Hoe zie jij dat zo snelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:30 schreef Desunoto het volgende:
Ze kiest er wel exact twee uit die het meest bij haar passen. Dat zie ik mannen nog niet zo snel doen
Precies ze heeft gewoon de stereotypes gekozen. Net zoals mannen de wijffies kiezen met het kortste rokjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:44 schreef Dwab het volgende:
Ze kiest gewoon 2 knappe mannen uit die goed in het plaatje passen, zit verder niks achter van goed bij elkaar passen ofzo. Daar kom je altijd pas na een paar maanden achter
..zien er vele malen beter uit dan die andere fokkers.quote:
Gisteren @ rtl gemist waren alleen de hetero's te zien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:23 schreef Desunoto het volgende:
Hebben de de homo's weggelaten?![]()
Die waren als eerst. Zou wel stom zijn...
Wat een onzinquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:52 schreef Bevin het volgende:
Wat kansloos ook he met 30 kerels, zo voorspelbaar. Zeker als er 25 daarvan van die sjonnies zijn en je dan een normale vrouw uit de lift laat komen, tja die willen ze wel
Daarom staan er normaal ook 30 vrouwen voor 1 kerel. De mannen kiezen voor kwantiteit, vrouwen voor kwaliteit
De meeste 'mannen' hadden zelf ook wel door dat zij niet bij hun zou passen, maar goed, als je maar één aflevering meedoet in dit programma, dan overtreft de vraag overduidelijk het aanbodquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat een onzin
Als er een leuke kerel is, blijven er toch ook altijd veel lampjes branden bij de vrouwen?
En dit was gewoon een leuk wijf.
Dat zag je donderdag wel idd, maar over het algemeen denk ik wel dat de meeste mannen minder snel een vrouw weg drukken als andersom. Ik had deze meid overigens ook laten staanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:07 schreef rijsttafel het volgende:
Wat een onzin
Als er een leuke kerel is, blijven er toch ook altijd veel lampjes branden bij de vrouwen?
En dit was gewoon een leuk wijf.
herhalingquote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Desunoto het volgende:
Als ik in de gids kijk staat er vanavond om 20:00 gewoon TMO gepland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |