quote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Perruche het volgende:
mevrouw puff, woon jij in rotterdam? hier werden ze ook uitgedeeld!
Ik ben een beetje aangeschoten, viendje zei net dat ie bij me weg wil en ik voel me zwaar klote. Als avondeten een pak kokejes een zak chips en een paar glazen rose. verdomme.
Zo snel dan helemaal omslaan? Niet gewoon dat hij wat riep omdat hij even boos was ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef Perruche het volgende:
lijstje dan
O: meloen, mango en omelet van 2 ei
L: broodje garnaal/kouseband en 2 kleine loempias
(toen was alles nog goed met vriendje) minibros
S: 1.15 uur lopen in de stad
T: snoepjes
D: kopje courgettesoep, 5 koeken (groot), halve zak chips, halve fles wijn
ik wil helemaal niet van m'n vriendje af.
Oh, ik heb er tijdens mijn studententijd gewoond, in 4 verschillende huizenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
De Oosterpoort is de mooiste wijk van Groningen
De Oosterpoort is een dorp in de stad
De Oosterpoort kan je haast niet meer bezingen
want volgens velen moest die oude wijk maar plat
Ik stam nog uit de tijd dat de O'poort een afbraakbuurt was, vol onbewoonbare panden en we moesten strijden tegen Aagrunol en Ypke Gietema.
hij zei dat ie 70% zeker is. Wat een percentagequote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
He Perruche, wat een kut-nieuws! Komt dit onverwacht voor je? Je had het vanochtend nog over ergens anders samen gaan wonen?
Logisch dat je je klote voelt natuurlijk.. Is het een definitief besluit, of misschien een tijdelijk iets waar nog over te praten valt?
Sterkt in ieder geval!
Of misschien niet. Dit klinkt misschien wel heel rot, maar was er een paar weken geleden ook al niet zoiets? Op een gegeven moment moeten knopen doorgehakt worden, anders blijf je in zo'n soort cirkel hangen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat naar, Perruche!Hopelijk draait hij nog bij.
arme perruche!!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoop dat het allemaal goed komt Perruche!
Moet douchen en slapen maar heb heul geen zin
Mo, ben je al zenuwachtig voor de uitslag van FokIdol?
Dat ja! Leuke blogs allebei/allemaal!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:51 schreef imago het volgende:
Hey XM! Vind het heel leuk om de verhalen van jou en Duvel te lezen. En ook die van Mini!
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Of zo'n crisis is een keerpunt en je ziet allebei in dat je elkaar toch echt niet kwijt wilt. In elk geval moet er duidelijkheid zijn, en niet 70%.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Of misschien niet. Dit klinkt misschien wel heel rot, maar was er een paar weken geleden ook al niet zoiets? Op een gegeven moment moeten knopen doorgehakt worden, anders blijf je in zo'n soort cirkel hangen.
dit klinkt botter dan dat ik het bedoel, maar weet niet precies hoe ik het anders neer moet zetten.
Heb je wel gelijk in. Ik moet ook dingen veranderen, alleen heb nogal een kloteperiode achter de rug en soms lijken dingen makkelijker dan ze uiteindelijk zijn. Als hij dat niet wil, prima, maar zeg dan óf ja, óf nee. Die ruzies iedere keer is ook niets.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Of misschien niet. Dit klinkt misschien wel heel rot, maar was er een paar weken geleden ook al niet zoiets? Op een gegeven moment moeten knopen doorgehakt worden, anders blijf je in zo'n soort cirkel hangen.
dit klinkt botter dan dat ik het bedoel, maar weet niet precies hoe ik het anders neer moet zetten.
Of veel sportenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:58 schreef imago het volgende:
Avondeten deze week:
ma: pizza
di: uit eten bij de Italiaan
wo: pasta bij vriendinnetjes
do: Chinees
vr: opwarmlasagna
za: McDonald's
zo: uit eten bij de Thai
En vorige week was nog erger. Ik moet echt weer zelf gaan koken!
Nee, die ruzies lijkt me het lastigste. Duidelijkheid is fijn!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in. Ik moet ook dingen veranderen, alleen heb nogal een kloteperiode achter de rug en soms lijken dingen makkelijker dan ze uiteindelijk zijn. Als hij dat niet wil, prima, maar zeg dan óf ja, óf nee. Die ruzies iedere keer is ook niets.
Nou ja, eerst maar eens even slapen. Het zal ook wel komen door de druk van de scriptie enzo, werkt ook niet mee.
Zou iemand me trouwens de blog van XM willen PM en? Ben toch ook wel erg benieuwd!
Mis? Of een lekker vol glasquote:Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef loveli het volgende:
Even een bodempje drank voor het slapengaan, inschenken in het donker. Oeps...
Cheers!!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef loveli het volgende:
Even een bodempje drank voor het slapengaan, inschenken in het donker. Oeps...
Lieverd, als dat je groente van vandaag was, wat denk je zelf? Vitamientjes zitten niet in de lucht...quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef Noukjee het volgende:
geen idee waar jullie het allemaal over hebben,
haha, ik woon maar in Apeldoorn!
Maar als ik het goed begrijp zijn aantal van jullie ook privé bevriend met elkaar?
@ Perruche, sterkte ! Hoop dat jullie er nog uit komen!
BAH, voel me vet en dik en lelijk en bol en rond.
Gevoel dat ik vandaag heel erg gezondigd heb,
valt volgens mij wel mee, maar voel me er niet zo goed onder als ik zoveel brood eet,
maar heb zo'n last van me borst, dat ik zo'n pijn heb met eten door slikken,
geeft zo'n drukkende pijn op me borst..
morgen toch maar even langs de huisarts als het morgen nog steeds zo is ??
mijn lijstje
o: 1 beschuitje met appelstroop, 1 beschuitje met vruchtenhagel
m: 1 boterham met cervelaatworst, 1 boterham met roomkaas, kipfilet, komkommer, 1 krentebol
t: 12 snoepjes, klein klaasje smoothie (magere yoghurt/peer)
![]()
a: 1 boterham (geroosterd) met haringfilet in tomatensaus, 1 boterham (geroosterd) met kipfilet en een schaal(tje) stracciatella-ijs![]()
t: 12 volkoren biscuitjes, 2 mokken thee
bah, ik ga me maar verstoppen in me bed en snel slapen, voordat ik me nog meer volprop, morgen nieuwe week, en ga voor 7 goeie dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zonder zondes!!!![]()
Slaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |