Als dat waar is gaat de vlag uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:19 schreef Devolution het volgende:
Google komt deze maand met gratis navigatie voor Nederland
[..]
Very nice
Ik gebruik gewoon Sygic, heb geen zin om onverwachtse kosten voor internet te maken mocht ik even in het buitenland zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef Renesite het volgende:
Bij die google hebben we wel internet nodig?
En geen glitches als je ff geen 'data-dekking' hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Sygic, heb geen zin om onverwachtse kosten voor internet te maken mocht ik even in het buitenland zijn.
Finally!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:19 schreef Devolution het volgende:
Google komt deze maand met gratis navigatie voor Nederland
[..]
Very nice
Zal het dan ook meteen beschikbaar zijn voor download?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Merkie het volgende:
Morgen Froyo.
http://www.androidworld.n(...)-je-android-toestel/quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
Is er eigenlijk een manier om WK-wedstrijden live op m'n telefoon te kijken?
NOS zendt bijna 250 uur uit tijdens WKquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef 9611Niels het volgende:
Is er eigenlijk een manier om WK-wedstrijden live op m'n telefoon te kijken?
voice recognition kan nog niet in het nederlandsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als dat waar is gaat de vlag uit![]()
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om ergens een nederlandse 2.1 rom te downloaden voor de Nexus one? Ik heb geen moeite met engels maar zou graag de voice recognition in het nederlands hebben.
Darn was ik al bang voor... Hopen dat de nederlandse Nexus One van Vodafone een oplossing gaat bieden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
voice recognition kan nog niet in het nederlands
Vet!! Volgens mij kun je dat Webnwalk plus ook voor één maand aanzetten en dan weer deactiveren, dus kost het me eenmalig maar 15 euroquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)-je-android-toestel/
NOS wilt het ook gewoon op het net zetten dus met een 3G verbinding mag dat geen probleem zijn. Zou daar geen 15 euro aan uitgeven...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:38 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Vet!! Volgens mij kun je dat Webnwalk plus ook voor één maand aanzetten en dan weer deactiveren, dus kost het me eenmalig maar 15 euro
Eigenlijk zou vanuit (een van) de Android community's een actie op gang moeten komen om al die merken die met alleen Iphone apps komen te wijzen op hun gemiste kans.quote:L.S.
Graag wil ik late weten dat het erg jammer vind dat de actie met de mobiele applicatie alleen voor Iphones geschikt is. Aangezien Android het snelst groeiende platform is voor smartphoneapplicaties was het passend en niet te vergeten commercieel aantrekkelijk geweest als deze groeiende gebruikersgroep ook bediend was.
Met vriendelijke groet,
Schanulleke
Ik denk dat al die merken dat zelf wel merken als de groei van Android op dit tempo doorgaat en dus over een paar maanden zo'n driekwart van de smartphonemarkt in beslag neemtquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben net even aan het klagen bij Pearle over het feit dat ze als marketingactie wel een app voor de Iphone ontwikkelen, maar niet voor Android, terwijl Android natuurlijk wel veel beter is.
[..]
Eigenlijk zou vanuit (een van) de Android community's een actie op gang moeten komen om al die merken die met alleen Iphone apps komen te wijzen op hun gemiste kans.
Is nog te traag om echt goed te kunnen functioneren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
The Eken M001 tablet is an Android 1.6-running, 7-inch touchscreen tablet, and it can be yours for the low low price of $108.76. This one comes out of China and features a 600MHz processor, 2GB flash memory, expandable SD storage, and Wi-Fi connectivity.
Dan zal de fabrikant een update moeten uitbrengen lijkt me, net als bij telefoons.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef R4m0n_46 het volgende:
Is nog te traag om echt goed te kunnen functioneren.
Zou je zo'n device eigenlijk kunnen upgraden naar 2.1?
er zijn al costum roms te krijgen voor het apparaat, echter niet 2.0 of 2.1quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zal de fabrikant een update moeten uitbrengen lijkt me, net als bij telefoons.
Huh, geen NL2? Op de website staat van welquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:16 schreef Roolio het volgende:
En anders via t-mobile W&W plus ja, maar daar zit geen nederland 2 op, ik weet niet op welke zender het wordt uitgezonden?![]()
om 17:30 begint de nieuwe uitzending toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:59 schreef svefn het volgende:
Nog luttele uurtjes tot de aankondiging van Froyo
Nope. Alleen Nederland 1, Nederland 3, RTL 4, SBS 6, Nick Toons en RTL24.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:21 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Huh, geen NL2? Op de website staat van wel
Hmm, dan mail ik t mobile eerst wel ff voordat ik het activeerquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:23 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nope. Alleen Nederland 1, Nederland 3, RTL 4, SBS 6, Nick Toons en RTL24.
Door middel van rooten zou het toch ook mogelijk moeten zijn 3.0 op m'n Hero te krijgen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:28 schreef Black_Ninja het volgende:
Nog wat leuk nieuws gevonden:
http://www.androidworld.nl/27188/froyo-code-los/
http://www.androidworld.n(...)id-2-1-wat-nog-meer/
http://www.androidplanet.(...)ierde-kwartaal-2010/
Android 3.0!!!![]()
![]()
Keep the good stuff coming!
Dat is ook de strekking van het antwoord.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik denk dat al die merken dat zelf wel merken als de groei van Android op dit tempo doorgaat en dus over een paar maanden zo'n driekwart van de smartphonemarkt in beslag neemt.
quote:Dank voor uw reactie en interesse in deze applicatie van Pearle Opticiens.
Op dit moment hebben we voor de eerste versie van deze applicatie gekozen voor de iPhone, u heeft gelijk dat Android met een enorme inhaalslag bezig is. Echter, op dit moment is het gros van de applicatiegebruikers nog in bezit van een iPhone.
In de toekomst zal er zeker een applicatie komen die ook voor Android bruikbaar is, op welke termijn dat is kan ik helaas nog niet zeggen.
Wij vertrouwen erop u correct te hebben geïnformeerd.
Drivers moeten wel geschikt worden gemaakt voor 2.2 of 3.0... Je kan niet zomaar een willekeurige rom nemen en die er even overheen gooien. Dat was ook het probleem bij mijn galaxy. Ik ben blij dat ik nu een Nexus One heb, geen gedoe meer met leveranciers of wat dan ook, gewoon de update direct als hij beschikbaar isquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Door middel van rooten zou het toch ook mogelijk moeten zijn 3.0 op m'n Hero te krijgen?
Sense verlies je dan natuurlijk, maar de kale Android rom doet het ook goed genoeg voor mij wat dat betreft.
Ik neem namelijk aan dat er na 2.1 geen officiële update meer komt voor de Hero.
Dit spreekt me wel aan..quote:Alle Muziek kan direct naar je toestel geplaatst worden. Wie heeft Spotify nog nodig?
Zag er super mooi uit! Ik voorzag alleen 1 probleempje... je moet dus altijd je computer aan laten staan. Dat vind ik dan wel wat minder maarja, Je moet er wat voor over hebbenquote:
Heb ik toch altijd al.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zag er super mooi uit! Ik voorzag alleen 1 probleempje... je moet dus altijd je computer aan laten staan. Dat vind ik dan wel wat minder maarja, Je moet er wat voor over hebbenEn misschien wordt het dan toch tijd om dat energie zuinige servertje te bouwen.
600W voeding en 2 monitoren... Vond het toch geen prettige gedachten om dat aan te laten staan voor nop als ik niet thuis ben. Maar misschien toch een Atom setje bouwen voor een leuk prijsje met een paar leuke harde schijven. Dat is niet zo duur om te bouwen en te "onderhouden". Ik las vandaag trouwens dat de verwachting is dat 2.2 iets na 4 juni zal uitkomen. Iemand betere/duidelijkere berichten gevonden?quote:
Ik had inderdaad het gevoel dat het sub thema van de dag was "schop Apple"quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand uitleggen aan een leek wat het grote verschil gaat worden als ik binnenkort 2.2 op mn Desire krijg?
Alvast welkom bij de familiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef Slomy het volgende:
Mijn volgende phone gaat ook android based worden. Ik kan in Augustus een nieuw abo uitzoeken en ik ben mij nu aan het orienteren. Vind persoonlijk de HTC HD2 ontzettend mooi, maar helaas staat daar windows mobile op (wel met een HTC laagje eroverheen dus zou nog kunnen, maargoed).
Is er al iets bekend over upcoming HTC modellen die er de komende maanden aan zitten te komen? Zag iets van een HTC Evo, maar daar vind ik die touch knoppen onder het scherm dan weer afschuwelijk uitzien.
Geen Sense hebben, lijkt me eerder een nadeel..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Alvast welkom bij de familieIk zou je aanraden om ook de Nexus One te overwegen. Geen gedoe met sense en dergelijke en super snel en altijd de nieuwste software
Wat is het voordeel van Sense? Het is (iets) zwaarder en zo'n beetje alle functionaliteit van Sense is ook gewoon te downloaden. En als je Sense op je tel hebt moet dat dus eerst worden geport voor een nieuwe firmware kan worden geïnstalleerd. Met mijn Nexus One zit ik volgende maand al op de officiële rom van 2.2quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Geen Sense hebben, lijkt me eerder een nadeel...
Thnx. Leuk en duidelijk filmpje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Welke vragen heb je na dit filmpje
Ik heb een Samsung Galaxy I7500 gehad. Nooit meer samsung. Na 1.6 is er nooit meer een update gekomen. De support hield al na 3 maanden op. Ik zou absoluut voor HTC gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:57 schreef vlam12 het volgende:
Ik zit nu echt te twijfelen tussen de samsung galaxy spica en de HTC hero.
de spica is sneller, maar de hero is mooier.
Is het niet mogelijk om de spica net als de hero eruit te laten zien ?
Dan is mijn keuze snel gemaakt...
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Welke vragen heb je na dit filmpje
In dat geval... overweeg de Nexus ook maarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:39 schreef vlam12 het volgende:
ok bedankt voor de advies !
het wordt de htc hero!!
'k Denk dat die een beetje buiten het budget valtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
In dat geval... overweeg de Nexus ook maar
Daar heb je een punt inderdaadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk dat die een beetje buiten het budget valt.. tenminste, er moet toch een reden zijn waarom bijv. de Legend al geen optie is.
Nexus One is zeker ook een overweging waard. Had ik helemaal niet bij stil gestaan, was ook in de veronderstelling dat deze niet leverbaar ging zijn in NL?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Alvast welkom bij de familieIk zou je aanraden om ook de Nexus One te overwegen. Geen gedoe met sense en dergelijke en super snel en altijd de nieuwste software
Bron: http://www.androidplanet.(...)tacodes-beschikbaar/quote:Track and Protect voor Android: 25 betacodes beschikbaar
zaterdag, 22 mei 2010 (11:36) | Peter van Elst
Track and Protect is een nieuwe webdienst waarmee je je Android-toestel via het web kan beheren, lokaliseren en beveiligen. Het is ontwikkeld door het Nederlandse bedrijf Klomptek BV, in samenwerking met Android-fabrikanten. Het bijzondere eraan is dat je Android-toestel na verlies of diefstal te traceren is, ook wanneer de simkaart is verwisseld. Voordat Track and Protect voor het algemene publiek beschikbaar komt wil het bedrijf 25 Nederlandse Android-fans alvast de primeur geven: ze geven 25 betacodes weg waarmee je je Android-toestel remote kunt beheren. Het is de bedoeling dat je feedback geeft over de applicatie aan het ontwikkelteam. Je kunt daarvoor terecht op het betaforum.
De definitieve applicatie komt half juni in de Android Market beschikbaar. De testversie is aan te vragen door een mailtje te sturen naar trackandprotect@klomptek.com, onder vermelding van je naam, telefoonnummer en type Android-toestel. De eerste 25 aanmeldingen krijgen een downloadlink naar de apk-installer en een activatiecode met toegang tot het forum voor betatesters.
De oplossing was al beschikbaar voor Symbian-toestellen. Nu komt Android erbij, met dezelfde functies: op afstand je telefoon locken of informatie over de eigenaar op het lockscreen vertonen, het telefoonnummer van de dief achterhalen, remote tracking van je toestel en op afstand wissen van contactpersonen, agenda, foto’s en dergelijke.
Meer info: Track and Protect
Officieel zijn ze ook niet verkrijgbaar in nederland maar als je op marktplaats kritisch gaat zoeken kan je echt wel een goede vinden. Ik heb hem zelf ook via marktplaats. Met geluk niet van een handelaar maar van een Digibeet die hem van een Oom cadeau had gekregen en totaal niet er mee om kon gaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:27 schreef Slomy het volgende:
[..]
Nexus One is zeker ook een overweging waard. Had ik helemaal niet bij stil gestaan, was ook in de veronderstelling dat deze niet leverbaar ging zijn in NL?
Ik ben wel tevreden met de Spica. Wel minder geheugen, maar dat wordt gecompenseerd door de snellere processor. In elk geval ben ik nog geen performance-probleem tegengekomen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:57 schreef vlam12 het volgende:
Ik zit nu echt te twijfelen tussen de samsung galaxy spica en de HTC hero.
de spica is sneller, maar de hero is mooier.
Is het niet mogelijk om de spica net als de hero eruit te laten zien ?
Dan is mijn keuze snel gemaakt...
Monitoren kun je uitzetten natuurlijk, en een 600W voeding hebben betekent nog niet dat 'ie contant 600W trekt. Maar kan het me wel voorstellen dat je er niet op zit te wachten hoor. Ik zelf vind het geen probleem.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:06 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
600W voeding en 2 monitoren... Vond het toch geen prettige gedachten om dat aan te laten staan voor nop als ik niet thuis ben.
My bad. Maar wel nog multitouch.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:46 schreef R-Mon het volgende:
De Hero heeft geen AMOLED scherm. http://www.htc.com/nl/product/hero/specification.html
Ok, ik denk dat ik nog voor de zekerheid de twee toestellen ga uitproberen in de winkel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden met de Spica. Wel minder geheugen, maar dat wordt gecompenseerd door de snellere processor. In elk geval ben ik nog geen performance-probleem tegengekomen.
Om hem er net zo uit te laten zien als de Hero moet je een flinke hamer gebruiken.(isense kun je trouwens voor een groot deel imiteren dmv home-apps en widgets)
Overigens ben ik vooral voor de Spica gegaan vanwege de prijs. Die ligt relatief gezien nog altijd een flink stuk onder die van de Hero. Als prijs geen issue was geweest had ik voor de Hero gekozen denk ik.
Niet genoemde grotere voordelen van de Hero:
Amoled display (hoewel het LCD display van de Spica erg mooi is)
Multitouch screen.
Dus zoals al gezegd: als de prijs geen issue is zou ik de Hero nemen, maar voor wat betreft prijs/kwaliteit de Spica.
Met 2.2 is de Nexus een echte Iphone killer geworden. 2.2 is echt super snel! niet normaal gewoon.quote:
Als je had gehoopt op snelle updates had je denk ik niet moeten kiezen voor een telefoon die bij de release al een verouderde versie heeft doordat de fabrikant bizar traag is met het klaarstomen van de software. Ik denk niet dat je 2.2 op je X10 hoeft te verwachten in 2010.quote:
Doet Wavesecure niet gewoon het zelfde?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:08 schreef Black_Ninja het volgende:
Bron: http://www.androidplanet.(...)tacodes-beschikbaar/
Ik heb me er nu voor aangemeld. Hopen dat ik ook een Key krijg
Da's dan wel weer een voordeel van de Nexus One.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Black_Ninja het volgende:
Het uitrollen is begonnen!![]()
http://techcrunch.com/2010/05/22/android-froyo-nexus-one/
2.2 HERE I COME!!!!
Dat hoeft niet hoor. Je zal hem wel moeten rooten.quote:Op zondag 23 mei 2010 07:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's dan wel weer een voordeel van de Nexus One.
Met m'n Desire zal ik wel weer tot eind dit jaar moeten wachten.
De Hero heeft dus geen Amoled scherm hoorde ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef vlam12 het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat ik nog voor de zekerheid de twee toestellen ga uitproberen in de winkel.
en tja, de nexus one en de desire is gewoon te duur voor mij.
Ik wil gewoon bellen en sms'en, en soms twitteren () en interneten. Daarmee heb ik genoeg aan een spica/hero.
Ik heb nog niet genoeg apps gevonden om tegen de geheugenlimiet aan te lopen. Geen idee wanneer je het gaat merken. De snellere processor compenseert natuurlijk ook veel voor wat performance betreft.quote:
Ik heb nu een key gekregen. (volgens mij kan je het sowieso wel installeren via de site, maar dan krijg je ook 10 gratis credits)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:08 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Bron: http://www.androidplanet.(...)tacodes-beschikbaar/
Ik heb me er nu voor aangemeld. Hopen dat ik ook een Key krijg
Heb je hem zelf geinstalleerd of binnengekregen? Vorige keer met die update had ik hem ook pas weken laterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:32 schreef Black_Ninja het volgende:
Ben nu bezig met het installeren van 2.2 -
Even een kort berichtje ben niet thuis namelijk. Ik heb hem handmatig geupdate. Super simpel. Zoek maar op het net naar de 2.2 software. Er staan ook een aantal handleidingen hoe je een handmatige update doet op het net. Kan je de software niet vinden moet je me maar pm'en dan mail ik het je wel. OTA kan ook maar dan moet je wachten tot google je toestel selecteerd en ik kon niet wachten :pquote:Op zondag 23 mei 2010 01:18 schreef Roolio het volgende:
De mensen die 2.2 hebben geïnstalleerd: Welke telefoon hebben jullie?
En hebben jullie dat gewoon gedaan via de normale 'check updates' in Settings -> About Phone?
Ah thanks! had al wel eerder zitten zoeken, maar kwam alleen bij een pakket uit van 50 dollar wat deed wat ik wilde. ga dit eens proberenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef -J-D- het volgende:
Geen idee, heb geen ervaring met Lotus Notes.
Maar via Google wel de oplossing voor je gevonden: http://lngooglecalsync.sourceforge.net/
Jij hebt de Nexus One? Want ik kan het alleen maar voor de Nexus One vinden..quote:Op zondag 23 mei 2010 16:24 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Even een kort berichtje ben niet thuis namelijk. Ik heb hem handmatig geupdate. Super simpel. Zoek maar op het net naar de 2.2 software. Er staan ook een aantal handleidingen hoe je een handmatige update doet op het net. Kan je de software niet vinden moet je me maar pm'en dan mail ik het je wel. OTA kan ook maar dan moet je wachten tot google je toestel selecteerd en ik kon niet wachten :p
Het is ook alleen voor de Nexus One.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:07 schreef Roolio het volgende:
[..]
Jij hebt de Nexus One? Want ik kan het alleen maar voor de Nexus One vinden..
Jup, werkt primaquote:Op maandag 24 mei 2010 13:24 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand al 2.1 testversie van Cyanogenmod op een G1 of Magic geprobeerd?
Nice! Als de stableversie uitkomt wil ik 'm ook op mijn Magic zetten. Moet ik wel uitvogelen hoe je 'm moet rooten. Wat mis je allemaal van de gewone 2.1 versie? En blijft ie niet vastzitten of reageert ie traag?quote:
Je mist de nieuwe launcher en sinds kort ook de nieuwe gallery. Beiden werkten slecht, omdat de Magic en G1 dat gewoon niet trekken.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nice! Als de stableversie uitkomt wil ik 'm ook op mijn Magic zetten. Moet ik wel uitvogelen hoe je 'm moet rooten. Wat mis je allemaal van de gewone 2.1 versie? En blijft ie niet vastzitten of reageert ie traag?
Die 3D gallery boeit me niet, maar die launcher vond ik wel leukquote:Op maandag 24 mei 2010 15:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je mist de nieuwe launcher en sinds kort ook de nieuwe gallery. Beiden werkten slecht, omdat de Magic en G1 dat gewoon niet trekken.
Verder heb ik weinig last van vastlopers. Het is wel wat minder snel dan geoptimaliseerde Donut ROMs die ik hiervoor gebruikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |