Ow naja, ik kan wel op zulke dingen afknappen. Het zegt toch iets over je..quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef Dwab het volgende:
[..]
Het gaat toch om die man zelf? Om de persoon? Bij mij werkt het zo dat ik iemand ineens heel leuk kan vinden en dat ligt dan aan onze gesprekken, zijn uitstraling, zijn lach, intelligentie etc etc. het totaalpakket, maar ik snap niet hoe je af kunt knappen op dat soort randvoorwaarden als een huis... Je bént toch niet waar je woont?
Deze jongen had trouwens gewoon een baan, dus hij kiest ervoor op deze manier te wonen. Moet hij toch lekker zelf weten?
Pfff, ik ben zelf een vrouw, maar ik snap vrouwen héél vaak niet...
Qua materialistisch heb ik wel een grens hoor. Ik heb een vriend gehad die nooit geld had, moest ik dus alles altijd betalen. En ik wilde gewoon uit eten en leuke dingen doen en uitgaan etc. Zó irritant als iemand dan gewoon géén geld heeft om voor zichzelf te betalen... Ja, dat was wel een behoorlijke afknapper...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Ow naja, ik kan wel op zulke dingen afknappen. Het zegt toch iets over je..
Al moet ik zeggen dat het een grotere afknapper zou zijn als ie nog bij z'n ouders woonde.
Ik vond het geniaal eigenlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef Laydina het volgende:
Deze had ik er trouwens niet om afgewezen..
Wel bij z'n laatste filmpje, want ik ben niet van dergelijke humor
jaquote:Op maandag 24 mei 2010 20:10 schreef PabloLopez het volgende:
zijn dit herhalingen? nu een gast die naar de dating docter ging? :S
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef Anonymousz het volgende:
aanstaande maandag een nieuwe seizoen van Take Me Out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens rtl 5 welquote:
Er staan anders genoeg monsters in de rij die voldoen aan zijn wensen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef female81 het volgende:
Schijnbaar krijgen we vanaf vanavond ook te horen hoe het met de kandidaten is afgelopen, na de date? Dat was iets wat ik in de eerdere reeksen vond missen.
Die bordjes (lauw, warm, enzovoort) die ze - onzichtbaar voor hun date - laten zien als ze elkaar net ontmoet hebben, zijn ook nieuw.
Prachtig trouwens, al die meiden die wegklikten toen die ene jongen zei een wat voller meisje te willen. "Help, mijn kont is vast niet dik genoeg voor hem."Het leek even de omgekeerde wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |