hmmm.. ik weet het niet ik vraag het nog wel een keer waar het was..quote:Op zondag 16 mei 2010 19:51 schreef neen het volgende:
[..]
Als je vanaf de 3 gezusters het plein oversteekt, kom je dan niet uit bij de V&D?
Hoek Zwanestraat/Oude Boteringestraat, vermoed ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:58 schreef P.F het volgende:
[..]
hmmm.. ik weet het niet ik vraag het nog wel een keer waar het was..
Ja, dat moet het geweest zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoek Zwanestraat/Oude Boteringestraat, vermoed ik.
Is de Van Leest geannexeerd door de FRS? Ik ben veel te lang niet meer in Groningen-stad geweest.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoek Zwanestraat/Oude Boteringestraat, vermoed ik.
Ja, het verbaasde mij ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is de Van Leest geannexeerd door de FRS? Ik ben veel te lang niet meer in Groningen-stad geweest.
Of Leeuwardenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef neen het volgende:
Er gaat niets boven Groningen!
Groningen Koningen.
Kom overigens uit Den Helder, woon hier sinds 8 mnd, maar kom hier al 5,5 jrquote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef neen het volgende:
Veel mensen die niet tevreden zijn met hun lichaam die roots in Leeuwarden hebben
Omdat het sun gesellige stad is juh.
Ik heb ook in Den Helder gewoondquote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef j.t het volgende:
[..]
Kom overigens uit Den Helder, woon hier sinds 8 mnd, maar kom hier al 5,5 jr
Ja klopt, maar die wil het niet meer doen ... vast iets met emails etc. Dus dacht begin lekker makkelijk opnieuwquote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb ook in Den Helder gewoond![]()
Jij had eerst zeker een andere account
Dank u, goed argument om 'em niet te nemen. Ik zoek iets dat nog wel in m'n broekzak past.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het woord mini bij deze telefoon mij mijn wenkbrauwen deed fronsen.
Wat een dondersgroot ding is dat.
ik heb op een jenaplan gezeten, in Leeuwarden!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Morgen heb ik een excursie btw, we gaan bij een Jenaplanschool kijken. Bleeeeeh
. Wordt echt een lange dag ook: eerst om 10 uur met twee anderen aan een opdracht werken, dan lunchen, dan excursie (of eerst excursie en dan dineren) en dan een keer naar huis.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:37 schreef neen het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt dan.
[..]
Mijn pa komt uit de Oosterpoort
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb op een jenaplan gezeten, in Leeuwarden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |