abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:44:45 #101
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_81594379
Daar oordeel ik niet over
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_81594428
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef Rave_NL het volgende:
Daar oordeel ik niet over
Jij oordeelt alleen over de vrouwtjes die er staan?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:46:44 #103
168777 Rave_NL
pi_81594472
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Laydina het volgende:

[..]

Jij oordeelt alleen over de vrouwtjes die er staan?

en het liefst zo lomp mogelijk dan.
pi_81594528
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:46 schreef Rave_NL het volgende:

en het liefst zo lomp mogelijk dan.
Hmm dan ben je vast een jong broekkie
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:49:01 #105
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_81594604
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Laydina het volgende:

[..]

Nee, hij is mannelijk.

Je kan niet echt zeggen of iemand van je eigen geslacht 'er leuk uitziet'.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:49:26 #106
168777 Rave_NL
pi_81594633
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik val prima binnen de doelgroep.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:50:28 #107
168777 Rave_NL
pi_81594684
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Mummiepak het volgende:

[..]

Nee, hij is mannelijk.

nou, toen die broek uitging werd ik nat op plaatsen waar ik het niet mogelijk achtte...

dinsdag 18 mei 2010 @ 20:52:21 #108
137556 L.no
Midlife crisis
pi_81594814
quote:

[..]

Nee, hij is mannelijk.

Natuurlijk kan dat. Je hoeft niet op mannen te vallen om een oordeel te geven.
Iemand 'leuk vinden' kan verschillende opzichten hebben, maar hij kijkt alleen naar vrouwen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_81595171
quote:

Nee, hij is mannelijk.

Wat L.No ook zegt. Waarom niet? Ik kan echt wel van vrouwen zeggen of ze er leuk uit zien of niet hoor

Dat mannen het niet over andere mannen durven te zeggen omdat ze dan gelijk voor homo worden uitgemaakt door sommige.. ja dat is gewoon sneu
pi_81595199
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik val prima binnen de doelgroep.
doelgroep van?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:02:41 #111
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_81595388
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:58 schreef Laydina het volgende:

[..]

Dat mannen het niet over andere mannen durven te zeggen omdat ze dan gelijk voor homo worden uitgemaakt door sommige.. ja dat is gewoon sneu
Dat bedoel ik dus.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:15:42 #112
168777 Rave_NL
pi_81596177
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef Laydina het volgende:

[..]

doelgroep van?
de dames die daar staan
maar dat terzijde
pi_81596224
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

de dames die daar staan
maar dat terzijde
Dat is ong 25 toch?
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:24:17 #114
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_81642379
Wat een koning met dat filmpje in dat grote huis, om vervolgens doodleuk in het filmpje erop te zeggen dat het een test was om te kijken hoe materialistisch die hoeren zijn
pi_81642451
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef Knuck-les het volgende:
Wat een koning met dat filmpje in dat grote huis, om vervolgens doodleuk in het filmpje erop te zeggen dat het een test was om te kijken hoe materialistisch die hoeren zijn
Denk niet dat je het kan afschuiven op materialistisch.
Er is gewoon een groot verschil tussen 'op kamers wonen' en gewoon een eigen huisje hebben (hoe klein of groot dan ook)
pi_81645534
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef Laydina het volgende:

[..]

Denk niet dat je het kan afschuiven op materialistisch.
Er is gewoon een groot verschil tussen 'op kamers wonen' en gewoon een eigen huisje hebben (hoe klein of groot dan ook)
Ja, dat is dus het verschil tussen geld hebben of niet. Ik vind die wijven de laatste tijd trouwens wel écht een beetje té kritisch. Ik bedoel, je gaat een date hebben met een jongen, je hoeft niet gelijk te trouwen. Je bent toch zelf ook niet perfect.. ik snap wel waarom ze allemaal geen vriend hebben...
pi_81645651
Nouuu, ik was ook bruut afgeknapt op deze kerel hoor.. Het zegt ook iets over hemzelf dat hij nog op 'kamers' woont op z'n 29ste. Sorry, maar ik heb ook liever iemand die iets zelfstandiger al is.
pi_81645737
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef Dwab het volgende:

Ja, dat is dus het verschil tussen geld hebben of niet. Ik vind die wijven de laatste tijd trouwens wel écht een beetje té kritisch. Ik bedoel, je gaat een date hebben met een jongen, je hoeft niet gelijk te trouwen. Je bent toch zelf ook niet perfect.. ik snap wel waarom ze allemaal geen vriend hebben...
Dan ligt het vooral ook in welke stad je woont .. Maar voor mijn gevoel is het grootste verschil dan of je student bent of werkend. Werk je , dan kunnen de meeste wel ergens een huurhuisje veroorloven. (miss in de grote steden is dat wat anders).

En ik ga liever zelf voor een werkende man. En idd 29 en nog thuis wonend

Heb afgelopen paar keer wel een beetje gekeken, maar de mannen die daar komen zijn vaak niet echt heel aantrekkelijk, of je moet net op dat bepaalde type vallen.
Er zijn maar weinig waar ik mee op date zou willen en dan kijk ik alleen maar of er enigszins een aantrekkingskracht is mbt uiterlijk en eerste indruk. (wat mij toch wel essentieel lijkt)
pi_81646349
quote:

[..]

Nee, hij is mannelijk.

Natuurlijk kan dat wel. Ik ben ook 100% hetero maar als ik een jongen er goed uit vind zien dan zeg ik dat gewoon. Komt niet vaak voor hoor, maar de keren dat het voorkomt deins ik er ook niet voor terug omdat het "gay" zou zijn.

En inderdaad, die vrouwen in het programma zijn heel materialistisch. In best wel extreme mate. Ik bedoel, het is logisch dat je niet met een zwerver wil daten of iemand in een woonwagenkamp die zich nooit een etentje in een restaurant kan veroorloven. Maar verder maakt het toch geen fuck uit of iemand op kamers woont, of in een villa zit? Het gaat om de persoon zelf, niet om wat 'ie heeft...
pi_81646442
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:18 schreef Laydina het volgende:

[..]

Dan ligt het vooral ook in welke stad je woont .. Maar voor mijn gevoel is het grootste verschil dan of je student bent of werkend. Werk je , dan kunnen de meeste wel ergens een huurhuisje veroorloven. (miss in de grote steden is dat wat anders).

En ik ga liever zelf voor een werkende man. En idd 29 en nog thuis wonend

Heb afgelopen paar keer wel een beetje gekeken, maar de mannen die daar komen zijn vaak niet echt heel aantrekkelijk, of je moet net op dat bepaalde type vallen.
Er zijn maar weinig waar ik mee op date zou willen en dan kijk ik alleen maar of er enigszins een aantrekkingskracht is mbt uiterlijk en eerste indruk. (wat mij toch wel essentieel lijkt)
Ja, ok daar heb je ook wel gelijk in. Ik had trouwens met een half oog gekeken en niet mee gekregen dat hij nog bij zijn ouders woonde... dat vind ik persoonlijk ook wel behoorlijk suf, al vond ik deze jongen dan wel weer erg leuk overkomen, dus ik had hem er niet op afgekeurd.

Maar op kamers wonen vind ik niks ergs aan. Ik vind het juist wel leuk om samen met goede vrienden een huis te delen als je nog jong bent. Dan kun je ook gewoon in een mooi opgeruimd huis zitten hoor, alleen kom je niet in een leeg huis thuis van je werk, maar in eentje met gezellige huisgenoten waar je even makkelijk een wijntje mee kunt drinken terwijl je domme televisie programma's becommentarieert.
pi_81647083
Mwoah hij deelde een keuken (en vast ook z'n badkamer), daar zou ik niet op zitten te wachten. Vooral mannenhuizen zijn niet echt vaak schoon te noemen. Naja, als iemand 29 is, zou ik hopen dat ie daar ook klaar mee is.
Ik zie ook zelden leuke kerels voorbijkomen trouwens..
pi_81647363
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Desunoto het volgende:

Maar verder maakt het toch geen fuck uit of iemand op kamers woont, of in een villa zit?
Zie mijn post.. het gaat vooral om de 'fase' waar hij in zit. Studeert hij nog -> kamers
werkt hij -> eigen woning (huur/koop).

Eerlijk gezegd heb ik nu ik zelf werk, niet heel erg zin in een student. Zou hem er niet per definitie op afkeuren, maar het is een (min)puntje.

Als zo'n vrouw zegt: ik wil hem niet want hij moet wel een kast van een huis hebben, ja dan ben je materialistisch. Maar als je werkt en je bent een jaar of 30 en je woont nog op kamers.. dan ga ik mijn vraagtekens zetten. (ja het is mogelijk dat ie niks kan vinden, ja het is mogelijk dat hij pas net de baan heeft etc etc)
pi_81647592
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:38 schreef Honeymooner het volgende:
Mwoah hij deelde een keuken (en vast ook z'n badkamer), daar zou ik niet op zitten te wachten. Vooral mannenhuizen zijn niet echt vaak schoon te noemen. Naja, als iemand 29 is, zou ik hopen dat ie daar ook klaar mee is.
Ik zie ook zelden leuke kerels voorbijkomen trouwens..
Het gaat toch om die man zelf? Om de persoon? Bij mij werkt het zo dat ik iemand ineens heel leuk kan vinden en dat ligt dan aan onze gesprekken, zijn uitstraling, zijn lach, intelligentie etc etc. het totaalpakket, maar ik snap niet hoe je af kunt knappen op dat soort randvoorwaarden als een huis... Je bént toch niet waar je woont?

Deze jongen had trouwens gewoon een baan, dus hij kiest ervoor op deze manier te wonen. Moet hij toch lekker zelf weten?

Pfff, ik ben zelf een vrouw, maar ik snap vrouwen héél vaak niet...
pi_81647698
Deze had ik er trouwens niet om afgewezen..
Wel bij z'n laatste filmpje, want ik ben niet van dergelijke humor
pi_81647847
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:42 schreef Laydina het volgende:

[..]

Zie mijn post.. het gaat vooral om de 'fase' waar hij in zit. Studeert hij nog -> kamers
werkt hij -> eigen woning (huur/koop).

Eerlijk gezegd heb ik nu ik zelf werk, niet heel erg zin in een student. Zou hem er niet per definitie op afkeuren, maar het is een (min)puntje.

Als zo'n vrouw zegt: ik wil hem niet want hij moet wel een kast van een huis hebben, ja dan ben je materialistisch. Maar als je werkt en je bent een jaar of 30 en je woont nog op kamers.. dan ga ik mijn vraagtekens zetten. (ja het is mogelijk dat ie niks kan vinden, ja het is mogelijk dat hij pas net de baan heeft etc etc)
Misschien werkt dit in jouw omgeving zo, maar ik ken genoeg mensen die werken en gewoon met vrienden in een normaal huis of appartement wonen. En dat zijn mooie schone huizen. Waarom zou je een huis in je eentje wel altijd schoon kunnen houden en met 3 vrienden niet, dat is gewoon de grootste bullshit ooit.

En ook niet alle studenten zitten in dezelfde fase. De meeste studenten die wat ouder zijn leven eigenlijk precies zoals werkende mensen. Ze werken vaak ook naast hun studie, parttime ofzo, en wanneer je een Master doet is het toch allemaal wat serieuzer.

Maargoed, als jij in hokjes wilt denken, dan mag dat ook natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')