Ouder worden noemen ze dat, volwassener. Snappiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is die gast serieus geworden zeg, Robert was echt de clown van de school vroeger
(heb 'm iets van 6 jaar niet gezien)
heet je aardigquote:
Als ik jou toch niet had...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ouder worden noemen ze dat, volwassener. Snappie
huh wie wat welkequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef golfer het volgende:
Ik ga vrijdag voor het eerst en w.s. ook voor het laatst naar dit programma kijken vanwege de deelname van die Fok!-er.
hahahaha ja het was ook geeeeen gezicht die 2 naast elkaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:19 schreef Haque het volgende:
Kom er sinds gister weer achter dat er nieuwe zijnMoest zohard lachen toen die lillyputter gister uit het publiek kwam, die gast had iets anders in gedachten met 'een kleine vrouw':D
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
zo noemt iedereen medus ik heb me er maar bij neergelegd
Iemand die aardig heet.quote:
Jij wil die aardappelmond zie hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:18 schreef Desunoto het volgende:
Vandaag heb ik het weer gemist omdat ik ergens anders moest zijn.
Waarom staan de afleveringen nog steeds niet online?
Wel lef met zulke tekstenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Na het klaarkomen?
Hij dacht met dit filmpje ga ik scoren
Om half12 of 12uur ofzoiets komt altijd herhaling op rtl5, ik heb van vandaag ook gemistquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:18 schreef Desunoto het volgende:
Vandaag heb ik het weer gemist omdat ik ergens anders moest zijn.
Waarom staan de afleveringen nog steeds niet online?
Bedankt. Het werkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
Als ik het goed heb is het deze:
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s4_a3.xml
Kan het niet controleren aangezien mijn verbinding heel traag is momenteel.
Het was echt een toffe, aardige, oprechte jongeman waar de meeste nog wat van kunnen leren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:59 schreef female81 het volgende:
Dat was een mooie jongen, die tweede. En volgens mij nog aardig ook.
Hij leek me op het eerste gezicht niet voldoen aan het stereotype. Maar als je boer bent is het blijkbaar gelijk 'exit' voor de verwende trutjes in die rij.
nou inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef =HellFire= het volgende:
Dit is by far het slechtste blik vrouwen wat ze open hebben getrokken voor Take Me Out tot nu toe. Oké, klein handjevol dat er leuk uitziet, waarvan twee van hen waarschijnlijk het leukst en oprechtst zijn (Elise en Iren geloof ik). Prima dat de meeste vrouwen van het rijtje eisen hebben, maar reëel zijn ze vaak allesbehalve. Sjesus...
Then again: de meeste gasten tot nu toe komen trouwens uit hetzelfde blik, dus wat dat betreft...
Maar goed, we kijken gewoon verder eh!
Ik heb maar met een half oog gekeken,(visite)quote:
Qua aandachtshoeren valt het reuze mee toe nu toe.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef =HellFire= het volgende:
Dit is by far het slechtste blik vrouwen wat ze open hebben getrokken voor Take Me Out tot nu toe. Oké, klein handjevol dat er leuk uitziet, waarvan twee van hen waarschijnlijk het leukst en oprechtst zijn (Elise en Iren geloof ik). Prima dat de meeste vrouwen van het rijtje eisen hebben, maar reëel zijn ze vaak allesbehalve. Sjesus...
Then again: de meeste gasten tot nu toe komen trouwens uit hetzelfde blik, dus wat dat betreft...
Maar goed, we kijken gewoon verder eh!
Dit is hem vast niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:58 schreef golfer het volgende:
Ik heb RT5 ook gevonden en wacht op de komst van onze Fok!-held.
Nee, dit is hem niet.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Rave_NL het volgende:
Pssst...Als jij als eerste moest. Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
jaquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:10 schreef Braamyo het volgende:
Je herkent me aan een rood overhemd dingges![]()
Bron?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:21 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zegt die rave_NL dat hij dan op de stip staat vandaag?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Rave_NL het volgende:
Pssst...Hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bedoelde hem er dus mee ipv jezelf.All good things are wild and free.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |