?

Ik ga de auto eens uitzuigen. Ben ik al maanden van plan
    pi_81484435
    Het valt nog mee zijn vader is nu mee aan het kijken dus misschien dat we over een uurtje toch kunnen gaan fietsen
      zondag 16 mei 2010 @ 12:41:56 #95
    277802 _Calimero_
    pi_81484438
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 12:35 schreef Sarabi het volgende:
    Hahaha, zo moeilijk kan dat niet zijn, zou je denken Succes
      zondag 16 mei 2010 @ 12:42:44 #96
    277802 _Calimero_
    pi_81484473
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 12:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Leuke klusjes, dat soort dingen!
    Ik moet mijn fiets schoonmaken, hij schakelt niet meer zo lekker met al die klodders modder/olie/andere troep overal tussen
      zondag 16 mei 2010 @ 12:45:51 #97
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81484575
    Wat een nepmannen

Ik ga maar eens kijken of er wat mensen zin hebben om in het park te niksen en een balletje te trappen ofzo, op de ouderwetse manier want m'n telefoon is leeg ik gok dat ik over een uur weer thuis ben ofzo want het zijn notoire slaapliefhebbers. Hoi he

Edit: fail, ik m'n was in de was doen zit de lader daar tussen

[ Bericht 18% gewijzigd door neen op 16-05-2010 12:52:48 ]
      zondag 16 mei 2010 @ 13:08:59 #98
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81485398
    Lekkere dag vandaag: ik heb vanochtend mn eerste ontbijtje op het balkon gehad, cappuccino en toast met een gekookt eitje daarna geskyped met mn beste vriendin, zometeen met de hond naar het park en dan op naar Almelo voor een feestje

Slankies ook een fijne dag gewenst!
      zondag 16 mei 2010 @ 13:37:05 #99
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81486473
    fijne dag, LadyBlack!

Ik ben hard bezig, nu eerst even lunchen. Goh, die vacature die ik gezien heb is echt leuk en helemaal niet in m'n vakgebied...En nu wil ik de hele tijd beginnen met een brief..Maar ik geloof toch dat de scriptie prioriteit heeft op dit moment..
    pi_81486539
    quote:
    Op zondag 16 mei 2010 12:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Moet ik eigenlijk ook, maar hij houdt het misschien niet heel lang meer (= maanden) vol, dus om m nou te stofzuigen voor de evt. sloop ... ghe ... mnd terug smarties laten vallen en op sommige plekken zijn ze niet weg te halen, liggen ze te verkleuren. Heel erg
    Heb vriendje overgehaald straks even te gaan wandelen, zal geen uren worden helaas maar iets is beter dan niets. Daarna calorieën verbranden in het huishouden.
    Nu maar even lunchen met een meergranenbroodje kip of kalkoenfilet!
    Fijne dag
    Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')