Er zijn sowieso apps om dit via wifi op je telefoon te doen, dan maak je van je telefoon eigenlijk een router. En voor een deel van het aanbod moet je je telefoon geroot hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
tvp ^^
eigenlijk gelijk een vraag. Is het met Android 2,1+ (HTC Desire) mogelijk om te tetheren via bluetooth? google gaf me weinig uitsluitsel hierover, en met usb kabel is enorm onhandig vind ik.
En is dat anders evt mogelijk mbv de CyanogenMod?
Je zou PDAnet kunnen proberenquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
tvp ^^
eigenlijk gelijk een vraag. Is het met Android 2,1+ (HTC Desire) mogelijk om te tetheren via bluetooth? google gaf me weinig uitsluitsel hierover, en met usb kabel is enorm onhandig vind ik.
En is dat anders evt mogelijk mbv de CyanogenMod?
quote:
Users die een voorstel tot wijziging van de TT in de OP zetten ipv in een topicreport of een FB-topicquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:29 schreef svefn het volgende:
[..]
Modjes die tvp's plaatsen ipv de titel te fixen (), dat dit kan in nederland
aan de acculader kan dat primaquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
Tethering via Bluetooth? Volgens mij zié je dan gewoon de accu leeg lopen.
Idd. Wie leest er nou een OP.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Users die een voorstel tot wijziging van de TT in de OP zetten ipv in een topicreport of een FB-topic
Dat dit kan op Fok!
True, maar ik wilde de boel niet vervuilen. Thanks btwquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Users die een voorstel tot wijziging van de TT in de OP zetten ipv in een topicreport of een FB-topic
Dat dit kan op Fok!
Uiteraard, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef abruzzese het volgende:
Kun je met een HTC Desire ook upgraden naar Android 2.2 ????????
Omdat je afhankelijk van je provider/telefoonleverancier bent?quote:
Je zegt het: XDA.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Omdat je afhankelijk van je provider/telefoonleverancier bent?
Zonder XDA gaat dat echt niet zo 1,2,3 en is het meestal wachten op HTC
Ik heb vandaag officieel mijn hoop voor samsung telefoons opgegeven, ik heb een Galaxy I7500 van een half jaar oud maar heb vandaag een Nexus One te pakken gekregen. Ik verwacht namelijk niet meer dat Samsung ook maar in de buurt gaat komen van een update naar 2.1 laat staan 2.2...quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je zegt het: XDA.
Zelf hoop ik nog op een officiële 2.1 voor m'n Spica, maar als Samsung niet opschiet zet ik er wel een custom rom op.
Is 2.2. dan al officieel aangekondigd met datum voor je telefoon? Anders ga je er (net zoals ik op 2.1) eeuwig op zitten wachten en moet je uiteindelijk toch naar een custom rom (en dus root) gaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:59 schreef svefn het volgende:
Nog een mooi iets van 2.2: wifi tethering. En apps op de sd-kaart zit er ook aan te komen; rooten is voor mij niet meer nodig
[ afbeelding ]
Over een weekje zal 2.2 worden gepresenteerd, en ik ga er vaan uit dat de desire daarna een van de eerste zal zijn die de update (gezien de populariteit etc)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Is 2.2. dan al officieel aangekondigd met datum voor je telefoon? Anders ga je er (net zoals ik op 2.1) eeuwig op zitten wachten en moet je uiteindelijk toch naar een custom rom (en dus root) gaan.
Mja, als ze er maar niet eerst maandenlang een Sense versie van moeten bakken...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:36 schreef svefn het volgende:
Over een weekje zal 2.2 worden gepresenteerd, en ik ga er vaan uit dat de desire daarna een van de eerste zal zijn die de update (gezien de populariteit etc)
cyanogenmod test 4 is primaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:52 schreef Brentmeister het volgende:
Zijn er hier mensen die een 2.X versie draaien op hun G1? Zo ja welke, en werkt dat een beetje fijn?
Test5 is ondertussen uitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:08 schreef Firenzo het volgende:
[..]
cyanogenmod test 4 is primahij is og experimental, en test 3 was ik niet helemaal tevreden over, maar test 4 is wel erg goed. Ongeveer zo snel als superD, ietsje minder stabiel.
Ok bedanktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:08 schreef Firenzo het volgende:
[..]
cyanogenmod test 4 is primahij is og experimental, en test 3 was ik niet helemaal tevreden over, maar test 4 is wel erg goed. Ongeveer zo snel als superD, ietsje minder stabiel.
De Nexus One gaat lastig worden, want Google wil daarmee stoppen (het aanbieden van telefoons via webshops). Ze hebben in Nederland een deal met Vodafone om de N1 te verkopen in echte winkelsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef Black_Ninja het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je spullen van de Google Phone shop kan bestellen vanuit nederland? Ik heb wel een adres in amerika waar het geleverd kan worden maar kan het nog niet bestellen
Pokemon crystal loopt hier goed, via GBCoid :pquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:33 schreef Renesite het volgende:
Mensen die een pokemon werkende hebben gekregen op hun android/desire? Welke rom hebben jullie dan?
Emerald nu werkende met gbadroidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:33 schreef svefn het volgende:
[..]
Pokemon crystal loopt hier goed, via GBCoid :p
Ja las het ook vandaag. Naja de nexus heb ik ap. Gaat mij om de dock en de car dock. Heb ze wel al gevonden bij amazone misschien dat maar proberen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:51 schreef Devolution het volgende:
[..]
De Nexus One gaat lastig worden, want Google wil daarmee stoppen (het aanbieden van telefoons via webshops). Ze hebben in Nederland een deal met Vodafone om de N1 te verkopen in echte winkels
Kijk eens bij je opties (hier op Fok!, niet op je telefoon), daar kun je Gebruik layout ook op mobiel aanvinken. Op je telefoon kun je bij instelling van je browser Mobiele versies weergeven uitvinken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:11 schreef Black_Ninja het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je kan voorkomen dat fok naar de mobile settings gaat? Want het ziet er niet uit op dit moment.
Anyone?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:06 schreef Man_Made_God het volgende:
In mijn huidige toestel (Desire) heb ik een 4 gig sd-kaartje zitten. Ik wil de data die hierop staat graag overzetten op een sd-kaartje van 8 gig die hier stof ligt te happen. Kent iemand een goede (gratis) app die dit kan?
Nee, dat was een logische optie geweest, maarquote:Op zondag 16 mei 2010 09:45 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb je geen kaartlezer op je pc? Daarin gewoonweg kopiëren.
Ik ben dan wel niet zo technisch, maar hoe zie je dat voor je dan? Dat die app die 4Gb op een virtueel geheugen zet ofz?quote:
Thanksquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kijk eens bij je opties (hier op Fok!, niet op je telefoon), daar kun je Gebruik layout ook op mobiel aanvinken. Op je telefoon kun je bij instelling van je browser Mobiele versies weergeven uitvinken.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef makkie88 het volgende:
stond deze er al tussen..
Android tablet voor ongeveer 80 euro
http://www.popbuying.com/(...)D_Notebook_EMS-29774
Op mijn galaxy heb ik ook Pandahome gebruikt. Werkt inderdaad geweldig. Maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat mijn Nexus One 2.1 draait. Merk toch echt wel verbeteringen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Sickert het volgende:
Who needs 2. 1. Op de x10 als je pandahome hebt! Geniale app! Heb nu 5. Slide screens! En je kunt er zelfs 8 van maken.
Ik heb er standaard 7 met Sense (Op m'n Desire met 2.1)quote:Op maandag 17 mei 2010 07:09 schreef lekzzz het volgende:
Wie weet hoeveel slides je max kan draaien met Sense? Is dat vijf of kan je nog meer instellen. Ik heb wel gezien dat je diverse scenes kan instellen.
je hebt gelijk, 7 stuks. Wel jammer had er nog 1 of 2 bij willen hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb er standaard 7 met Sense (Op m'n Desire met 2.1)
Kan het aantal verder niet aanpassen geloof ik.
Hoe heb je ze nu ingedeeld dan? Ben wel benieuwd hoe iedereen dat hier heeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:22 schreef lekzzz het volgende:
[..]
je hebt gelijk, 7 stuks. Wel jammer had er nog 1 of 2 bij willen hebben.
Leuke usericoonquote:Op maandag 17 mei 2010 11:57 schreef Roolio het volgende:
Ik probeerde dus een MP3tje te versturen vanaf mijn telefoon. Met een kleiner MP3tje ging het prima. (Wel via Astro file manager, standaard kan het niet, stom) Die was ongeveer 4-5 mb, maar later zei 'ie bij een MP3tje van ca 6 mb dat de attachment te groot was.
Dat terwijl Gmail normaal een attachmentgrootte van 25 mb heeft.
Heeft iemand een workaround, of doe ik iets fout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Van links naar rechts:quote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe heb je ze nu ingedeeld dan? Ben wel benieuwd hoe iedereen dat hier heeft.
op hoeveel screens?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
Weer - muziek - kalender - homescreen met grote klok, mobiel netwerk aan/uit, wifi aan/uit, berichten, mail, browser, notepad - klein analoog klokje, apps, en gps en bluetooth - beursticker en apps - bladwijzers
7 dusquote:
Die Jorte is wel vet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Renesite het volgende:
Mail1
Mail2
Homescreen/klok etc
Jorte
Nieuws
Muziek
jortequote:
Pandahome is uw vriendquote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Dromer het volgende:
Hier 3 schermpjes op m'n Spica op 1.5 en da's eigenlijk wel te weinig. Vooral als ik grotere widgets wil gebruiken.
Het zal of een home-app worden of een 2.1 rom flashen.
Ik heb het met die workaround wel geïnstalleerd, maar heb het nog niet echt gebruikt. Met de nieuwe Brut maps zie ik trouwens wel straatnamen nu!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:25 schreef Black_Ninja het volgende:
Wie gebruikt hier eigenlijk Google Maps Navigation?
Ah! Dat is al een hele verbetering, heb het effe gebruikt maar de grote balk 'UNNAMED ROAD' maakte het destijds nogal onbruikbaar voor me.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:58 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik heb het met die workaround wel geïnstalleerd, maar heb het nog niet echt gebruikt. Met de nieuwe Brut maps zie ik trouwens wel straatnamen nu!
is dit niet wat ? :quote:Op maandag 17 mei 2010 15:54 schreef Devolution het volgende:
Geen idee, sorry. Ik heb sowieso regelmatig dat ik geen mail met bijlages kan verzenden via mijn telefoon en GMail. Dan blijft ie heel lang op 'sending' staan..
werkt hier goed alleen wil die app brutt steeds opnieuw instaleren. Iemand een idee om dit op te lossen? Mischien staat het in de verkeerde map?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah! Dat is al een hele verbetering, heb het effe gebruikt maar de grote balk 'UNNAMED ROAD' maakte het destijds nogal onbruikbaar voor me.
Ik heb dat niet. Dus ik zou het geheel even deïnstalleren en opnieuw installeren of zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
werkt hier goed alleen wil die app brutt steeds opnieuw instaleren. Iemand een idee om dit op te lossen? Mischien staat het in de verkeerde map?
Dit werkt trouwens perfect! Bedankt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
is dit niet wat ? :
[ link | afbeelding ]
scannen of klikken
Thanks, maar ik heb liever 1 app voor GMail. Ik verzend bijna nooit bijlages via mijn telefoon, dus ik kan nog wel even zonderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
is dit niet wat ? :
[ link | afbeelding ]
scannen of klikken
Het is niet echt een mail-app. Het enige wat je er mee doet (en wat 'ie ook kan) is een mail met een groot bestand als bijlage versturen. Dus niet ontvangen ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:09 schreef Devolution het volgende:
[..]
Thanks, maar ik heb liever 1 app voor GMail. Ik verzend bijna nooit bijlages via mijn telefoon, dus ik kan nog wel even zonder
Very nicequote:Google stelt zijn turn-by-turn-navigatie voor de mobiele versie van kaartenprogramma Maps nog deze maand beschikbaar aan Nederlandse gebruikers. Het zoekbedrijf kondigt de komst van de dienst waarschijnlijk deze week aan.
Als dat waar is gaat de vlag uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:19 schreef Devolution het volgende:
Google komt deze maand met gratis navigatie voor Nederland
[..]
Very nice
Ik gebruik gewoon Sygic, heb geen zin om onverwachtse kosten voor internet te maken mocht ik even in het buitenland zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Renesite het volgende:
Bij die google hebben we wel internet nodig?
En geen glitches als je ff geen 'data-dekking' hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Sygic, heb geen zin om onverwachtse kosten voor internet te maken mocht ik even in het buitenland zijn.
Finally!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:19 schreef Devolution het volgende:
Google komt deze maand met gratis navigatie voor Nederland
[..]
Very nice
Zal het dan ook meteen beschikbaar zijn voor download?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Merkie het volgende:
Morgen Froyo.
http://www.androidworld.n(...)-je-android-toestel/quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
Is er eigenlijk een manier om WK-wedstrijden live op m'n telefoon te kijken?
NOS zendt bijna 250 uur uit tijdens WKquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
Is er eigenlijk een manier om WK-wedstrijden live op m'n telefoon te kijken?
voice recognition kan nog niet in het nederlandsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als dat waar is gaat de vlag uit![]()
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om ergens een nederlandse 2.1 rom te downloaden voor de Nexus one? Ik heb geen moeite met engels maar zou graag de voice recognition in het nederlands hebben.
Darn was ik al bang voor... Hopen dat de nederlandse Nexus One van Vodafone een oplossing gaat bieden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
voice recognition kan nog niet in het nederlands
Vet!! Volgens mij kun je dat Webnwalk plus ook voor één maand aanzetten en dan weer deactiveren, dus kost het me eenmalig maar 15 euroquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)-je-android-toestel/
NOS wilt het ook gewoon op het net zetten dus met een 3G verbinding mag dat geen probleem zijn. Zou daar geen 15 euro aan uitgeven...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:38 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Vet!! Volgens mij kun je dat Webnwalk plus ook voor één maand aanzetten en dan weer deactiveren, dus kost het me eenmalig maar 15 euro
Eigenlijk zou vanuit (een van) de Android community's een actie op gang moeten komen om al die merken die met alleen Iphone apps komen te wijzen op hun gemiste kans.quote:L.S.
Graag wil ik late weten dat het erg jammer vind dat de actie met de mobiele applicatie alleen voor Iphones geschikt is. Aangezien Android het snelst groeiende platform is voor smartphoneapplicaties was het passend en niet te vergeten commercieel aantrekkelijk geweest als deze groeiende gebruikersgroep ook bediend was.
Met vriendelijke groet,
Schanulleke
Ik denk dat al die merken dat zelf wel merken als de groei van Android op dit tempo doorgaat en dus over een paar maanden zo'n driekwart van de smartphonemarkt in beslag neemtquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net even aan het klagen bij Pearle over het feit dat ze als marketingactie wel een app voor de Iphone ontwikkelen, maar niet voor Android, terwijl Android natuurlijk wel veel beter is.
[..]
Eigenlijk zou vanuit (een van) de Android community's een actie op gang moeten komen om al die merken die met alleen Iphone apps komen te wijzen op hun gemiste kans.
Is nog te traag om echt goed te kunnen functioneren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
The Eken M001 tablet is an Android 1.6-running, 7-inch touchscreen tablet, and it can be yours for the low low price of $108.76. This one comes out of China and features a 600MHz processor, 2GB flash memory, expandable SD storage, and Wi-Fi connectivity.
Dan zal de fabrikant een update moeten uitbrengen lijkt me, net als bij telefoons.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef R4m0n_46 het volgende:
Is nog te traag om echt goed te kunnen functioneren.
Zou je zo'n device eigenlijk kunnen upgraden naar 2.1?
er zijn al costum roms te krijgen voor het apparaat, echter niet 2.0 of 2.1quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zal de fabrikant een update moeten uitbrengen lijkt me, net als bij telefoons.
Huh, geen NL2? Op de website staat van welquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:16 schreef Roolio het volgende:
En anders via t-mobile W&W plus ja, maar daar zit geen nederland 2 op, ik weet niet op welke zender het wordt uitgezonden?![]()
om 17:30 begint de nieuwe uitzending toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:59 schreef svefn het volgende:
Nog luttele uurtjes tot de aankondiging van Froyo
Nope. Alleen Nederland 1, Nederland 3, RTL 4, SBS 6, Nick Toons en RTL24.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Huh, geen NL2? Op de website staat van wel
Hmm, dan mail ik t mobile eerst wel ff voordat ik het activeerquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nope. Alleen Nederland 1, Nederland 3, RTL 4, SBS 6, Nick Toons en RTL24.
Door middel van rooten zou het toch ook mogelijk moeten zijn 3.0 op m'n Hero te krijgen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:28 schreef Black_Ninja het volgende:
Nog wat leuk nieuws gevonden:
http://www.androidworld.nl/27188/froyo-code-los/
http://www.androidworld.n(...)id-2-1-wat-nog-meer/
http://www.androidplanet.(...)ierde-kwartaal-2010/
Android 3.0!!!![]()
![]()
Keep the good stuff coming!
Dat is ook de strekking van het antwoord.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik denk dat al die merken dat zelf wel merken als de groei van Android op dit tempo doorgaat en dus over een paar maanden zo'n driekwart van de smartphonemarkt in beslag neemt.
quote:Dank voor uw reactie en interesse in deze applicatie van Pearle Opticiens.
Op dit moment hebben we voor de eerste versie van deze applicatie gekozen voor de iPhone, u heeft gelijk dat Android met een enorme inhaalslag bezig is. Echter, op dit moment is het gros van de applicatiegebruikers nog in bezit van een iPhone.
In de toekomst zal er zeker een applicatie komen die ook voor Android bruikbaar is, op welke termijn dat is kan ik helaas nog niet zeggen.
Wij vertrouwen erop u correct te hebben geïnformeerd.
Drivers moeten wel geschikt worden gemaakt voor 2.2 of 3.0... Je kan niet zomaar een willekeurige rom nemen en die er even overheen gooien. Dat was ook het probleem bij mijn galaxy. Ik ben blij dat ik nu een Nexus One heb, geen gedoe meer met leveranciers of wat dan ook, gewoon de update direct als hij beschikbaar isquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Door middel van rooten zou het toch ook mogelijk moeten zijn 3.0 op m'n Hero te krijgen?
Sense verlies je dan natuurlijk, maar de kale Android rom doet het ook goed genoeg voor mij wat dat betreft.
Ik neem namelijk aan dat er na 2.1 geen officiële update meer komt voor de Hero.
Dit spreekt me wel aan..quote:Alle Muziek kan direct naar je toestel geplaatst worden. Wie heeft Spotify nog nodig?
Zag er super mooi uit! Ik voorzag alleen 1 probleempje... je moet dus altijd je computer aan laten staan. Dat vind ik dan wel wat minder maarja, Je moet er wat voor over hebbenquote:
Heb ik toch altijd al.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zag er super mooi uit! Ik voorzag alleen 1 probleempje... je moet dus altijd je computer aan laten staan. Dat vind ik dan wel wat minder maarja, Je moet er wat voor over hebbenEn misschien wordt het dan toch tijd om dat energie zuinige servertje te bouwen.
600W voeding en 2 monitoren... Vond het toch geen prettige gedachten om dat aan te laten staan voor nop als ik niet thuis ben. Maar misschien toch een Atom setje bouwen voor een leuk prijsje met een paar leuke harde schijven. Dat is niet zo duur om te bouwen en te "onderhouden". Ik las vandaag trouwens dat de verwachting is dat 2.2 iets na 4 juni zal uitkomen. Iemand betere/duidelijkere berichten gevonden?quote:
Ik had inderdaad het gevoel dat het sub thema van de dag was "schop Apple"quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand uitleggen aan een leek wat het grote verschil gaat worden als ik binnenkort 2.2 op mn Desire krijg?
Alvast welkom bij de familiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef Slomy het volgende:
Mijn volgende phone gaat ook android based worden. Ik kan in Augustus een nieuw abo uitzoeken en ik ben mij nu aan het orienteren. Vind persoonlijk de HTC HD2 ontzettend mooi, maar helaas staat daar windows mobile op (wel met een HTC laagje eroverheen dus zou nog kunnen, maargoed).
Is er al iets bekend over upcoming HTC modellen die er de komende maanden aan zitten te komen? Zag iets van een HTC Evo, maar daar vind ik die touch knoppen onder het scherm dan weer afschuwelijk uitzien.
Geen Sense hebben, lijkt me eerder een nadeel..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Alvast welkom bij de familieIk zou je aanraden om ook de Nexus One te overwegen. Geen gedoe met sense en dergelijke en super snel en altijd de nieuwste software
Wat is het voordeel van Sense? Het is (iets) zwaarder en zo'n beetje alle functionaliteit van Sense is ook gewoon te downloaden. En als je Sense op je tel hebt moet dat dus eerst worden geport voor een nieuwe firmware kan worden geïnstalleerd. Met mijn Nexus One zit ik volgende maand al op de officiële rom van 2.2quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Geen Sense hebben, lijkt me eerder een nadeel...
Thnx. Leuk en duidelijk filmpje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Welke vragen heb je na dit filmpje
Ik heb een Samsung Galaxy I7500 gehad. Nooit meer samsung. Na 1.6 is er nooit meer een update gekomen. De support hield al na 3 maanden op. Ik zou absoluut voor HTC gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:57 schreef vlam12 het volgende:
Ik zit nu echt te twijfelen tussen de samsung galaxy spica en de HTC hero.
de spica is sneller, maar de hero is mooier.
Is het niet mogelijk om de spica net als de hero eruit te laten zien ?
Dan is mijn keuze snel gemaakt...
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Welke vragen heb je na dit filmpje
In dat geval... overweeg de Nexus ook maarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:39 schreef vlam12 het volgende:
ok bedankt voor de advies !
het wordt de htc hero!!
'k Denk dat die een beetje buiten het budget valtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
In dat geval... overweeg de Nexus ook maar
Daar heb je een punt inderdaadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk dat die een beetje buiten het budget valt.. tenminste, er moet toch een reden zijn waarom bijv. de Legend al geen optie is.
Nexus One is zeker ook een overweging waard. Had ik helemaal niet bij stil gestaan, was ook in de veronderstelling dat deze niet leverbaar ging zijn in NL?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Alvast welkom bij de familieIk zou je aanraden om ook de Nexus One te overwegen. Geen gedoe met sense en dergelijke en super snel en altijd de nieuwste software
Bron: http://www.androidplanet.(...)tacodes-beschikbaar/quote:Track and Protect voor Android: 25 betacodes beschikbaar
zaterdag, 22 mei 2010 (11:36) | Peter van Elst
Track and Protect is een nieuwe webdienst waarmee je je Android-toestel via het web kan beheren, lokaliseren en beveiligen. Het is ontwikkeld door het Nederlandse bedrijf Klomptek BV, in samenwerking met Android-fabrikanten. Het bijzondere eraan is dat je Android-toestel na verlies of diefstal te traceren is, ook wanneer de simkaart is verwisseld. Voordat Track and Protect voor het algemene publiek beschikbaar komt wil het bedrijf 25 Nederlandse Android-fans alvast de primeur geven: ze geven 25 betacodes weg waarmee je je Android-toestel remote kunt beheren. Het is de bedoeling dat je feedback geeft over de applicatie aan het ontwikkelteam. Je kunt daarvoor terecht op het betaforum.
De definitieve applicatie komt half juni in de Android Market beschikbaar. De testversie is aan te vragen door een mailtje te sturen naar trackandprotect@klomptek.com, onder vermelding van je naam, telefoonnummer en type Android-toestel. De eerste 25 aanmeldingen krijgen een downloadlink naar de apk-installer en een activatiecode met toegang tot het forum voor betatesters.
De oplossing was al beschikbaar voor Symbian-toestellen. Nu komt Android erbij, met dezelfde functies: op afstand je telefoon locken of informatie over de eigenaar op het lockscreen vertonen, het telefoonnummer van de dief achterhalen, remote tracking van je toestel en op afstand wissen van contactpersonen, agenda, foto’s en dergelijke.
Meer info: Track and Protect
Officieel zijn ze ook niet verkrijgbaar in nederland maar als je op marktplaats kritisch gaat zoeken kan je echt wel een goede vinden. Ik heb hem zelf ook via marktplaats. Met geluk niet van een handelaar maar van een Digibeet die hem van een Oom cadeau had gekregen en totaal niet er mee om kon gaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:27 schreef Slomy het volgende:
[..]
Nexus One is zeker ook een overweging waard. Had ik helemaal niet bij stil gestaan, was ook in de veronderstelling dat deze niet leverbaar ging zijn in NL?
Ik ben wel tevreden met de Spica. Wel minder geheugen, maar dat wordt gecompenseerd door de snellere processor. In elk geval ben ik nog geen performance-probleem tegengekomen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:57 schreef vlam12 het volgende:
Ik zit nu echt te twijfelen tussen de samsung galaxy spica en de HTC hero.
de spica is sneller, maar de hero is mooier.
Is het niet mogelijk om de spica net als de hero eruit te laten zien ?
Dan is mijn keuze snel gemaakt...
Monitoren kun je uitzetten natuurlijk, en een 600W voeding hebben betekent nog niet dat 'ie contant 600W trekt. Maar kan het me wel voorstellen dat je er niet op zit te wachten hoor. Ik zelf vind het geen probleem.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:06 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
600W voeding en 2 monitoren... Vond het toch geen prettige gedachten om dat aan te laten staan voor nop als ik niet thuis ben.
My bad. Maar wel nog multitouch.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:46 schreef R-Mon het volgende:
De Hero heeft geen AMOLED scherm. http://www.htc.com/nl/product/hero/specification.html
Ok, ik denk dat ik nog voor de zekerheid de twee toestellen ga uitproberen in de winkel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden met de Spica. Wel minder geheugen, maar dat wordt gecompenseerd door de snellere processor. In elk geval ben ik nog geen performance-probleem tegengekomen.
Om hem er net zo uit te laten zien als de Hero moet je een flinke hamer gebruiken.(isense kun je trouwens voor een groot deel imiteren dmv home-apps en widgets)
Overigens ben ik vooral voor de Spica gegaan vanwege de prijs. Die ligt relatief gezien nog altijd een flink stuk onder die van de Hero. Als prijs geen issue was geweest had ik voor de Hero gekozen denk ik.
Niet genoemde grotere voordelen van de Hero:
Amoled display (hoewel het LCD display van de Spica erg mooi is)
Multitouch screen.
Dus zoals al gezegd: als de prijs geen issue is zou ik de Hero nemen, maar voor wat betreft prijs/kwaliteit de Spica.
Met 2.2 is de Nexus een echte Iphone killer geworden. 2.2 is echt super snel! niet normaal gewoon.quote:
Als je had gehoopt op snelle updates had je denk ik niet moeten kiezen voor een telefoon die bij de release al een verouderde versie heeft doordat de fabrikant bizar traag is met het klaarstomen van de software. Ik denk niet dat je 2.2 op je X10 hoeft te verwachten in 2010.quote:
Doet Wavesecure niet gewoon het zelfde?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:08 schreef Black_Ninja het volgende:
Bron: http://www.androidplanet.(...)tacodes-beschikbaar/
Ik heb me er nu voor aangemeld. Hopen dat ik ook een Key krijg
Da's dan wel weer een voordeel van de Nexus One.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Black_Ninja het volgende:
Het uitrollen is begonnen!![]()
http://techcrunch.com/2010/05/22/android-froyo-nexus-one/
2.2 HERE I COME!!!!
Dat hoeft niet hoor. Je zal hem wel moeten rooten.quote:Op zondag 23 mei 2010 07:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's dan wel weer een voordeel van de Nexus One.
Met m'n Desire zal ik wel weer tot eind dit jaar moeten wachten.
De Hero heeft dus geen Amoled scherm hoorde ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef vlam12 het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat ik nog voor de zekerheid de twee toestellen ga uitproberen in de winkel.
en tja, de nexus one en de desire is gewoon te duur voor mij.
Ik wil gewoon bellen en sms'en, en soms twitteren () en interneten. Daarmee heb ik genoeg aan een spica/hero.
Ik heb nog niet genoeg apps gevonden om tegen de geheugenlimiet aan te lopen. Geen idee wanneer je het gaat merken. De snellere processor compenseert natuurlijk ook veel voor wat performance betreft.quote:
Ik heb nu een key gekregen. (volgens mij kan je het sowieso wel installeren via de site, maar dan krijg je ook 10 gratis credits)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:08 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Bron: http://www.androidplanet.(...)tacodes-beschikbaar/
Ik heb me er nu voor aangemeld. Hopen dat ik ook een Key krijg
Heb je hem zelf geinstalleerd of binnengekregen? Vorige keer met die update had ik hem ook pas weken laterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:32 schreef Black_Ninja het volgende:
Ben nu bezig met het installeren van 2.2 -
Even een kort berichtje ben niet thuis namelijk. Ik heb hem handmatig geupdate. Super simpel. Zoek maar op het net naar de 2.2 software. Er staan ook een aantal handleidingen hoe je een handmatige update doet op het net. Kan je de software niet vinden moet je me maar pm'en dan mail ik het je wel. OTA kan ook maar dan moet je wachten tot google je toestel selecteerd en ik kon niet wachten :pquote:Op zondag 23 mei 2010 01:18 schreef Roolio het volgende:
De mensen die 2.2 hebben geïnstalleerd: Welke telefoon hebben jullie?
En hebben jullie dat gewoon gedaan via de normale 'check updates' in Settings -> About Phone?
Ah thanks! had al wel eerder zitten zoeken, maar kwam alleen bij een pakket uit van 50 dollar wat deed wat ik wilde. ga dit eens proberenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef -J-D- het volgende:
Geen idee, heb geen ervaring met Lotus Notes.
Maar via Google wel de oplossing voor je gevonden: http://lngooglecalsync.sourceforge.net/
Jij hebt de Nexus One? Want ik kan het alleen maar voor de Nexus One vinden..quote:Op zondag 23 mei 2010 16:24 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Even een kort berichtje ben niet thuis namelijk. Ik heb hem handmatig geupdate. Super simpel. Zoek maar op het net naar de 2.2 software. Er staan ook een aantal handleidingen hoe je een handmatige update doet op het net. Kan je de software niet vinden moet je me maar pm'en dan mail ik het je wel. OTA kan ook maar dan moet je wachten tot google je toestel selecteerd en ik kon niet wachten :p
Het is ook alleen voor de Nexus One.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:07 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jij hebt de Nexus One? Want ik kan het alleen maar voor de Nexus One vinden..
Jup, werkt primaquote:Op maandag 24 mei 2010 13:24 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand al 2.1 testversie van Cyanogenmod op een G1 of Magic geprobeerd?
Nice! Als de stableversie uitkomt wil ik 'm ook op mijn Magic zetten. Moet ik wel uitvogelen hoe je 'm moet rooten. Wat mis je allemaal van de gewone 2.1 versie? En blijft ie niet vastzitten of reageert ie traag?quote:
Je mist de nieuwe launcher en sinds kort ook de nieuwe gallery. Beiden werkten slecht, omdat de Magic en G1 dat gewoon niet trekken.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nice! Als de stableversie uitkomt wil ik 'm ook op mijn Magic zetten. Moet ik wel uitvogelen hoe je 'm moet rooten. Wat mis je allemaal van de gewone 2.1 versie? En blijft ie niet vastzitten of reageert ie traag?
Die 3D gallery boeit me niet, maar die launcher vond ik wel leukquote:Op maandag 24 mei 2010 15:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je mist de nieuwe launcher en sinds kort ook de nieuwe gallery. Beiden werkten slecht, omdat de Magic en G1 dat gewoon niet trekken.
Verder heb ik weinig last van vastlopers. Het is wel wat minder snel dan geoptimaliseerde Donut ROMs die ik hiervoor gebruikte.
De launcher is de oude launcher, maar dan met een skin erover. Niks bijzonders..quote:Op maandag 24 mei 2010 18:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die 3D gallery boeit me niet, maar die launcher vond ik wel leukWat heb je nu dan? Gewoon zoals <1.6?
Ik hou me aanbevolen. Wat overigens ook erg leuk is, is de Moron`Test, wel de betaalde helaas maar lachwekkend.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:17 schreef marcel-o het volgende:
Weet iemand een Worms World Party Look-a-Like ?
en dan niet Goobers vs Boogers, die is saai en dom![]()
k heb nu n game die heet Armored Strike, die's wel aardig maar heeft geen droge humor.
En de gebouwen-opblazers zijn ook redelijk saai omdat er geen echte actie in zit(snelle bewegingen en humor)
i Demolished is wel weer redelijk.
Wat ik dus zoek is actie, humor, geen oorlog en geen racen.
Iemand een idee ?
-edit-
Ik zie net dat er een Online versie is van Armored strike, De Lite versie is gratis.
Misschien leuk om een fok afdeling te maken?
Wat je ook kunt doen is een GBA-emulator app installeren, en vervolgens de gameboy-versie van worms spelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:17 schreef marcel-o het volgende:
Weet iemand een Worms World Party Look-a-Like ?
en dan niet Goobers vs Boogers, die is saai en dom![]()
k heb nu n game die heet Armored Strike, die's wel aardig maar heeft geen droge humor.
En de gebouwen-opblazers zijn ook redelijk saai omdat er geen echte actie in zit(snelle bewegingen en humor)
i Demolished is wel weer redelijk.
Wat ik dus zoek is actie, humor, geen oorlog en geen racen.
Iemand een idee ?
-edit-
Ik zie net dat er een Online versie is van Armored strike, De Lite versie is gratis.
Misschien leuk om een fok afdeling te maken?
'k kwam idd Gameboid tegen in de 700 appsquote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef svefn het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is een GBA-emulator app installeren, en vervolgens de gameboy-versie van worms spelen.
als je de Gameboid Pro wilt, welke je WEL mee kan saven, moet je ff PMen.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef marcel-o het volgende:
[..]
'k kwam idd Gameboid tegen in de 700 apps
Heb je niet zulks een barcode?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef Adolecens het volgende:
** Musthave APP **![]()
http://www.estrongs.com/en/products/file-explorer.html
File Explorer om lokaal, LAN, FTP en Bleutooth te browsen, kopieeren, plakken, verwijderen etc.
Werkt snel, simpel en goed, helemaal via WiFi!
Zie editquote:
t werkt idd, maar wat een tering herriequote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef svefn het volgende:
Net even geprobeerd, verschrikkelijk die muziekmaar werkt verder perfect!
Thanks, werkt goed. Gewoon zonder iets in te stellen ofzo op de LAN. Alleen via IP's zijn de verschillende computers een beetje lastig uit elkaar te halenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef Adolecens het volgende:
** Musthave APP **![]()
http://www.estrongs.com/en/products/file-explorer.html
File Explorer om lokaal, LAN, FTP en Bleutooth te browsen, kopieeren, plakken, verwijderen etc.
Werkt snel, simpel en goed, helemaal via WiFi!
[ afbeelding ]
Krijg jij daar meldingen van? Ik ga gewoon eens in de zoveel tijd naar Downloads in de Market en dan update ik één voor één. Dan kijk ik ook gelijk even wat er nou veranderd is, en in de comments of men daar wel blij mee is. Die auto-update functie ga ik waarschijnlijk ook niet gebruiken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:21 schreef Devolution het volgende:
Ik ben blij als 2.2 voor de Desire uitkomt. Ik word echt gek van al die updatemeldingen constant.. Net wéér 6 updates, terwijl ik niet eens zoveel apps heb
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:46 schreef P.F het volgende:
Is iemand er al achter hoe ik op de spica mijn facebook aan mijn contacten kan linken?
Eenzijdig verhaal, dat gaat alleen maar om management van resources etc. Dat Android dat prima zelf kan doen, dat zal best.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor degene hier die het nog steeds niet snappen:
Why you don't need a task killer app with android:
http://androidspin.com/20(...)er-app-with-android/
Dit is mijn reden ook, niet het geheugen maar de background activiteitenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eenzijdig verhaal, dat gaat alleen maar om management van resources etc. Dat Android dat prima zelf kan doen, dat zal best.
Ik kill echter apps waarvan ik weet dat ze bijvoorbeeld op de achtergrond aan 't synchroniseren en updaten zijn, als ik daar op dat moment geen behoefte aan heb. Bij mij hoeft twitter niet continu te draaien bijvoorbeeld. Soms wel, soms niet. En helaas is de accu van de Desire zo krap bemeten dat dit soort dingen m.i. echt wel zin hebben.
In jouw geval kun je toch gewoon die ingebouwde widget neerzetten die alle syncs aan/uit zet? Dan ben je ook klaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eenzijdig verhaal, dat gaat alleen maar om management van resources etc. Dat Android dat prima zelf kan doen, dat zal best.
Ik kill echter apps waarvan ik weet dat ze bijvoorbeeld op de achtergrond aan 't synchroniseren en updaten zijn, als ik daar op dat moment geen behoefte aan heb. Bij mij hoeft twitter niet continu te draaien bijvoorbeeld. Soms wel, soms niet. En helaas is de accu van de Desire zo krap bemeten dat dit soort dingen m.i. echt wel zin hebben.
Nee, dat is te kort door de bocht. Sommige dingen wil ik namelijk wél 24/7 synchen, en andere niet altijd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:25 schreef Ceased2Be het volgende:
In jouw geval kun je toch gewoon die ingebouwde widget neerzetten die alle syncs aan/uit zet? Dan ben je ook klaar.
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb vandaag toch een galaxy spica besteld
Dat is dan een schrale troost, HTC zal er nog wel ff over doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:19 schreef Black_Ninja het volgende:
Hé allemaal,
Zijn er hier nog meer mensen die over konden stappen naar 2.2? Ik moet zeggen dat het je telefoon wel razend snel maakt. Merk wel dat er veel minder app's in de market zijn en dat een hoop van mijn oude apps niet meer werken maar de updates vliegen je om de oren en de market wordt dus weer razend snel aangevuld.
Nee, dit is mijn eerste android.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!Had je hiervoor al een android?
Het is het voor en nadeel van de eerste zijn. Wat ik vooral merk is dat ze de agenda routines heel erg hebben veranderd want werkelijk niet 1 agenda widget of app werkt nog naar behoren op 2.2quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef svefn het volgende:
[..]
Dat is dan een schrale troost, HTC zal er nog wel ff over doen
Welkom bij de familie dan maarquote:
World Cup Essentialquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:58 schreef lekzzz het volgende:
Wat voor app gebruiken jullie voor het WK? Ik heb nu 2010 WorldCup maar ben nog niet helemaal tevreden
rooten is niet heel moeilijk (wel spannend!) op www.cyanogenmod.com staat een hele tutorial, moet je kijken bij 32B Non Tmobilequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef BluesRebel het volgende:
Cyanogen heeft 2.1 voor Magic en G1 vrijgegevenNu maar hopen dat op AW een how-to komt om je telefoon te rooten. Ik wil 'm erop hebben.
Tnx voor de tipquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef Devolution het volgende:
Vandaag mijn eerste meldingen gehad van Buienalarm. Best handig, scheelde me weer een nat pakThanks
Goed gedaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb vandaag toch een galaxy spica besteld
Ja ik heb de Milestone. Wat wil je weten? Ik ben zeer tevreden in ieder geval.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef rens90 het volgende:
Iemand enige ervaring met Android op Motorola toestellen? Milestone (backflip mischien al?)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:10 schreef Black_Ninja het volgende:
En vandaag ondekt dat Traffic info werkt met google mapsDus nu ook met live file nieuws gratis navigeren.
Dat is toch niet in Nederlandquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:13 schreef Ceased2Be het volgende:
? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
-edit-
Never mind, zie net dat het een aparte layer is
Zoals al gezegd, je moet even de maps.brut downloaden. Als je hem niet kan vinden moet je maar even pm´en, dan help ik je wel even verder.quote:
Je hebt PMquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, je moet even de maps.brut downloaden. Als je hem niet kan vinden moet je maar even pm´en, dan help ik je wel even verder.
Bedoel je de verkeers-layer van Google Maps zelf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:10 schreef Black_Ninja het volgende:
En vandaag ondekt dat Traffic info werkt met google mapsDus nu ook met live file nieuws gratis navigeren.
Hehe mooi zo!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef Devolution het volgende:
Vandaag mijn eerste meldingen gehad van Buienalarm. Best handig, scheelde me weer een nat pakThanks
Hehe, dat is een winkeltasje met hengsel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef Devolution het volgende:
Ja, ik krijg constant een sloticoontje bovenin in de notificatiebalk te zien. Klinkt neurotisch maar ik kan notificaties niet zo laten staan, dat moet ik altijd weghalen
Ja precies, maar als ik nu rij dan krijg ik ook een "lampje" die rood is als ik nog files ga tegenkomen. En de duur van de reis wordt ook aangepast. Moet zeggen dat hij behoorlijk nauwkeurig was vanochtend.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:49 schreef gday het volgende:
[..]
Bedoel je de verkeers-layer van Google Maps zelf?
Als ik een route bekijk in Google Maps Navigation zie ik nu inderdaad dat de route grijze, groene en gele stukken heeft. Dat slaat dus op doorstromingssnelheid? Maar vraagt ie niet of de route herberekend moet worden toevallig?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ja precies, maar als ik nu rij dan krijg ik ook een "lampje" die rood is als ik nog files ga tegenkomen. En de duur van de reis wordt ook aangepast. Moet zeggen dat hij behoorlijk nauwkeurig was vanochtend.
Dat heb ik vandaag nog niet kunnen testen. Tenminste het scheelde vanochtend 1 minuut met mijn 2e optie dus opzich had hij wel de snelste gekozen. Ik moet vanavond door de spits naar Rotterdam, eens kijken wat ie dan doet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef gday het volgende:
[..]
Als ik een route bekijk in Google Maps Navigation zie ik nu inderdaad dat de route grijze, groene en gele stukken heeft. Dat slaat dus op doorstromingssnelheid? Maar vraagt ie niet of de route herberekend moet worden toevallig?
Ik zou niet veel verwachten van de updatesnelheid van Sony Ericsson. Het zou me niet verbazen als de X10 pas eind dit jaar een update krijgt naar Eclair. Het heeft al belachelijk lang geduurd voordat ze alles goed werkend hadden in 1.6 en ik neem aan dat ze al een tijdje bezig zijn met de update naar 2.1, en wellicht dat ze daarom gewoon doorgaan met die update en eventueel later Froyo overslaan en proberen een update naar Gingerbreard uit te brengen als ze na Eclair nog een update gaan uitbrengen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:27 schreef Chevalric het volgende:
Ok, ik heb een dilemma: ik heb nu een Nexus One (*O*) en ben daar op zich heel blij mee. Maar door een foutje van Vodafone is mijn verlenging niet goed verwerkt en ik kan nu dus een toestel + abonnement kiezen. Voordat ik de Nexus koos, wilde ik eigen de Xperia X10. Die is inmiddels ook verkrijgbaar bij Vodafone, dus ik twijfel nu een beetje of ik de Nexus One zou verkopen en dan de (toch enigszins inferieure) X10 moet nemen. Ook in het achterhoofd houdend dat de X10 in de tweede helft van dit jaar een update krijgt naar Froyo.
Gewoon een kiezen en dan verkopenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:56 schreef Chevalric het volgende:
Ja, daar zit wat in. En op zich vind ik de exclusiviteit van de Nexus ook wel leuk. Maar het probleem is met name dat ik eigenlijk niet echt iets doe dat de Nexus vereist. Ik ben geen developer, ik gebruik geen custom ROMs (hoewel ik 'm wel unlocked heb), etc.
Maar goed, een goedkoop simonly abonnement kan natuurlijk ook geen kwaad.
Ik neem sowieso altijd een Sim-only. Als je gaat rekenen wat je aan korting hebt als je een toestel hebt dan kom je er snel genoeg achter dat je je toestel dik betaald.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:56 schreef Chevalric het volgende:
Ja, daar zit wat in. En op zich vind ik de exclusiviteit van de Nexus ook wel leuk. Maar het probleem is met name dat ik eigenlijk niet echt iets doe dat de Nexus vereist. Ik ben geen developer, ik gebruik geen custom ROMs (hoewel ik 'm wel unlocked heb), etc.
Maar goed, een goedkoop simonly abonnement kan natuurlijk ook geen kwaad.
Als je op de vodafone website kijkt kan je heel makkelijk de internet instellingen vinden. Gebruik de settings van de G1 magic of een andere HTC android en dan komt het goed. Ik heb het inmiddels zo vaak gedaan dat ik die settings bijna blind kan invoeren. Wat betreft die luchtbel, weet je zeker dat het niet het bescherm plasticje is? Zo niet, dan zou ik hem terug sturen. Het hoort niet en waarom aan iets ergeren als je gewoon recht op een goed product hebt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:38 schreef vlam12 het volgende:
Net mijn spica gekregen.
Hoe moet je internet instellen (vodafone) ? Ik zie mijn APN's niet, of moet ik dat zelf instellen ofzo![]()
En er zit een kleine lucht bubbel in mijn scherm, moet ik hem terug sturen of houden ?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
The Eken M001 tablet is an Android 1.6-running, 7-inch touchscreen tablet, and it can be yours for the low low price of $108.76. This one comes out of China and features a 600MHz processor, 2GB flash memory, expandable SD storage, and Wi-Fi connectivity.
Nog steeds niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
En haal proxy en poort eens leeg?
Proxy: <niet ingesteld>
Poort: <niet ingesteld>
het doet nog steeds niet. Ik kan mijn apn-type ook niet leeg maken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef -J-D- het volgende:
In mijn eigen to-do-after-clean-install-list staan de volgende instellingen:
APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Proxy: leeg maken
Port: leeg maken
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: leeg maken
MMS proxy: leeg maken
MMS port: leeg maken
MCC: 204
MNC: 04
APN type: leeg maken
Druk op de Menu-toets en kies 'Save'
Keer terug naar het beginscherm
Kies 'Menu' -> 'Browser' om verbinding te maken internet.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:10 schreef Ssonic het volgende:
Dealextreme heeft sinds kort een nieuwe tablet.
Deze Android 8 inch. Wil er wel eentje kopen.
voor specs kan je zelf wel zoeken;)
[ afbeelding ]
Maar mijn vraag wat is de lengte en wat is de breedte van een 8 inch scherm?
Ik weet het klinkt als een noob maar kan het gewoon nergens vinden
[ afbeelding ]
Heeft trouwens ook deze 7 inch voor 80 maar geef liever 30 euro meer voor de 9 inchmooier.
Gentle alarm werkt prima.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Iemand een goede wekker? Die standaard wekker is waardeloos.
Dan komt er volgens mijn berekening uit dat de hoogte 6.4" is en de breedte 4.8". Maar let wel op he, het scherm is 8", niet het hele apparaat. Dus de afmetingen die ik net noemde zijn die van het scherm, nietvan het apparaat. Inclusief de rand zal ie dus ietsje groter zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Geweldig.
8 inch 4:3, dus een 'vierkante' monitor maar dan half zo groot, die verhoudingen. SOS-CAS-TOA en reken het uit. Voor 110 euro lijkt dit een redelijk reeele optie
Hoezo "quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Gras_eter het volgende:
Wtf. ik zag net een virusscanner in de market
Noem er één voor Androidquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:06 schreef Moos. het volgende:
[..]
Hoezo "" ? Denk je echt dat er geen virussen voor smartphones zijn ofzo?
Een virus heeft geen root rechten nodig, om prive gegevens op te slaan en te versturen zodra er WiFi is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Noem er één voor Android?
Daarnaast een virus op een Unix-systeem zonder root-rechten?
Maar dan heb je er wel toestemming voor gegeven toen je hem hebt gedownloadedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:47 schreef Moos. het volgende:
[..]
Een virus heeft geen root rechten nodig, om prive gegevens op te slaan en te versturen zodra er WiFi is.
Klopt, maar aangezien Android open-source is, is er vast wel ergens een bug die dat kan omzeilenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar dan heb je er wel toestemming voor gegeven toen je hem hebt gedownloaded
Agenda al een keer opnieuw gesync'd?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef BluesRebel het volgende:
Mijn Agenda haalt 1 van mijn agena's in Google Calendar niet meer binnen. Geen enkele afspraak van die agenda zit nog in mijn telefoon. Hij is wel aangevinkt in de Agenda-app. Hoe kan dit?
Agenda opnieuw gesynced, telefoon opnieuw opgestart, naar vreemde dingen in de internet-versie gezocht, die specifieke agenda in de app uitgezet en weer aangezet.... niksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Agenda al een keer opnieuw gesync'd?
Heb je geprobeerd om een nieuwe agenda te maken? Ik heb dit een keer gehad met mijn contactlijsten moest uiteindelijk een nieuwe aanmaken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Agenda opnieuw gesynced, telefoon opnieuw opgestart, naar vreemde dingen in de internet-versie gezocht, die specifieke agenda in de app uitgezet en weer aangezet.... niks
Android OS.. staat er meestal standaard opquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is een goede app om je applicaties makkelijk af te sluiten?
Ik wacht daar nog even mee aangezien ik die nieuwe CyanogenMod binnenkort erop gooi. Dan werkt ie vast wel weer. En anders moet ik dat doen inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd om een nieuwe agenda te maken? Ik heb dit een keer gehad met mijn contactlijsten moest uiteindelijk een nieuwe aanmaken.
Weet je zeker dat het niet bij vodafone zit? Ik heb nooit problemen met de internet verbinding namelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:08 schreef vlam12 het volgende:
En ja hoor, na een dag mobiel internet hebben gehad doet de internet weer niet op mijn spica.
Ik denk dat ik hem maar terug breng, en een ander telefoon haal.
http://www.androidworld.n(...)kkillers-in-android/quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is een goede app om je applicaties makkelijk af te sluiten?
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat met de telefoon te maken heeft. Heb je het wel op een andere telefoon getest met dezelfde sim?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:08 schreef vlam12 het volgende:
En ja hoor, na een dag mobiel internet hebben gehad doet de internet weer niet op mijn spica.
Ik denk dat ik hem maar terug breng, en een ander telefoon haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |