Jij kijkt een oude aflevering ?:Pquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind die Emmeley het nonnetje wel nice.
Preciesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:21 schreef Ritmo het volgende:
Volgens mij drukken mannen sowieso veel minder snel weg dan vrouwen.
weifen ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:22 schreef xthexonlyxone het volgende:
ik vind het maar zielig hoe die meisjes die jongen afkraken.
![]()
eejj vandaag staan er mannen nu kunnen zei be-oordelen
nu worden de weifen afgezeikt.
klopt ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar er zijn dan ook meer knappe vrouwen dan knappe mannen denk ik.
niet echt...quote:
Zouden zo uit FOK! KLB kunnen komen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:28 schreef Mummiepak het volgende:
Er zitten ook wel gasten tussen van dat je denkt: nou nou
quote:
Pim is een beetje een gladde jongen...quote:
Hij is gewoon knap.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Pim is een beetje een gladde jongen...
Ja. Geil.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef Ritmo het volgende:
Jaaa let op jongens, die met die gele vleugels stond er weer.![]()
Oeh, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:34 schreef SemperSenseo het volgende:
Nou dat was het dan...
* SemperSenseo schakelt net op tijd over naar House op Net5
Hoe zie jij dat zo snelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:30 schreef Desunoto het volgende:
Ze kiest er wel exact twee uit die het meest bij haar passen. Dat zie ik mannen nog niet zo snel doen
Precies ze heeft gewoon de stereotypes gekozen. Net zoals mannen de wijffies kiezen met het kortste rokjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:44 schreef Dwab het volgende:
Ze kiest gewoon 2 knappe mannen uit die goed in het plaatje passen, zit verder niks achter van goed bij elkaar passen ofzo. Daar kom je altijd pas na een paar maanden achter
..zien er vele malen beter uit dan die andere fokkers.quote:
Gisteren @ rtl gemist waren alleen de hetero's te zien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:23 schreef Desunoto het volgende:
Hebben de de homo's weggelaten?![]()
Die waren als eerst. Zou wel stom zijn...
Wat een onzinquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:52 schreef Bevin het volgende:
Wat kansloos ook he met 30 kerels, zo voorspelbaar. Zeker als er 25 daarvan van die sjonnies zijn en je dan een normale vrouw uit de lift laat komen, tja die willen ze wel
Daarom staan er normaal ook 30 vrouwen voor 1 kerel. De mannen kiezen voor kwantiteit, vrouwen voor kwaliteit
De meeste 'mannen' hadden zelf ook wel door dat zij niet bij hun zou passen, maar goed, als je maar één aflevering meedoet in dit programma, dan overtreft de vraag overduidelijk het aanbodquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat een onzin
Als er een leuke kerel is, blijven er toch ook altijd veel lampjes branden bij de vrouwen?
En dit was gewoon een leuk wijf.
Dat zag je donderdag wel idd, maar over het algemeen denk ik wel dat de meeste mannen minder snel een vrouw weg drukken als andersom. Ik had deze meid overigens ook laten staanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:07 schreef rijsttafel het volgende:
Wat een onzin
Als er een leuke kerel is, blijven er toch ook altijd veel lampjes branden bij de vrouwen?
En dit was gewoon een leuk wijf.
herhalingquote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Desunoto het volgende:
Als ik in de gids kijk staat er vanavond om 20:00 gewoon TMO gepland?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jij oordeelt alleen over de vrouwtjes die er staan?
Nee, hij is mannelijk.quote:
nou, toen die broek uitging werd ik nat op plaatsen waar ik het niet mogelijk achtte...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Nee, hij is mannelijk.
Je kan niet echt zeggen of iemand van je eigen geslacht 'er leuk uitziet'.
Natuurlijk kan dat. Je hoeft niet op mannen te vallen om een oordeel te geven.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Nee, hij is mannelijk.
Wat L.No ook zegt. Waarom niet? Ik kan echt wel van vrouwen zeggen of ze er leuk uit zien of niet hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Mummiepak het volgende:
Nee, hij is mannelijk.
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat mannen het niet over andere mannen durven te zeggen omdat ze dan gelijk voor homo worden uitgemaakt door sommige.. ja dat is gewoon sneu
Dat is ong 25 toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
de dames die daar staan
maar dat terzijde
Denk niet dat je het kan afschuiven op materialistisch.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef Knuck-les het volgende:
Wat een koning met dat filmpje in dat grote huis, om vervolgens doodleuk in het filmpje erop te zeggen dat het een test was om te kijken hoe materialistisch die hoeren zijn
Ja, dat is dus het verschil tussen geld hebben of niet. Ik vind die wijven de laatste tijd trouwens wel écht een beetje té kritisch. Ik bedoel, je gaat een date hebben met een jongen, je hoeft niet gelijk te trouwen. Je bent toch zelf ook niet perfect.. ik snap wel waarom ze allemaal geen vriend hebben...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Denk niet dat je het kan afschuiven op materialistisch.
Er is gewoon een groot verschil tussen 'op kamers wonen' en gewoon een eigen huisje hebben (hoe klein of groot dan ook)
Dan ligt het vooral ook in welke stad je woont .. Maar voor mijn gevoel is het grootste verschil dan of je student bent of werkend. Werk je , dan kunnen de meeste wel ergens een huurhuisje veroorloven. (miss in de grote steden is dat wat anders).quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef Dwab het volgende:
Ja, dat is dus het verschil tussen geld hebben of niet. Ik vind die wijven de laatste tijd trouwens wel écht een beetje té kritisch. Ik bedoel, je gaat een date hebben met een jongen, je hoeft niet gelijk te trouwen. Je bent toch zelf ook niet perfect.. ik snap wel waarom ze allemaal geen vriend hebben...
Natuurlijk kan dat wel. Ik ben ook 100% hetero maar als ik een jongen er goed uit vind zien dan zeg ik dat gewoon. Komt niet vaak voor hoor, maar de keren dat het voorkomt deins ik er ook niet voor terug omdat het "gay" zou zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Nee, hij is mannelijk.
Ja, ok daar heb je ook wel gelijk in. Ik had trouwens met een half oog gekeken en niet mee gekregen dat hij nog bij zijn ouders woonde... dat vind ik persoonlijk ook wel behoorlijk suf, al vond ik deze jongen dan wel weer erg leuk overkomen, dus ik had hem er niet op afgekeurd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan ligt het vooral ook in welke stad je woont .. Maar voor mijn gevoel is het grootste verschil dan of je student bent of werkend. Werk je , dan kunnen de meeste wel ergens een huurhuisje veroorloven. (miss in de grote steden is dat wat anders).
En ik ga liever zelf voor een werkende man. En idd 29 en nog thuis wonend
Heb afgelopen paar keer wel een beetje gekeken, maar de mannen die daar komen zijn vaak niet echt heel aantrekkelijk, of je moet net op dat bepaalde type vallen.
Er zijn maar weinig waar ik mee op date zou willen en dan kijk ik alleen maar of er enigszins een aantrekkingskracht is mbt uiterlijk en eerste indruk. (wat mij toch wel essentieel lijkt)
Zie mijn post.. het gaat vooral om de 'fase' waar hij in zit. Studeert hij nog -> kamersquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Desunoto het volgende:
Maar verder maakt het toch geen fuck uit of iemand op kamers woont, of in een villa zit?
Het gaat toch om die man zelf? Om de persoon? Bij mij werkt het zo dat ik iemand ineens heel leuk kan vinden en dat ligt dan aan onze gesprekken, zijn uitstraling, zijn lach, intelligentie etc etc. het totaalpakket, maar ik snap niet hoe je af kunt knappen op dat soort randvoorwaarden als een huis... Je bént toch niet waar je woont?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:38 schreef Honeymooner het volgende:
Mwoah hij deelde een keuken (en vast ook z'n badkamer), daar zou ik niet op zitten te wachten. Vooral mannenhuizen zijn niet echt vaak schoon te noemen. Naja, als iemand 29 is, zou ik hopen dat ie daar ook klaar mee is.
Ik zie ook zelden leuke kerels voorbijkomen trouwens..
Misschien werkt dit in jouw omgeving zo, maar ik ken genoeg mensen die werken en gewoon met vrienden in een normaal huis of appartement wonen. En dat zijn mooie schone huizen. Waarom zou je een huis in je eentje wel altijd schoon kunnen houden en met 3 vrienden niet, dat is gewoon de grootste bullshit ooit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:42 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zie mijn post.. het gaat vooral om de 'fase' waar hij in zit. Studeert hij nog -> kamers
werkt hij -> eigen woning (huur/koop).
Eerlijk gezegd heb ik nu ik zelf werk, niet heel erg zin in een student. Zou hem er niet per definitie op afkeuren, maar het is een (min)puntje.
Als zo'n vrouw zegt: ik wil hem niet want hij moet wel een kast van een huis hebben, ja dan ben je materialistisch. Maar als je werkt en je bent een jaar of 30 en je woont nog op kamers.. dan ga ik mijn vraagtekens zetten. (ja het is mogelijk dat ie niks kan vinden, ja het is mogelijk dat hij pas net de baan heeft etc etc)
Ow naja, ik kan wel op zulke dingen afknappen. Het zegt toch iets over je..quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef Dwab het volgende:
[..]
Het gaat toch om die man zelf? Om de persoon? Bij mij werkt het zo dat ik iemand ineens heel leuk kan vinden en dat ligt dan aan onze gesprekken, zijn uitstraling, zijn lach, intelligentie etc etc. het totaalpakket, maar ik snap niet hoe je af kunt knappen op dat soort randvoorwaarden als een huis... Je bént toch niet waar je woont?
Deze jongen had trouwens gewoon een baan, dus hij kiest ervoor op deze manier te wonen. Moet hij toch lekker zelf weten?
Pfff, ik ben zelf een vrouw, maar ik snap vrouwen héél vaak niet...
Qua materialistisch heb ik wel een grens hoor. Ik heb een vriend gehad die nooit geld had, moest ik dus alles altijd betalen. En ik wilde gewoon uit eten en leuke dingen doen en uitgaan etc. Zó irritant als iemand dan gewoon géén geld heeft om voor zichzelf te betalen... Ja, dat was wel een behoorlijke afknapper...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Ow naja, ik kan wel op zulke dingen afknappen. Het zegt toch iets over je..
Al moet ik zeggen dat het een grotere afknapper zou zijn als ie nog bij z'n ouders woonde.
Ik vond het geniaal eigenlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef Laydina het volgende:
Deze had ik er trouwens niet om afgewezen..
Wel bij z'n laatste filmpje, want ik ben niet van dergelijke humor
jaquote:Op maandag 24 mei 2010 20:10 schreef PabloLopez het volgende:
zijn dit herhalingen? nu een gast die naar de dating docter ging? :S
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef Anonymousz het volgende:
aanstaande maandag een nieuwe seizoen van Take Me Out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens rtl 5 welquote:
Er staan anders genoeg monsters in de rij die voldoen aan zijn wensen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef female81 het volgende:
Schijnbaar krijgen we vanaf vanavond ook te horen hoe het met de kandidaten is afgelopen, na de date? Dat was iets wat ik in de eerdere reeksen vond missen.
Die bordjes (lauw, warm, enzovoort) die ze - onzichtbaar voor hun date - laten zien als ze elkaar net ontmoet hebben, zijn ook nieuw.
Prachtig trouwens, al die meiden die wegklikten toen die ene jongen zei een wat voller meisje te willen. "Help, mijn kont is vast niet dik genoeg voor hem."Het leek even de omgekeerde wereld.
Jups, eerste match alweer gehad.quote:
Ze krijgen geen date hoor. Als ze willen kunnen ze nummers uitwisselen en zelf een date regelen, maar het programma regelt niets voor hun.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef female81 het volgende:
Schijnbaar krijgen we vanaf vanavond ook te horen hoe het met de kandidaten is afgelopen, na de date? Dat was iets wat ik in de eerdere reeksen vond missen.
Die bordjes (lauw, warm, enzovoort) die ze - onzichtbaar voor hun date - laten zien als ze elkaar net ontmoet hebben, zijn ook nieuw.
Prachtig trouwens, al die meiden die wegklikten toen die ene jongen zei een wat voller meisje te willen. "Help, mijn kont is vast niet dik genoeg voor hem."Het leek even de omgekeerde wereld.
Geen date! Hij hacked computersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vriendin heeft de Wii maar aangezet, praat me even bij over de aflevering
Je moet het woord computer niet eens uitsprekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Laydina het volgende:
Computershacken..Ja inderdaad, perfect om gelijk aan de vrouwtjes te vertellen hehe
Echt he, sommige mensen denken gewoon niet naquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Laydina het volgende:
Computershacken..Ja inderdaad, perfect om gelijk aan de vrouwtjes te vertellen hehe
ik kijk met je mee mopquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef Tammymara het volgende:
Deze moet ik even volgen aangezien er morgen iemand meedoet die ik ken
vooral op het eindequote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Rave_NL het volgende:
Pssst...Dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie zou dat zijn![]()
Schijnt iig geen ladiesman te zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat meen je niet
wie zou dat zijn
Neej dat bleek wel....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schijnt iig geen ladiesman te zijn
Wie ben jijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah goed he.... ik was het al weer vergeten, lachde me helemaal kapot toen ik die hoorde
oh reallyquote:
Ouder worden noemen ze dat, volwassener. Snappiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is die gast serieus geworden zeg, Robert was echt de clown van de school vroeger
(heb 'm iets van 6 jaar niet gezien)
heet je aardigquote:
Als ik jou toch niet had...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ouder worden noemen ze dat, volwassener. Snappie
huh wie wat welkequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef golfer het volgende:
Ik ga vrijdag voor het eerst en w.s. ook voor het laatst naar dit programma kijken vanwege de deelname van die Fok!-er.
hahahaha ja het was ook geeeeen gezicht die 2 naast elkaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:19 schreef Haque het volgende:
Kom er sinds gister weer achter dat er nieuwe zijnMoest zohard lachen toen die lillyputter gister uit het publiek kwam, die gast had iets anders in gedachten met 'een kleine vrouw':D
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
zo noemt iedereen medus ik heb me er maar bij neergelegd
Iemand die aardig heet.quote:
Jij wil die aardappelmond zie hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:18 schreef Desunoto het volgende:
Vandaag heb ik het weer gemist omdat ik ergens anders moest zijn.
Waarom staan de afleveringen nog steeds niet online?
Wel lef met zulke tekstenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Na het klaarkomen?
Hij dacht met dit filmpje ga ik scoren
Om half12 of 12uur ofzoiets komt altijd herhaling op rtl5, ik heb van vandaag ook gemistquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:18 schreef Desunoto het volgende:
Vandaag heb ik het weer gemist omdat ik ergens anders moest zijn.
Waarom staan de afleveringen nog steeds niet online?
Bedankt. Het werkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
Als ik het goed heb is het deze:
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s4_a3.xml
Kan het niet controleren aangezien mijn verbinding heel traag is momenteel.
Het was echt een toffe, aardige, oprechte jongeman waar de meeste nog wat van kunnen leren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:59 schreef female81 het volgende:
Dat was een mooie jongen, die tweede. En volgens mij nog aardig ook.
Hij leek me op het eerste gezicht niet voldoen aan het stereotype. Maar als je boer bent is het blijkbaar gelijk 'exit' voor de verwende trutjes in die rij.
nou inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef =HellFire= het volgende:
Dit is by far het slechtste blik vrouwen wat ze open hebben getrokken voor Take Me Out tot nu toe. Oké, klein handjevol dat er leuk uitziet, waarvan twee van hen waarschijnlijk het leukst en oprechtst zijn (Elise en Iren geloof ik). Prima dat de meeste vrouwen van het rijtje eisen hebben, maar reëel zijn ze vaak allesbehalve. Sjesus...
Then again: de meeste gasten tot nu toe komen trouwens uit hetzelfde blik, dus wat dat betreft...
Maar goed, we kijken gewoon verder eh!
Ik heb maar met een half oog gekeken,(visite)quote:
Qua aandachtshoeren valt het reuze mee toe nu toe.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef =HellFire= het volgende:
Dit is by far het slechtste blik vrouwen wat ze open hebben getrokken voor Take Me Out tot nu toe. Oké, klein handjevol dat er leuk uitziet, waarvan twee van hen waarschijnlijk het leukst en oprechtst zijn (Elise en Iren geloof ik). Prima dat de meeste vrouwen van het rijtje eisen hebben, maar reëel zijn ze vaak allesbehalve. Sjesus...
Then again: de meeste gasten tot nu toe komen trouwens uit hetzelfde blik, dus wat dat betreft...
Maar goed, we kijken gewoon verder eh!
Dit is hem vast niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:58 schreef golfer het volgende:
Ik heb RT5 ook gevonden en wacht op de komst van onze Fok!-held.
Nee, dit is hem niet.quote:
Pssst...Als jij als eerste moest. Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
jaquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:10 schreef Braamyo het volgende:
Je herkent me aan een rood overhemd dingges![]()
Bron?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:21 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zegt die rave_NL dat hij dan op de stip staat vandaag?
Pssst...Hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bedoelde hem er dus mee ipv jezelf.All good things are wild and free.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |