Jups, eerste match alweer gehad.quote:
Ze krijgen geen date hoor. Als ze willen kunnen ze nummers uitwisselen en zelf een date regelen, maar het programma regelt niets voor hun.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef female81 het volgende:
Schijnbaar krijgen we vanaf vanavond ook te horen hoe het met de kandidaten is afgelopen, na de date? Dat was iets wat ik in de eerdere reeksen vond missen.
Die bordjes (lauw, warm, enzovoort) die ze - onzichtbaar voor hun date - laten zien als ze elkaar net ontmoet hebben, zijn ook nieuw.
Prachtig trouwens, al die meiden die wegklikten toen die ene jongen zei een wat voller meisje te willen. "Help, mijn kont is vast niet dik genoeg voor hem."Het leek even de omgekeerde wereld.
Geen date! Hij hacked computersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vriendin heeft de Wii maar aangezet, praat me even bij over de aflevering
Je moet het woord computer niet eens uitsprekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Laydina het volgende:
Computershacken..Ja inderdaad, perfect om gelijk aan de vrouwtjes te vertellen hehe
Echt he, sommige mensen denken gewoon niet naquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Laydina het volgende:
Computershacken..Ja inderdaad, perfect om gelijk aan de vrouwtjes te vertellen hehe
ik kijk met je mee mopquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef Tammymara het volgende:
Deze moet ik even volgen aangezien er morgen iemand meedoet die ik ken
vooral op het eindequote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Rave_NL het volgende:
Pssst...Dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie zou dat zijn![]()
Schijnt iig geen ladiesman te zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat meen je niet
wie zou dat zijn
Neej dat bleek wel....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schijnt iig geen ladiesman te zijn
Wie ben jijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah goed he.... ik was het al weer vergeten, lachde me helemaal kapot toen ik die hoorde
oh reallyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |