Er zijn sowieso apps om dit via wifi op je telefoon te doen, dan maak je van je telefoon eigenlijk een router. En voor een deel van het aanbod moet je je telefoon geroot hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
tvp ^^
eigenlijk gelijk een vraag. Is het met Android 2,1+ (HTC Desire) mogelijk om te tetheren via bluetooth? google gaf me weinig uitsluitsel hierover, en met usb kabel is enorm onhandig vind ik.
En is dat anders evt mogelijk mbv de CyanogenMod?
Je zou PDAnet kunnen proberenquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
tvp ^^
eigenlijk gelijk een vraag. Is het met Android 2,1+ (HTC Desire) mogelijk om te tetheren via bluetooth? google gaf me weinig uitsluitsel hierover, en met usb kabel is enorm onhandig vind ik.
En is dat anders evt mogelijk mbv de CyanogenMod?
quote:
Users die een voorstel tot wijziging van de TT in de OP zetten ipv in een topicreport of een FB-topicquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:29 schreef svefn het volgende:
[..]
Modjes die tvp's plaatsen ipv de titel te fixen (), dat dit kan in nederland
aan de acculader kan dat primaquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
Tethering via Bluetooth? Volgens mij zié je dan gewoon de accu leeg lopen.
Idd. Wie leest er nou een OP.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Users die een voorstel tot wijziging van de TT in de OP zetten ipv in een topicreport of een FB-topic
Dat dit kan op Fok!
True, maar ik wilde de boel niet vervuilen. Thanks btwquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Users die een voorstel tot wijziging van de TT in de OP zetten ipv in een topicreport of een FB-topic
Dat dit kan op Fok!
Uiteraard, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef abruzzese het volgende:
Kun je met een HTC Desire ook upgraden naar Android 2.2 ????????
Omdat je afhankelijk van je provider/telefoonleverancier bent?quote:
Je zegt het: XDA.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Omdat je afhankelijk van je provider/telefoonleverancier bent?
Zonder XDA gaat dat echt niet zo 1,2,3 en is het meestal wachten op HTC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |